Oh dat is eigenlijk heel simpel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel wie er knap is in dit topic [ afbeelding ]. Want nu worden zowel jij als Liquido uitgemaakt voor lelijk en ik weet niet welke kant ik moet kiezen.
Lieverd, je zou nu toch wel eens moeten weten dat als het aankomt op anale vernedering door een groep negers ik eerder de onbaatzuchtige, barmhartig schenkende dan de ontvangende partij benquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:37 schreef Liquidootje het volgende:
Marble is gewoon stom. Elke keer als ik hem ergens zie posten, dan hoop ik dat ie een goed anaal vernederd wordt voor een groep negers, gefilmd wordt, op internet geplaatst wordt en uiteindelijke zelfmoord pleegt
Maar de kans is zo klein omdat er continue pus van gezicht druipt
Ach, ze hebben bespaard op de cast want alleen Helo en Eliza zijn duur en de rest huren ze in voor 10 dollar per uur. Dus dan kan de set wel wat extra's kosten.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:13 schreef -Mo- het volgende:
Dure set, voor iets dat na 5 afleveringen gecancelled wordt.
kan, maar het wordt voor 7 afleveringen gebruikt en dan is het zijn geld dubbel en dwars waardquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:13 schreef -Mo- het volgende:
Dure set, voor iets dat na 5 afleveringen gecancelled wordt.
Inmiddels zijn er al 13 afleveringen van Dollhouse besteld. De originele order was idd 7, maar Fox heeft blijkbaar erg veel vertrouwen in deze serie wat natuurlijk een goed teken is!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:02 schreef Danny het volgende:
[..]
kan, maar het wordt voor 7 afleveringen gebruikt en dan is het zijn geld dubbel en dwars waard
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:02 schreef Danny het volgende:
We zijn verwend met series als Heroes
Is dat een belediging? IS DAT EEN BELEDIGING?!?!?!?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:31 schreef Marble het volgende:
Zhenar: schattige dorpsgek met een grote mond maar een klein hartje die je niet te serieus moet nemen en met handschoentjes moet aanpakken vanwege zijn zachtaardige fragiele karakter.
Had ik nog niet eens gelezenquote:
mwoa, heroes (zeker seizoen 1) vond ik een uitstekende serie. Als ik moet kiezen zet ik ook liever Buffy of Firefly op, maar mainstream tv-kijkend Amerika denkt daar ws toch anders over.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens gelezen. Wat een joker die Danny
. Misschien dat hij bedoelt dat we verwend zijn met slechte scripts, slecht acteerwerk en de meest belabberde spanningsopbouw sinds mensenheugenis.
da's goed nieuwsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er al 13 afleveringen van Dollhouse besteld. De originele order was idd 7, maar Fox heeft blijkbaar erg veel vertrouwen in deze serie wat natuurlijk een goed teken is!.
Wauw, met al het geld dat die set gekost heeft had je ook wel een Hummer kunnen kopen volgensmijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:58 schreef Marble het volgende:
Maar goed, maar weer even ontopique met wat fijne nieuwe setfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(krijgen jullie hier ook zo'n River-vibe van?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het een beetje een combi van het interieur van de Serenity en dat van Wolfram & Hart in het vijfde seizoen van Angel.
MEHO, met wat voor code maak je zulke puike grote smileysquote:Op maandag 26 mei 2008 15:49 schreef -Mo- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon niet emotioneel gehecht worden aan deze serie. Weet ook niet of ik deze serie wel vanaf het begin zal kijken; ik kan niet goed omgaan met teleurstellingen.
Het werkt, bedanktquote:Op maandag 26 mei 2008 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Met [img=getal]link[/img]
of getal,getal.
Iddquote:Op maandag 26 mei 2008 23:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd, 19 is de officiële Meho-grootte, niet 20. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dat terwijl Danny in dit topic post.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:57 schreef Zhenar het volgende:
Dit topic is nu al ubertof en de serie is nog niet eens begonnen! [ afbeelding ]
Danny mag misschien misplaatste gevoelens voorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En dat terwijl Danny in dit topic post. [ afbeelding ]
Volgens mij heeft elke man (en vrouw) met een penis een adoratie voor Eliza.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Danny mag misschien misplaatste gevoelens voorHeroes
hebben (en wie heeft die niet ooit gehad?
), maar met zijn Eliza Dushku adoratie maakt hij veel goed
Moeten we nog wel ff doorpostenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:10 schreef -Mo- het volgende:
Dit gaat het eerste topic van een serie worden dat volraakt nog voordat de eerste eppa geaired is.
Van het lijstje hoef je (naastquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ken van dat hele lijstje alleen maar Greek
Het was nog best vermakelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:19 schreef -Mo- het volgende:
Dat Point Pleasant heb ik ook nog gevolgd. [ afbeelding ]
Nuts!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was nog best vermakelijk. En Warren uit Buffy speelde erin
![]()
Maar het was niet vermakelijk genoeg om de laatste episodes te kijken zodra het definitief gecancelled was.
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:24 schreef -Mo- het volgende:
Fijn dat je me subtiel hebt laten weten dat Fringe uitgelekt is.
Dat liet die mij subtiel weten hoor!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:24 schreef -Mo- het volgende:
idd. Hij heeft toch een heel klein hartjequote:Op maandag 16 juni 2008 10:24 schreef -Mo- het volgende:
Da's om mijn gigantische piemol te compenserenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
idd. Hij heeft toch een heel klein hartje
Geen woord van gelogen.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's om mijn gigantische piemol te compenseren
quote:Op woensdag 18 juni 2008 04:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Alleen voor Josh Whedon en Dushku zou ik de serie al kijken..
quote:Op woensdag 18 juni 2008 04:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Alleen voor Josh Whedon en Dushku zou ik de serie al kijken..
Ze is ook nog niet getrouwd, 't is d'r vriend.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef Tegan het volgende:
Die van SMG is helemaal niet lelijk. En Eliza heeft helemaal geen man volgens IMDb...
Ja want keuze voor een echtgenoot/levenspartner bepaal je 100% alleen op uiterlijk... Oppervlakkige muts...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef Tegan het volgende:
Die van SMG is helemaal niet lelijk.
Jezus zeg, doe eens even normaal. Ik zit gewoon echt in verbazing te kijken naar deze reactie, sommige mensen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:40 schreef Illyria het volgende:
[..]
Ja want keuze voor een echtgenoot/levenspartner bepaal je 100% alleen op uiterlijk... Oppervlakkige muts...
Nee seth is lelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:03 schreef Tegan het volgende:
Maar goed, SethEliza, hoe gaaf zou het zijn als Seth een gastrol komt spelen in Dollhouse?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee seth is lelijk.
Oh... de cast van Dollhouse is vrij lelijk. Ja nee, dan krijgt hij vast een rol.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:40 schreef Illyria het volgende:
... Oppervlakkige muts...
Waarop moet je het anders baseren?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:40 schreef Illyria het volgende:
[..]
Ja want keuze voor een echtgenoot/levenspartner bepaal je 100% alleen op uiterlijk... Oppervlakkige muts...
Penislengte, duh.quote:
OUD!quote:
Ban die bitch!quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:36 schreef Danny het volgende:
[..]
staat al in het topic. ik hoopte dat het een nieuwe was
Het topic moet gewoon vol voordat de serie begint, zeikstraalquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Met al dat gebagger is er ook makkelijk overheen te kijken.
Ik had ook gewoon TVP kunnen schrijvenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:36 schreef Danny het volgende:
[..]
staat al in het topic. ik hoopte dat het een nieuwe was
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Met al dat gebagger is er ook makkelijk overheen te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |