Het grappige is dat-ie daaronder ook een papzak is. En dan wel van vrouwtje Katie eisen dat ze een magere lat isquote:Op zondag 18 november 2007 20:10 schreef Kings het volgende:
Tom Cruise!!
[ afbeelding ]
... op de set van 'Tropic Thunder'
johquote:
77981744__oPt is vast haar eigen naam niet, maar wie het wel is?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Perez zou zeggen: "I'll burn in hell for this", maar mén wat is dat kind behaard!!!
[ afbeelding ]
Ik krijg de neiging om aan mijn beeldscherm te plukken!
Zonder dat lange haar en met die snor is het net een jongenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:11 schreef DarkElf het volgende:
Lourdes, de dochter van madonna.
Hoe smerigquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Perez zou zeggen: "I'll burn in hell for this", maar mén wat is dat kind behaard!!!
[ afbeelding ]
OMG!quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:13 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een restje coke, in Amy's neusgat?
Frida Kahlo is Madonna's favoriete kunstenares.. Dat verklaart alles wellichtquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op woensdag 21 november 2007 14:13 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus je moet wel ff goed doorsnuiven schat, als je dan toch bezig bent.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:13 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
moedt haast wel anders laat je je kind er niet zo bijlopenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Frida Kahlo is Madonna's favoriete kunstenares.. Dat verklaart alles wellicht
Moedt?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
moedt haast wel anders laat je je kind er niet zo bijlopen
Dat heeft ze niet alleen van haar vaderquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nog verder inzoomt op Vince Vaughn zie je dit:quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef Frappelsien het volgende:
Vince Vaughn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:33 schreef apestaartje het volgende:
Lelijk is een groot woord, maar toch... wat verschrikkelijk gemáákt.![]()
[ afbeelding ]
nee niet Willquote:Op woensdag 21 november 2007 22:11 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Will's bastje is even wit als Toms gezicht....
.. trouwens, nu will smith ook geintereseerd is in
Scientology vind ik 'm toch stukken minder sexy....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |