hij ziet er wel goed uit, voor zijn doenquote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Michael Jackson op de cover van Ebony Magazine, zeer recentelijk:
[ afbeelding ]
Meer foto's in het magazine:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Commentaar Dlisted.com:
It must have taken a damn army to put Queen Jacko in Eboy Magazine. Hair people, wig people, make-up people, morticians, CGI artists, photoshop artists, graphic designers, computer programmers, cartoon animators, car mechanics, a family of gypsies, 10 elves, 44 chimps, dancing mice, therapists and the list goes on and on....
![]()
![]()
Jaaaa, daar deed hij me ook aan denken!quote:Op zondag 4 november 2007 16:02 schreef E.T. het volgende:
Hij doet me denken aan Willy Wonka![]()
(al zie ik die liever in de gestalte van Johnny Depp)
quote:Op zondag 4 november 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
Is dit de eerste keer dat Ebony een blank iemand op de cover zet?
En ze was nog zo lief in The Parent Trap.quote:Op zondag 4 november 2007 14:35 schreef liesell het volgende:
Lindsey Lohan, ook raar oranje rond haar mond, 2 fotos op een site waren vanwege haar lippen die veranderd zouden zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
Is dit de eerste keer dat Ebony een blank iemand op de cover zet?
Britney Horror Picture Show.quote:Op zondag 4 november 2007 20:12 schreef Tokay het volgende:
Britney-snapshots, altijd leuk. Een kleine bloemlezing:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het toetje:
[ afbeelding ]
Maar ze doet het altijd zo goed in deze reeksquote:Op zondag 4 november 2007 20:46 schreef Grimm het volgende:
Zullen we ophouden met Brittney foto's?
quote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
It must have taken a damn army to put Queen Jacko in Eboy Magazine. Hair people, wig people, make-up people, morticians, CGI artists, photoshop artists, graphic designers, computer programmers, cartoon animators, car mechanics, a family of gypsies, 10 elves, 44 chimps, dancing mice, therapists and the list goes on and on....
![]()
![]()
Is ING hier ook al sponsor vanquote:Op dinsdag 6 november 2007 07:55 schreef Smash-it het volgende:
Respect als je een marathon loopt, absoluut, maar waarom doe je geen lekkere sport bh aan? Daar begrijp ik dan weer helemaal niks van..
[ afbeelding ]
nee ontzettend slecht shopwerkquote:
Nee joh, Arwen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:17 schreef Adelante het volgende:
v.l.n.r.: sam, galadriel, frodo en elrond
Nou zo ontzettend heel erg verschrikkelijk dun vind ik haar niet eigenlijik.quote:Op maandag 5 november 2007 23:43 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Sarah Michelle Gellar is opgehouden met eten..
Ik zie ze niet en krijg eenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:34 schreef Ephemera het volgende:
-edit- de foto's doen het de ene keer wel en de andere keer niet...![]()
melding als ik op de links klik.quote:Forbidden
You don't have permission to access /wp-content/uploads/2007/11/ace-awards5.jpg on this server.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |