In principe best lang, er zit ook een andere bovenkant bij zonder tuigje (rits je er zo met één hand vanaf) en dan is het een gewone zitzak. Dus als ze een beetje groter zijn kunnen ze er ook mee spelenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Van harte wennie!
Erg leuk ding, Kim! Hoe lang kunnen ze erin (erop?) ?
Dan zijn ze een jaar of 10!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:24 schreef Iksje het volgende:
Wennie gefelicteerd!
En alle andere nieuwe zwangeren uit vorige topics ook natuurlijk
En kim, die zitzak is leuk!
Onze meid zit er in elk geval graag in!
Miss_d, ze kunnen erin/erop tot ongeveer 30 kg, nog een hele poos dus!
De doomooseat is hier ook een hit - echt een aanrader!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:24 schreef Iksje het volgende:
Onze meid zit er in elk geval graag in!
Ja maar ik heb dus geen zin om 25 kilo aan te komen tijdens mn zwangerschap. Dus ik probeer wel een beetje verantwoord te eten.quote:
Ik ben zo'n muts die bijna geen fruit lust. Maar ik denk dat het wel een goede is om gewoon fruit mee te nemen naar mn werk. Maar het punt van fruit vind ik dat het zo weinig vult...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Wat dacht je van fruit tussendoor?
Honger is honger toch?
Je kindje heeft nou eenmaal voedsel nodig.
En zolang je je honger niet stilt met McFlurry's maar met gewoon normaal voedsel zal het met die 25 kilo echt wel loslopen...
Ik voel me ook eigenlijk zo stom.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
Een extra boterham of liga of bak yoghurt/kwark/vla zal ook echt niet enorme schade aandoen hoor...
Overleg anders eens met je vk. En... je zou evt. naar een dietist(e) kunnen gaan. Om aan te geven dat je honger hebt, dus graag meer zou willen eten maar dat je bang bent te veel aan te komen.
Er was hier ook ooit iemand die dat gedaan heeft, die had er ook zoveel moeite mee...
in orde komt t zeker wel... maar de badkamer.. t grootste sanitair dus.. ligt nu dus écht helemaal openquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
lotje ook al stress in de nek *handje schudt*
Als je een beetje iemand met ervaring treft, kan die er wel doorheen kijken johAls het belangrijkste (kraamkamer, babykamer, sanitair) maar in orde is of komt, zal het wel meevallen
Oh, maar ik honger mezelf niet uit hoor. Tenminste dat zie ik niet zo. Ik eet wel gewoon 5 boterhammen per dag. Ik neem ook netjes mn vitamintjes in.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:16 schreef Mibos het volgende:
Ticootje ik at door de lage suikers met mijn zwangerschap me suf aan zoetigheid terwijl ik een hartigheid persoon ben en ik kwam maar 8 kilo aan dus het kan ook heel erg meevallen. Vind wel dat je in ogenschouw moet houden dat je wel 25 kilo aan zou kunnen komen maar dat negen van de tien dames het niet halen en om jezelf daarom nou maar uit te hongeren nee dat vind ik niet kunnen. Niet voor jezelf maar ook voor je kleintje...
Voordat er meerdere dames over me heenvallen het is mijn mening.
Ik weet het, daarom voel ik me ook zo vreselijk stom. (en niet te vergeten een vreselijke zeikerd!)quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:21 schreef E.T. het volgende:
Zal ik je eens wat vertellen??
Je buik wordt nog veeeeeeeel groter..![]()
Bereid je maar vast voor
Check. 30 kg op crackers, boterhammen en avondeten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
En zolang je je honger niet stilt met McFlurry's maar met gewoon normaal voedsel zal het met die 25 kilo echt wel loslopen...
Je moet die McFlurry's ook niet als avondeten etenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:24 schreef YPPY het volgende:
[..]
Check. 30 kg op crackers, boterhammen en avondeten.
Bij mij gaan er minimaal 2 pakken chocolademelk doorheen op een dag, en bij mij zie je nog geen hele dikke buikquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:16 schreef Mibos het volgende:
Ticootje ik at door de lage suikers met mijn zwangerschap me suf aan zoetigheid terwijl ik een hartigheid persoon ben en ik kwam maar 8 kilo aan dus het kan ook heel erg meevallen. Vind wel dat je in ogenschouw moet houden dat je wel 25 kilo aan zou kunnen komen maar dat negen van de tien dames het niet halen en om jezelf daarom nou maar uit te hongeren nee dat vind ik niet kunnen. Niet voor jezelf maar ook voor je kleintje...
Voordat er meerdere dames over me heenvallen het is mijn mening.
Natuurlijk mag dat, want die vraag heb ik mezelf ook tal van keren gesteldquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:28 schreef Sugar het volgende:
Wennie, gefeliciteerd! Wat stoer, een tweede!![]()
![]()
Mag ik vragen of je opziet tegen eventueel weer een PPD?![]()
Gefeliciteerd, joh!
Ja, maar was wel even stressen ivm de combinatietest, gelukkig is dat goed gekomenquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:Je kreeg dus zomaar een maandje erbij Wennie! Scheelt weer.
Dat zeker, ineens ben je buiten de "gevarenzone"quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:58 schreef Pruk het volgende:
Wennie gefeliciteerd! En wat fijn dat je zonder dat je het weet al zo ver bent! Lijkt me heerlijk ineens zoveel extra zekerheid!
[knip]
Da's allemaal vocht geweest joh.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:24 schreef YPPY het volgende:
[..]
Check. 30 kg op crackers, boterhammen en avondeten.
Ah... nou ja, dan hoop ik maar dat alles gewoon goed is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:29 schreef Wennie het volgende:
BE, maandag kan ik bellen voor de uitslag
En over eten gesproken.. ik heb trek in TAARTVicky
![]()
ik eet momenteel 8 boterhammen als lunch (normaal 1 a 2).. en dan moet ik om 16.00 echt nog wat hartigs.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb net dus geluncht. 1 broodje kroket, 1 hard bolletje brie, 1 broodje kaas, 1 krentenbol. En nog heb ik trek! Das toch niet normaal?!?!
psst, nog 2.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:57 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
R81 gefeliciteerdWow die lijst is echt super lang aan het worden.
En boven mij nog maar 3 geloof ik![]()
ja had het gezien, 30 nov klopt ook niet erg, ben 2 dec uitgerekend, mag van mij wel eerder komenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:32 schreef DeLiedje het volgende:
Glossy staat nog met een andere datum erin
Jij voordringer!!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:22 schreef maffemuts het volgende:
En ook dit mutsie komt zich hier maar ff laten zien
T forum was me eigenlijk nog niet opgevallen, maar na het uiteindelijk gevonden te hebben vertel ik dan ook dat ik sinds 2 maanden weet zwanger te zijnalleen.... al op 14 december ben uitgerekend
Tot zover gaat alles goed, op de welbekende pijntjes en kwaaltjes na, en t eigenwijze van "hummeltje" die zich op 2 echo's niet heeft willen laten sexen :$ opgetrokken knien kruislings en hielen in t midden, wacht het vrolijk tot het BOE mag roepen en af en toe tussen door mamma's maag lekker beurs trapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |