Dude, dat is toch dubbelop of niet?quote:Op zondag 4 november 2007 15:35 schreef Lyzio het volgende:
AFC AJAX AMSTERDAM!!
Maakt me geen zak uitquote:Op zondag 4 november 2007 15:37 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Dude, dat is toch dubbelop of niet?![]()
10 10 10!!!!quote:Op zondag 4 november 2007 15:37 schreef Aanvoerder het volgende:
7-1 wordt het nu.
Ze roepen maar wat hoorquote:Op zondag 4 november 2007 15:37 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Dude, dat is toch dubbelop of niet?![]()
Probeer die bovenste engelse eens, dit loopt bij mij nu zonder stotterenquote:Op zondag 4 november 2007 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
10 10 10!!!!
Bij mij zijn ze nog niet eens begonnen, bufferdebuffer, het kan de pret niet drukken
Ik weet niet wie je bent maar ik geniet nu al van je naamquote:Op zondag 4 november 2007 15:38 schreef FredAFCA het volgende:
Suarez de assist, Luque de goal
Meer hebben ze daar niet, dus dat is al een hoogtepunt van jewelste.quote:Op zondag 4 november 2007 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
wauw bijna een goal, wat gaaf
quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef De_Postbode het volgende:
Tussen alle drukte door, nu wil ik eigenlijk wel eens weten hoe ik zo'n wedstrijd in Sopcast aan de praat krijg. Als je op een kanaal klikt gebeurt er niks, enzo. Iemand?
Amen, wat een geweldige wedstrijd moet dat zijn!quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Meer hebben ze daar niet, dus dat is al een hoogtepunt van jewelste.
Laat maar zittenquote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLquote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach, wij hadden er 8 tegen de Graafschap. Uit nota bene.quote:Op zondag 4 november 2007 15:42 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL
Je moeder roept: 1-0 Feyenoord!quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die supporters weten niet wat ze zien gek!!!!quote:Op zondag 4 november 2007 15:42 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL
Sopcast werkt nu bij mij ook niet, eerste helft ging prima..quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef De_Postbode het volgende:
Tussen alle drukte door, nu wil ik eigenlijk wel eens weten hoe ik zo'n wedstrijd in Sopcast aan de praat krijg. Als je op een kanaal klikt gebeurt er niks, enzo. Iemand?
Jawel, een doelpunt!quote:Op zondag 4 november 2007 15:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die supporters weten niet wat ze zien gek!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |