Ben net pas ingeschakeld, dus daar kan ik niets over zeggen. Backhand down-the-line is inderdaad zijn meest dodelijke wapen. Maar met name zijn voetenwerk is de laatste tijd erg vooruit gegaan en mijns inziens de motor achter de nieuwe Nalbandian.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:24 schreef hayrabet het volgende:
het is me opgevallen dat nalbandian heel veel fouten heeft gemaakt op backhand langs de lijn zijn lievelingsslag.
Ik denk dat die paar maandjes sonjabakkeren ook wel geholpen zullen hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:27 schreef Nalbandian het volgende:
Maar met name zijn voetenwerk is de laatste tijd erg vooruit gegaan en mijns inziens de motor achter de nieuwe Nalbandian.
Eens...nu moet Chokovic weer een andere imitatie verzinnen !quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat die paar maandjes sonjabakkeren ook wel geholpen zullen hebben.
Maar ik denk met name dat hij de laatste tijd echt voor tennis heeft gekozen, hij heeft zich gerealiseerd dat hij niet eeuwig meer zal tennissen in de top-10. Oftewel David gaat er weer vol voor, ook met een nieuwe trainingsstaf, en hopelijk laat hij ons de komende jaren nog genieten van zijn schitterende spel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:41 schreef hayrabet het volgende:
ik vind dat hij het verdiend om nmr 1 te worden maar hij heeft altijd ongeluk met zijn blessures hij heeft 1-1.5 jaar geblesseerd gespeeld je meot wel echt goed zijn om geblesseerd rolland garros qf te halen.
wat een speler!!
Kijkt dan fijner danquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:18 schreef Tim86 het volgende:
ben net weer thuis..ga nu achter de buis zitten
http://youtube.com/watch?v=Vu7OKS9fU14quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:35 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Eens...nu moet Chokovic weer een andere imitatie verzinnen !
Verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijkt dan fijner dan![]()
[ afbeelding ]
[..]
http://youtube.com/watch?v=Vu7OKS9fU14![]()
Snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef hayrabet het volgende:
lol. een vraag je.
als nalbandian - nadal finale .
nalbandian in 3 sets.
nadal in 3 sets.
nalbandian in 4 sets
nadal in 4 sets
nalbandian in 5 sets
of nadal in 5 sets
ik denk of nalbandian in 3 sets of nalbandian in 4 sets.
nadal speelt moeilijk tegen nalbandian spel.
je hoeft neit te antwoorden hierop toch bedankt
hahahaha ik ook niet...quote:
in combo met:quote:
Vorig jaar Best of 5quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef Norrage het volgende:
De finale is sowieso best of 3 dus die teksten van jou gaan niet op
Murray had ineens grip op de service van Gasquet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Murray 3-6 6-0 Gasquet, vreemde standen, ben benieuwd naar de derde set.
En Gasquet maakte gi-gan-tisch veel fouten. Zowat elke bal vloog de tribunes in.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef XL het volgende:
[..]
Murray had ineens grip op de service van Gasquet.
inderdaad..Miami dit jaar:quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:21 schreef Norrage het volgende:
Gasquet tankte wel een beetje...vandaar ook het fluitconcert van het publiek....dit doet gasquet wel vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |