Ziet er goed uit.quote:Op zondag 4 november 2007 04:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
plaatjes Time Out Gemert:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2007 04:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je het derde plaatje nog een keer opnieuw uploaden ? Zowel op VOL als hier komt die niet door, de andere twee wel.quote:Op zondag 4 november 2007 04:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spandoekenactie was wel effectief geweest......tomaten in een zaal met zoveel mensen gaat hem niet worden.quote:Op zondag 4 november 2007 05:56 schreef SiRojK het volgende:
Hmmz, beetje laffe shit... Zie je nou wel dat al die mensen met hun grote 'ik-ga-tomaten-gooien-mond' er niet waren!
Rofl, ik had ook niks anders verwacht. 95% van die Huub&Lieke fanboys hier op fok en vol zijn allemaal van zulke losertjes die enkel een grote bek hebben achter hun scherm hebben, lekker veilig. Maar als het erop aankomt niks durven (dennix style).quote:Op zondag 4 november 2007 05:56 schreef SiRojK het volgende:
Hmmz, beetje laffe shit... Zie je nou wel dat al die mensen met hun grote 'ik-ga-tomaten-gooien-mond' er niet waren!
En kutmuziek.quote:Op zondag 4 november 2007 09:46 schreef Nostalgist het volgende:
aardige foto's!
quote:Op zondag 4 november 2007 09:11 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Rofl, ik had ook niks anders verwacht. 95% van die Huub&Lieke fanboys hier op fok en vol zijn allemaal van zulke losertjes die enkel een grote bek hebben achter hun scherm hebben, lekker veilig. Maar als het erop aankomt niks durven (dennix style).![]()
Spandoeken ook niet, dan zet je jezelf toch ook voor schut neer.quote:Op zondag 4 november 2007 08:36 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Spandoekenactie was wel effectief geweest......tomaten in een zaal met zoveel mensen gaat hem niet worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |