Oh, sorry, dacht dat je lekker lag te slapen omdat je morgen een belangrijk tentamen hebtquote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Tim86 het volgende:
ik ben niet naar bed
TV met sport 1 staat niet bij de PC
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:56 schreef Tim86 het volgende:
mijne is:
Baghdatis
Nalbandian
Nadal (maar hoop op Youz)
Gasquet
ik denk dat het Nadal gaat worden maar hoop op Youzhnyquote:
Ah mister positivo is er ook weerquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:08 schreef suus21 het volgende:
hoop echt niet dat die robredo naar de masters gaat, ook al zo'n loser....
miss positivoquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah mister positivo is er ook weer![]()
Onderlinge stand Federer en Nalbandian is weer gelijk getrokken naar 8-8. Er kunnen niet veel (of zelfs geen) gasten hetzelfde zeggen.
Siemerink.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef erkel het volgende:
Onderlinge stand Federer en Nalbandian is weer gelijk getrokken naar 8-8. Er kunnen niet veel (of zelfs geen) gasten hetzelfde zeggen.
Nadal ook he, die staat zelfs 8-5 voorquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
miss positivo
Er zijn wel meer mensen met een gelijke of positieve H2H met Federer hoor, alleen niet na zoveel wedstrijden..
Ik denk: backhand, in combi met vermoeidheid Roger + inzet Nalbiquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef Tim86 het volgende:
en toch kan ik mijn vinger niet op de zere plek leggen bij de wedstrijden van Fed tegen Nalbandian...
wat is nu echt de specifieke kwaliteit van Nalbandian tegen Federer waardoor de Zwitser maar niet of nauwelijks kan winnen? De backhand? Het diepe spel?
En Cañas, die staat 3-2 voorquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal ook he, die staat zelfs 8-5 voor![]()
Ik denk persoonlijk het snelle nemen van de bal door Nalbandian en vooral de korte crossballen de baan uit, waar Nadal ook vaak succes mee heeft tegen Federer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef Tim86 het volgende:
en toch kan ik mijn vinger niet op de zere plek leggen bij de wedstrijden van Fed tegen Nalbandian...
wat is nu echt de specifieke kwaliteit van Nalbandian tegen Federer waardoor de Zwitser maar niet of nauwelijks kan winnen? De backhand? Het diepe spel?
Nalbandian kan gewoon alles hard terugslaan en slicet niet zo laf....Fed kan Nalby gewoon eigenlijk niet wegslaan...Bovendien speelt Nalby zo hoog tempo en daar heeft Fed vaker moeite mee (bv tegen Davydenko)quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik denk: backhand, in combi met vermoeidheid Roger + inzet Nalbi![]()
En ik ga maar even een sport 1 huis onveilig maken, trek die schijt streams echt niet meer![]()
![]()
Het diepe spel in combinatie met het zoeken van de aanval voor Fed het kan doen. Bij Nalby is de vorm nu goed hoor, maar elke top10 speler in vorm had Federer deze week kunnen verslaan. Dit is geen tendens meer, Fed kan en zal Nalby gewoon hebben als hij zich zo goed blijft voorbereiden als hij gebruikelijk doet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nalbandian kan gewoon alles hard terugslaan en slicet niet zo laf....Fed kan Nalby gewoon eigenlijk niet wegslaan...Bovendien speelt Nalby zo hoog tempo en daar heeft Fed vaker moeite mee (bv tegen Davydenko)
Oh....XL zoekt weer eens een manier om Donkey af te kraken hoor...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef XL het volgende:
[..]
Federer heeft niet echt moeite met Donkey hoor. Hij geeft altijd gas als het nodig is en breakt er dan direct doorheen. Donkey zou veel dieper en aanvallender moeten spelen om Fed in de verlegenheid te brengen, maar ja... dat kan Donkey niet.
Head-to-Headquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh....XL zoekt weer eens een manier om Donkey af te kraken hoor...Já, Fed heeft wel moeite met Donkey. Als Davy niet zo chokete zou Fed dit jaar twee keer een 5 setter gespeeld moeten hebben tegen hem...Fed maakte aanzienlijk meer fouten tegen een Davy dan tegen andere spelers.....
Andere spelers die zo snel spelen zijn Djoko en Nalbandian...twee andere spelers waar Fed het moeilijker mee heeft dan gemiddeld.
Daar gaat het hier niet om. We hebben het over een speltype...Als Davy niet een enorme kneus was en altijd verliest tegen spelers die hoger staan op de ranglijst zou het iets van 6-4 gestaan hebben voor Fed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:27 schreef XL het volgende:
[..]
Head-to-Head
10-0
Dan kun je wel gaan doen alsof Davydenko Federer kan bedreigen, dat is mij alleen wel een beetje te naief.
Er valt geen discussie met je te houden als er een Davydenko in voor komt spijtig genoegquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:29 schreef XL het volgende:
Bovendien gaat Davydenko er altijd af tegen mensen die echt op snelheid spelen.
Blake, Djokovic, Murray etc etc
Davydenko speelt meer op hoeken dan op snelheid en speelt bovendien 40 cm korter dan zijn concurrentie.
Ik kijk misschien door een donkere zonnebril naar Donkey, maar die roze bril van jou is zo mogelijk nog erger hoor. Je kunt wel roepen dat het eigenlijk 6-4 had moeten staan, maar als je in 10 wedstrijden 4 sets weet te winnen ben je gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er valt geen discussie met je te houden als er een Davydenko in voor komt spijtig genoeg
Alhoewel je wel gelijk hebt dat het bij Davy niet alleen de snelheid is of zo...Die hoeken heeft Nalby ook, en dat is ook iets wat fedje niet zo vaak leuk vindt.
Ik vind juist dat hij tegen Davydenko op de auto-pilot speelt en 1 x per set aanzet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef Norrage het volgende:
Ik heb Davy Fed gedurende een beperkte hoeveelheid games volledig van de baan zien meppen (USO en RG)...Dat hij niet genoeg klasse heeft om dat in meer sets uit te halen ligt inderdaad aan hem....
Wat ik meer bedoel is dat als je naar wedstrijden van Fed kijkt dat je dan meteen ziet met wat voor spelers hij meer moeite heeft dan normaal...Ik vind dat Davy er daar één van is.
Snel spelen wordt onderschat. Diep spelen ook. Dat is inderdaad je tegenstander in de fout dwingen. Ik vind dat Davy zowel op snelheid en diepte afgetroefd wordt door spelers die het Fed lastiger maken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:49 schreef Norrage het volgende:
Vind ik niet als hij setpoint na setpoint tegen krijgt...wel heel riskant.
Verder vind ik dat "snel" spelen onderschat wordt...een Fed of welke speler dan ook gaat gewoon meer fouten maken zonder dat het lijkt alsof de ander zo goed speelt...maar goed...we kunnen hier nog eindeloos over door.
Idd nu wat veel fouten, in het begin speelden ze wat zorgvuldiger.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:14 schreef Norrage het volgende:
Ik vind ze beide teveel fouten maken.....Nalby speelt te nonchalant. maar verder wel leuke wedstrijd ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |