quote:Op maandag 16 juni 2008 10:24 schreef -Mo- het volgende:
Fijn dat je me subtiel hebt laten weten dat Fringe uitgelekt is.
Dat liet die mij subtiel weten hoor!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:24 schreef -Mo- het volgende:
idd. Hij heeft toch een heel klein hartjequote:Op maandag 16 juni 2008 10:24 schreef -Mo- het volgende:
Da's om mijn gigantische piemol te compenserenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
idd. Hij heeft toch een heel klein hartje
Geen woord van gelogen.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's om mijn gigantische piemol te compenseren
quote:Op woensdag 18 juni 2008 04:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Alleen voor Josh Whedon en Dushku zou ik de serie al kijken..
quote:Op woensdag 18 juni 2008 04:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Alleen voor Josh Whedon en Dushku zou ik de serie al kijken..
Ze is ook nog niet getrouwd, 't is d'r vriend.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef Tegan het volgende:
Die van SMG is helemaal niet lelijk. En Eliza heeft helemaal geen man volgens IMDb...
Ja want keuze voor een echtgenoot/levenspartner bepaal je 100% alleen op uiterlijk... Oppervlakkige muts...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef Tegan het volgende:
Die van SMG is helemaal niet lelijk.
Jezus zeg, doe eens even normaal. Ik zit gewoon echt in verbazing te kijken naar deze reactie, sommige mensen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:40 schreef Illyria het volgende:
[..]
Ja want keuze voor een echtgenoot/levenspartner bepaal je 100% alleen op uiterlijk... Oppervlakkige muts...
Nee seth is lelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:03 schreef Tegan het volgende:
Maar goed, SethEliza, hoe gaaf zou het zijn als Seth een gastrol komt spelen in Dollhouse?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee seth is lelijk.
Oh... de cast van Dollhouse is vrij lelijk. Ja nee, dan krijgt hij vast een rol.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:40 schreef Illyria het volgende:
... Oppervlakkige muts...
Waarop moet je het anders baseren?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:40 schreef Illyria het volgende:
[..]
Ja want keuze voor een echtgenoot/levenspartner bepaal je 100% alleen op uiterlijk... Oppervlakkige muts...
Penislengte, duh.quote:
OUD!quote:
Ban die bitch!quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:36 schreef Danny het volgende:
[..]
staat al in het topic. ik hoopte dat het een nieuwe was
Het topic moet gewoon vol voordat de serie begint, zeikstraalquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Met al dat gebagger is er ook makkelijk overheen te kijken.
Ik had ook gewoon TVP kunnen schrijvenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:36 schreef Danny het volgende:
[..]
staat al in het topic. ik hoopte dat het een nieuwe was
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Met al dat gebagger is er ook makkelijk overheen te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |