Precies dat dus. Het kwam van de Milieudienst (of iets dergelijks) en er was dus niets tegen te doen, behalve de Raad van State en dat vond ik het ook weer niet waard.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:58 schreef paricos het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt, kan me alleen heriinneren dat de boete (of heffing of wat dan ook) van 50 EUR niet van CJIB kwam maar van de gemeente zelf. Daar toen wel bezwaar aangetekend maar uiteraard nul op het rekest gekregen. Ik had toen nog naar de Raad van State kunnen gaan maar dat alleen al had meer dan 100 EUR gekost dus heb het er maar verder bij laten zitten. De overheid staat lekker sterk in dit soort gevallen.
Ik zou niet weten waar anders, maar als alles in kleine stukjes ligt dan lijkt het me geen probleem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Oud papier moet je sowieso niet bij het reguliere vuilnis stoppen.
Gewoon bij het inzamelen van het oud papier, misschien?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar anders, maar als alles in kleine stukjes ligt dan lijkt het me geen probleem.
Geen idee hoe dat werkt/of dat hier ergens gebeurt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Gewoon bij het inzamelen van het oud papier, misschien?
* KUCHquote:Op maandag 5 april 2010 19:57 schreef karr-1 het volgende:
En nee ik heb nooit een boete gehad en nee ik hou me echt niet altijd aan de regels. Mocht ik ooit een boete krijgen dan zal ik die ook gewoon betalen.
Tja, bij mij hier mag je je normale huisvuil ook niet te vroeg aanbieden. Dat moet je voor 7u s'ochtends of zo aan straat zetten, maar het mag niet voor 6u gebeuren. Dus feitelijk zou je om 6u op moeten staan sochtends om je vuilniszakken buiten te zetten (die rond 8u opgehaald worden).quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Nee dat moest smorgensvroeg, om 7 uur alsof ik dan al in staat ben om vuil bij de weg te zetten, mafketels![]()
![]()
Sterker nog hij had er zelfs foto's van gemaakt. Alleen was het helaas niet allemaal van mij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:40 schreef Alicey het volgende:
Gewoon stoppen met klagen en de boete betalen.De verbalisant heeft tenslotte gezien dat het 5 kuub was.
Je moet eens weten hoe vaak ze dat horen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:41 schreef karr-1 het volgende:
Sterker nog hij had er zelfs foto's van gemaakt. Alleen was het helaas niet allemaal van mij.
Te vaak daarom heeft het ook geen zin om te protesteren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ze dat horen.
Lees OP? Er staat toch dat hij zogenaamd 5m3 heeft aangeboden ipv max 1m3?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Waarvoor is de bekeuring nou eigenlijk precies; voor de hoeveelheid of voor het tijdstip?
Reageren op ene bericht uit 2007.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lees OP? Er staat toch dat hij zogenaamd 5m3 heeft aangeboden ipv max 1m3?
oww, sorryquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lees OP? Er staat toch dat hij zogenaamd 5m3 heeft aangeboden ipv max 1m3?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |