abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:36:42 #1
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_40501434

Heeft iemand dit al gezien?
Heb net de eerste twee afleveringen gezien en vond het erg grappig: "volwassen" mensen die voor comic book creator Stan Lee opdrachten moeten doen als superheld, met als beloning een strip over de door henzelf gecreëerde superheld en een tv-film op SciFi.

Vind het tot nu toe erg komisch, alleen jammer dat er elke aflevering twee uitgestemd worden, waardoor de groep van oorspronkelijk 11 kandidaten wel heel snel uitdunt.

The Heroes:

Major Victory:

Lemuria:

Nitro G:

Big Momma:

Feedback:

Cell Phone Girl:

Levity:

Creature:

Tyveculus:

Monkey Woman:

The Iron Enforcer:

Stan Lee:

Zul je zien dat er al een topic is en dat ik dat weer niet kon vinden

[ Bericht 3% gewijzigd door Zhenar op 05-08-2006 01:51:26 ]
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_40507624
Big Momma
Monkey Woman
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_40513344
Ik vind er geeneen er leuk uitzien. Of ze zijn een rippoff van een bestaande of ze hebben een stom pakje.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:33:07 #4
146854 Rilkon
waar zijn ze gebleven???
pi_40516823
you've gotta be kidding....
Anything with tits or wheels will get you into trouble sooner or later
pi_40525329
Hilarisch dit, vooral Major Victory, die is gewoon geniaal. Ik lag in een deuk toen hij naar de finish rende bij de eerste opdracht

Rotiart was ook briljant, de striplezende spekberg met een tv in z'n kostuum

Dit blijf ik zeker volgen
pi_40526935
Idd dat loopje , als major victory = superfag!!
En cell phone girl Belt ze de hulpdiensten voor je op ofzo?
pi_40615991
Ik heb net de tweede aflevering gezien, ook weer erg leuk. Fat Momma die als een lappenpop heen en weer gesmeten werd door die honden en Cell Phone Girl die het 4 seconden volhoudt

Alleen die plottwist op het einde vond ik wel erg doorzichtig
pi_40627759
Tof programma, ik ga het verder ook volgen

Goed dat die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er nu min of meer uit ligt. Wat een arrogante kwal zeg, zeker geen superheld. Van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond ik het eigenlijk wel jammer dat die meteen weggestuurd werd.

Fat Momma's auditie was trouwens hilarisch
"Fat Momma, Fat Momma, I'm here to save the day. Fat Momma, Fat Momma, I'll take your food away!"
pi_40627953
Monkey Woman!

PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_40709790
De derde aflevering is ook weer leuk, al begint de show wel wat donkerder te worden nu er ruzie in de tent is.
pi_40730774
Die laatste uitdaging
Ik vond degenen die het gewenste antwoord gaven nou niet bepaald oprecht overkomen. Die twee anderen werden gestraft omdat ze eerlijk aangaven dat ze zelf wilden blijven. Beetje raar, vooral omdat de nadruk in het programma tot nu toe op eerlijkheid en doorzettingsvermogen lag
pi_40943245
Het begint wel steeds emotioneler te worden zeg. Ik vond het maar niks dat iedereen op het eind even een momentje kreeg om voor de camera te huilen. De eliminaties sloegen ook nergens op.

Maar goed, er komen nog maar twee afleveringen. Ik denk dat Feedback gaat winnen, puur omdat zijn karakter commercieel het interessants is (denk ik).
pi_41012413
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:33 schreef Symer het volgende:
Het begint wel steeds emotioneler te worden zeg. Ik vond het maar niks dat iedereen op het eind even een momentje kreeg om voor de camera te huilen. De eliminaties sloegen ook nergens op.

Maar goed, er komen nog maar twee afleveringen. Ik denk dat Feedback gaat winnen, puur omdat zijn karakter commercieel het interessants is (denk ik).
Die opdracht met de gevangenen Nooit verwacht dat iemand het zou halen.

Bij die eerste eliminatie was het wel erg flauw dat ze werden afgerekend op dingen uit het verleden, dingen die voor gewone mensen vrij normaal zijn en alweer het stripverleden van Major Victory.

Ik denk ook dat Feedback gaat winnnen. Superhelden worden geacht een goed voorbeeld te zijn en ik kan me voorstellen dat ze in Amerika niet echt zitten te wachten op iemand die ongezond eten promoot of een ex-stripper. Feedback is wat dat betreft een beetje saai, maar wel de veiligste keuze voor de makers van het programma.
pi_41012561
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:09 schreef Nepthys het volgende:

[..]

Die opdracht met de gevangenen Nooit verwacht dat iemand het zou halen.
Die 'gevangen' waren acteurs, des te lulliger dat iemand daardoor naar huis gestuurd is.
pi_41164765
Mooie aflevering weer, nu bleek ook duidelijk dat de overgebleven superhelden echt hun hart op de goede plek hebben zitten.
En ik vind ook wel dat Stan een goede keus heeft gemaakt bij de eliminaties.

Major Victory was (zoals altijd) weer het grappigst deze aflevering.
"Should I keep the phone? It's a good one."
pi_41391236
Ben ik de enige die nog kijkt?

Gisteren was de spectaculaire finale en het was precies het soort einde dat bij een serie als deze hoort.

Fat Momma die stunts moest doen
Chicken Man
Het acteertalent van Dark Enforcer
Stan Lee kwam eindelijk uit z'n beeldscherm en (bijna) de hele groep was er op het einde weer

Het schijnt dat de film die ze nu gaan maken gebasseerd is op het personage, maar dan vertolkt door echte acteurs (gelukkig).
pi_41399800
Nee, ik kijk ook nog

Mooie finale. Feedback die weer helemaal door het dolle heen was en de rest van de deelnemers erbij. Ik vind het ook terecht dat hij gewonnen heeft, aangezien hij tenminste echt als een superheld overkomt. Fat Momma liep iets teveel te zeuren over het wel of niet door laten gaan van anderen.

Jammer dat het nu afgelopen is, want van die film heb ik ook geen al te hoge verwachtingen.
pi_41403233
Goede special effects hoeven we iig niet te verwachten als die filmpjes bij de finale enige indicatie zijn

Over die film zei Stan trouwens alleen dat het winnende personage er een rol in zou spelen, niet dat de film over dat personage gaat.

Het zou echt een teleurstelling zijn als de film heel ergens anders over blijkt te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')