quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Een van de bandleden noemt Zdngmw een bosneger waar hij niet naar kon kijken.![]()
Geweldig!quote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Gevonden. Bwenniebren met het lied: Het Dorp.
http://www.youtube.com/watch?v=6y9kzjxkGac
So do we......quote:
nope! maar t komt er zo aan denk ik!quote:Op zondag 4 november 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT!!!
Hè hè...eindelijkquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT!!!
quote:Op zondag 4 november 2007 22:55 schreef grazygirl het volgende:
oh my god, door al deze gezelligheid moeten wij streamers de afgelopen dagen vergeten??
![]()
Off Topix Goedenavond allemaal![]()
Hij blijft prachtig, jammer dat haar inspiratie is verdwenen de laatste maanden want ze meerdere mooie persiflagesquote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Gevonden. Bwenniebren met het lied: Het Dorp.
http://www.youtube.com/watch?v=6y9kzjxkGac
We hebben onze ava's nog gelukkigquote:Op zondag 4 november 2007 22:55 schreef grazygirl het volgende:
oh my god, door al deze gezelligheid moeten wij streamers de afgelopen dagen vergeten??
![]()
Off Topix Goedenavond allemaal![]()
effe wa8ten nogquote:Op zondag 4 november 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT!!!
AUB niet.....quote:Op zondag 4 november 2007 22:57 schreef Prospera het volgende:
Nou Dennis, kom op joh, ga zingen![]()
[ afbeelding ]
OT: super, maar de hele Gelredome ging pas echt plat toen Marco opkwam.quote:Op zondag 4 november 2007 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Off-t: Hoe was Paultje? ik ga woensdag, ben zo benieuwd.
Hij wordt steeds gekker, kan nooit lang meer duren.....de mannen in de witte jassen staan klaar om hem af te voeren.quote:Op zondag 4 november 2007 22:56 schreef akveor het volgende:
Ik irriteer me mateloos dat die rat nog steeds in het huis zit..... moelijk genieten zo.
quote:Op zondag 4 november 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
OT: super, maar de hele Gelredome ging pas echt plat toen Marco opkwam.
Heb in een deuk gelegen om een dronken John de Wolf die NOG Slechtere plaatsen had dan mij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |