Lijkt Amy Winehouse wel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:02 schreef Tokay het volgende:
Teri Hatcher goes Halloween.![]()
[ afbeelding ]
Hij speelde mee als kindsterretje in The Partridge Family, waarna het helemaal mis ging met hem.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:33 schreef SEMTEX het volgende:
Het slakje van Danny Bonaduce, een of andere Vh1-host:
[ afbeelding ]
was ook wat ik dachtquote:
Is dat een man of een vrouw die Carrot Topquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Separated at birth? Carrot Top en Kathy Griffin
Game on!![]()
Nou, dan is haar pakje toch helemaal goed? "scary" trouwens, tenzij je het over littekens hebtquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat Britney zo'n buik - en tieten benadrukkend pakje heeft aangetrokken.
Some scarry shit, voor Halloween.
Ja. Maar ik kan me niet voorstellen dat je, zelfs voor Halloween, zo je minst voordelige kanten (om het maar even vriendelijk te zeggen) uitstalt. Het is absoluut een schot in de roos, maar of je zo'n roos ambieert...quote:Op zondag 4 november 2007 11:27 schreef RonaldV het volgende:
Nou, dan is haar pakje toch helemaal goed? "scary" trouwens, tenzij je het over littekens hebt
Misschien een domme vraag, heeft Britney een pruik opquote:Op zondag 4 november 2007 08:31 schreef Puckzzz het volgende:
is deze al voorbij gekomen? Britney once again..
[ afbeelding ]
Ze is zo ontzettend niet mooi!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:38 schreef Tokay het volgende:
Sarah Jessica Parker, charming as ever:
[ afbeelding ]
deze foto is van 2 november, als je goed kijkt zie je de extensions zitten.quote:Op zondag 4 november 2007 11:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, heeft Britney een pruik opzij was toch kaal, of hoe zit dat nou ?
![]()
Ja daarom twijfelde ik, maar nu je het zegt, zie ik dit duidelijk dat er hairextensions inzitten !!quote:Op zondag 4 november 2007 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
deze foto is van 2 november, als je goed kijkt zie je de extensions zitten.
Ik vind britney op dat plaatje zo raar eruit zien! Lijkt wel of het gefotoshopt is....quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:04 schreef Tokay het volgende:
Ook Britney was into Halloween:
[ afbeelding ]
Nice!![]()
![]()
hij ziet er wel goed uit, voor zijn doenquote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Michael Jackson op de cover van Ebony Magazine, zeer recentelijk:
[ afbeelding ]
Meer foto's in het magazine:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Commentaar Dlisted.com:
It must have taken a damn army to put Queen Jacko in Eboy Magazine. Hair people, wig people, make-up people, morticians, CGI artists, photoshop artists, graphic designers, computer programmers, cartoon animators, car mechanics, a family of gypsies, 10 elves, 44 chimps, dancing mice, therapists and the list goes on and on....
![]()
![]()
Jaaaa, daar deed hij me ook aan denken!quote:Op zondag 4 november 2007 16:02 schreef E.T. het volgende:
Hij doet me denken aan Willy Wonka![]()
(al zie ik die liever in de gestalte van Johnny Depp)
quote:Op zondag 4 november 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
Is dit de eerste keer dat Ebony een blank iemand op de cover zet?
En ze was nog zo lief in The Parent Trap.quote:Op zondag 4 november 2007 14:35 schreef liesell het volgende:
Lindsey Lohan, ook raar oranje rond haar mond, 2 fotos op een site waren vanwege haar lippen die veranderd zouden zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
Is dit de eerste keer dat Ebony een blank iemand op de cover zet?
Britney Horror Picture Show.quote:Op zondag 4 november 2007 20:12 schreef Tokay het volgende:
Britney-snapshots, altijd leuk. Een kleine bloemlezing:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het toetje:
[ afbeelding ]
Maar ze doet het altijd zo goed in deze reeksquote:Op zondag 4 november 2007 20:46 schreef Grimm het volgende:
Zullen we ophouden met Brittney foto's?
quote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
It must have taken a damn army to put Queen Jacko in Eboy Magazine. Hair people, wig people, make-up people, morticians, CGI artists, photoshop artists, graphic designers, computer programmers, cartoon animators, car mechanics, a family of gypsies, 10 elves, 44 chimps, dancing mice, therapists and the list goes on and on....
![]()
![]()
Is ING hier ook al sponsor vanquote:Op dinsdag 6 november 2007 07:55 schreef Smash-it het volgende:
Respect als je een marathon loopt, absoluut, maar waarom doe je geen lekkere sport bh aan? Daar begrijp ik dan weer helemaal niks van..
[ afbeelding ]
nee ontzettend slecht shopwerkquote:
Nee joh, Arwen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:17 schreef Adelante het volgende:
v.l.n.r.: sam, galadriel, frodo en elrond
Nou zo ontzettend heel erg verschrikkelijk dun vind ik haar niet eigenlijik.quote:Op maandag 5 november 2007 23:43 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Sarah Michelle Gellar is opgehouden met eten..
Ik zie ze niet en krijg eenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:34 schreef Ephemera het volgende:
-edit- de foto's doen het de ene keer wel en de andere keer niet...![]()
melding als ik op de links klik.quote:Forbidden
You don't have permission to access /wp-content/uploads/2007/11/ace-awards5.jpg on this server.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:57 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw Beckham in de bocht.
Die neus!Die zonnebril, die zowat de helft van haar gezicht beslaat!
Die initialen in de bekleding van haar autostoel!![]()
Classy, hoor!![]()
![]()
Ja, Liv was Arwen. Cate Blanchett was galadriel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:31 schreef Puckzzz het volgende:
nee is toch echt Liv volgens mij hoor!
Wie loopt er dan ook zo'n hakken over een rooster.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:34 schreef Ephemera het volgende:
Jessica Simpson zit vast met haar hak in een rooster
[ afbeelding ]
Maar gelukkig heeft ze slaafjes/vriendinnen die haar helpen met lopen
[ afbeelding ]
met hoge hakken op zo'n rooster lopenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:17 schreef Smash-it het volgende:
Nog eentje van Jessica, beter hoofd op deze
[ afbeelding ]
Die rare kuit op de 1e fotoquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:34 schreef Ephemera het volgende:
Jessica Simpson zit vast met haar hak in een rooster
[ afbeelding ]
Maar gelukkig heeft ze slaafjes/vriendinnen die haar helpen met lopen
[ afbeelding ]
Alles voor de publiciteit toch ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:22 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
met hoge hakken op zo'n rooster lopen
Ze traint, en als je dan in zo'n ding blijft hangen span je je spieren; niets mis mee.quote:
dat weet ik...maar ze heet niet arwen ze heet liv, en iemand voor me zei dat het galadriel was en dat was dus niet zo. ik snap nietwaarom je mij nu quotequote:Op dinsdag 6 november 2007 16:11 schreef godigita het volgende:
[..]
Ja, Liv was Arwen. Cate Blanchett was galadriel.
Het maakt je als vrouw zijnde nou niet echt charmanter als je overduidelijke spieren hebt. Ik vind het persoonlijk niks.quote:Op woensdag 7 november 2007 01:11 schreef static het volgende:
[..]
Ze traint, en als je dan in zo'n ding blijft hangen span je je spieren; niets mis mee.
Moeten zij niet voor het donker thuis zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:35 schreef Retuobak het volgende:
[ afbeelding ]
Het origineel overigens.
oh, ik las jouw post als een reply op die van missbliss voor je. excuses!quote:Op woensdag 7 november 2007 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat weet ik...maar ze heet niet arwen ze heet liv, en iemand voor me zei dat het galadriel was en dat was dus niet zo. ik snap nietwaarom je mij nu quote
Serieus??quote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen man, dit is Venus Williams
Ik dacht eerst dat het Whitney Houston was.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 8 november 2007 09:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Whitney Houston was.![]()
OMGquote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het juist wel leuk staan, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:25 schreef Smash-it het volgende:
Lelijk gebit
de wat?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:29 schreef Toeps het volgende:
Je ziet ook zo mooi de shaping zitten.
De shaping, da's dat ze schaduw op haar tieten hebben gemake-upt om ze groter te doen lijken. Als je goed kijkt zie je twee donkere ronde vegen zitten, dat is shaping. (Oprah en Tyra doen dat ook altijd op hun neus.)quote:
Dennis Rodmanquote:Op donderdag 8 november 2007 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We moeten echt eens ophouden met die Britney-foto's![]()
Wie is dit?![]()
Hij deed 't in een ver verleden met Carmen Electra, misschien dat dat je wat zegt?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Is die Dennis altijd zo, of echt heel onflatteus nu?
Geen idéé wie het isEen honkballer of zo - ergens gaat er een belletje rinkelen?
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Is die Dennis altijd zo, of echt heel onflatteus nu?
Geen idéé wie het isEen honkballer of zo - ergens gaat er een belletje rinkelen?
![]()
Nee, zegt me niks. Never mind, ik weet nog steeds niet precies wie Brad Pitt is, dus dan weet je het welquote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij deed 't in een ver verleden met Carmen Electra, misschien dat dat je wat zegt?
Damn, ik weet echt teveel van deze onzin uit m'n hoofd
![]()
quote:
Alleen maar rode kruisjes. In je vorige post ook al een boel. Misschien even ergens hosten waar hotlinken wel is toegestaan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:05 schreef ScarletXx het volgende:
ook fijn als je zo op de kiek gezet wordt terwijl je bezig bent met een film :S
Sienna miller:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je plaatjes doen het nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:07 schreef ScarletXx het volgende:
Het lijkt wel de trend dat bij iedereen de borsten over van alle kanten eruit komen. hiertoevallig van onder:
[ afbeelding ]
Het zal natuurlijk zijn als je grotere borsten hebt maar koop dan ook een groter maatje :S Misschien een idee!
Wat is er precies mis met Uma en Fergie op die foto's?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:30 schreef ScarletXx het volgende:
Michelle Heaton
[ afbeelding ]
Beth Ditto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uma Thurman
[ afbeelding ]
Fergie
[ afbeelding ]
O ik zie er dan meteen weer in dat hij zich staat af te trekkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:38 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Enrique kijkt alsof hij een enorme drol naar buiten werkt (of naar binnen krijgt)
Meesterlijke foto..quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:24 schreef SEMTEX het volgende:
Het haar van Prutney...
[ afbeelding ]
Verrast al niet eens meer...
Nee dat kan niet, hij had toch ooit bekend dat hij niet groot geschapen wasquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ik zie er dan meteen weer in dat hij zich staat af te trekken![]()
ik moet daar altijd aan "death becomes her" denken dat zij niet dood kan gaan maar alleen afbrokkeltquote:Op zondag 11 november 2007 00:32 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Meryl Streep is oud geworden...
jep en daarna issie met zichzelf getrouwd...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:53 schreef single_queen het volgende:
Dennis Rodman was basketballer, bekend v zijn uiterlijk en zijn flitshuwelijk met Carmen Electra ! volgens mij heeft ie in een ver geleden ook nog ff op Madonna gelegen!
Ik vind het wel meevallen voor 58 jaar!quote:Op zondag 11 november 2007 00:32 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Meryl Streep is oud geworden...
ik vind de cameltoe idd niet zo flatteus..quote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef arneaux het volgende:
Wat is hier nou mis mee?
Damn, wanneer is zij zwart geworden?quote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pose levert zelden een flateuze foto op, waarom blijven ze het doen?
Nou maar je mocht toch maar willen dat je er bij benadering zo uitzag, op die leeftijd. Ik zou er wel voor tekenen althansquote:
met een beetje geld en een goede slager kan zelfs jij er zo uit zien!quote:Op maandag 12 november 2007 01:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou maar je mocht toch maar willen dat je er bij benadering zo uitzag, op die leeftijd. Ik zou er wel voor tekenen althans![]()
Nee zelfs dan niet vrees ik. Er moet wel een soort van basis-klassieke-schoonheid aanwezig zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 01:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
met een beetje geld en een goede slager kan zelfs jij er zo uit zien!
weet niet hoe jij eruit ziet, maar je heb voor een deel gelijk. Als je echt lelijk bent word het nooit wat, maar een dakkapelletje hier en niet tuinontwerp daar maken dat het wel oke blijftquote:Op maandag 12 november 2007 01:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee zelfs dan niet vrees ik. Er moet wel een soort van basis-klassieke-schoonheid aanwezig zijn.
En die heeft Sharon Stone bovenmatig.
Ik denk dat dit topic wel bewijst dat plastische chirurgie niet altijd de redding isquote:Op maandag 12 november 2007 02:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
weet niet hoe jij eruit ziet, maar je heb voor een deel gelijk. Als je echt lelijk bent word het nooit wat, maar een dakkapelletje hier en niet tuinontwerp daar maken dat het wel oke blijft
Urm, bij d'r geboorte?quote:Op maandag 12 november 2007 01:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Damn, wanneer is zij zwart geworden?
Of ze houdt een keertje niet dr buik in....quote:
Precies. Mooie vrouwquote:Op maandag 12 november 2007 01:46 schreef static het volgende:
Voor iemand die zowat 50 is ziet ze er nog steeds appetijtelijk uit.
Hoe die ook op de foto staat, t blijft een geil wijf vind ik dan iig...quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:13 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Janice Dickinson (vroeger model en jurylid van america's next top model)
doet mee met een survival reality show...
zo (ietsje) duidelijker?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:46 schreef single_queen het volgende:
waarom zie ik geen cameltoe bij sharon stone (ik zie alleen een PIKZWARTE jurk, als iemand hem zwart had ingekleurd had ik ook niets gezien), zal wel liggen aan mijn oude kast van een pc-scherm (en geen flatscreen ofzo...
Christ, waarom zoveel make-upquote:Op woensdag 14 november 2007 21:23 schreef Kings het volgende:
Arme Xtina lijdt een beetje onder haar zwangerschap.....
[ afbeelding ]
Gespeeld met de hond/kat, heb ik ook altijdquote:Op donderdag 15 november 2007 09:47 schreef Toeps het volgende:
Wat heeft Christina nou allemaal voor enge krassen op haar armen?
Foto ziet er vreemd uit, lijkt wel alsof ze allemaal bij elkaar zijn geplakt (losse foto dus per persoon)quote:Op donderdag 15 november 2007 17:30 schreef bloodymary het volgende:
Ik zou die foto van de Spice Women (Girls zijn het niet meer) wel eens zonder fotoshop willen zien. Volgens mij is die dan wel mooier trouwens.......
Dat zal ook best zo zijn. Die hebben heus geen tijd om die shoot te doen, en daarbij moeten ze er dan ook allemaal in een keer goed opstaan.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:41 schreef Samson het volgende:
[..]
Foto ziet er vreemd uit, lijkt wel alsof ze allemaal bij elkaar zijn geplakt (losse foto dus per persoon)
Gadverdamme, dat is bijna necrofiliequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:50 schreef Kings het volgende:
John Travolta feliciteerd Kirk Douglas....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:50 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
jij weet wie mayday is...quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:19 schreef Jerruh het volgende:
mayday staat er ook een beetje bescheten op.
Grappig idd, hij is net zo lelijk aan t worden als zn vader, en zn broer is er juist beter uit gaan zien. Zo zie je maar dat die 2 dus echt wel verschillende vaders hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:55 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Wills moet es met Geer gaan babbelen zo te zien..
Kloptquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:46 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dat doet hij toch eigenlijk wel met regelmaat toch?
Mannen een kus op de mond geven![]()
Op Perezhilton.com is de foto een andere kant genomen, en dan zie je krik douglas nogal verschrikt kijken..quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:50 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Vind er niet heel veel verschil in zitten tussen de gepostte en die op perezhilton:quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:07 schreef Treezz het volgende:
[..]
Op Perezhilton.com is de foto een andere kant genomen, en dan zie je krik douglas nogal verschrikt kijken..
hahha![]()
iew, ik vind hem engquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Grappig idd, hij is net zo lelijk aan t worden als zn vader, en zn broer is er juist beter uit gaan zien. Zo zie je maar dat die 2 dus echt wel verschillende vaders hebben![]()
[ afbeelding ]
Heidi Klumquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:08 schreef bloodymary het volgende:
Wie is die snol met dat open ruggetje?
Zou Heidi Klum kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:08 schreef bloodymary het volgende:
Wie is die snol met dat open ruggetje?
Ja want die dikke kop is niets veranderd en ineens wel de helft van haar heupen kwijt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:43 schreef DANILXL het volgende:
gewoon liposuctie die osbourne
quote:Op zondag 18 november 2007 20:10 schreef Kings het volgende:
Tom Cruise!!
[ afbeelding ]
... op de set van 'Tropic Thunder'
net een ventquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:39 schreef apestaartje het volgende:
Zelfs voor Kelly (rechts, min of meer een celeb) is dit een slechte foto.
[ afbeelding ]
hahaha! joepiequote:Op zondag 18 november 2007 20:10 schreef Kings het volgende:
Tom Cruise!!
[ afbeelding ]
Het grappige is dat-ie daaronder ook een papzak is. En dan wel van vrouwtje Katie eisen dat ze een magere lat isquote:Op zondag 18 november 2007 20:10 schreef Kings het volgende:
Tom Cruise!!
[ afbeelding ]
johquote:
77981744__oPt is vast haar eigen naam niet, maar wie het wel is?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Perez zou zeggen: "I'll burn in hell for this", maar mén wat is dat kind behaard!!!
[ afbeelding ]
Ik krijg de neiging om aan mijn beeldscherm te plukken!
Zonder dat lange haar en met die snor is het net een jongenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:11 schreef DarkElf het volgende:
Lourdes, de dochter van madonna.
Hoe smerigquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Perez zou zeggen: "I'll burn in hell for this", maar mén wat is dat kind behaard!!!
[ afbeelding ]
OMG!quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:13 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een restje coke, in Amy's neusgat?
Frida Kahlo is Madonna's favoriete kunstenares.. Dat verklaart alles wellichtquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op woensdag 21 november 2007 14:13 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus je moet wel ff goed doorsnuiven schat, als je dan toch bezig bent.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:13 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
moedt haast wel anders laat je je kind er niet zo bijlopenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Frida Kahlo is Madonna's favoriete kunstenares.. Dat verklaart alles wellicht
Moedt?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
moedt haast wel anders laat je je kind er niet zo bijlopen
Dat heeft ze niet alleen van haar vaderquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nog verder inzoomt op Vince Vaughn zie je dit:quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef Frappelsien het volgende:
Vince Vaughn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:33 schreef apestaartje het volgende:
Lelijk is een groot woord, maar toch... wat verschrikkelijk gemáákt.![]()
[ afbeelding ]
nee niet Willquote:Op woensdag 21 november 2007 22:11 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Will's bastje is even wit als Toms gezicht....
.. trouwens, nu will smith ook geintereseerd is in
Scientology vind ik 'm toch stukken minder sexy....![]()
Krijg je standaard ADHD bij een Scientology lidmaatschap of zo?!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:11 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Will's bastje is even wit als Toms gezicht....
.. trouwens, nu will smith ook geintereseerd is in
Scientology vind ik 'm toch stukken minder sexy....![]()
Dat is volgens mij nóóit mode geweest hoor. Bij Madonna misschien, maar voor alle andere "jaren tachtig babes" was een bos javaanse jongens onder de armen not done.quote:
Niet helemaal correct. Deze foto is volgens mij nog uit de periode voor ze Material Girl werd, en drummer was. Zo ongeveer dezelfde periode dat Nena populair was (ca.1980-81), en de zangeres daarvan liep ook met een pakje halfzware Van Nelle onder haar oksels.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nóóit mode geweest hoor. Bij Madonna misschien, maar voor alle andere "jaren tachtig babes" was een bos javaanse jongens onder de armen not done.
Op andere plekken kon het overigens nog wel, toendertijd![]()
![]()
Ja, maar in Duitsland was het volgens mij altijd al done om je oksels niet te scheren. Net als in Frankrijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Niet helemaal correct. Deze foto is volgens mij nog uit de periode voor ze Material Girl werd, en drummer was. Zo ongeveer dezelfde periode dat Nena populair was (ca.1980-81), en de zangeres daarvan liep ook met een pakje halfzware Van Nelle onder haar oksels.
Zelfs mijn schoonpa maakte er een opmerking over. Het was dan ook... verbijsterend.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:42 schreef joost1988 het volgende:
Nu op TV te zien, en morgen misschien in dit topic? Chazia Mourali van de Achmea Kennisquiz op RTL4. Iemand capjes maken??
Laat zien! Laat zien!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zelfs mijn schoonpa maakte er een opmerking over. Het was dan ook... verbijsterend.![]()
In een flits dacht ik dat het Kim-Lian nog-iets was. Leuk om te proberen jong te blijven, maar dit was een belachelijke outfit en hairdo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef _Arual_ het volgende:
Zelfs mijn schoonpa maakte er een opmerking over. Het was dan ook... verbijsterend.![]()
Niet, ze haalt haar neus nog eens flink opquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:21 schreef Kings het volgende:
[..]
Laat zien! Laat zien!
[ afbeelding ]
AMY Winehouse is een beetje boos (en heeft geen makeup op)
wat hebben we nou aan geschreven posts hierover?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een flits dacht ik dat het Kim-Lian nog-iets was. Leuk om te proberen jong te blijven, maar dit was een belachelijke outfit en hairdo.
Zoiets:quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:36 schreef DarkElf het volgende:
wat hebben we nou aan geschreven posts hierover?![]()
We moeten foto's hebben!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:21 schreef Kings het volgende:
[..]
Laat zien! Laat zien!
[ afbeelding ]
AMY Winehouse is een beetje boos (en heeft geen makeup op)
daarom altijd de foto opslaan (desnoods een printscreen maken) en zelf hosten ergensquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:54 schreef Kings het volgende:
Echt flauw, die foto van tom cruise in zn pakkie voor de nieuwe film is van de site afgehaald (hij stond
in dit topic op pagina 5).
Ik dacht: leuk voor op de frontpage bij het nieuwsbericht! Nouja, wij weten in ieder geval hoe 'ie eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |