Als je nog verder inzoomt op Vince Vaughn zie je dit:quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef Frappelsien het volgende:
Vince Vaughn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:33 schreef apestaartje het volgende:
Lelijk is een groot woord, maar toch... wat verschrikkelijk gemáákt.![]()
[ afbeelding ]
nee niet Willquote:Op woensdag 21 november 2007 22:11 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Will's bastje is even wit als Toms gezicht....
.. trouwens, nu will smith ook geintereseerd is in
Scientology vind ik 'm toch stukken minder sexy....![]()
Krijg je standaard ADHD bij een Scientology lidmaatschap of zo?!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:11 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Will's bastje is even wit als Toms gezicht....
.. trouwens, nu will smith ook geintereseerd is in
Scientology vind ik 'm toch stukken minder sexy....![]()
Dat is volgens mij nóóit mode geweest hoor. Bij Madonna misschien, maar voor alle andere "jaren tachtig babes" was een bos javaanse jongens onder de armen not done.quote:
Niet helemaal correct. Deze foto is volgens mij nog uit de periode voor ze Material Girl werd, en drummer was. Zo ongeveer dezelfde periode dat Nena populair was (ca.1980-81), en de zangeres daarvan liep ook met een pakje halfzware Van Nelle onder haar oksels.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nóóit mode geweest hoor. Bij Madonna misschien, maar voor alle andere "jaren tachtig babes" was een bos javaanse jongens onder de armen not done.
Op andere plekken kon het overigens nog wel, toendertijd![]()
![]()
Ja, maar in Duitsland was het volgens mij altijd al done om je oksels niet te scheren. Net als in Frankrijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Niet helemaal correct. Deze foto is volgens mij nog uit de periode voor ze Material Girl werd, en drummer was. Zo ongeveer dezelfde periode dat Nena populair was (ca.1980-81), en de zangeres daarvan liep ook met een pakje halfzware Van Nelle onder haar oksels.
Zelfs mijn schoonpa maakte er een opmerking over. Het was dan ook... verbijsterend.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:42 schreef joost1988 het volgende:
Nu op TV te zien, en morgen misschien in dit topic? Chazia Mourali van de Achmea Kennisquiz op RTL4. Iemand capjes maken??
Laat zien! Laat zien!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zelfs mijn schoonpa maakte er een opmerking over. Het was dan ook... verbijsterend.![]()
In een flits dacht ik dat het Kim-Lian nog-iets was. Leuk om te proberen jong te blijven, maar dit was een belachelijke outfit en hairdo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef _Arual_ het volgende:
Zelfs mijn schoonpa maakte er een opmerking over. Het was dan ook... verbijsterend.![]()
Niet, ze haalt haar neus nog eens flink opquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:21 schreef Kings het volgende:
[..]
Laat zien! Laat zien!
[ afbeelding ]
AMY Winehouse is een beetje boos (en heeft geen makeup op)
wat hebben we nou aan geschreven posts hierover?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een flits dacht ik dat het Kim-Lian nog-iets was. Leuk om te proberen jong te blijven, maar dit was een belachelijke outfit en hairdo.
Zoiets:quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:36 schreef DarkElf het volgende:
wat hebben we nou aan geschreven posts hierover?![]()
We moeten foto's hebben!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:21 schreef Kings het volgende:
[..]
Laat zien! Laat zien!
[ afbeelding ]
AMY Winehouse is een beetje boos (en heeft geen makeup op)
daarom altijd de foto opslaan (desnoods een printscreen maken) en zelf hosten ergensquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:54 schreef Kings het volgende:
Echt flauw, die foto van tom cruise in zn pakkie voor de nieuwe film is van de site afgehaald (hij stond
in dit topic op pagina 5).
Ik dacht: leuk voor op de frontpage bij het nieuwsbericht! Nouja, wij weten in ieder geval hoe 'ie eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |