abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 5 november 2007 @ 21:23:47 #51
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_54389871
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand een trappetje?
[ afbeelding ]
BE, je kunt opstapjes lenen/huren bij de Thuiszorg.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 5 november 2007 @ 21:27:58 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54389996
Oh, maar het was maar een geintje hoor. Anders had zou ik bij Ikea wel zo'n keuken-hulpje of zo halen.
  maandag 5 november 2007 @ 21:32:35 #53
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54390129
kunststoffen opstapjes bij Ikea voor 1,95 geloof ik (en later komt ie goed van pas bij de wc, wastafel, aanrecht, etc.. voor je kindje )

Droeke, succes morgen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 5 november 2007 @ 21:37:19 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54390239
Ja, mijn zus heeft er vorige week 2 gehaald, idd voor Kyra voor bij de wastafel enzo. Ik zal er wel eentje meenemen als ik er weer eens langs kom.
  maandag 5 november 2007 @ 21:43:20 #55
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54390384
Spannend voor morgen Droeke, ik hoop op goed nieuws!

Vanavond een afspraak gemaakt voor Moeders voor Moeders. Ik dacht eerst dat ze hier in de buurt geen inleverpunten hadden, maar bleek dus wel zo te zijn. Ze komt woensdagavond langs
Begint toch wel heel echt te worden allemaal, vreemd om het tegen mensen te vertellen (wat nu de komende tijd toch wel wat meer zal gaan gebeuren, na de echo met 12 weken), maar wel vreselijk leuk allemaal
Alleen die moeheid .. dat is toch wel vermoeiend ... kan echt voor m'n idee de hele dag wel doorslapen.. om half 7 vanavond zat ik al te gapen..
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  maandag 5 november 2007 @ 21:43:31 #56
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54390386
Ik heb trouwens houten Bekvam krukjes (ook van Ikea), die zijn hoger en kan ze dus echt makkelijk overal bij. De blauwe kruk omgekeerd is nu het bed van Dipsy

Erg handig als je kind zelf ranja kan inschenken en een cracker kan smeren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54390607
quote:
Op maandag 5 november 2007 09:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het trouwens zo'n raar idee dat nu ik weet dat het een meisje is dat ik ze/zij moet zeggen. En nog veel raarder dat we de naam ook al hebben, dus dat ik eigenlijk al de naam kan gebruiken tegen mijn wederhelft .
Kijk je wel uit dat je je niet verspreekt tegen anderen, dat heb ik toen een keertje gedaan tegen een vriendin toen ik zwanger was van onze dochter Chantel Dat is natuurlijk als je het ernstig geheim wil houden

Wij geven hier wel een cadeautje aan beide kinderen. Ik wil ze er zoveel mogelijk bij betrekken en ja ik zal het ook wel geven in de trend van omdat het feest is. De baby kan nog niets, dus die kan hun ook geen cadeautje geven.

Ben hier voor mijn apk-tje geweest en alles was weer prima in orde. Ik ben vanaf vandaag ook op de lijst voor thuis geboorte. En ik ben de enige, dus ik neem aan dat het niet al te moeilijk is om een verloskundige hier te krijgen als het zover is.

Ik heb vandaag wel vreselijk veel voorwerk gehad. En vooral rond het avondeten, voelde me misselijk en had behoorlijk veel pijn. Ik wist niet meer hoe te zitten, staan of wat dan ook. Het is nu in ieder geval weer lekker rustig. Dus ik hoop vannacht ook wat beter te slapen, want dat is de laatste nachten ook prut.

KD wat balen joh dat je zo ziek bent. Heb zelf ook 2 keer een nierbekkenontsteking gehad, en die zijn zo verdraaide pijnlijk. Hopen maar dat je snel weer beter wordt.

Renda, dat lijkt me stiekem toch wel even schrikken als je suiker aan de hoge kant is. Maar beter voorzorg als dat ze er te laat achter komen zoals bij Leah. En sneeuw
  maandag 5 november 2007 @ 21:58:22 #58
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54390739
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:52 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Kijk je wel uit dat je je niet verspreekt tegen anderen, dat heb ik toen een keertje gedaan tegen een vriendin toen ik zwanger was van onze dochter Chantel Dat is natuurlijk als je het ernstig geheim wil houden
Ik gebruik de naam daarom ook nog maar niet. Maar ik voel me elke keer lullig als ik het over "de, het of een" heb, terwijl ik ook gewoon zij kan zeggen, want dat mag iedereen weten. Nouja, weer een volgende stap in de bewustwording denk ik .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54391047
BE, dat bed lijkt inderdaad wel heel erg hoog. Maar die kratjes zo verpakt staat wel weer leuk

Tan jij ook al golvend vruchtwater. Het is maar 1 keer gebeurd dat ik het hoorde. Wel heel erg apart moet ik zeggen.

Maneki, je krijgt dus toch een nieuwe kinderwagen set Dat heb je weer goed voor elkaar
  maandag 5 november 2007 @ 22:33:18 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54391883
wij hebben al die tijd een 'werknaam' gehad.....
wij noemen de baby 'chardell' en zo verspreken we ons nie
pi_54391967
Bij mijn zus noemen we de baby Willemijn. Maar de laatste tijd heeft mijn zus de neiging zich te verspreken

Ohw ja en zit ik gisteren te typen dat de kinderen van mijn zus en haar vriendin niet op dezelfde dag geboren moeten worden. Zal waarschijnlijk niet gebeuren ook, want de vliezen van die vriendin zijn vandaag gebroken. Maar ze had nog geen weeën, dus even afwachten wanneer de baby geboren gaat worden
Ben benieuwd!
  maandag 5 november 2007 @ 22:40:10 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54392066
Kim, een meisje!!! Dat had ik dus gemist...dat het maar net zo'n bitch mag worden als jij, dat zijn de leukste namelijk
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54392320
*schudt Lotje een oudbollige hand * Enneh... het ligt aan Fok de laatste paar dagen... of ik heb net zo'n laptop als jij!

BE... Als je nu eens niet kan slapen kan je mooi figuurtjes in het plafond liggen krabben!
Ik vond het zo heerlijk, zo'n verhoogd bed (ook na de bevalling!) dat ik beide keren de 'leen' van de klossen maximaal verlengd heb en ze dus 2 keer een half jaar eronder heb gehad. Als ze er dan na al die tijd weer onderweg zijn, heb je echt een 'verhoogd' plafond voor je idee!

Droeke... enorm veel succes morgen. Ik hoop dat het allemaal reuze mee blijkt te vallen en dat je morgen komt mopperen dat je voor niets 2 weken in spanning hebt gezeten.

Hier voor de 2e keer bijna een 'verstopping'. Ga tegenwoordig eens in de 4 dagen met verdomd veel moeite naar de wc en dan is het nog bijna niets... niet echt fijn. Geen wonder dat mijn pens zo dik is... Maar goed... vanavond ben ik toch al slecht te gebruiken dus dat kan er nog wel bij!
  maandag 5 november 2007 @ 22:51:30 #64
14746 k_i_m
pi_54392449
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:40 schreef Vivi het volgende:
Kim, een meisje!!! Dat had ik dus gemist...dat het maar net zo'n bitch mag worden als jij, dat zijn de leukste namelijk
Gezien het feit dat er een redelijke kans is dat ze op mijn verjaardag geboren wordt zou dat best wel eens kunnen .
In my life
Why do I smile
pi_54392930
k_i_m we gaan toch niet op de astrologische toer he!
  maandag 5 november 2007 @ 23:07:37 #66
14746 k_i_m
pi_54393081
Nouja, het komt aardig in de buurt van een kopie van mezelf dan. Alleen 30 jaar jonger .
In my life
Why do I smile
pi_54393209
Hier is het over het algemeen gewoon Purk, slechts een enkele keer wordt de naam uitgesproken die klaar ligt

Hier nog geen watergolven gemerkt, maar had het er pas over dat ie wat voelde klotsen. Ik deed het een beetje lacherig af,maar misschien heeft ie het inderdaad wel goed gehoord.
Vandaag heb ik me eigenlijk de hele dag wat hangerig gevoeld, hoop dat dat morgen wat beter is
pi_54394427
Jeetje BE wat hoog
Lewis ja ik heb weer eens mijn zin Ik hoop dat je voorwerk ook wat doet en je snel van je pakketje verlost bent!
Saartje
pi_54397061
Mag ik even komen klagen? Dit is al de tweede nacht dat ik simpelweg niet kan slapen omdat ik pijn heb. Het lijkt wel alsof mijn hele bekken uit elkaar gereten wordt ofzo. Ik heb al geprobeerd om het warm te houden, maar het enige effect wat dat heeft is dat die kleine gaat schoppen en dat is maakt het alleen maar pijnlijker (het zal dus wel niet mijn bekken zijn). Het komt ook echt met vlagen en ik heb geen idee wat ik er aan kan doen dus. Mijn baarmoeder voelt gewoon ontspannen aan, maar ik zou niet weten wat het is.
Ik heb een tijdje geleden maar paracetamol genomen, maar dat helpt ook helaas voor geen meter. Iemand suggesties? (Om 4 uur 's nachts )
pi_54397182
Uhm....Ik (her)ken het gelukkig niet.... Wel het wakker zijn
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54397420
Wakker zijn en allerlei soorten pijntjes hebben..komt mij heel bekend voor zo aan het eind van de zwangerschap. Probeer een stabiele houding te vinden met eventueel kussentjes her en der ter ondersteuning en meer kun je eigenlijk niet echt doen
Saartje
pi_54397463
Bij Merlijn ben ik op een gegeven moment door de pijntjes en het wakker liggen beneden op de bank gaan slapen en later in een éénpersoonsbed. Liep toen de hele nacht mijn man wakker te houden met au roepen en grommen als ik weer eens niet lekker lag.

De pijn die je beschrijft herken ik niet, het wakker liggen komt me bekend voor ik ben zo moe 's avonds en met de pijntjes dat ik op bed ga liggen, ligt lekkerder en dan eigenlijk te vroeg ga slapen. Dan lig ik standaard vanaf een 4.00 mijn wekker naar 6.30 te kijken. Maar ja.
  dinsdag 6 november 2007 @ 08:02:11 #73
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54397552
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54397582
Droeke succes vandaag!
pi_54397643
dank je Mammietje over mn laptop maakte ik me idd al echt zorgen!
hier gelúkkig nog geen pijn tijdens de nacht, of iig niet zodanig dat ik er wakker van lig. k kan wel alleen maar op mn linker zij echt slapen, en dat al vanaf t begin. op de rug wordt steeds onprettiger, en op de rechter zij krijg k last van mn heup...
vanochtend wakker geworden met hoofdpijn, stress in mn nek want vandaag komt de kraamzorg langs, en t hele huis ligt in puin.. logisch met al die verbouwing zooi.. maar toch. daarbij nog dat wederhelft vanmiddag naar de dokter moet (van mij ) omdat ie steeds meer last van zn rug heeft. komt ook zo lekker uit nu.

Wennie
pi_54397853
lotje ook al stress in de nek *handje schudt*
Als je een beetje iemand met ervaring treft, kan die er wel doorheen kijken joh Als het belangrijkste (kraamkamer, babykamer, sanitair) maar in orde is of komt, zal het wel meevallen
Saartje
pi_54397872
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:02 schreef Wennie het volgende:
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54397877
Goedemorgen!!

Ik heb 's nachts vreselijk last van warmte, en als ik de dekens van me afschop (zover mogelijk vanwege de katten) dan krijg ik het weer koud. Als ik op mn zij lig doet mn rug pijn en als ik omdraai schopt de baby me bont en blauw... Heerlijke nachten dus...

BE, je bed omhoog!! Jeetje zeg, nog maar eventjes...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54397891
Wennie, heb je iets te melden??? Aan de reactie van Vicky te zien wel

Droeke heel veel succes vandaag, ik duim voor goed nieuws.

Hier ook al zo'n rotnacht achter de rug
Liggen op rechts = pijnlijke heup, liggen op rug = geen adem en rare pijntjes, liggen op links = protesterende baby En elke keer als ik bijna sliep begon m'n wederhelft te snurken of te draaien
Uiteindelijk heb ik inderdaad op de bank gelegen. Eerst even lezen en daarna nog een uurtje of anderhalf kunnen slapen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 08:51:09 #80
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54397907
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54397927
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:51 schreef Wennie het volgende:
pi_54397950
een brusje voor Robin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54397992
Gefeliciteerd Wennie!
Saartje
pi_54398004
Ik moet zeggen, 2007 is een heel vruchtbaar jaar!! Kijk de lijst van 2008 groeien!
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:01:18 #85
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54398036
Begin juni gestopt met de pil.
22 augustus laatste menstuatie
21 september positieve test, sloeg direct paars door
30 oktober echo met 9 weken en 6 dagen: "mevrouw, u bent nu 13 weken zwanger"

Uitgerekende dag: 6 mei 2008
http://www.babybrabbel.nl(...)/3/255/255/139/1.png
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:04:16 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54398081
Wennie! Gefeliciteerd! Vertel! Vertel! Het stond er al.

Die figuurtjes in het plafond!
We hebben besloten het bed 1 verdiepinkje lager te maken, ik vind het gewoon echt te hoog. Ik kan nauwelijks nog bij mijn nachtkastje.
Wat we gaan doen is de kratten ipv onder het hoofdeinde en voeteneinde, onder de zijbalken te zetten. Scheelt toch een cm of 10. Als de kraam het bed dan alsnog weer hoger wil kan dat tegen die tijd wel geregeld woden.

De nachten hier zijn ook aardig gebroken. En omdraaien doet vooral heel erg pijn in mijn schaambeen, dat is echt wel even bijten. Maar goed, zo tegen het einde is het idd niet gek.
Ik kijk dan ook echt reikhalzend uit naar volgende week... Verlof! Nog 3 dagen werken!

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 06-11-2007 09:27:19 ]
pi_54398092

jeetej BE, ook al bijna verlof!! Gaat hard!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_54398102
Gefeliciteerd Wennie
Dat is lekker snel gegaan

BE, bijna verlof
pi_54398119
BE verlof Voor mijn idee ben je maar iets verder dan ik
Saartje
pi_54398153
Be, inderdaad. Ik heb ook het idee dat je maar een klein beetje op mij vooruit loopt. Maar verlof lijkt nog wel lang weg!

Ik ga trouwens proberen tot 36 weken te werken. Ik heb in week 35 toch een weekje vakantie, dus dat laatste weekje moet wel lukken dacht ik zo.
pi_54398251
be wat ga je snel

wennie gefeliciteerd

Droeke heel veel succes en sterkte
mama van 3 kids!
pi_54398379
Wennie, van harte

Droeke, sterkte vandaag.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:28:16 #93
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54398422
Wennie, gefeliciteerd! Wat stoer, een tweede!
Mag ik vragen of je opziet tegen eventueel weer een PPD?

Gefeliciteerd, joh!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:29:25 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54398439
Je kreeg dus zomaar een maandje erbij Wennie! Scheelt weer.
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:31:02 #95
14746 k_i_m
pi_54398467
Wennie gefeliciteerd! .
In my life
Why do I smile
pi_54398696
Gefeliciteerd Wennie.

Aan het einde van mijn zwangerschap was het zo warm. Ik heb dus heeeel vaak om 4 of 5 uur op het balkon gezeten en de zon op zien komen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54398752
Wennie van harte!
Fake it till you make it...
pi_54398784
Wennie gefeliciteerd!!
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:04 schreef Brighteyes het volgende:

Wat we gaan doen is de kratten ipv onder het hoofdeinde en voeteneinde, onder de zijbalken te zetten. Scheelt toch een cm of 10. Als de kraam het bed dan alsnog weer hoger wil kan dat tegen die tijd wel geregeld woden.
BE, ik wilde net op je vraag van paar post terug gaan antwoorden dat onze kratjes onder de zijkanten staan ... En wij hebben denk ik nog kleinere kratjes ook... Ik laat het even zo (want al hoog genoeg naar mijn mening) en hoor graag van de kraamzorg-intake volgende week of het zo mag of hoger moet... Ik beval in het ziekenhuis, dus het is alleen voor de kraamweek....

ennuh die electrische muggenmepper he...................

Ik moet naar de gyn nu, lees straks de rest bij!
pi_54398809
Wennie gefeliciteerd
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:51:45 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54398812
*grinnik*
Ik had al tegen stinkie gezegd dat we mss toch wel over zouden moeten op bierkratjes omdat ik dit echt te gek vond, maar we gaan idd eerst maar eens kijken hoe het gaat als ze aan de zijkant staan.
Oh, en die rand is echt naar! Zelfs als de matras hoog ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')