Oh, sorry, dacht dat je lekker lag te slapen omdat je morgen een belangrijk tentamen hebtquote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Tim86 het volgende:
ik ben niet naar bed
TV met sport 1 staat niet bij de PC
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:56 schreef Tim86 het volgende:
mijne is:
Baghdatis
Nalbandian
Nadal (maar hoop op Youz)
Gasquet
ik denk dat het Nadal gaat worden maar hoop op Youzhnyquote:
Ah mister positivo is er ook weerquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:08 schreef suus21 het volgende:
hoop echt niet dat die robredo naar de masters gaat, ook al zo'n loser....
miss positivoquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah mister positivo is er ook weer![]()
Onderlinge stand Federer en Nalbandian is weer gelijk getrokken naar 8-8. Er kunnen niet veel (of zelfs geen) gasten hetzelfde zeggen.
Siemerink.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef erkel het volgende:
Onderlinge stand Federer en Nalbandian is weer gelijk getrokken naar 8-8. Er kunnen niet veel (of zelfs geen) gasten hetzelfde zeggen.
Nadal ook he, die staat zelfs 8-5 voorquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
miss positivo
Er zijn wel meer mensen met een gelijke of positieve H2H met Federer hoor, alleen niet na zoveel wedstrijden..
Ik denk: backhand, in combi met vermoeidheid Roger + inzet Nalbiquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef Tim86 het volgende:
en toch kan ik mijn vinger niet op de zere plek leggen bij de wedstrijden van Fed tegen Nalbandian...
wat is nu echt de specifieke kwaliteit van Nalbandian tegen Federer waardoor de Zwitser maar niet of nauwelijks kan winnen? De backhand? Het diepe spel?
En Caņas, die staat 3-2 voorquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal ook he, die staat zelfs 8-5 voor![]()
Ik denk persoonlijk het snelle nemen van de bal door Nalbandian en vooral de korte crossballen de baan uit, waar Nadal ook vaak succes mee heeft tegen Federer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef Tim86 het volgende:
en toch kan ik mijn vinger niet op de zere plek leggen bij de wedstrijden van Fed tegen Nalbandian...
wat is nu echt de specifieke kwaliteit van Nalbandian tegen Federer waardoor de Zwitser maar niet of nauwelijks kan winnen? De backhand? Het diepe spel?
Nalbandian kan gewoon alles hard terugslaan en slicet niet zo laf....Fed kan Nalby gewoon eigenlijk niet wegslaan...Bovendien speelt Nalby zo hoog tempo en daar heeft Fed vaker moeite mee (bv tegen Davydenko)quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk: backhand, in combi met vermoeidheid Roger + inzet Nalbi![]()
En ik ga maar even een sport 1 huis onveilig maken, trek die schijt streams echt niet meer![]()
![]()
Het diepe spel in combinatie met het zoeken van de aanval voor Fed het kan doen. Bij Nalby is de vorm nu goed hoor, maar elke top10 speler in vorm had Federer deze week kunnen verslaan. Dit is geen tendens meer, Fed kan en zal Nalby gewoon hebben als hij zich zo goed blijft voorbereiden als hij gebruikelijk doet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nalbandian kan gewoon alles hard terugslaan en slicet niet zo laf....Fed kan Nalby gewoon eigenlijk niet wegslaan...Bovendien speelt Nalby zo hoog tempo en daar heeft Fed vaker moeite mee (bv tegen Davydenko)
Oh....XL zoekt weer eens een manier om Donkey af te kraken hoor...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef XL het volgende:
[..]
Federer heeft niet echt moeite met Donkey hoor. Hij geeft altijd gas als het nodig is en breakt er dan direct doorheen. Donkey zou veel dieper en aanvallender moeten spelen om Fed in de verlegenheid te brengen, maar ja... dat kan Donkey niet.
Head-to-Headquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh....XL zoekt weer eens een manier om Donkey af te kraken hoor...Já, Fed heeft wel moeite met Donkey. Als Davy niet zo chokete zou Fed dit jaar twee keer een 5 setter gespeeld moeten hebben tegen hem...Fed maakte aanzienlijk meer fouten tegen een Davy dan tegen andere spelers.....
Andere spelers die zo snel spelen zijn Djoko en Nalbandian...twee andere spelers waar Fed het moeilijker mee heeft dan gemiddeld.
Daar gaat het hier niet om. We hebben het over een speltype...Als Davy niet een enorme kneus was en altijd verliest tegen spelers die hoger staan op de ranglijst zou het iets van 6-4 gestaan hebben voor Fed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:27 schreef XL het volgende:
[..]
Head-to-Head
10-0
Dan kun je wel gaan doen alsof Davydenko Federer kan bedreigen, dat is mij alleen wel een beetje te naief.
Er valt geen discussie met je te houden als er een Davydenko in voor komt spijtig genoegquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:29 schreef XL het volgende:
Bovendien gaat Davydenko er altijd af tegen mensen die echt op snelheid spelen.
Blake, Djokovic, Murray etc etc
Davydenko speelt meer op hoeken dan op snelheid en speelt bovendien 40 cm korter dan zijn concurrentie.
Ik kijk misschien door een donkere zonnebril naar Donkey, maar die roze bril van jou is zo mogelijk nog erger hoor. Je kunt wel roepen dat het eigenlijk 6-4 had moeten staan, maar als je in 10 wedstrijden 4 sets weet te winnen ben je gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er valt geen discussie met je te houden als er een Davydenko in voor komt spijtig genoeg
Alhoewel je wel gelijk hebt dat het bij Davy niet alleen de snelheid is of zo...Die hoeken heeft Nalby ook, en dat is ook iets wat fedje niet zo vaak leuk vindt.
Ik vind juist dat hij tegen Davydenko op de auto-pilot speelt en 1 x per set aanzet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef Norrage het volgende:
Ik heb Davy Fed gedurende een beperkte hoeveelheid games volledig van de baan zien meppen (USO en RG)...Dat hij niet genoeg klasse heeft om dat in meer sets uit te halen ligt inderdaad aan hem....
Wat ik meer bedoel is dat als je naar wedstrijden van Fed kijkt dat je dan meteen ziet met wat voor spelers hij meer moeite heeft dan normaal...Ik vind dat Davy er daar één van is.
Snel spelen wordt onderschat. Diep spelen ook. Dat is inderdaad je tegenstander in de fout dwingen. Ik vind dat Davy zowel op snelheid en diepte afgetroefd wordt door spelers die het Fed lastiger maken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:49 schreef Norrage het volgende:
Vind ik niet als hij setpoint na setpoint tegen krijgt...wel heel riskant.
Verder vind ik dat "snel" spelen onderschat wordt...een Fed of welke speler dan ook gaat gewoon meer fouten maken zonder dat het lijkt alsof de ander zo goed speelt...maar goed...we kunnen hier nog eindeloos over door.
Idd nu wat veel fouten, in het begin speelden ze wat zorgvuldiger.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:14 schreef Norrage het volgende:
Ik vind ze beide teveel fouten maken.....Nalby speelt te nonchalant. maar verder wel leuke wedstrijd ja..
Ben net pas ingeschakeld, dus daar kan ik niets over zeggen. Backhand down-the-line is inderdaad zijn meest dodelijke wapen. Maar met name zijn voetenwerk is de laatste tijd erg vooruit gegaan en mijns inziens de motor achter de nieuwe Nalbandian.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:24 schreef hayrabet het volgende:
het is me opgevallen dat nalbandian heel veel fouten heeft gemaakt op backhand langs de lijn zijn lievelingsslag.
Ik denk dat die paar maandjes sonjabakkeren ook wel geholpen zullen hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:27 schreef Nalbandian het volgende:
Maar met name zijn voetenwerk is de laatste tijd erg vooruit gegaan en mijns inziens de motor achter de nieuwe Nalbandian.
Eens...nu moet Chokovic weer een andere imitatie verzinnen !quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat die paar maandjes sonjabakkeren ook wel geholpen zullen hebben.
Maar ik denk met name dat hij de laatste tijd echt voor tennis heeft gekozen, hij heeft zich gerealiseerd dat hij niet eeuwig meer zal tennissen in de top-10. Oftewel David gaat er weer vol voor, ook met een nieuwe trainingsstaf, en hopelijk laat hij ons de komende jaren nog genieten van zijn schitterende spel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:41 schreef hayrabet het volgende:
ik vind dat hij het verdiend om nmr 1 te worden maar hij heeft altijd ongeluk met zijn blessures hij heeft 1-1.5 jaar geblesseerd gespeeld je meot wel echt goed zijn om geblesseerd rolland garros qf te halen.
wat een speler!!
Kijkt dan fijner danquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:18 schreef Tim86 het volgende:
ben net weer thuis..ga nu achter de buis zitten
http://youtube.com/watch?v=Vu7OKS9fU14quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:35 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Eens...nu moet Chokovic weer een andere imitatie verzinnen !
Verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijkt dan fijner dan![]()
[ afbeelding ]
[..]
http://youtube.com/watch?v=Vu7OKS9fU14![]()
Snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef hayrabet het volgende:
lol. een vraag je.
als nalbandian - nadal finale .
nalbandian in 3 sets.
nadal in 3 sets.
nalbandian in 4 sets
nadal in 4 sets
nalbandian in 5 sets
of nadal in 5 sets
ik denk of nalbandian in 3 sets of nalbandian in 4 sets.
nadal speelt moeilijk tegen nalbandian spel.
je hoeft neit te antwoorden hierop toch bedankt
hahahaha ik ook niet...quote:
in combo met:quote:
Vorig jaar Best of 5quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef Norrage het volgende:
De finale is sowieso best of 3 dus die teksten van jou gaan niet op
Murray had ineens grip op de service van Gasquet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Murray 3-6 6-0 Gasquet, vreemde standen, ben benieuwd naar de derde set.
En Gasquet maakte gi-gan-tisch veel fouten. Zowat elke bal vloog de tribunes in.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef XL het volgende:
[..]
Murray had ineens grip op de service van Gasquet.
inderdaad..Miami dit jaar:quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Norrage het volgende:
Gasquet tankte wel een beetje...vandaar ook het fluitconcert van het publiek....dit doet gasquet wel vaker
Die jongen heeft een mental coach nodig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef XL het volgende:
Murray is weer ouderwets vervelend, laat zich opnaaien door dat irritante publiek![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Die jongen heeft een mental coach nodig.
Tjakkkaaaaa!![]()
Goed mogelijk, het is niet per se serveren voor deze partij en een halve finaleplaats, maar vooral een plaats bij de Masters.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:41 schreef XL het volgende:
Bijblijven nu.... Gasquet chokte wel als hij ervoor mag serveren.
Ja zou kunnen, maar ik zie Murray niet meer winnen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:41 schreef XL het volgende:
Bijblijven nu.... Gasquet chokte wel als hij ervoor mag serveren.
Ach, voor een wedder heeft dat zo z'n voordelen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:47 schreef Norrage het volgende:
ik vind die weggetankte set van Gasquet zo triest
Nee hoor, pas als de game verloren gingquote:
ik had er geld op moeten zettenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:56 schreef Tim86 het volgende:
mijne is:
Baghdatis
Nalbandian
Nadal (maar hoop op Youz)
Gasquet
Volgens mij is het best of 3, echt alleen de Grand Slams nog best of 5.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef hayrabet het volgende:
als nalbandian en nadal in de finale komen.
wie wint er met hoeveel.
1. nalbandian in 3sets.
2. nadal in drie sets
3nalbandian in 4sets
4. nadal in 4sets
5nalbandian in 5sets
6. nadal in 5sets.
ik ga voor optie 2 of 3 en jullie?
Gasquet, tie-break derde set.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:11 schreef hayrabet het volgende:
wie wint er denkje nalbandian of gasquet.
ik heb het tempo van de wedstrijd net gezien en als gasquet zo tegen nalbandian gaat spelen is de hoop verloren voor hem denk ik.
als ik zou gokken zou ik zeggen nalbandian 6-3 en 6-2?
Je weet dat je nu eigenlijk zegt: Nadal kan winnen en Baghdatis kan winnen, lijkt me nogal wiedes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:20 schreef hayrabet het volgende:
ik denk dat nadal het moeilijk gaat krijgen tegen baghdathis. ik denk 76-75 ofzo dat hij wint.
of en 3 setter. natuurlijk kan baghy ook winnen
nee hij zegt dat nadal in 2 sets kan winnen....quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet dat je nu eigenlijk zegt: Nadal kan winnen en Baghdatis kan winnen, lijkt me nogal wiedes.
Hij heeft tegen Baghdatis gespeeld en ging hard het schip inquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:32 schreef hayrabet het volgende:
misschien had davydenko makkelijk van nadal en baghdatis kunnen winnen dan zou het veel interresanter worden. nalbandian- davydenko mooie thrillermaar vast neit zo mooi als ferrer- nalbandian dat moest de finale zijn
.
moet je het niet nķg onduidelijker voor me makenquote:
Het paddo-subforum.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:43 schreef Norrage het volgende:
moet je het niet nķg onduidelijker voor me makenUVT??????
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:51 schreef hayrabet het volgende:
naja nu over iets leuks praten dit begint saai te worden.
alsjeblieft niet zeg!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:53 schreef Mindlight het volgende:
Hayrabet. jij moet hier vaker komen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:51 schreef hayrabet het volgende:
naja nu over iets leuks praten dit begint saai te worden.
gelijkspelletje..quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:56 schreef hayrabet het volgende:
jammer van david ik zou graag de finale van masters cup federer - nalbandian willen zien. hoe zou dat aflopen ?
Stort geld bij bwin.com/.de, meer streams zijn er niet denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:26 schreef hayrabet het volgende:
wil iemand me helpen met een live stream want sstar-sports zendt het neit uit
Ja! Een gevonden!:quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:26 schreef hayrabet het volgende:
wil iemand me helpen met een live stream want sstar-sports zendt het neit uit
18:00quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:43 schreef hayrabet het volgende:
hoelaat begint nalbandian, het is nogal onduidelijk.
Wat is je IQ zeg? Je zei een half uur geleden zelf van niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:50 schreef hayrabet het volgende:
laat star-sports het zien?
Leer dan eens hoe een forum werkt, quoten en editten vooral. Dan begrijpt iedereen je denk ik wat beter.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:02 schreef hayrabet het volgende:
ik bedoel nalbandian - gasquet.
ik had het toen over nadal - baghdatis
Hiero zal het wel komen: http://www.coolstreaming.us/webtv/tve2.phpquote:
5-1quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:59 schreef Tim86 het volgende:
4-2 nadal..had eigenlijk 5-2 moeten maken om de druk weg te halen...kansen genoeg
0-30quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:06 schreef Tim86 het volgende:
5-3, nadal gaat serveren voor een plek in de finale
Vreemd eigenlijk dat hij opeens weer zo goed speelt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:39 schreef TheGeneral het volgende:
Makkie morgen voor Nalbandian.Vamos.
zijn vader is dit jaar overleden waardoor hij echt heel lang een dip heeft gehad..nu nieuwe coach, veel fitter etc...talent heeft hij altijd gehadquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk dat hij opeens weer zo goed speelt.
Couldn't agree morequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zijn vader is dit jaar overleden waardoor hij echt heel lang een dip heeft gehad..nu nieuwe coach, veel fitter etc...talent heeft hij altijd gehad![]()
Waarom zou Roddick niet gaan ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Nalbandian maakte het vorig jaar Federer ook aardig jammer op de Masters Cup en in deze vorm was hij gewoon titelfavoriet geweest samen met fedje..
Blake was vorig jaar ook nog finalist..zit nu ook thuis..(maar heeft de DC nog)
Nu de grote vraag: Gaat Roddick? Ik hoop van niet eigenlijk..
(sorry kleinzusje)
Pijn in zijn voetje.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:02 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Waarom zou Roddick niet gaan ?
Volgens mij zou het moeten zijn:quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:06 schreef Tim86 het volgende:
en als Bandy het toernooi wint staat hij volgens mij op plek 9....
Roddick weet dat hij geen titelkandidaat is in Shanghai en dat het al een wonder zou zijn als hij een poule kan overleven in deze vorm en fitheid...
Denk niet dat hij zonder ritme en met een lichte blessure een toernooi (hoe groot dan ook) gaat riskeren aan de andere kant van de wereld met de DC finale coming up..
quote:Roddick weet dat hij geen titelkandidaat is bij elk belangrijk toernooi![]()
Voor het geval Roddick niet meedoet, hoop ik dat Nalbi morgen van Nadal wint en dat Nalbi kan meedoen aan de Tennis Masters Cup. Dat verdient hij zeker met deze geweldige periode. En dan hoop ik dat Federer en Nalni tegen elkaar moeten in de finale.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:06 schreef Tim86 het volgende:
en als Bandy het toernooi wint staat hij volgens mij op plek 9....
Roddick weet dat hij geen titelkandidaat is in Shanghai en dat het al een wonder zou zijn als hij een poule kan overleven in deze vorm en fitheid...
Denk niet dat hij zonder ritme en met een lichte blessure een toernooi (hoe groot dan ook) gaat riskeren aan de andere kant van de wereld met de DC finale coming up..
En dan a.u.b een herhaling van 21-11-2005quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:13 schreef girllover het volgende:
[..]
Voor het geval Roddick niet meedoet, hoop ik dat Nalbi morgen van Nadal wint en dat Nalbi kan meedoen aan de Tennis Masters Cup. Dat verdient hij zeker met deze geweldige periode. En dan hoop ik dat Federer en Nalbi tegen elkaar moeten in de finale.
idd. fedje geen schijn van kans met nalbandian in deze vormquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
En dan a.u.b een herhaling van 21-11-2005!
Wat een onzin. "Geen schijn van kans."quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:26 schreef hayrabet het volgende:
[..]
idd. fedje geen schijn van kans met nalbandian in deze vorm
nalbandian zal uitgerust zijn. en ook getraind en in deze vorm. pfff. maar laten we eerst maar eens kijken of hij wint van nadal ik schat in 2 sets nalbyquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:48 schreef girllover het volgende:
[..]
Wat een onzin. "Geen schijn van kans."Je hebt het wel over Federer hoor.
Het lijkt me een zware partij voor Federer. Maar om te zeggen dat hij "geen schijn van kans maakt" vind ik echt belachelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:55 schreef hayrabet het volgende:
[..]
nalbandian zal uitgerust zijn. en ook getraind en in deze vorm. pfff.
Verwacht je dat het spannend wordt? Ze hebben pas één keer tegen elkaar gespeeld en dat was volgens mij meteen ook de zwaarste nederlaag van Nadals carričre. Kan me geen andere partij herinneren waarin hij maar drie games won.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:59 schreef erkel het volgende:
Helaas vandaag de pot van Nalbandian en Gasquet gemist, maar morgen wordt het smullen.
ik ben al 3-5 jaar fan van nalbandian maar ik heb dit forum nog maar net ontdekt en ik was nooit echt fan van federer. mijn excuses voor federer liefhebbers maja hij is wel de nummer 1 ook als speelt hij slecht of laat nalbandian hem neit spelen zoals hij dat graag wil.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:00 schreef girllover het volgende:
[..]
Het lijkt me een zware partij voor Federer. Maar om te zeggen dat hij "geen schijn van kans maakt" vind ik echt belachelijk.
Waarom is hier opeens zo ongeveer iedereen fan van Nalbandian?Ik bedoel, hij speelt heel goed de laatste tijd, maar dan ben je toch niet opeens fan van iemand. Die jongen speelt al jaren op de tour.
Iedereen? Valt wel mee dacht ik. Ik ben hem vooral gaan volgen na zijn finale plaats op Wimbledon in 2002. Het is toch opvallend dat een Argentijn in de finale staat van een grastoernooi.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:00 schreef girllover het volgende:
[..]
Het lijkt me een zware partij voor Federer. Maar om te zeggen dat hij "geen schijn van kans maakt" vind ik echt belachelijk.
Waarom is hier opeens zo ongeveer iedereen fan van Nalbandian?Ik bedoel, hij speelt heel goed de laatste tijd, maar dan ben je toch niet opeens fan van iemand. Die jongen speelt al jaren op de tour.
In Madrid had Nadal wat last van zijn knieën geloof ik, dus had hij een excuus voor die grote nederlaag. Maar Nalbandian was dat toernooi echt op dreef, wat hij dit toernooi weer heeft teruggevonden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:01 schreef girllover het volgende:
[..]
Verwacht je dat het spannend wordt? Ze hebben pas één keer tegen elkaar gespeeld en dat was volgens mij meteen ook de zwaarste nederlaag van Nadals carričre. Kan me geen andere partij herinneren waarin hij maar drie games won.
Nadal had geen last. Hij werd gewoon weggespeeld. Kan gebeuren. Die kans is er morgen ook.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:12 schreef erkel het volgende:
[..]
In Madrid had Nadal wat last van zijn knieën geloof ik, dus had hij een excuus voor die grote nederlaag. Maar Nalbandian was dat toernooi echt op dreef, wat hij dit toernooi weer heeft teruggevonden.
Op gravel maakt Nalbandian geen schijn van kans, maar op een snelle indoorbaan is hij gewoon favoriet.
dat betwijfel ik nogal. dat hij op gravel geen schijn van kans heeft. ieder geval meer kans als federer. dat weet ik wel. maar dit is mijn meningquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:12 schreef erkel het volgende:
[..]
In Madrid had Nadal wat last van zijn knieën geloof ik, dus had hij een excuus voor die grote nederlaag. Maar Nalbandian was dat toernooi echt op dreef, wat hij dit toernooi weer heeft teruggevonden.
Op gravel maakt Nalbandian geen schijn van kans, maar op een snelle indoorbaan is hij gewoon favoriet.
Mwah, Federer speelde Nalbandian in Madrid de 1e set helemaal weg. Daarna zakte zijn niveau, oke, dat van Nalbandian steeg ook wel wat. Maar Federer zakte erg in. Als hij volledig op toeren is, zal hij een moeilijke partij tegen een top Nalbandian hebben, maar ik denk dat hij dan toch het meerendeel zal winnen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:12 schreef hayrabet het volgende:
ik herinner me nog die sf in 2006 rolland garros. nalbandian speelde federer weg tot die buikspier blessure. sindsdien heeft hij 3 keer verloren en misschien had de dood van zijn vader ook wel veel invloed.
but, hes back. federer watch out
Zijn knieën waren flink ingetapet, als ik het me goed herinner. Op gravel speelt het voetenwerk een veel grotere rol en fitheid ook. Dan is Nadal toch stevig in het voordeel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal had geen last. Hij werd gewoon weggespeeld. Kan gebeuren. Die kans is er morgen ook.
En Nalbandian geen kans tegen Nadal op gravel? Ik denk dat hij best een kansje maakt. Als hij zo goed speelt als dit. Ik denk dat hij dan wel eens voor een stunt kan zorgen. Kans is klein, maar ik denk wel aanwezig.
Dat zijn ze nu ook. Maar dat is uit voorzorg.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Zijn knieën waren flink ingetapet, als ik het me goed herinner. Op gravel speelt het voetenwerk een veel grotere rol en fitheid ook. Dan is Nadal toch stevig in het voordeel.
maar in parijs had nalbandian de eerste set onder controle, halverwege de tweede set begon hij domme fouten te maken net als de ouwe nalbandian.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, Federer speelde Nalbandian in Madrid de 1e set helemaal weg. Daarna zakte zijn niveau, oke, dat van Nalbandian steeg ook wel wat. Maar Federer zakte erg in. Als hij volledig op toeren is, zal hij een moeilijke partij tegen een top Nalbandian hebben, maar ik denk dat hij dan toch het meerendeel zal winnen.
Zeker op Grand Slams, dan heb je toch een andere Federer. Maar dat hij moet oppassen voor Nalbandian lijkt me duidelijk.
Om eerlijk te zijn heb ik Nadal dit toernooi nog niet zien spelen, dus dat zou kunnen. Maar dat spreekt alleen maar in het nadeel van Nadal als zijn knieën wel ok zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu ook. Maar dat is uit voorzorg.
Nalbandian zal zeker wat fitter moeten worden wil hij Nadal op gravel verslaan, dat is iets wat zeker is. Maar daar kan hij in het off season aan werken.
idd , maar alles komt goedquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian zijn win/verlies van dit seizoen is wel erg belabberd:
Singles Record:
25 - 18
![]()
Maar ja, met deze (eventueel) 2 Master titels, redt hij zijn seizoen nog aardig.
oh kan wel ik let niet zoveel op wedstrijden van nadal en federer. wat kan ik zeggen, dat maakt een nr1 en 2 van de wereld. goed en sportief.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit gebeurd wel vaker hoor. Nadal heb ik dat zien doen, Federer ook. Nog wel een aantal keer dit jaar. Dat is niet zo speciaal hoor.
Hoewel zij natuurlijk ook wel wat makkelijker een puntje kunnen weggeven..quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:38 schreef hayrabet het volgende:
[..]
oh kan wel ik let niet zoveel op wedstrijden van nadal en federer. wat kan ik zeggen, dat maakt een mr1 en 2 van de wereld. goed en sportief.
Idd en als het meezit kan ie als toetje nog meedoen met de Masters Cup, zoals hierboven ook al ergens gemeld was. Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian zijn win/verlies van dit seizoen is wel erg belabberd:
Singles Record:
25 - 18
![]()
Maar ja, met deze (eventueel) 2 Master titels, redt hij zijn seizoen nog aardig.
ja idd. maar ik heb nalbandian het zien doen op 30-30 en laatste set 4-4 tegen gustavo kuerten in rolland garros en toch won hij die match na 30-40.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoewel zij natuurlijk ook wel wat makkelijker een puntje kunnen weggeven..![]()
Ze winnen toch meestal wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |