Dus omdat hij moet werken kan jij niets gaan doenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:09 schreef leonieke het volgende:
Moest phille nu niet heel de dag moeten werken, zouden we ook iets kunnen doen... Nu is het gewoon in de zetel hangen terwijl er niets op tv is..
Gaat wel prima samen met de treinquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Pheno het volgende:
Ik mag nog niet werken, gekneusde rib en auto gaan niet samen
Toch wel, maar ik zou niet weten wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus omdat hij moet werken kan jij niets gaan doen![]()
hoi.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef Ynske het volgende:
oi oi
Niets leuks te doen in de buurt daar?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toch wel, maar ik zou niet weten wat ik moet doen.
Straks ga ik misschien in bad...
Niet zo, ik verga van de pijn....quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:17 schreef leonieke het volgende:
Wou jij niet eens graag wat vakantie hebben, Pheno?
Ga naar huis dan!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH<
ik heb geen zin meer
Heb jij even gelukquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah ik had wel zin in een colaatje en niet in bier
Joechei! Joechei!quote:
Nu? Ik begin net aan de koffie met Oreo's.quote:
Eerst nog even office 2007 installeren!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu? Ik begin net aan de koffie met Oreo's.
Weet wat je doetquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eerst nog even office 2007 installeren!
Pff. Nou dan ga ik nog even Shrek 3 kijken en eh.. afwassen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:59 schreef mcDavid het volgende:
Eerst nog even office 2007 installeren!
bij shrek 3 ben ik 3 keer in slaap gevallenquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pff. Nou dan ga ik nog even Shrek 3 kijken en eh.. afwassen.
niet zo'n goeie film dus?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij shrek 3 ben ik 3 keer in slaap gevallen
Het niveau van de humor daalt wel inderdaad. Vooral als je ze alle drie achter elkaar kijktquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij shrek 3 ben ik 3 keer in slaap gevallen [afbeelding]
Godver. CD kwijt. Nu moet ik ook nog eerst FTD en newsleecher installeren. Het duurt nog ff kuuks!quote:
Piepeloi?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:12 schreef mcDavid het volgende:
Gelukkig had ik een reden om wakker te blijven toen!
Oehquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:35 schreef qu63 het volgende:
[ [url=http://img.bol.com/intershoproot/thumb/VIDEOCOVER/FC/8/7/1/2/6/8712609672244.gif]afbeelding ]
Everything Ever in One Gloriously ill-Concieved Ludicrously Definitive Outrageously Luxurious Monty Python Boxset[/url]
12 dvd's dus!
Ooit al eens gebruikt? Zo niet kan je beter een oudere versie pakkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:12 schreef mcDavid het volgende:
Godver. CD kwijt. Nu moet ik ook nog eerst FTD en newsleecher installeren. Het duurt nog ff kuuks!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:27 schreef leonieke het volgende:Bengeltje toch
![]()
Is het écht niet mogelijk om een paar dagen thuis te zijn met zo'n rugpijn?
2007 is gans geil jahquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit al eens gebruikt? Zo niet kan je beter een oudere versie pakken [afbeelding]
Ik moest snel een verslag maken, net een nieuwe pc met 2007. Toch maar even een boek erbij gekocht want kon het allemaal niet vindenquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
Verschil in leeftijd Marc?
Pardonquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
Verschil in leeftijd Marc?
Hangt er vanafquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:13 schreef D.Rose het volgende:
Fles er ook?
Motte veur knalle?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:16 schreef Ynske het volgende:haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
[ afbeelding ]
Een echt fles vraag?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee
Maar ik had wel een vraagje aan 'm
Ik hoor dat hij deze week voor het eerst op de baan is ja, foto's heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is de nieuwe Veolia al gespot, of was ik vanmiddag de eerste?
Ik post 'm hier welquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat hij deze week voor het eerst op de baan is ja, foto's heb ik nog niet gezien
Treinentopic # 89 post maar als je foto's hebt
Huj ff neet, wil sjloape vannachquote:
Da's primaquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet
Ik crosspost m wel in PTA dan, ok?
Nee, niet echt, die tijd heb ik eigenlijk gehad.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef Ynske het volgende:
Bengels, carnaval? zin?
Gezelligheidquote:` Op Schiphol zijn 22 bolletjesslikkers
gearresteerd.Ze zaten op één vlucht uit
de Libische hoofdstad Tripoli.
Valt best mee anders hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's prima
Is niet zo'n hele goede foto helaas, met telefoon genomen
jammer, had wel ff wat willen gaan drinken in t land va de Winkbüllequote:Op vrijdag 2 november 2007 20:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, niet echt, die tijd heb ik eigenlijk gehad.
Ben nooit echt een flinke carnavalsvierder geweest.
Was dit jaar eigenlijk van plan een midweekje ergens te boeken.![]()
jij??
durf ik best hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt best mee anders hoor
Treinentopic # 89
quote:
Dat kan toch ook buiten carnaval om?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:41 schreef Ynske het volgende:
jam
[..]
jammer, had wel ff wat willen gaan drinken in t land va de Winkbülle
Oh, kan zijn, ik fiets gewoon een beetje met de stroom mee tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat je me steeds meer op de hielen zit met postaantal
Hee wacht eens ff, wanneer is dat?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
Ja weet je wel, wanneer alle mannen nog meer zuipen en de vrouwen zo bloot mogelijk kleden.
Beetje uitgefokt de laatste tijd idd, en druk met andere dingenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, kan zijn, ik fiets gewoon een beetje met de stroom mee tegenwoordigLig jij op apegapen of zo dan?
Volgens mij rond mijn zus haar verjaardag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wacht eens ff, wanneer is dat?
4 en 4 februari hoorde ik vandaagquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij rond mijn zus haar verjaardag.
ik denk dat 4 en 5 de maandag en dinsdag zijn. Een collega wilde dan vrij hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Carnaval is 4 dagen. Als het niet langer is.![]()
Maar het valt dus erg vroeg in het jaar .
zondag avond biertje doen in kroeg?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan toch ook buiten carnaval om?![]()
Ik heb er wel meerquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
D. waarom stop je?
En uhh deze account? Heb je nog een ander? Kloon?
Carnaval is geen vier dagen, das van donderdag tot woensdagquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Carnaval is 4 dagen. Als het niet langer is.![]()
Maar het valt dus erg vroeg in het jaar .
Goed bedrijf he.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, nu al antwoord van KPN omtrend de verhuizing van mijn vaste telefoonlijn![]()
Dat is snel en goed opgepakt!
Nu zondag?quote:
Oh ja, in het kader "contact met bedrijven. leuk": Mijn USB-stick wordt inmiddels op 12 november verwachtquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, nu al antwoord van KPN omtrend de verhuizing van mijn vaste telefoonlijn![]()
Dat is snel en goed opgepakt!
kloonmaniak.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer
Nee, ik maak nog een nieuwe aan denk ik
á la Quros? of hoe heet hij ook alweer?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's niet haalbaar
En ook niet de bedoeling
Ik stop op 120000
als in aanstaande zondag 4 november 2007quote:
Die jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
á la Quros? of hoe heet hij ook alweer?
Copycatquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's niet haalbaar
En ook niet de bedoeling
Ik stop op 120000
Ik heb die dag al zoveel staan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
als in aanstaande zondag 4 november 2007
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed bedrijf he. [afbeelding] [afbeelding]
Wat was er donderdag ->quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in
Had woensdagavond de verhuizing aangevraagd, en donderdag (trouwens) al antwoord terug
BeF is toch dood, dus ja, dat gaat niet meer lukken iddquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan ook stoppen op 125000, maar ben bang dat ik dat niet haal voor 16 november
Ieuw een Bef'fer?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BeF is toch dood, dus ja, dat gaat niet meer lukken idd
Ik zat daar toch al nooitquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BeF is toch dood, dus ja, dat gaat niet meer lukken idd
Ik ben al wegquote:
Voor je tafel te ondersteunen of wil je echt gaan lezen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens 3 boeken erbij![]()
Woensdag besteld op BOL.com, en vandaag al in huisBoeken, ik
Ik heb afgelopen week ook een boek gekochtquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeken over.....?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik net ook 2!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |