abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 december 2006 @ 10:51:23 #1
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44418918
quote:
Detective Joe Miller is a man desperate to find the one thing he holds most dear in his life: his daughter. Join Miller and other characters and learn about Room 10 at the Sunshine Motel on Route 66, its terrible history, and its supernatural contents that hold the key to his daughter's whereabouts.
Een review van Variety:
quote:
…Strange and clever, "The Lost Room" is full of winding corridors, peculiar twists and wry, oddball humor, set against a mystery that recalls TV's better Stephen King productions -- before, that is, they invariably fell apart in the last act. Building on Sci Fi's success with such fare as "The 4400" and "The Triangle," this well-cast project creates a dense world of "object hunters" that should tap directly into the basic cabler's geekazoid base, helping them to fill this relatively barren TV period by booking a three-night stay. … think of "The Lost Room" as a relatively low-key affair that should inspire most of the audience checking it out to stay checked in.

Iemand de eerste aflevering al gezien? Ik vond het wel leuk. Lekker leip, simpel, maar vermakelijk.

Plus: Peter Krause
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_44419359
Good one. Heb net de eerste twee aflevering gedownload, ben benieuwd straks!!!
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_44419835
Hmmz, klinkt interessant . Ook maar eens downloaden. bedankt voor de tip
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_44420811
Schijnt wel goed te zijn hoorde ik, toch maar even downloaden.
pi_44426999
Jezus en ik maar denken dat er al een eeuwigheid een topic over was verschenen, maar het niet kon vinden, en te lui was er eentje aan te maken...

ik heb alle drie de afleveringen gezien, en het is een best grappige mini-serie. Leuker dan The Triangle een tijd terug, het heeft ook meer potentie om tot een gewone serie te worden gemaakt.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  donderdag 14 december 2006 @ 15:37:52 #6
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44427439
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:23 schreef PhalanX het volgende:
het heeft ook meer potentie om tot een gewone serie te worden gemaakt.
Is dat de bedoeling dan? Net als bij Battlestar Galactica?
pi_44427950
voor zover ik weet is het niet de bedoeling, maar er is altijd een mogelijkheid, zoals bij bijvoorbeeld the 4400 te zien was, dat is een serie die je beter kunt vergelijken met the Lost Room.

Al moet ik zeggen dat het verhaal van the Lost Room me wel tegenviel uiteindelijk, het had veel vager kunnen zijn dan het nu is. Het is nu een commercieel product, niet dat daar iets mis mee is... maar het zorgt wel voor een nogal simplistische benadering, veel dingen die voorgekauwd zijn, weinig open vragen. Na de eerste aflevering weet je al vrij veel over The Lost Room.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_44445351
Ik heb net aflevering 1 gezien en het is echt een toffe serie. Hoeveel afleveringen komen er in dit seizoen?
pi_44446966
Burbo attendeerde me er zo lief op, dus ik zal maar eens gaan zoeken. Ik kom hier op terug. .
Whatever I want.
  vrijdag 15 december 2006 @ 09:11:42 #10
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44447943
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:54 schreef Burbo het volgende:
Ik heb net aflevering 1 gezien en het is echt een toffe serie. Hoeveel afleveringen komen er in dit seizoen?
Het is een miniserie en heeft drie afleveringen van anderhalf(?) uur.
pi_44451214
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:11 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Het is een miniserie en heeft drie afleveringen van anderhalf(?) uur.
Mooi dat het een miniserie is, dat voorkomt tenminste dat het zo langdradig wordt. Alleen 3x 1,5 uur is wel erg weinig lijkt mij, van wat ik gezien heb in de eerste aflevering kunnen ze wel twee keer zo veel afleveringen maken.
pi_44451521
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 december 2006 @ 02:25:39 #13
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44475866
Ik vond het leuk Vooral het concept van al die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd of er een hele serie van gemaakt gaat worden. Dat kan in ieder geval gemakkelijk.
  zaterdag 16 december 2006 @ 02:30:17 #14
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44475936
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:53 schreef PhalanX het volgende:
Al moet ik zeggen dat het verhaal van the Lost Room me wel tegenviel uiteindelijk, het had veel vager kunnen zijn dan het nu is. Het is nu een commercieel product, niet dat daar iets mis mee is... maar het zorgt wel voor een nogal simplistische benadering, veel dingen die voorgekauwd zijn, weinig open vragen. Na de eerste aflevering weet je al vrij veel over The Lost Room.
Ik vond dat eigenlijk wel meevallen. Uiteindelijk weet je nog steeds niet
SPOILER
Genoeg materiaal om een hele serie van te maken, lijkt me zo. Hangt natuurlijk af van de ratings, dus ik zie wel.
pi_44482468
Ik ga zo dadelijk de laatste aflevering kijken. Ik ben benieuwd. Tot nu toe heb ik zeer geboeid gekeken...
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_44496208
Heb vandaag alle drie de afleveringen achter elkaar gekeken, damn wat was dat een goede miniserie. Met voorsprong het beste wat ik in een lange tijd gezien heb.
Uiteindelijk blijven er nog vele vragen over, maar ik hoop niet dat ze hier een serie van gaan maken, ik ben bang dat ze de magie van de miniserie niet vast kunnen houden en dat het meer een object-of-the-week show gaat worden.
pi_44507063
Vanavond maar aflevering 3 kijken.
  maandag 18 december 2006 @ 02:11:47 #18
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_44527111
Zo net de laatste aflevering gezien. Echt een super mini serie.

En idd er blijven een hele hoop vragen open TwBurn. en serie tja zou moeilijk worden denk ik. Misschien volgend jaar ofzo weer een mini serie ervan maken ofzo. Want vindt het eigenlijk wel klote eind nu.
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_44555804
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 06:39 schreef PeRi het volgende:
Burbo attendeerde me er zo lief op, dus ik zal maar eens gaan zoeken. Ik kom hier op terug. .
Ik heb het gezien, maar ik vond het niet zo super. Wel spannend, maar het had niks extra's vond ik waardoor het me niet bleef boeien. Vermakelijk, maar meer vond ik er niet aan.
Whatever I want.
pi_44556598
zal eens kijken zodra ik tijd heb.
  maandag 18 december 2006 @ 23:31:35 #21
28033 Pek
je moet wat
pi_44556899
Die Elle is echt een stuk leuker dan die trol van een zus, Dakota Fanning
leuke serie, van mij mogen ze ermee doorgaan
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_49651344
heb net eerste twee afleveringen gezien best ok. Gek dat hier nog niet op tv is geweest. Misschien iets voor nieuwe SCI-FI ( www.scifi-tv.nl ) of 13th Street ( www.13thstreet-tv.nl ) digitale kanalen. Zouden ze gelijk "Supernatural" (was eind 2006 op Veronica maar door slechte tijdslot/reclame geflopt in NL in US 3e seizoen komt eraan) en "Surface" ook moeten gaan uitzenden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')