Eerder een welkom in de wereld van mierenneukende ambtenaren die vooral zin mogelijk werk moeten en willen doen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Voor beiden geldt: welkom in de huidige wereld die justitie heet..
Jammer dat dat onderwerp van een ander is en niet van mij. Ik heb inmiddels bezwaar aangetekend bij een aantal instanties zoals de voormalige woningbouw, de gemeente etc. Allemaal antwoorden ze dat ze er mee bezig zijn, dus ik wacht het resultaat maar af.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:45 schreef Rosbief het volgende:
stomme lemming
Grofvuil buitengezet, kneuzen die hun troep erbij doen.
slotje
Ik heb geen flauw idee, maar het zou simpelweg niet in me opkomen om mijn troep bij een ander te dumpen. Ik vind het asociaal als iemand dat bij mij doet, dus zelf doe ik het ook niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:25 schreef Troel het volgende:
Ik vind het wel raar eigenlijk: voor hetzelfde zou er iemand anders in jouw omgeving ook grof vuil hebben, maar dat ook netjes gebeld hebben en had jij het er netjes bijgezet. Als het dan alsnog meer was geweest dan wat mocht, hadden jullie dan allebei een bekeuring gehad?
Levert allemaal wel aardige documentatie op als je het ooit nog voor laat komen ....quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:41 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb inmiddels een aantal antwoorden van diverse mensen gehad. Niemand wil meewerken, allemaal leggen ze de schuld bij een ander en de enige die kan betalen ben ik zelf.
Ik kreeg zelfs een telefoontje van de woningbouwstichting in kwestie, waarbij ik zo ongeveer verrot gescholden werd door een medewerker. Ik ben er dus nog niet klaar mee.
Ik bewaar het dan ook allemaal zorgvuldig.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:14 schreef novel het volgende:
[..]
Levert allemaal wel aardige documentatie op als je het ooit nog voor laat komen ....
Het is een mogelijkheid, maar ik hoef niet zo nodig met mijn hele leven op de buis.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:19 schreef ThAzOnE het volgende:
iets voor de rijdende rechter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boete(s) uiteraard niet betalen en een brief sturen naar de Officier van Justitie van het OM in het arrondissement waar deze zaak voor gaat komen waarin je het verhaal uitlegt. Wellicht dat hij/zij de zaak alsnog seponeert maar ook staat dat erg netjes als je straks opgeroepen wordt door de Rechtbank.
quote:Op zondag 16 december 2007 16:01 schreef DannyM het volgende:Ik heb uiteindelijk wel betaald om dat gezeik in ieder geval te voorkomen (mede op advies van de rechtsbijstand) maar tegelijkertijd wel een brief gestuurd waarin ik zeg dat deze betaling niet betekend dat ik de boete accepteer en dat ik dus onder protest betaald heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boete(s) uiteraard niet betalen en een brief sturen naar de Officier van Justitie van het OM in het arrondissement waar deze zaak voor gaat komen waarin je het verhaal uitlegt. Wellicht dat hij/zij de zaak alsnog seponeert maar ook staat dat erg netjes als je straks opgeroepen wordt door de Rechtbank.
Verder heb ik een brief naar de directeur van de woningstichting gestuurd waarin ik een klacht indien tegen de medewerker die mij nogal grof behandelde aan de telefoon (zie eerdere post). Uiteraard had ik zijn naam en functie genoteerd, dus ik hoop dat hij het op zijn brood krijgt.Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
Nope tot op heden niets meer over gehoord.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik weet het dit topic is al oud maar ik vroeg me toch af als ze nog een brief terug hebben gestuurd over dat in protest boete betalen en dat slecht behandelen aan de telefoon?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:22 schreef Tennessee het volgende:
[..]
zo werkt dat echt niet, zij moeten juist bewijzen dat het wél van jou is... ze moeten het openmaken en aan jou geadresseerde post erin vinden of op een andere manier bewijzen dat het echt van jou is....
Ik heb overal bezwaar gemaakt waar dat maar kon, maar zolang je niet kunt bewijzen dat jij het NIET gedaan hebt sta je machteloos.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:54 schreef heiden6 het volgende:
Heb je dan nog bezwaar gemaakt of weet ik veel hoe ze die procedure noemen?
Hier hebben we ook al eens ten onrechte een boete gehad, die uiteindelijk betaald is omdat we onze onschuld niet konden en kunnen bewijzen. Er was aan de andere kant van het appartementencomplex vuilnis op het verkeerde moment buiten gezet en daar scheen post van ons in te zitten.. dat kan komen omdat de post hier vaak verkeerd bezorgd wordt, hoe dan ook, dat zorgde ervoor dat ze de boete naar ons hebben gestuurd terwijl wij het vuilnis daar niet neer hebben gezet. Mooi genaaid voor 50 euro, als ze dat elke dag twee keer doen kunnen ze weer zo'n extra hersenloze in een uniform hijsen om boetes uit te delen.
Oud papier moet je sowieso niet bij het reguliere vuilnis stoppen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben overigens van plan om een keer voor niet al te veel geld een shredder op de kop te tikken, en voortaan alle papieren daarin te gooien en niet bij het reguliere vuilnis te doen.
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt, kan me alleen heriinneren dat de boete (of heffing of wat dan ook) van 50 EUR niet van CJIB kwam maar van de gemeente zelf. Daar toen wel bezwaar aangetekend maar uiteraard nul op het rekest gekregen. Ik had toen nog naar de Raad van State kunnen gaan maar dat alleen al had meer dan 100 EUR gekost dus heb het er maar verder bij laten zitten. De overheid staat lekker sterk in dit soort gevallen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb overal bezwaar gemaakt waar dat maar kon, maar zolang je niet kunt bewijzen dat jij het NIET gedaan hebt sta je machteloos.
Precies dat dus. Het kwam van de Milieudienst (of iets dergelijks) en er was dus niets tegen te doen, behalve de Raad van State en dat vond ik het ook weer niet waard.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:58 schreef paricos het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt, kan me alleen heriinneren dat de boete (of heffing of wat dan ook) van 50 EUR niet van CJIB kwam maar van de gemeente zelf. Daar toen wel bezwaar aangetekend maar uiteraard nul op het rekest gekregen. Ik had toen nog naar de Raad van State kunnen gaan maar dat alleen al had meer dan 100 EUR gekost dus heb het er maar verder bij laten zitten. De overheid staat lekker sterk in dit soort gevallen.
Ik zou niet weten waar anders, maar als alles in kleine stukjes ligt dan lijkt het me geen probleem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Oud papier moet je sowieso niet bij het reguliere vuilnis stoppen.
Gewoon bij het inzamelen van het oud papier, misschien?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar anders, maar als alles in kleine stukjes ligt dan lijkt het me geen probleem.
Geen idee hoe dat werkt/of dat hier ergens gebeurt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Gewoon bij het inzamelen van het oud papier, misschien?
* KUCHquote:Op maandag 5 april 2010 19:57 schreef karr-1 het volgende:
En nee ik heb nooit een boete gehad en nee ik hou me echt niet altijd aan de regels. Mocht ik ooit een boete krijgen dan zal ik die ook gewoon betalen.
Tja, bij mij hier mag je je normale huisvuil ook niet te vroeg aanbieden. Dat moet je voor 7u s'ochtends of zo aan straat zetten, maar het mag niet voor 6u gebeuren. Dus feitelijk zou je om 6u op moeten staan sochtends om je vuilniszakken buiten te zetten (die rond 8u opgehaald worden).quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Nee dat moest smorgensvroeg, om 7 uur alsof ik dan al in staat ben om vuil bij de weg te zetten, mafketels![]()
![]()
Sterker nog hij had er zelfs foto's van gemaakt. Alleen was het helaas niet allemaal van mij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:40 schreef Alicey het volgende:
Gewoon stoppen met klagen en de boete betalen.De verbalisant heeft tenslotte gezien dat het 5 kuub was.
Je moet eens weten hoe vaak ze dat horen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:41 schreef karr-1 het volgende:
Sterker nog hij had er zelfs foto's van gemaakt. Alleen was het helaas niet allemaal van mij.
Te vaak daarom heeft het ook geen zin om te protesteren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ze dat horen.
Lees OP? Er staat toch dat hij zogenaamd 5m3 heeft aangeboden ipv max 1m3?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Waarvoor is de bekeuring nou eigenlijk precies; voor de hoeveelheid of voor het tijdstip?
Reageren op ene bericht uit 2007.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lees OP? Er staat toch dat hij zogenaamd 5m3 heeft aangeboden ipv max 1m3?
oww, sorryquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lees OP? Er staat toch dat hij zogenaamd 5m3 heeft aangeboden ipv max 1m3?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |