quote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jij hebt ook het morele kompas van een op hol geslagen hamster.
Bedankt. Ik zal een samenvoegingsverzoek indienen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
UTFS: Belastingvlucht dreigt in Nederland
Dat klopt, maar ik heb ook nog eens de dikke huid van een autistische olifant met kuisheidsgordel. Deze kritiek doet mij dus niets.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uiteraard vind jij dat. Jij hebt ook het morele kompas van een op hol geslagen hamster. Dat verbaast me dus niks.
Wat heel jammer is. Door hem je aan te trekken zou je een beter mens en in ieder geval een betere moderator zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb ook nog eens de dikke huid van een autistische olifant met kuisheidsgordel. Deze kritiek doet mij dus niets.
Ik denk niet dat Montov daar een kloon van is als je dat zou bedoelen. Dan was de volgende (Freudeaanse) vergissing waarschijnlijk allang voorgevallen:quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Montov doet me een beetje aan Verbal denken.
Lijkt me geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar on topic: Het is dus prima om een gerespecteerd politicus als 'fossiel' aan te duiden? Ik neem aan dat je dus voortaan ook afblijft van titels als 'xenofoob' als een topic over Wilders gaat? 'Mislukte trien' voor topics over Verdonk?
Ging het om een gerespecteerde politicus? DAT zijn jouw woorden! Neem dat terug.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat heel jammer is. Door hem je aan te trekken zou je een beter mens en in ieder geval een betere moderator zijn.
Overigens bestaat bij olifanten geen autisme.
Maar on topic: Het is dus prima om een gerespecteerd politicus als 'fossiel' aan te duiden? Ik neem aan dat je dus voortaan ook afblijft van titels als 'xenofoob' als een topic over Wilders gaat? 'Mislukte trien' voor topics over Verdonk?
met welk topic?quote:
Toetsen op dubbeltopics? Doet men al vrij lang hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:52 schreef Elseetje het volgende:
Ik zal even iets gemist hebben, maar sinds wanneer worden topics getoetst op of er al iets over in NWS staat, in plaats van op de inhoud?
Binnen POL ja. Met NWS lijkt het de laatste tijd wel een ziekte. Ik zou dan eerder voorstellen dat de topics in NWS die eigenlijk gewoon over politiek gaan, naar POL versleept worden, in plaats van dat elk topic in POL over een politiek onderwerp dat toevallig ook nog nieuws is, gesloten wordt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toetsen op dubbeltopics? Doet men al vrij lang hoor.
POL en NWS hebben altijd al veel overlap gehad qua onderwerpen en om een overschot aan dubbeltopics te voorkomen is het al lange tijd beleid om dubbelen te dichten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Binnen POL ja. Met NWS lijkt het de laatste tijd wel een ziekte. Ik zou dan eerder voorstellen dat de topics in NWS die eigenlijk gewoon over politiek gaan, naar POL versleept worden, in plaats van dat elk topic in POL over een politiek onderwerp dat toevallig ook nog nieuws is, gesloten wordt.
Zoals gezegd: dan zal ik iets gemist hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
POL en NWS hebben altijd al veel overlap gehad qua onderwerpen en om een overschot aan dubbeltopics te voorkomen is het al lange tijd beleid om dubbelen te dichten.
Je zal het inderdaad gemist hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zoals gezegd: dan zal ik iets gemist hebben.Maar ik vind het raar om dubbeltopics in verschillende subfora te sluiten. Het zijn niet voor niks verschillende subfora.
En verder wat Fastmatti zegt, minus dat 'paupers'.
Ik heb het idee dat we sommige modjes van tweakers.net hebben gekregen. Ordnung muss sein, enzo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:01 schreef Elseetje het volgende:
Binnen POL ja. Met NWS lijkt het de laatste tijd wel een ziekte. Ik zou dan eerder voorstellen dat de topics in NWS die eigenlijk gewoon over politiek gaan, naar POL versleept worden, in plaats van dat elk topic in POL over een politiek onderwerp dat toevallig ook nog nieuws is, gesloten wordt.
Als we het onder dat mom gooien: School en Studie staat daar ook in. Topics maar dicht gooien daar, mochten ze het over de schoolstakingen gaan hebben? Het staat immers onder hetzelfde kopje.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zal het inderdaad gemist hebben.
Overigens vallen beide subfora wel onder de kop Nieuws, Wetenschap & Cultuur en werken de mods samen. Ik zie dan ook niet waarom je in beide subfora dezelfde discussies over dezelfde onderwerpen zou voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |