In principe best lang, er zit ook een andere bovenkant bij zonder tuigje (rits je er zo met één hand vanaf) en dan is het een gewone zitzak. Dus als ze een beetje groter zijn kunnen ze er ook mee spelenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Van harte wennie!
Erg leuk ding, Kim! Hoe lang kunnen ze erin (erop?) ?
Dan zijn ze een jaar of 10!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:24 schreef Iksje het volgende:
Wennie gefelicteerd!
En alle andere nieuwe zwangeren uit vorige topics ook natuurlijk
En kim, die zitzak is leuk!
Onze meid zit er in elk geval graag in!
Miss_d, ze kunnen erin/erop tot ongeveer 30 kg, nog een hele poos dus!
De doomooseat is hier ook een hit - echt een aanrader!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:24 schreef Iksje het volgende:
Onze meid zit er in elk geval graag in!
Ja maar ik heb dus geen zin om 25 kilo aan te komen tijdens mn zwangerschap. Dus ik probeer wel een beetje verantwoord te eten.quote:
Ik ben zo'n muts die bijna geen fruit lust. Maar ik denk dat het wel een goede is om gewoon fruit mee te nemen naar mn werk. Maar het punt van fruit vind ik dat het zo weinig vult...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Wat dacht je van fruit tussendoor?
Honger is honger toch?
Je kindje heeft nou eenmaal voedsel nodig.
En zolang je je honger niet stilt met McFlurry's maar met gewoon normaal voedsel zal het met die 25 kilo echt wel loslopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |