SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond de pilot wel interessant. Een soort Buffy meets the OC.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Die mothman kwam uit Point Pleasant ofzo? Dat kan er nog best mee te maken hebben; genoeg vreemde voorvallen in de eerste aflevering (de tweede is inmiddels ook uitgezonden in Amerika).quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:19 schreef kinky_queen het volgende:
Hmm, jammer...
Had eigenlijk gehoopt dat dit een serie zou worden over een van de meest vreemde voorvallen in de menselijke geschiedenis:
De MOTHMAN zorgde een aantal jaren terug voor nogal wat opschudding
Althans, de mensen die beweren hem te hebben waargenomen.
Het onderwerp werd onlangs nog aangesneden in de film THE MOTHMAN PROPHECIES
Nou dat is niet zeker, maar die voorvallen wel. toelichting: eind jaren '60 gebeurden er in Point pleasant een aantal rare ongelukken waarbij doden vielen. Toeschouwers beweerden iedere x tijdens die ongelukken een Mot 'achtig wezen te hebben gezien.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:49 schreef Zhenar het volgende:
Die mothman kwam uit Point Pleasant ofzo?
Er komt een evil zwerm insecten in de pilot voor; ik dacht dat het vliegen waren, maar misschien dat het wel motten waren? Grappig om te weten in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nou dat is niet zeker, maar die voorvallen wel. toelichting: eind jaren '60 gebeurden er in Point pleasant een aantal rare ongelukken waarbij doden vielen. Toeschouwers beweerden iedere x tijdens die ongelukken een Mot 'achtig wezen te hebben gezien.
Die mensen hadden in geen enkele zin iets met elkaar te maken gehad, dus het kon geen afgesproken werk zijn geweest zo bleek later...
clickerdeclick
Ik volg 'm ookquote:Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef Zhenar het volgende:
Derde aflevering was ook weer erg leuk! Jammer dat nog niemand de serie echt heeft gevonden hier.
Ik vind de serie eerlijk gezegd een beetje tegenvallen... Ik kijk het nog even aan, maar ik ben bang dat ik binnenkort ga afhaken.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef Zhenar het volgende:
Derde aflevering was ook weer erg leuk! Jammer dat nog niemand de serie echt heeft gevonden hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |