Zeker.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:25 schreef borisz het volgende:
Heb je nog een roestig slotje over ?
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld: nominatie topic
Ik sluit 'm, zie post van SchiksemBigt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:38 schreef sjimz het volgende:
Mag de titel veranderd worden in exclusief De Cler?
Selectie Oranje vs Luxemburg/Wit-Rusland: incl De Cler.
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)quote:Op zondag 18 november 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
MOggol
Op een voetballoze zondag mogen jullie toch nog wat doen.
Herhalingsmodus:quote:Op zondag 18 november 2007 13:22 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dus als ik de volgende keer wél sneller ben dan mag ik ook gewoon net doen alsof de "MvB moet onslagen worden"-reeks nooit heeft bestaan en in de OP al die titels veranderen in "MvB moet bijtekenen" #1 t/m #62?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat al die andere topics dubbel zijn, wil je het niet snappen? Kijk eens in de slotjeslijst beneden, alle dubbele topics worden gewoon gesloten. Van een club, van een speler, van een trainer, alles. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Kijk hier bijvoorbeeld, een Luis Suárez topic, geopend door een Feyenoorder en met een negatieve TT tegenover Ajacieden. Toch wordt het niet aangepast. Waarom zouden we?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:45 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, voor de duidelijkheid; als ik aan het einde van deze topic sneller ben dan MONTANA of een van zijn vrienden mag ik de TT bepalen en krijg ik geen slotje?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je de eerste bent die nadat het vorige topic dicht is gegaan een nieuwe opent wel ja, waarom niet?.
Tot nu toe ben je alleen steeds te laat geweest.
En lees deze post.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:15 schreef Tennessee het volgende:
[..]
cool, dank je voor je begrip, meen ik serieus.
Ik weet ondertussen ook niet meer wat ik nog moet bewijzen want volgens mij héb ik alles dat ik heb gezegd al meerdere keren bewezen... Het antwoord is nu alleen opeens veranderd en blijkbaar is de TT niet meer heillig en mag er vanaf nu ook een pro-MvB-TT... Dat is voor mij dus nieuws en waarschijnlijk voor MONTANA ook... ben benieuwd naar zijn reactie...
Maak em eens af! Ik zo heel vaak ctrl+f op adriaanse en scrollen enzo maar helemaal geen findings!!!quote:Op zondag 18 november 2007 11:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
.
Jaja, komt nogquote:Op maandag 19 november 2007 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maak em eens af! Ik zo heel vaak ctrl+f op adriaanse en scrollen enzo maar helemaal geen findings!!!
Ja, nog steeds.quote:Op maandag 19 november 2007 16:54 schreef Adothehague het volgende:
Hey ray alles onder controle?
Ik dacht dat DAM 'm had geopendquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:29 schreef pfaf het volgende:
a) VRIENDJESPOLITIEK!!!!!@ INCOSEQUENTIEE!!!![]()
b) Vond je 'm nu grappig of niet?
Ook nog!quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:39 schreef RayMania het volgende:
Je hebt nu wel mooi rond getal aan notes, pfaf.
Ik stond er al inquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ook nog!Nu kom je wel in het illustere rijtje van Sebbo en mitt, daar was het je gewoon om te doen.
quote:Note gezet door RayMania op 23-04-2007 09:00 - delete
Steekt zijn voorliefde voor Parma niet onder stoelen en banken:
Serie A #36: Dit weekend Inter kampioen....
quote:
De juiste vraag is:quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Geen discussiewaarde.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Als je die vraag gelijk normaal had beantwoord..quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:51 schreef RayMania het volgende:
Wat is je bedoeling van dit topic, wat wil je ermee bereiken?
Aangepast.quote:
Luister is gewoon naar Ray. Als hij zn argumenten heefteen topic te sluiten dan moet je je daarbij neerleggen. Doorzeuren heeft nooit zin in tegendeel dit kan je een note kosten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus de argumenten zijn weer eens op
Oke, voor mijn idool doe ik alles.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:18 schreef RayMania het volgende:
Alsjeblieft Ado, kap even met deze onzin.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:33 schreef RayMania het volgende:
En wat als jij nu mijn idool bent?
Nee, daar doen wij niets meequote:Op dinsdag 20 november 2007 20:08 schreef Adothehague het volgende:
Voetbalfoto-Onderschrift competitie #99 met gratis Poedels !
Zal iemand dit topic even willen checken? Ik heb zwaar onterecht de poedelprijs gekregen terwijl anderen die meer verdienden. Ik hoop dat er een jury of iets aangesteld kan worden die onafhankelijk is en niet een jury die zelf ook normaal post in voetbal.
Ga lekker huilen joh!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil dat de competitie overnieuw word gespeelt. Als een scheidsrechter een wedstrijd heeft beinvloed zegt de UEFA ook dat hij opnieuw gespeelt moet worden.
Overnieuwquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil dat de competitie overnieuw word gespeelt. Als een scheidsrechter een wedstrijd heeft beinvloed zegt de UEFA ook dat hij opnieuw gespeelt moet worden.
Juist! Held ook trouwens dat je op de spelling letquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Overnieuw
er komt een nieuwe foto: nieuwe ronde, nieuwe kansen
Volgens mij niet alleen Adoquote:Op woensdag 21 november 2007 01:38 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij moet Ado naar de FOK! ombudsman
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef Adothehague het volgende:
Hierin wordt duidelijk dat de gegeven poedel met voorberachte rade is gegeven en hierdoor is er sprake van een scheidsrechterlijke dwaling in het jurysysteem!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
LOL, hij heeft het nog echt gedaan ook.
[..]
Als ik ooit jury ben, krijgt Adothehague geheid een vette poedel. Wat zijn onderschrift ook is.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:49 schreef Rumille het volgende:
Voetbalfoto-Onderschrift competitie #99 met gratis Poedels !
Ik ben van mening dat deze poedel onterecht is gegeven. Adothehague is hier gewoon het slachtoffer van vriendjespolitiek. Ik geef u de volgende quote:
[..]
Hierin wordt duidelijk dat de gegeven poedel met voorberachte rade is gegeven en hierdoor is er sprake van een scheidsrechterlijke dwaling in het jurysysteem!
Dames en heren van Feedback, ik eis een nieuwe jury!
Als ik het moet oplossen in het topic gaat de sfeer omlaag, dus ik vraag nog 1 keer of een moderator het wil doen. Anders zeg ik gewoon wat ik ervan vindt in het topic.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
Dat van het voetbalfoto-onderschrift-competitie moeten jullie echt zelf oplossen in het topic zelf. Daar kunnen wij niks mee.
@TerroRobbie; dicht.
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als ik het moet oplossen in het topic gaat de sfeer omlaag, dus ik vraag nog 1 keer of een moderator het wil doen. Anders zeg ik gewoon wat ik ervan vindt in het topic.
Bring it onquote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als ik het moet oplossen in het topic gaat de sfeer omlaag, dus ik vraag nog 1 keer of een moderator het wil doen. Anders zeg ik gewoon wat ik ervan vindt in het topic.
Laat het nou maar zo en verzin gewoon een onderschrift bij de nieuwe foto. Wij zijn geen jury van de reeks en rellen is ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Luisteren ado, naar de Grote Smurf!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat het nou maar zo en verzin gewoon een onderschrift bij de nieuwe foto. Wij zijn geen jury van de reeks en rellen is ook niet de bedoeling.
Het is een smurf met kerstmuts en baard hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Luisteren ado, naar de Grote Smurf!
Mijn idool heeft gesproken, en hij is de enige waar ik naar luister. Ik kan niet wachten op de nieuwe foto, maar als ik weer poedel word word ik depresief.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat het nou maar zo en verzin gewoon een onderschrift bij de nieuwe foto. Wij zijn geen jury van de reeks en rellen is ook niet de bedoeling.
een kerstmuts heeft een witte toef bovenop!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is een smurf met kerstmuts en baard hoor.
Die valt buiten het plaatje, oelewapper.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een kerstmuts heeft een witte toef bovenop!
jij je zin, ik weet wel beterquote:Op woensdag 21 november 2007 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die valt buiten het plaatje, oelewapper.
Eppoquote:Op woensdag 21 november 2007 21:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Mijn idool heeft gesproken, en hij is de enige waar ik naar luister. Ik kan niet wachten op de nieuwe foto, maar als ik weer poedel word word ik depresief.
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij je zin, ik weet wel beter
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook. Want een kerstmuts heeft ook een witte band bij het gedeelte wat over het hoofd gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |