www.myp2p.euquote:Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef Zapato het volgende:
Ik wil ook kijken. Godver.
Suarez speelt met z'n hoofd naar benedenquote:Op zondag 4 november 2007 14:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe Suarez en Huntelaar hebben even mot met elkaar![]()
kan niet andersquote:Op zondag 4 november 2007 14:53 schreef DeVinger het volgende:
Ajax heeft belachelijk middenveld zeg
quote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nadeel van Sopcast is dat je een paar minuten achter loopt. De goal komt nog
.
Is 't een beetje vloeiend beeld of gewoon weer haperend?quote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nadeel van Sopcast is dat je een paar minuten achter loopt. De goal komt nog
.
Bij mij is het mooi vloeiendquote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is 't een beetje vloeiend beeld of gewoon weer haperend?
Haperend, of je moet alles wat met internet te maken heeft uit makenquote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vloeiend, alleen je loopt 3-5 min achter. De posts lopen dus echt voor. Als er een opstootje of goal is lees je hier de commentaren en dan komt 't.quote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef Nashje het volgende:
Zoals altijd dusquote:Op zondag 4 november 2007 14:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haperend, of je moet alles wat met internet te maken heeft uit maken. Maar dan nog hapert het soms.
Zonder Huntelaar hadden jullie flink wat minder punten gehad. Je mag je in de handjes knijpen met zo'n spits (positief bedoeld). Hij pakt nogal wat punten op vaak belangrijke momenten (nationaal dan).quote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef Rumille het volgende:
Wat is het toch een held he.
quote:
Ligt niet aan Sopcast, maar aan de stream. Wel handig want als je hier leest dat er wordt gescoord let je ff op je stream en dan zie je de goal. En verder kan je gewoon door fokken.quote:Op zondag 4 november 2007 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ik zit nu al zeker 7 -8 minuten zonder haperingen te kijken. Eerste paar minuten was niet zo goed, maar nu al een tijd soepel.quote:
Oke dan ga ik ook toch effe proberenquote:Op zondag 4 november 2007 15:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zit nu al zeker 7 -8 minuten zonder haperingen te kijken. Eerste paar minuten was niet zo goed, maar nu al een tijd soepel.
Jup:quote:Op zondag 4 november 2007 15:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke dan ga ik ook toch effe proberen. Sopcast?
Dank je.quote:Op zondag 4 november 2007 15:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jup:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=1503&part=sports
De bovenste tele2.
Wel aardig. Als Kah er niet had gestaan was hij er goed mee weggekomen.quote:Op zondag 4 november 2007 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Luque met een zidaantje
slechte dag voor jou zie ikquote:Op zondag 4 november 2007 15:08 schreef venomsnake het volgende:
NIET TE FUCKING GELOVEN.. wat een pech!!
Ja hij tankt zichtbaar zelfvertrouwen per wedstrijd en wordt veel feller en voetbalt meer mee! Toffe speler!quote:Op zondag 4 november 2007 15:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel aardig. Als Kah er niet had gestaan was hij er goed mee weggekomen.
komt vast goedquote:Op zondag 4 november 2007 15:08 schreef venomsnake het volgende:
NIET TE FUCKING GELOVEN.. wat een pech!!
EN, niet compleet onbelangrijk, in PES2008 is hij vet goedquote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja hij tankt zichtbaar zelfvertrouwen per wedstrijd en wordt veel feller en voetbalt meer mee! Toffe speler!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |