Bill O'Reilly komt nog over als een man die weet waar hij over praat (ook al is het een conservatieve lul), maar die Beck komt over als een paranoïde gek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:35 schreef Richardfun het volgende:
Ze nemen Beck zo vaak op de korrel, en voor zover ik weet heeft hij nog nooit gereageerd op TDS of Jon. Scarborough is wel makkelijk op te naaien, en Bill-O hetzelfde...
Bill O'Reilly is ook een journalist van niets, zit er vaak compleet naast, trekt dingen zo ver uit zijn verband dat het nergens meer opslaat en als hij de discussie aan het verliezen is gaat hij schreeuwen of zet de microfoon van de tegenstander uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Bill O'Reilly komt nog over als een man die weet waar hij over praat (ook al is het een conservatieve lul), maar die Beck komt over als een paranoïde gek.
Overigens, 2de topic pas?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef Woodpecker het volgende:
Morgen nog één en dan drie weken afkicken...
Ik zou serieus meer tv kijken als Fox News op de kabel was (ik kijk nu helemaal geen tv meer, via de kabel althans)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:54 schreef PieterBas het volgende:
Oh, wat mis ik toch Fox News in het digitale tv pakket![]()
Ik wel, ik zou het gebruiken als Comedy Channel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:00 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik denk dat mijn tv het niet lang zou uithouden als ik FOX zou hebben.
Beide. Drie weken niksquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Is Stewart ook met vakantie nu, of alleen Colbert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |