SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er nu min of meer uit ligt. Wat een arrogante kwal zeg, zeker geen superheld. VanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik het eigenlijk wel jammer dat die meteen weggestuurd werd.
Fat Momma's auditie was trouwens hilarisch
"Fat Momma, Fat Momma, I'm here to save the day. Fat Momma, Fat Momma, I'll take your food away!"![]()
Die opdracht met de gevangenenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:33 schreef Symer het volgende:
Het begint wel steeds emotioneler te worden zeg. Ik vond het maar niks dat iedereen op het eind even een momentje kreeg om voor de camera te huilen. De eliminaties sloegen ook nergens op.
Maar goed, er komen nog maar twee afleveringen. Ik denk dat Feedback gaat winnen, puur omdat zijn karakter commercieel het interessants is (denk ik).
Die 'gevangen' waren acteurs, des te lulliger dat iemand daardoor naar huis gestuurd is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:09 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Die opdracht met de gevangenenNooit verwacht dat iemand het zou halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |