quote:
Op maandag 5 november 2007 09:59 schreef k_i_m het volgende:Ik vind het trouwens zo'n raar idee dat nu ik weet dat het een meisje is dat ik ze/zij moet zeggen. En nog veel raarder dat we de naam ook al hebben, dus dat ik eigenlijk al de naam kan gebruiken tegen mijn wederhelft

.
Kijk je wel uit dat je je niet verspreekt tegen anderen, dat heb ik toen een keertje gedaan tegen een vriendin toen ik zwanger was van onze dochter Chantel

Dat is natuurlijk als je het ernstig geheim wil houden
Wij geven hier wel een cadeautje aan beide kinderen. Ik wil ze er zoveel mogelijk bij betrekken en ja ik zal het ook wel geven in de trend van omdat het feest is. De baby kan nog niets, dus die kan hun ook geen cadeautje geven.
Ben hier voor mijn apk-tje geweest en alles was weer prima in orde. Ik ben vanaf vandaag ook op de lijst voor thuis geboorte. En ik ben de enige, dus ik neem aan dat het niet al te moeilijk is om een verloskundige hier te krijgen als het zover is.
Ik heb vandaag wel vreselijk veel voorwerk gehad. En vooral rond het avondeten, voelde me misselijk en had behoorlijk veel pijn. Ik wist niet meer hoe te zitten, staan of wat dan ook. Het is nu in ieder geval weer lekker rustig. Dus ik hoop vannacht ook wat beter te slapen, want dat is de laatste nachten ook prut.
KD wat balen joh dat je zo ziek bent. Heb zelf ook 2 keer een nierbekkenontsteking gehad, en die zijn zo verdraaide pijnlijk. Hopen maar dat je snel weer beter wordt.
Renda, dat lijkt me stiekem toch wel even schrikken als je suiker aan de hoge kant is. Maar beter voorzorg als dat ze er te laat achter komen zoals bij Leah. En sneeuw