Lijkt Amy Winehouse wel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:02 schreef Tokay het volgende:
Teri Hatcher goes Halloween.![]()
[ afbeelding ]
Hij speelde mee als kindsterretje in The Partridge Family, waarna het helemaal mis ging met hem.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:33 schreef SEMTEX het volgende:
Het slakje van Danny Bonaduce, een of andere Vh1-host:
[ afbeelding ]
was ook wat ik dachtquote:
Is dat een man of een vrouw die Carrot Topquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Separated at birth? Carrot Top en Kathy Griffin
Game on!![]()
Nou, dan is haar pakje toch helemaal goed? "scary" trouwens, tenzij je het over littekens hebtquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat Britney zo'n buik - en tieten benadrukkend pakje heeft aangetrokken.
Some scarry shit, voor Halloween.
Ja. Maar ik kan me niet voorstellen dat je, zelfs voor Halloween, zo je minst voordelige kanten (om het maar even vriendelijk te zeggen) uitstalt. Het is absoluut een schot in de roos, maar of je zo'n roos ambieert...quote:Op zondag 4 november 2007 11:27 schreef RonaldV het volgende:
Nou, dan is haar pakje toch helemaal goed? "scary" trouwens, tenzij je het over littekens hebt
Misschien een domme vraag, heeft Britney een pruik opquote:Op zondag 4 november 2007 08:31 schreef Puckzzz het volgende:
is deze al voorbij gekomen? Britney once again..
[ afbeelding ]
Ze is zo ontzettend niet mooi!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:38 schreef Tokay het volgende:
Sarah Jessica Parker, charming as ever:
[ afbeelding ]
deze foto is van 2 november, als je goed kijkt zie je de extensions zitten.quote:Op zondag 4 november 2007 11:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, heeft Britney een pruik opzij was toch kaal, of hoe zit dat nou ?
![]()
Ja daarom twijfelde ik, maar nu je het zegt, zie ik dit duidelijk dat er hairextensions inzitten !!quote:Op zondag 4 november 2007 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
deze foto is van 2 november, als je goed kijkt zie je de extensions zitten.
Ik vind britney op dat plaatje zo raar eruit zien! Lijkt wel of het gefotoshopt is....quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:04 schreef Tokay het volgende:
Ook Britney was into Halloween:
[ afbeelding ]
Nice!![]()
![]()
hij ziet er wel goed uit, voor zijn doenquote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Michael Jackson op de cover van Ebony Magazine, zeer recentelijk:
[ afbeelding ]
Meer foto's in het magazine:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Commentaar Dlisted.com:
It must have taken a damn army to put Queen Jacko in Eboy Magazine. Hair people, wig people, make-up people, morticians, CGI artists, photoshop artists, graphic designers, computer programmers, cartoon animators, car mechanics, a family of gypsies, 10 elves, 44 chimps, dancing mice, therapists and the list goes on and on....
![]()
![]()
Jaaaa, daar deed hij me ook aan denken!quote:Op zondag 4 november 2007 16:02 schreef E.T. het volgende:
Hij doet me denken aan Willy Wonka![]()
(al zie ik die liever in de gestalte van Johnny Depp)
quote:Op zondag 4 november 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
Is dit de eerste keer dat Ebony een blank iemand op de cover zet?
En ze was nog zo lief in The Parent Trap.quote:Op zondag 4 november 2007 14:35 schreef liesell het volgende:
Lindsey Lohan, ook raar oranje rond haar mond, 2 fotos op een site waren vanwege haar lippen die veranderd zouden zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
Is dit de eerste keer dat Ebony een blank iemand op de cover zet?
Britney Horror Picture Show.quote:Op zondag 4 november 2007 20:12 schreef Tokay het volgende:
Britney-snapshots, altijd leuk. Een kleine bloemlezing:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het toetje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |