quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:16 schreef pascalheister het volgende:
Lieke v Lexmond in het kerstnummer van de playboy
quote:
als ze maar een streepje heeftquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:12 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]die is niet eens lekker en ze heeft nauwelijks tieten
[..]
Bijna niemand weet over wie je het hebt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef borisz het volgende:
Robert Williamson III viert in NL zijn verjaardag![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als ze maar een streepje heeft
Ik weet het ik weet het ik weet hetquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bijna niemand weet over wie je het hebt.
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
10 puntenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het ik weet het
Z'n Williamson alarm gaat af.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het ik weet het
Soms moet ik op zaterdag werken, maar dat doe ik liever niet als ik al 5 dagen achtereen gewerkt heb.quote:Op zaterdag 3 november 2007 06:13 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht op Bossie. Maar het is zaterdag. Dan gaat appelsientje als eerste naar de kerk.
Oke... ook in Nederland ?? of moeten we 1 jaar wachtenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:15 schreef RayMania het volgende:
Heuj.
Seizoen vier komt in januari, appelsientje.
Dat zal wel augustus worden ofzo ja. Ik kijk gewoon elke week de afleveringen op internet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke... ook in Nederland ?? of moeten we 1 jaar wachten
Tja ik vind dat ook geen probleem, maar Appeldinnetje heeft wel graag ondertiteling...quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat zal wel augustus worden ofzo ja. Ik kijk gewoon elke week de afleveringen op internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Dank je.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:49 schreef Bos81 het volgende:
Beterschap Beschouw
Have funquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:49 schreef golfer het volgende:
We gaan zo met een groepje CUL-posters samen ergens koken en eten.
Tot later vanavond.
Minimeets, bluh..quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:49 schreef golfer het volgende:
We gaan zo met een groepje CUL-posters samen ergens koken en eten.
Tot later vanavond.
Nee dat is Piet Paulusmaquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:11 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
Doet fok het weer ??
Praat eens Nederlandsquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef VoreG het volgende:
Welke google-ads hebben jullie in je MAT staan?
Geenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef VoreG het volgende:
Welke google-ads hebben jullie in je MAT staan?
Kan ook natuurlijk.quote:
Idd ik neukte met 40 verschillende vrouwen zonder iets te zeggenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk.
Ik vraag me af waar Google het op baseert dat ik versier cursussen etc. moet hebben
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
En als Ajax morgen verliest is het een schlemiel zeker![]()
Ik drink nooit azijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drinkse!![]()
laat wel wat voor diek en eend over he!
5-0 wordt het.quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 05:35 schreef VoreG het volgende:
In Utrecht is er rond 3 uur een man neergeschoten bij een cafe.
Ik was dus benieuwd welk cafe dat was, zit dat cafe hier 50 metervandaan, aan de overkant van de straat.
Waarom heb ik dan geen sirenes ed. gehoort. Zo hard was ik nou ook weer niet aan het werk.
quote:Een nog onbekende man is in de nacht van zaterdag op zondag neergeschoten op de hoek van de Leidsekade en de Damstraat in Utrecht. Dat heeft de politie zondagochtend gemeld. Het slachtoffer is in zeer kritieke toestand naar het Universitair Medisch Centrum (UMC) gebracht.
Ook om lekker in je hol te bivakkeren.quote:Op zondag 4 november 2007 09:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zondag is altijd een fijne dag om een voetbalwedstrijdje mee te pikken
quote:Op zondag 4 november 2007 09:50 schreef borisz het volgende:
Axel ga eens af![]()
vroegah was het Sien, ik en AZ vroeg op zondag![]()
die besloot pas wakker te worden gelijk met Marc, en dat was rond half 9quote:Op zondag 4 november 2007 09:50 schreef borisz het volgende:
Axel ga eens af![]()
vroegah was het Sien, ik en AZ vroeg op zondag![]()
Hij leert al iets van de edele kunst die later-dan-6:00-wakker-worden heet?quote:Op zondag 4 november 2007 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
die besloot pas wakker te worden gelijk met Marc, en dat was rond half 9
ik ben er wel blij mij, vooral omdat hij dus die wintertijd kennelijk goed heeft opgepiktquote:Op zondag 4 november 2007 10:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hij leert al iets van de edele kunst die later-dan-6:00-wakker-worden heet?
Wat was 't nou? Als de kat van huis is...quote:Op zondag 4 november 2007 11:28 schreef borisz het volgende:
zondag middag en alle blauwen zijn vertrokken
als er geen voetbal is wel jaquote:Op zondag 4 november 2007 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker, zondag
Vroeger als kind haatteik de zondag echt.
Ja dat is dus recht tegenover het hotel. Heb er echt totaal niks van gemerkt, volgens mij is het een hoax.quote:
Ach gossie.quote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Beschouw het volgende:
snotterdesnottergroeten
* Bluezz zet Beschouw ff lekker onder een warme helende douchequote:Op zondag 4 november 2007 15:24 schreef Beschouw het volgende:
snotterdesnottergroeten
Vertel?quote:Op zondag 4 november 2007 15:28 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de meetende mods.
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/43868
had je nog neit begrepen uit de posts van een aantal users hier dat er een kleine meet aan de gang is nu in utrecht?quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 15:57 schreef Bluezz het volgende:
Nee, niet veel teruggelezen en/of geopend
quote:Op zondag 4 november 2007 11:28 schreef borisz het volgende:
zondag middag en alle blauwen zijn vertrokken
die opmerking was wat vroeg eigenlijk maar ray ging er van door en jullie had ik nog niet gezien hier dus vandaar die reactie op de zondag middagquote:
toen was het nog geen middagquote:Op zondag 4 november 2007 16:03 schreef borisz het volgende:
[..]
die opmerking was wat vroeg eigenlijk maar ray ging er van door en jullie had ik nog niet gezien hier dus vandaar die reactie op de zondag middag![]()
vind je het gek, een 3 gezustersquote:Op zondag 4 november 2007 20:47 schreef Bluezz het volgende:
Het terras is ook al zo leeg
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Potverdorie, logt ze weer in op mijn PC.
maak je geen zorgen, ze staat nu onder de douchequote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Potverdorie, logt ze weer in op mijn PC.
ojee vrouw in Hools en Bos slaat op holquote:
Dat valt best mee.quote:Op zondag 4 november 2007 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee vrouw in Hools en Bos slaat op hol
Die lust er wel pap van ja.quote:Op zondag 4 november 2007 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2007 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja ik vond het niet echt passendquote:Op zondag 4 november 2007 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb het gelezen dankzij mijn supermodpowers
quote:Op zondag 4 november 2007 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb het gelezen dankzij mijn supermodpowers
inderdaad, je mag je best een beetje schamenquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, ze staat nu onder de douche
och, morgen ff ophalen in Utrechtquote:Op zondag 4 november 2007 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En m'n pinpas, ingeslikt door een dom geldautomaat (leuk hoor, ineens zeggen dat het ding buiten gebruik is en m'n pas niet teruggeven en even later het gewoon weer doen bij andere mensen) heb ik direct bij thuiskomst laten blokkeren.
das kutquote:Op zondag 4 november 2007 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En m'n pinpas, ingeslikt door een dom geldautomaat (leuk hoor, ineens zeggen dat het ding buiten gebruik is en m'n pas niet teruggeven en even later het gewoon weer doen bij andere mensen) heb ik direct bij thuiskomst laten blokkeren.
TV staat al aan. Maar thanks anyway Rayquote:Op zondag 4 november 2007 22:10 schreef RayMania het volgende:
Vergeet TBYD niet, Bos. Begint zo.
TBYDquote:Op zondag 4 november 2007 22:10 schreef RayMania het volgende:
Vergeet TBYD niet, Bos. Begint zo.
Terwijl ik toch in de wereld van de afkortingen leefquote:Op zondag 4 november 2007 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, zo moeilijk is die afkorting niet.
quote:
Heb ik het tegen jullie?quote:Op zondag 4 november 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
TBYD ?
Uk is geen afkorting hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Terwijl ik toch in de wereld van de afkortingen leef
Net tussen de oren gekeken (nog steeds bezig) dan studio voetbal en daarna nog voetbal insite.quote:
Studio Voetbal begint toch pas als VI al is afgelopen?quote:Op zondag 4 november 2007 22:18 schreef borisz het volgende:
SV neem ik op en kijk ik als VI is afgelopen![]()
Welterusten kerel!quote:Op zondag 4 november 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
Ik ga kijken, aju. Morgen brak, voel het nu al.
Ow ja klopt.quote:Op zondag 4 november 2007 22:20 schreef borisz het volgende:
SV begint nu ongeveer.
Kut-kabouterquote:
17.257quote:Op zondag 4 november 2007 22:38 schreef borisz het volgende:
Hoeveel grassprietjes heb je geteld ?
quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef dndiek het volgende:
Kennen jullie Frankie onze nieuwe uitsmijter al??
als roda het niet doetquote:Op zondag 4 november 2007 22:37 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van mij op de 4-0 winst van KVM!
Een nederlaag in amsterdam is ingecalculeerd. Dat die onterecht is is zuur.quote:
Dat doe ik ook, ik laat het groeien.quote:
[Insert Code #4]: En een prettige wedstrijd.quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef dndiek het volgende:
Kennen jullie Frankie onze nieuwe uitsmijter al??
Code#4 levert een extra trip op langs de kaartverkoop om een vervangende kaart te halen.quote:Op maandag 5 november 2007 10:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
[Insert Code #4]: En een prettige wedstrijd.
Dikke griepquote:Op maandag 5 november 2007 08:05 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
Wat heb je Sijmz?
Heb je thuis doorgedronken?quote:Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef RayMania het volgende:
Heuj.
Nergens last van hier, wel beetje koppijn. Thank God dat ik vrij ben vandaag.
ah, de superstorm?quote:Op maandag 5 november 2007 12:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ah, ik miste al iets dit jaar. Namelijk de gebruikelijke doemsdag voorspelling.
Hij staat ondertussen wel al op de FP.
Ik geloof er persoonlijk weinig van, maar goed.quote:
ik geloof er ook geen ruk van. Geloof best dat zo'n zware storm kan voorkomen hier, maar niet dat die zich al zo lang van tevoren laat voorspellen.quote:Op maandag 5 november 2007 12:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik geloof er persoonlijk weinig van, maar goed.
Jaquote:
* Againzender is opeens groot fan van de superstormquote:Op maandag 5 november 2007 13:22 schreef rubbereend het volgende:oi
kan die superstorm ff een andere datum zoeken ipv het begin van het Carnavals jaar
Maar alleen voor bepaalde gebieden, zeker.quote:Op maandag 5 november 2007 13:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender is opeens groot fan van de superstorm
ik ook...quote:Op maandag 5 november 2007 12:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik geloof er persoonlijk weinig van, maar goed.
hoe is het eigenlijk met het huis in aanbouw?quote:Op maandag 5 november 2007 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ook...
Maar hoop 't wel... .gebeurd er nog eens wat
Nieuw huis voor Appelsientje!! (in Ermelo)quote:Op maandag 5 november 2007 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met het huis in aanbouw?
Helleuh!quote:Op maandag 5 november 2007 13:31 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh!
Geef je een kans dan laat ik die niet lopen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:nou de voorspelbare reacties zijn ook weer gepost
Aangezin ik Voreg nog niet gezien heb post ik deze nog even:quote:Op maandag 5 november 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:nou de voorspelbare reacties zijn ook weer gepost
quote:Op maandag 5 november 2007 13:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nieuw huis voor Appelsientje!! (in Ermelo)vandaag weer foto's geplaatst
Maakt niet uitquote:
Arme borisz, dubbel pech.quote:Op maandag 5 november 2007 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Topickill, van harte borisz.
Ik ben er weerquote:Op maandag 5 november 2007 16:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Arme borisz, dubbel pech.
* EnGCatjuh gaat z'n fiets ophalen van de fietsenmaker.
Had ik gedaan. Maar na 3 keer in 3 weken was ik het zat.quote:Op maandag 5 november 2007 17:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kun je het zelf niet maken?
JIj hebt met iedereen een slechte band.quote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had ik gedaan. Maar na 3 keer in 3 weken was ik het zat.
Ik blijk ook een slechte band te hebben, de binnenkant komt naar buiten. Maar dat maken ze dan weer niet
Dan valt de afzetterij wel mee, als ze hem laten zitten.quote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik blijk ook een slechte band te hebben, de binnenkant komt naar buiten. Maar dat maken ze dan weer niet
Wat voor 1 heb je gekregen/gekocht?quote:Op maandag 5 november 2007 18:36 schreef Suijk het volgende:
Nieuwe telefoon is binnen, weer een avondje pielen om alles goed te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |