Een review van Variety:quote:Detective Joe Miller is a man desperate to find the one thing he holds most dear in his life: his daughter. Join Miller and other characters and learn about Room 10 at the Sunshine Motel on Route 66, its terrible history, and its supernatural contents that hold the key to his daughter's whereabouts.
quote:…Strange and clever, "The Lost Room" is full of winding corridors, peculiar twists and wry, oddball humor, set against a mystery that recalls TV's better Stephen King productions -- before, that is, they invariably fell apart in the last act. Building on Sci Fi's success with such fare as "The 4400" and "The Triangle," this well-cast project creates a dense world of "object hunters" that should tap directly into the basic cabler's geekazoid base, helping them to fill this relatively barren TV period by booking a three-night stay. … think of "The Lost Room" as a relatively low-key affair that should inspire most of the audience checking it out to stay checked in.
Is dat de bedoeling dan? Net als bij Battlestar Galactica?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:23 schreef PhalanX het volgende:
het heeft ook meer potentie om tot een gewone serie te worden gemaakt.
Het is een miniserie en heeft drie afleveringen van anderhalf(?) uur.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:54 schreef Burbo het volgende:
Ik heb net aflevering 1 gezien en het is echt een toffe serie. Hoeveel afleveringen komen er in dit seizoen?
Mooi dat het een miniserie is, dat voorkomt tenminste dat het zo langdradig wordt. Alleen 3x 1,5 uur is wel erg weinig lijkt mij, van wat ik gezien heb in de eerste aflevering kunnen ze wel twee keer zo veel afleveringen maken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een miniserie en heeft drie afleveringen van anderhalf(?) uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of er een hele serie van gemaakt gaat worden. Dat kan in ieder geval gemakkelijk.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik vond dat eigenlijk wel meevallen. Uiteindelijk weet je nog steeds nietquote:Op donderdag 14 december 2006 15:53 schreef PhalanX het volgende:
Al moet ik zeggen dat het verhaal van the Lost Room me wel tegenviel uiteindelijk, het had veel vager kunnen zijn dan het nu is. Het is nu een commercieel product, niet dat daar iets mis mee is... maar het zorgt wel voor een nogal simplistische benadering, veel dingen die voorgekauwd zijn, weinig open vragen. Na de eerste aflevering weet je al vrij veel over The Lost Room.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg materiaal om een hele serie van te maken, lijkt me zo. Hangt natuurlijk af van de ratings, dus ik zie wel.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik heb het gezien, maar ik vond het niet zo super. Wel spannend, maar het had niks extra's vond ik waardoor het me niet bleef boeien. Vermakelijk, maar meer vond ik er niet aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 06:39 schreef PeRi het volgende:
Burbo attendeerde me er zo lief op, dus ik zal maar eens gaan zoeken. Ik kom hier op terug..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |