abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 november 2007 @ 20:28:23 #101
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54928321
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jij hebt ook het morele kompas van een op hol geslagen hamster.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 29 november 2007 @ 20:29:29 #102
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54928354
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

UTFS: Belastingvlucht dreigt in Nederland
Bedankt. Ik zal een samenvoegingsverzoek indienen.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 29 november 2007 @ 20:41:38 #103
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54928735
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Uiteraard vind jij dat. Jij hebt ook het morele kompas van een op hol geslagen hamster. Dat verbaast me dus niks.
Dat klopt, maar ik heb ook nog eens de dikke huid van een autistische olifant met kuisheidsgordel. Deze kritiek doet mij dus niets.
Géén kloon van tvlxd!
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2007 @ 21:23:37 #104
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54929942
Montov is onze grote leider. Ik vind Montov liev.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 29 november 2007 @ 22:02:22 #105
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54931288
Montov is redelijk gevat.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_54935220
Montov doet me een beetje aan Verbal denken.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 08:32:59 #107
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_54938355
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:41 schreef Montov het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik heb ook nog eens de dikke huid van een autistische olifant met kuisheidsgordel. Deze kritiek doet mij dus niets.
Wat heel jammer is. Door hem je aan te trekken zou je een beter mens en in ieder geval een betere moderator zijn.

Overigens bestaat bij olifanten geen autisme.

Maar on topic: Het is dus prima om een gerespecteerd politicus als 'fossiel' aan te duiden? Ik neem aan dat je dus voortaan ook afblijft van titels als 'xenofoob' als een topic over Wilders gaat? 'Mislukte trien' voor topics over Verdonk?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_54941661
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Montov doet me een beetje aan Verbal denken.
Ik denk niet dat Montov daar een kloon van is als je dat zou bedoelen. Dan was de volgende (Freudeaanse) vergissing waarschijnlijk allang voorgevallen:

V.

En nu de feedback bijdrage:

Beste Montov, je zou jezelf nog eens voorstellen en meer duidelijkheid verschaffen. Ik merk steeds bij mezelf en anderen dat ze met een onaangenaam gevoel zitten met wie ze het nu eigenlijk van doen hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door EchtGaaf op 30-11-2007 11:28:45 ]
pi_54941786
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar on topic: Het is dus prima om een gerespecteerd politicus als 'fossiel' aan te duiden? Ik neem aan dat je dus voortaan ook afblijft van titels als 'xenofoob' als een topic over Wilders gaat? 'Mislukte trien' voor topics over Verdonk?
Lijkt me geen enkel probleem.
  † In Memoriam † vrijdag 30 november 2007 @ 19:05:50 #110
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_54952252
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat heel jammer is. Door hem je aan te trekken zou je een beter mens en in ieder geval een betere moderator zijn.

Overigens bestaat bij olifanten geen autisme.

Ging het om een gerespecteerde politicus? DAT zijn jouw woorden! Neem dat terug.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_54952550
Zowel 'gerespecteerd' inzake Van Dam als 'mislukte trien' inzake Verdonk lijken me subjectief van aard en niet erg aanstootgevend.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 20:27:28 #113
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54954272
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:45 schreef SCH het volgende:
Aangiftes tegen G. Wilders = dubbel
met welk topic?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_54956803
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

met welk topic?
Zoekt en gij zult...... Tientallen aangiften om uitspraken Wilders
  zaterdag 1 december 2007 @ 06:19:25 #115
66444 Lord_Vetinari
pi_54962756
Nazi-archief na zestig jaar openbaar Gaat deze nog naar C&H?
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:07:30 #116
66444 Lord_Vetinari
pi_54965578
pi_54966463
Ik zal even iets gemist hebben, maar sinds wanneer worden topics getoetst op of er al iets over in NWS staat, in plaats van op de inhoud?

Ik wist trouwens ook niet dat POL twee SC's had?
pi_54966560
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:52 schreef Elseetje het volgende:
Ik zal even iets gemist hebben, maar sinds wanneer worden topics getoetst op of er al iets over in NWS staat, in plaats van op de inhoud?
Toetsen op dubbeltopics? Doet men al vrij lang hoor.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54966602
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

Toetsen op dubbeltopics? Doet men al vrij lang hoor.
Binnen POL ja. Met NWS lijkt het de laatste tijd wel een ziekte. Ik zou dan eerder voorstellen dat de topics in NWS die eigenlijk gewoon over politiek gaan, naar POL versleept worden, in plaats van dat elk topic in POL over een politiek onderwerp dat toevallig ook nog nieuws is, gesloten wordt.
pi_54966678
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:01 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Binnen POL ja. Met NWS lijkt het de laatste tijd wel een ziekte. Ik zou dan eerder voorstellen dat de topics in NWS die eigenlijk gewoon over politiek gaan, naar POL versleept worden, in plaats van dat elk topic in POL over een politiek onderwerp dat toevallig ook nog nieuws is, gesloten wordt.
POL en NWS hebben altijd al veel overlap gehad qua onderwerpen en om een overschot aan dubbeltopics te voorkomen is het al lange tijd beleid om dubbelen te dichten.
pi_54966747
Leuk al die dubbele topics, maar laat ze gewoon lekker staan. Ik weiger echt naar NWS te gaan. Daar zitten echt alleen maar paupers
pi_54966886
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

POL en NWS hebben altijd al veel overlap gehad qua onderwerpen en om een overschot aan dubbeltopics te voorkomen is het al lange tijd beleid om dubbelen te dichten.
Zoals gezegd: dan zal ik iets gemist hebben. Maar ik vind het raar om dubbeltopics in verschillende subfora te sluiten. Het zijn niet voor niks verschillende subfora.

En verder wat Fastmatti zegt, minus dat 'paupers'.
pi_54966922
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:15 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Zoals gezegd: dan zal ik iets gemist hebben. Maar ik vind het raar om dubbeltopics in verschillende subfora te sluiten. Het zijn niet voor niks verschillende subfora.

En verder wat Fastmatti zegt, minus dat 'paupers'.
Je zal het inderdaad gemist hebben .

Overigens vallen beide subfora wel onder de kop Nieuws, Wetenschap & Cultuur en werken de mods samen. Ik zie dan ook niet waarom je in beide subfora dezelfde discussies over dezelfde onderwerpen zou voeren.
  zaterdag 1 december 2007 @ 14:17:07 #124
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54966936
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:01 schreef Elseetje het volgende:

Ik heb het idee dat we sommige modjes van tweakers.net hebben gekregen. Ordnung muss sein, enzo.

Misschien een ideetje:

I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54967060
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je zal het inderdaad gemist hebben .

Overigens vallen beide subfora wel onder de kop Nieuws, Wetenschap & Cultuur en werken de mods samen. Ik zie dan ook niet waarom je in beide subfora dezelfde discussies over dezelfde onderwerpen zou voeren.
Als we het onder dat mom gooien: School en Studie staat daar ook in. Topics maar dicht gooien daar, mochten ze het over de schoolstakingen gaan hebben? Het staat immers onder hetzelfde kopje.

En het idee is nou juist dat je politieke discussies houdt in POL (je weet wel, POL van politiek), en discussies over een nieuwsfeit in NWS. Een topic dat over het beleid van een minister gaat (bijvoorbeeld), vind ik prima in POL passen, en ik zal al helemaal niet naar NWS verhuizen om dáár over politiek beleid te gaan praten.

Als je het niet erg vindt wacht ik verder graag de uitleg van een modje af, zij moeten het beleid verdedigen, niet jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')