quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:16 schreef pascalheister het volgende:
Lieke v Lexmond in het kerstnummer van de playboy
quote:
als ze maar een streepje heeftquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:12 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]die is niet eens lekker en ze heeft nauwelijks tieten
[..]
Bijna niemand weet over wie je het hebt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef borisz het volgende:
Robert Williamson III viert in NL zijn verjaardag![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als ze maar een streepje heeft
Ik weet het ik weet het ik weet hetquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bijna niemand weet over wie je het hebt.
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
10 puntenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het ik weet het
Z'n Williamson alarm gaat af.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het ik weet het
Soms moet ik op zaterdag werken, maar dat doe ik liever niet als ik al 5 dagen achtereen gewerkt heb.quote:Op zaterdag 3 november 2007 06:13 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht op Bossie. Maar het is zaterdag. Dan gaat appelsientje als eerste naar de kerk.
Oke... ook in Nederland ?? of moeten we 1 jaar wachtenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:15 schreef RayMania het volgende:
Heuj.
Seizoen vier komt in januari, appelsientje.
Dat zal wel augustus worden ofzo ja. Ik kijk gewoon elke week de afleveringen op internet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke... ook in Nederland ?? of moeten we 1 jaar wachten
Tja ik vind dat ook geen probleem, maar Appeldinnetje heeft wel graag ondertiteling...quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat zal wel augustus worden ofzo ja. Ik kijk gewoon elke week de afleveringen op internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Dank je.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:49 schreef Bos81 het volgende:
Beterschap Beschouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |