www.myp2p.euquote:Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef Zapato het volgende:
Ik wil ook kijken. Godver.
Suarez speelt met z'n hoofd naar benedenquote:Op zondag 4 november 2007 14:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe Suarez en Huntelaar hebben even mot met elkaar![]()
kan niet andersquote:Op zondag 4 november 2007 14:53 schreef DeVinger het volgende:
Ajax heeft belachelijk middenveld zeg
quote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nadeel van Sopcast is dat je een paar minuten achter loopt. De goal komt nog
.
Is 't een beetje vloeiend beeld of gewoon weer haperend?quote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nadeel van Sopcast is dat je een paar minuten achter loopt. De goal komt nog
.
Bij mij is het mooi vloeiendquote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is 't een beetje vloeiend beeld of gewoon weer haperend?
Haperend, of je moet alles wat met internet te maken heeft uit makenquote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vloeiend, alleen je loopt 3-5 min achter. De posts lopen dus echt voor. Als er een opstootje of goal is lees je hier de commentaren en dan komt 't.quote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef Nashje het volgende:
Zoals altijd dusquote:Op zondag 4 november 2007 14:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haperend, of je moet alles wat met internet te maken heeft uit maken. Maar dan nog hapert het soms.
Zonder Huntelaar hadden jullie flink wat minder punten gehad. Je mag je in de handjes knijpen met zo'n spits (positief bedoeld). Hij pakt nogal wat punten op vaak belangrijke momenten (nationaal dan).quote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef Rumille het volgende:
Wat is het toch een held he.
quote:
Ligt niet aan Sopcast, maar aan de stream. Wel handig want als je hier leest dat er wordt gescoord let je ff op je stream en dan zie je de goal. En verder kan je gewoon door fokken.quote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ik zit nu al zeker 7 -8 minuten zonder haperingen te kijken. Eerste paar minuten was niet zo goed, maar nu al een tijd soepel.quote:
Oke dan ga ik ook toch effe proberenquote:Op zondag 4 november 2007 15:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zit nu al zeker 7 -8 minuten zonder haperingen te kijken. Eerste paar minuten was niet zo goed, maar nu al een tijd soepel.
Jup:quote:Op zondag 4 november 2007 15:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke dan ga ik ook toch effe proberen. Sopcast?
Dank je.quote:Op zondag 4 november 2007 15:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jup:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=1503&part=sports
De bovenste tele2.
Wel aardig. Als Kah er niet had gestaan was hij er goed mee weggekomen.quote:Op zondag 4 november 2007 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Luque met een zidaantje
slechte dag voor jou zie ikquote:Op zondag 4 november 2007 15:08 schreef venomsnake het volgende:
NIET TE FUCKING GELOVEN.. wat een pech!!
Ja hij tankt zichtbaar zelfvertrouwen per wedstrijd en wordt veel feller en voetbalt meer mee! Toffe speler!quote:Op zondag 4 november 2007 15:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel aardig. Als Kah er niet had gestaan was hij er goed mee weggekomen.
komt vast goedquote:Op zondag 4 november 2007 15:08 schreef venomsnake het volgende:
NIET TE FUCKING GELOVEN.. wat een pech!!
EN, niet compleet onbelangrijk, in PES2008 is hij vet goedquote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja hij tankt zichtbaar zelfvertrouwen per wedstrijd en wordt veel feller en voetbalt meer mee! Toffe speler!
al had hij de bal wel naar Suarez moeten koppen na een paar minuten.quote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja hij tankt zichtbaar zelfvertrouwen per wedstrijd en wordt veel feller en voetbalt meer mee! Toffe speler!
Groningen heeft een stuk of 8 100% kansen gehad, maar steeds mis door een wonder.quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 15:11 schreef Devrim_ het volgende:
Wtf..Ik zag opeens FC Afrika bij Ajax - Roda
Ik wilde t niet zeggenquote:Op zondag 4 november 2007 15:11 schreef Devrim_ het volgende:
Valt niet op daar in de bijlmerquote:Op zondag 4 november 2007 15:11 schreef Devrim_ het volgende:
fc Zwarte pieten.quote:Op zondag 4 november 2007 15:11 schreef Devrim_ het volgende:
dan loop je nu zeker 2 goals achter?quote:
het is nu al 1-1quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
dan loop je nu zeker 2 goals achter?
quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een amusementswaarde zorgt De Graafschap dit seizoen.. degraderen moeten die paupers
Die schwalbes van Ajax mag die best eens kaarten voor gaan trekken ja.quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef Cheiron het volgende:
YES!!
Blijf vinden dat Jol wel een tikkie strenger mag wezen..
quote:Op zondag 4 november 2007 15:16 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Die schwalbes van Ajax mag die best eens kaarten voor gaan trekken ja. [afbeelding]
Ja, die constante tackles met twee benen of op de enkels zijn fijn inderdaad. Zit je uberhaupt wel te kijken?quote:Op zondag 4 november 2007 15:16 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Die schwalbes van Ajax mag die best eens kaarten voor gaan trekken ja.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een amusementswaarde zorgt De Graafschap dit seizoen.. degraderen moeten die paupers
Schitterend ja. Ik dacht dat die bal ruim over de achterlijn zou gaan, ineens kopt Suarez hem in de goalquote:Op zondag 4 november 2007 15:16 schreef Cheiron het volgende:
Verdomd mooie voorzet van Luque.
psv maakt de gelijkmaker niet meerquote:Op zondag 4 november 2007 15:17 schreef -SG- het volgende:
Waar blijft de 2-2
Feijenoord maakt het zich zelf moeilijk, speelt tempoloosquote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef -SG- het volgende:
Feyenoord heeft het moeilijk met de graafschap? of hoe zit dat? Is iemand aan het kijken?
boring van marwijk stylequote:Op zondag 4 november 2007 15:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Feijenoord maakt het zich zelf moeilijk, speelt tempoloos
Myp2p.euquote:Op zondag 4 november 2007 15:20 schreef mash_ het volgende:
hoe kijken jullie die wedstrijdenik weet alleen die betaalde van 4.50 voor heel het weekend.. Maar was niet verplan dat tegaan betalen voor nog een halve wedstrijd
Waarom? Ajax wint vrijwel altijd van Roda.quote:Op zondag 4 november 2007 15:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat dat, dat de enige boeiende wedstrijd is
Omdat feyenoord niet interessant is.quote:
Psv heb je sowiso al goed jaquote:Op zondag 4 november 2007 15:21 schreef Devrim_ het volgende:
Mijn voorspelling
1. Ajax 24 punten
2. PSV 23 punten
3. Feyenoord 22 punten
Mooi dat de competitie nu al spannend is
Waarom overal een probleem van makenquote:
Iets positiefs over Ajax? Wie ben jij?quote:Op zondag 4 november 2007 15:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom? Ajax wint vrijwel altijd van Roda.
Mja, de Graafschap is wel een angstgegner voor Feyenoord iddquote:Op zondag 4 november 2007 15:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom? Ajax wint vrijwel altijd van Roda.
Al die Timboetoekers bij Rodaquote:Op zondag 4 november 2007 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die Kah moeten ze ook eens een keer heel hard de wedstrijd uit trappen.
Wat een irritant pisventje zeg.
Ajax dat wint = niet positief!quote:Op zondag 4 november 2007 15:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Iets positiefs over Ajax? Wie ben jij?
Dit seizoen misschien welquote:Op zondag 4 november 2007 15:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mja, de Graafschap is wel een angstgegner voor Feyenoord idd.
Mja, die Lamah had ook al rood moeten hebben idd.quote:Op zondag 4 november 2007 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Al die Timboetoekers bij Roda. Wat een dwazen. Die tackles gaan echt nergens over.
HET ZIJN ALTO'S!!!quote:Op zondag 4 november 2007 15:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Helemaal niet, alleen van het feit dat VBL een ajax-kliek is
Op z'n Italiaansquote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef venomsnake het volgende:
Rust in Groningen.. Groningen had eigenlijk met 3 of 4-0 voor MOETEN staan gvd, maar door een wonder is het nog 0-0..
Wel is er uitstekend gespeeld verder..
Zal je zien dat Vitesse in de 2e helft één kansje krijgt en ze met de winst ervan door gaan..![]()
Tyf nou eens op mafkees, wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HET ZIJN ALTO'S!!!
ZE LUISTEREN NAAR METAL!!!!
Omdat Ajax als koploper het weekend uitgaatquote:
remember Spartaquote:Op zondag 4 november 2007 15:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mja, de Graafschap is wel een angstgegner voor Feyenoord idd.
Ja, en?quote:Op zondag 4 november 2007 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat Ajax als koploper het weekend uitgaat.
quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HET ZIJN ALTO'S!!!
ZE LUISTEREN NAAR METAL!!!!
Het is de start van een mooie periode, met als climax een mooie schaalquote:Op zondag 4 november 2007 15:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja, en?
Het seizoen is nog niet eens op de helft.quote:Op zondag 4 november 2007 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is de start van een mooie periode, met als climax een mooie schaal.
Neem toch alles niet zo serieus man, en zeker niet over een topic wat amper een uur bestaansrecht heeftquote:Op zondag 4 november 2007 15:30 schreef Malibu-06 het volgende:
Het seizoen is nog niet eens op de helft.
We hoeven dat niet te doen we staan er boven, we doen het wel voetballend oplossen en gewoon winnen.quote:Op zondag 4 november 2007 15:25 schreef Schimpie het volgende:
Net alsof een van die lulletje rozewaters van Ajax Kah de wedstrijd uit getrapt krijgt.![]()
Roep dat nou maar niet te hard. Die arrogantie wordt keer op keer afgestraft, je weet tochquote:Op zondag 4 november 2007 15:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
We hoeven dat niet te doen we staan er boven, we doen het wel voetballend oplossen en gewoon winnen.
Huh, ben je voor PSVquote:Op zondag 4 november 2007 15:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Zal ik 'm maar weer erin gooien? Het is alweer te lang geleden:
Kampioenen!
Dude, dat is toch dubbelop of niet?quote:Op zondag 4 november 2007 15:35 schreef Lyzio het volgende:
AFC AJAX AMSTERDAM!!
Maakt me geen zak uitquote:Op zondag 4 november 2007 15:37 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Dude, dat is toch dubbelop of niet?![]()
10 10 10!!!!quote:Op zondag 4 november 2007 15:37 schreef Aanvoerder het volgende:
7-1 wordt het nu.
Ze roepen maar wat hoorquote:Op zondag 4 november 2007 15:37 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Dude, dat is toch dubbelop of niet?![]()
Probeer die bovenste engelse eens, dit loopt bij mij nu zonder stotterenquote:Op zondag 4 november 2007 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
10 10 10!!!!
Bij mij zijn ze nog niet eens begonnen, bufferdebuffer, het kan de pret niet drukken
Ik weet niet wie je bent maar ik geniet nu al van je naamquote:Op zondag 4 november 2007 15:38 schreef FredAFCA het volgende:
Suarez de assist, Luque de goal
Meer hebben ze daar niet, dus dat is al een hoogtepunt van jewelste.quote:Op zondag 4 november 2007 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
wauw bijna een goal, wat gaaf
quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef De_Postbode het volgende:
Tussen alle drukte door, nu wil ik eigenlijk wel eens weten hoe ik zo'n wedstrijd in Sopcast aan de praat krijg. Als je op een kanaal klikt gebeurt er niks, enzo. Iemand?
Amen, wat een geweldige wedstrijd moet dat zijn!quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Meer hebben ze daar niet, dus dat is al een hoogtepunt van jewelste.
Laat maar zittenquote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLquote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach, wij hadden er 8 tegen de Graafschap. Uit nota bene.quote:Op zondag 4 november 2007 15:42 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL
Je moeder roept: 1-0 Feyenoord!quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die supporters weten niet wat ze zien gek!!!!quote:Op zondag 4 november 2007 15:42 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL
Sopcast werkt nu bij mij ook niet, eerste helft ging prima..quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef De_Postbode het volgende:
Tussen alle drukte door, nu wil ik eigenlijk wel eens weten hoe ik zo'n wedstrijd in Sopcast aan de praat krijg. Als je op een kanaal klikt gebeurt er niks, enzo. Iemand?
Jawel, een doelpunt!quote:Op zondag 4 november 2007 15:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die supporters weten niet wat ze zien gek!!!!
hebben wij ook last vanquote:Op zondag 4 november 2007 15:43 schreef venomsnake het volgende:
Klote, Metaj geblesseerd. Die speelde net zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |