quote:Op donderdag 1 november 2007 10:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Lachuh die TT he, slaat op de warmte hier!!![]()
![]()
Geen OP meer trouwens, die is zooo 2007![]()
Game on!
We gaan NIET Opposing Fronts spelen, die krijgen we online nog niet aan de praat via hamachi. We gaan de eerste versie spelen van CoH, heb je die daar ook weggetrokken?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik kan COH OF niet installeren, heb het van de FoD LAN, alleen zijn het allemaal van die rare genummerde files, geen idee wat ik er mee moet...![]()
euh, volgens mij heb ik alleen opposing fronts... en die nummertjes uitpakkenquote:Op donderdag 1 november 2007 10:37 schreef Cardinal_NL het volgende:
We gaan NIET Opposing Fronts spelen, die krijgen we online nog niet aan de praat via hamachi. We gaan de eerste versie spelen van CoH, heb je die daar ook weggetrokken?
Je moet al die nummertjes niet maken maar uitpakkenEn daarna via deamon tools of alcohol installeren
![]()
huilliequote:
Barca!!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Warm weer
Zondag naar Barcelona, ook lekker weer
OP ishij is namelijk nogal oud. Hij moet een verjongingskuurtje ondergaan.
Dit is een eerste poging, maar nog zeker geen final
ga marieke uitwonen johquote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:29 schreef FJD het volgende:
Ik heb zojuist 3x Bea voor je gelikt trouwens![]()
Ik eigenlijk ook niet, ze wordt tegenwoordig al voorgeliktquote:Op donderdag 1 november 2007 11:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb bea in geen jaren meer gelikt
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:50 schreef FJD het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1789537.ece
Oh mijn godDit is dus waarom hippiesalles links van het CDA geen land zou mogen leiden
![]()
quote:Van enig toezicht op de besteding van dat geld is nauwelijks sprake. „Want werk je met accountants, dan wek je geen vertrouwen bij de burger en haakt die af,’’ zegt projectleider Gre Brakenhoff van RotterdamIdee.
Daar heb ik al een ander slachtoffer voor..quote:Op donderdag 1 november 2007 11:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ga marieke uitwonen joh![]()
ze plakt nog van de ''vorige''quote:Op donderdag 1 november 2007 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ze wordt tegenwoordig al voorgelikt![]()
Ik maar denken dat ik de eerste wasquote:Op donderdag 1 november 2007 12:20 schreef Sickert het volgende:
ze plakt nog van de ''vorige''
Er zit niet voor niets zo'n knopje in je offerte programma waarbij je kan selecteren dat de klant overheid is.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:09 schreef FJD het volgende:
De gouden regel van ondernemerschap is dan ook om de overheid als klant te regelen![]()
wat is een factoorquote:Op donderdag 1 november 2007 12:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Er zit niet voor niets zo'n knopje in je offerte programma waarbij je kan selecteren dat de klant overheid is.
Dan komt er gelijk een factoor 3 er bovenop.
Precies jaquote:Op donderdag 1 november 2007 12:26 schreef ursel het volgende:
Er zit niet voor niets zo'n knopje in je offerte programma waarbij je kan selecteren dat de klant overheid is.
Dan komt er gelijk een factor 3 er bovenop.
quote:
Vraag Gans anders even welke versie wij draaienquote:Op donderdag 1 november 2007 12:27 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb niet de orginele versie van CoH kan ik dan ook mee doen?
quote:
:}w Neem een voorbeeld aan Fer, die is tenminste zo lief om mijn tikfout, welke ik per ongeluk maakte, te corrigeren in plaats van erover te gaan zitten janken..quote:Op donderdag 1 november 2007 13:07 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
http://www.minfin.nl/nl/a(...)sovereenkomsten.html
Als factoorsovereenkomst is te beschouwen de overeenkomst op basis waarvan een ondernemer (de factoor) door hem goedgekeurde schuldvorderingen (categorieën van schuldvorderingen c.q. schuldvorderingen op bepaalde debiteuren) van een derde (zijn cliënt) overneemt, al dan niet op het moment van het ontstaan van de schuldvorderingen, en vervolgens de financiële verrichtingen strekkende tot het verkrijgen van betaling van die vorderingen verricht.
Kortom Factoor is de ondernemer, maar hoe dat nu weer precies in de zinsnede van Ursel past![]()
tuut tuut tuut, niet zo'n mondje he ursquote:Op donderdag 1 november 2007 13:16 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
:}w Neem een voorbeeld aan Fer, die is tenminste zo lief om mijn tikfout, welke ik per ongeluk maakte, te corrigeren in plaats van erover te gaan zitten janken..
Heb jij niet wat beters te doen?? Een betere OP of TT ofzo..![]()
Als ik dat hier ook al niet mag doen, waar dan wel dan??quote:Op donderdag 1 november 2007 14:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
tuut tuut tuut, niet zo'n mondje he urs![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ik dat hier ook al niet mag doen, waar dan wel dan??![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 15:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
dan mag je me wel helemaal verrot schelden voor vuige negert!![]()
wist niet dat je het zo zwaar had..
Zeg het is hier geen klaagbak hequote:Op donderdag 1 november 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ik dat hier ook al niet mag doen, waar dan wel dan??![]()
![]()
Topicreport geplaatst:quote:Op donderdag 1 november 2007 15:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeg het is hier geen klaagbak he![]()
quote:
dat gaat toch nietquote:Op donderdag 1 november 2007 16:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
open er een topic over!!![]()
dit is toch goddomme niet te geloven, alsof ik weer achter mn 286 met 16 kleuren zitquote:Op donderdag 1 november 2007 17:36 schreef staticdata het volgende:
Whehehe weet niet wat voor layout nu wordt gebruikt, maar dit is helemaal basic
Hey wil jij geen privelogs van Foxie plaatsenquote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 17:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Back 2 basics
Wat een bagger forum is het eigenlijk ook
flikker op gek, ik krijg steeds errors dat er geen contact gemaakt kan worden met de database, drinken inschenken en al die shitquote:
Ja, maar jij heb dan ook geen quadcore in je PC hangen gek..quote:Op donderdag 1 november 2007 18:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
flikker op gek, ik krijg steeds errors dat er geen contact gemaakt kan worden met de database, drinken inschenken en al die shit
en soms idd, met vlaagjes van 2 seconden, is FUK! snel jah
is dat het??!! <insertwittesmiliemetopenbek>quote:Op donderdag 1 november 2007 18:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar jij heb dan ook geen quadcore in je PC hangen gek..
Wij pwnen heh, toch? (pwnagesmiley)quote:Op donderdag 1 november 2007 18:18 schreef ursel het volgende:
Ja, maar jij heb dan ook geen quadcore in je PC hangen gek..
ja, maar ik kan alleen deze uit mn hoofd typenquote:
Hoofdletter Oquote:Op donderdag 1 november 2007 18:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja, maar ik kan alleen deze uit mn hoofd typen
de rest weet ik nietoja deze *o*
Moet je wel hoofdletter gebruikenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja, maar ik kan alleen deze uit mn hoofd typen
de rest weet ik nietoja deze *o*
ÜberFoK! Modequote:Op donderdag 1 november 2007 18:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Moet je met CTRL + je muiswiel scrollen ff je lettertjes op supersized zettenDan heb je de échte Fok! 1337Mode
http://xs221.xs.to/xs221/07444/1337FokMode.JPG (resize doet het niet)
Helo Fok!
Daar wil ik wel aan mee doen, ben benieuwd of dit beter gaat dan C&C online (was ik in 5min alweer uitgespeeldquote:Op donderdag 1 november 2007 10:20 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
25-11, 20.00 hours. BoF vs FoD, Company of Heroes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangezien jullie toch niks nuttigs te vertellen hebben is er ook ditquote:Op donderdag 1 november 2007 18:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
ÜberFoK! Mode
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:11 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Aangezien jullie toch niks nuttigs te vertellen hebben is er ook dit
[ afbeelding ]
nee, ze hebben de boel op text only gezet omdat het zo traag wasquote:Op donderdag 1 november 2007 19:41 schreef escape_nl het volgende:
Zijn ze alles aan het overhuizen deze week naar andere servers?
Tis wel erg traag deze week
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:45 schreef dekkered het volgende:
kut ze hebben de advertentie weer terug
lol...quote:Op donderdag 1 november 2007 19:48 schreef Sickert het volgende:
maar wat is er eigenlijk veranderd dan:?
Da's mooi voor je mien jung..quote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Sickert het volgende:
*speelt mario galaxy*
Ok.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Sickert het volgende:
*speelt mario galaxy*
Ok....quote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Sickert het volgende:
*speelt mario galaxy*
Je bedoelt dat je 5 spellen met minigames hebt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:55 schreef Sickert het volgende:
Heb gewoon mn gecke wii Gemodchipt!! 3289080490923 Games weetje doeje zo Sickert zegt geen punt weetje!
Ik vond die lay-out van gisteren eigenlijk veel leuker..quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:33 schreef Viro het volgende:
ah fok doet weer normaal, layout ook zo te zien.
morguh @ all![]()
Zit Baus achter je pcquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:55 schreef Sickert het volgende:
wijsneuzen!
Heb gewoon mn gecke wii Gemodchipt!! 3289080490923 Games weetje doeje zo Sickert zegt geen punt weetje!
zo beetje solderen wat ! en dan die games erin! gekke 3d beelden!!
zo beter?
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:06 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Daar wil ik wel aan mee doen, ben benieuwd of dit beter gaat dan C&C online (was ik in 5min alweer uitgespeeld)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik vond die lay-out van gisteren eigenlijk veel leuker..
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, die had hem gelijk ook nog overgeklokt. Wekkerradio erin gebouwd enzo. Je weet toch..![]()
Dat kan altijd nog hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
Houd je er ook rekening mee dat het spel van onze kant amper gespeeld is? Ik ben bv. na de eerste missie al gestoptMisschien een idee om na de 1e ronde de teams her in te delen.
Just checkin. Gaat mij er meer om dat je niet straks een hele avond aan het spelen bent en de winnende partij roept "geen wissel het is BoF vs FoD" dat maakt zo'n avond altijd een beetje jammerquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:23 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dat kan altijd nog hoor![]()
Gans had het ook nog nooit gespeeld toen hij een keer online mee deed.
Als je met spelers bedoelt max 4 vs 4quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Just checkin. Gaat mij er meer om dat je niet straks een hele avond aan het spelen bent en de winnende partij roept "geen wissel het is BoF vs FoD" dat maakt zo'n avond altijd een beetje jammerIk ga iig kijken of ik er bij ben
Tot hoeveel kun je eigenlijk spelen?
Onze TS draait ook nog steeds..quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:58 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Als je met spelers bedoelt max 4 vs 4
Als je het over winnen hebt kan je kiezen of je tegenstander vernietigen of je kan met punten spelen, Dat wil zeggen. Er zijn drie posities op de map die punten opleveren. Zolang je die niet hebt, heb je een soort van ticketbleedKrijg je weer een ander soort spelletje van
als gans zijn TS beschikbaar wil stellen scheelt dat weer
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:21 schreef Viro het volgende:
Wil k muziek streamen met winamp remote ,staat me pc thuis uit![]()
![]()
En ik maar raar opkijken van de error in wimap remote![]()
Ook goed PM mij anders het ww, die ben ik ff kwijtquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Onze TS draait ook nog steeds..
En anders kan ik er zo eentje bij knallen voor je..
Of heb je je energie rekening niet betaaldquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:21 schreef Viro het volgende:
![]()
[JP-modus]quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:21 schreef Viro het volgende:
![]()
[JP-modus extended]quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:30 schreef FJD het volgende:
[..]
[JP-modus]
Koop een MAC! Die werken altijd, 1 2 3 klik en het werkt. Echt super!
[/JP-modus]
@ JP modus : k overweeg om er 1 te halen, maar pas in januariquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:30 schreef FJD het volgende:
[..]
[JP-modus]
Koop een MAC! Die werken altijd, 1 2 3 klik en het werkt. Echt super!
[/JP-modus]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:39 schreef Viro het volgende:
[..]
@ JP modus : k overweeg om er 1 te halen, maar pas in januari![]()
Dan heb ik pas weer genoeg geld, tijdens sinterklaas en kerst heb ik geen geld over(kado'tjes kopen voor nichtjes en neefjes). Dus dan maar in januariquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:43 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Stnieklaas en Kerst zijn dan al geweest. Dan doe jij het daarna nog dunnetjes over![]()
Maar wel stiekem iets voor jezelf kopen, voordat december begintquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan heb ik pas weer genoeg geld, tijdens sinterklaas en kerst heb ik geen geld over(kado'tjes kopen voor nichtjes en neefjes). Dus dan maar in januari![]()
In november hoef ik geen kado's te kopen dus kan ik wel wat voor me zelf kopen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:06 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Maar wel stiekem iets voor jezelf kopen, voordat december begint![]()
![]()
Hoe gaat het trouwens met het vrouwtje?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:46 schreef Keltie het volgende:
Feijenoord
Op naar Deurne
Alleen jammer dat ik toch eigenlijk bijna niets van de wedstrijd kan herinneren
Goed, heb der eruit getraptquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met het vrouwtje?![]()
In de auto wat gedronken, die zetten we altijd in de Sluiskreek neer en vandaar lopen we naar Varkenoord/ De Kuip... Van de Sluiskreek tot aan het ziekenhuis een joint achterover gewerkt en begon me toch te kutten op Varkenoord.. Glad van de kaart af; overmatig zweten, moeilijk blijven staan en meer van dat soort geneuzel.. Voortaan toch maar wat meer eten na het werk denkquote:Was wel een aardige wedstrijd om te zien
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mijn TS draait bijna altijd, tenzij MS weer een patch op mijn server installeert die automatisch mijn server reboot
Ik moet nog een keertje kijken om TS in te stellen als service, maar nu geen tijd.
Mijn TS is www.fightordie.com default port en voor een wachtwoord moet je mij of een FoD-er maar even vragen.
Guttegut, die was moeilijk googlen.quote:Q:Can I install TeamSpeak as a Windows service?
A: Yes, you can. There's a native Windows service binary available for the latest TeamSpeak 2 version, which is very simple to install.
Download the service binary from the following URL:
ftp://ftp.freenet.de/pub/4players/te.../server/20201/
Copy the file into the same directory where the server executable is located.
To install the TeamSpeak 2 server service, just execute the server_windows_service.exe with the -INSTALL parameter.
The service can be removed from your system by executing the service binary with the -UNINSTALL parameter.
Tja, die kende ik al, maar ik zei niet dat ik niet wist hoe het moest, ik zei alleen dat ik er geen tijd voor heb gehadquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Guttegut, die was moeilijk googlen.
Ik wel, maar wederom is er zo'n manager die verdomme om 13 minuten voor de deadline gaat zeggen dat het eraan komt maar ik gewoon nog even geduld moet hebben. Dit is al de zoveelste keer dat hij dit doet. Ik heb hem al eens genegeerd en vervolgens gepubliceerd zonder zijn stuk, maar daar was hij niet echt blij mee.quote:Heb je de deadline nog gehaald ???![]()
Klinkt leuk, maar jij bent degene die hebt lopen kutten. Ik niet. Zelden problemen met mijn pcquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:25 schreef jpjedi het volgende:
Ik haat het als men gras voor mijn voeten wegmaait!![]()
Maar inderdaad.. Ik die airport express op mijn stereo aangesloten met optisch kabeltje. Zet mijn mac aan en kan als speakers bij Itunes gewoon mijn stereoset kiezen.
CD nog in het hoesje en geen knopje op het apparaat.![]()
Alleen Itunes is me toch een grafprogramma..![]()
Allemaal aan de mac jongens... Ik draai nu XP en Vista tegelijk in 2 window-tjes met BF2 op high settings werkend zonder framedrop. Dat op een laptop met on-board graphics...
BEAT THAT.
Het klopt gewoon,... Als je eenmaal een mac hebt besef je dat je jaren hebt lopen kutten.
En hier is het altijd kerstmis, sinterklaas en nieuwjaar tegelijk.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar ja ik interface via mijn toetsenbord met mijn pc ipv mijn schroevendraaier
Zo te lezen zul je er ook echt heel veel tijd aan kwijt zijn idd..quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, die kende ik al, maar ik zei niet dat ik niet wist hoe het moest, ik zei alleen dat ik er geen tijd voor heb gehad
[..]
quote:Ik wel, maar wederom is er zo'n manager die verdomme om 13 minuten voor de deadline gaat zeggen dat het eraan komt maar ik gewoon nog even geduld moet hebben. Dit is al de zoveelste keer dat hij dit doet. Ik heb hem al eens genegeerd en vervolgens gepubliceerd zonder zijn stuk, maar daar was hij niet echt blij mee.
Grootste probleem is ook dat hij mijn beoordeling moet doen, dus ik kan hem moeilijk blijven negeren
[..]
Klinkt leuk, maar jij bent degene die hebt lopen kutten. Ik niet. Zelden problemen met mijn pc
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wel, maar wederom is er zo'n manager die verdomme om 13 minuten voor de deadline gaat zeggen dat het eraan komt maar ik gewoon nog even geduld moet hebben. Dit is al de zoveelste keer dat hij dit doet. Ik heb hem al eens genegeerd en vervolgens gepubliceerd zonder zijn stuk, maar daar was hij niet echt blij mee.
Grootste probleem is ook dat hij mijn beoordeling moet doen, dus ik kan hem moeilijk blijven negeren
Ipv huis, tuin en keuken klussers, hebben we de variant IT klussersquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar jij bent degene die hebt lopen kutten. Ik niet. Zelden problemen met mijn pc
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:20 schreef ursel het volgende:![]()
Gewoon weer doen..
Daarnaast verliest die zelf zijn geloofwaardigheid als jij een opdracht moet inleveren met een deadline..![]()
![]()
Ik ga nog wel eens de discussie aan met leidinggevenden. Dat houdt ze scherp..
[..]
[..]
I know.. Maar wat ik zeg, het houdt ze wel scherp en zorgt voor wederzijds respect. Althans hier wel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:23 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Jij krijgt zeker nooit een beoordeling![]()
Discussie is altijd goed, maar pas op niet op lange tenen gaan staan![]()
Ik ga ook geen discussies uit de weg, echter ik moet wel blijven zorgen dat alle informatie in ons maandblad komt. Ik heb al menig manager/director tegen de schenen geschopt omdat ze weer eens te laat opleverden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Zo te lezen zul je er ook echt heel veel tijd aan kwijt zijn idd..
[..]![]()
Gewoon weer doen..
Daarnaast verliest die zelf zijn geloofwaardigheid als jij een opdracht moet inleveren met een deadline..![]()
![]()
Ik ga nog wel eens de discussie aan met leidinggevenden. Dat houdt ze scherp..
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:51 schreef jpjedi het volgende:
Bij mij moet personeel gewoon werken en niet zeiken.maar die houding nemen die Indiërs van nature al aan. Ik heb hier voor een paar maanden een Australiër werken om de productie op gang te brengen en die heb ik er uit gebonjourd. Drie keer KPI niet gehaald en daar baal ik van. (KPI = key performance indicator)
Ik stel gewoon taken op data die af moeten. Die klussen moeten we samen klaren. Ik heb KPI van mijn CEO en het personeel krijgt KPI`s van mij of van hun directe leidinggevende.
Vandaag de druppel met die Australiër, subcontractorrs zouden vandaag bepaald en beslist zijn na vele malen vertraging. Krijg ik simpelweg weer een mailtje dat het een weekje later wordt. Vandaag dus bonje..![]()
Daar ben ik het wel mee eens hoor, maar het is zo jammer dat het nooit met projectmanagers gebeurd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Vind ik ook, schop een paar konten
![]()
Projectmedewerkers bij mij krijgen meestal maar een kans, zeker als het ingehuurde mensen zijn. Bij de tweede fout bonjour ik ze al weg, zeker bij overschrijding van deadlines die in samenspraak zijn overeen gekomen.![]()
tenzij het niet controleerbare externe factoren zijn die voor vertraging zorgen
Las in een comment op Gamer dat ie naar 9 nov is gegaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:21 schreef escape_nl het volgende:
Demo van NFS Pro Street komt vanavond uit, ben benieuwd of het wat is
ey, waar zijn je normen en waarden?? je post godver een donkerkleurig wijf?!quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef Keltie het volgende:
Al dat gelul over werk... Het is vrijdag!
[ afbeelding ]
Brazziequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ey, waar zijn je normen en waarden?? je post godver een donkerkleurig wijf?!![]()
Moet de eerste "grote tieten met mooie, lieve tepeltjes" nog zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:21 schreef escape_nl het volgende:
flinke schijven
Nou IJs, hier ligt een nobele taak voor je. Met 500gb aan porno op je schijf moet er toch wel eentje tussen zitten....quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:29 schreef Keltie het volgende:
Moet de eerste "grote tieten met mooie, lieve tepeltjes" nog zien
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef Keltie het volgende:
Al dat gelul over werk... Het is vrijdag!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh vanavond lekker volleyballen, wellicht tegen een olympisch kampioen en daarna heerlijk pilsen![]()
![]()
![]()
Vervolgens zaterdag Dames 1 en Heren 1 thuiswedstrijd. 2x Happy hour![]()
![]()
Daarna verder pilsen in de stad en dan zondag met een beetje bloed door mijn alcohol naar Barcelona
mn schijf ligt thuis...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou IJs, hier ligt een nobele taak voor je. Met 500gb aan porno op je schijf moet er toch wel eentje tussen zitten....
Dat krijg je dus met die amateurclubs he! Ik pleit voor een poulesysteemquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:36 schreef Cardinal_NL het volgende:
In de competitie troosteloos onderaanIn de beker nog ongeslagen
![]()
Degraderen en de beker winnen
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ey, waar zijn je normen en waarden?? je post godver een donkerkleurig wijf?!![]()
ow sorry, ik meende het ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]jij bent wel de laatste waarvan ik commentaar op tieten verwacht..
Of ben je nu opeens zo verwend met je CJ..
toen ben je in slaap gevallen met je hand nog in je broek?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb gister gewoon voor het eerst sinds een maand geen sms-je van CJ gehad voor het slapen.....
Je viel tegen... Maakt niet uit hoor, kan (zelfs?) de beste overkomen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ow sorry, ik meende het ook niet![]()
ik heb gister gewoon voor het eerst sinds een maand geen sms-je van CJ gehad voor het slapen.....ik had er nog een sms verstuurd, maar niks terug..., zou ze me vergeten zijn en met een andere sjaak liggen te wippen??
![]()
ik vind het zo erg voor mezelf![]()
![]()
Jullie hadden toch geen relatie..quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ow sorry, ik meende het ook niet![]()
ik heb gister gewoon voor het eerst sinds een maand geen sms-je van CJ gehad voor het slapen.....ik had er nog een sms verstuurd, maar niks terug..., zou ze me vergeten zijn en met een andere sjaak liggen te wippen??
![]()
ik vind het zo erg voor mezelf![]()
![]()
nee, hebben we ook nietquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je viel tegen... Maakt niet uit hoor, kan (zelfs?) de beste overkomen.
Vrouwen liegen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
en ze zei dat ze het echt heeel erg leuk/lekker heeft vond
![]()
![]()
gozer toch... komt wel goed, je hebt ons nogquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
en ze zei dat ze het echt heeel erg leuk/lekker heeft vond
![]()
![]()
Antwerpen, daar schijnen kwaliteitshoeren te zitten.. Aldus een oud-klasgenootquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ga ik volgende week lekker naar de hoeren!!![]()
![]()
ey, ze is zeker wel klaargekomen, niet spuitendquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vrouwen liegen.
Zolang ze niet (spuitend) klaarkomen, doe je het ruk![]()
de pa van jouw vriend runde toch een bordeel?? kan je mij niet een 10 rittenkaart regelenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:56 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
gozer toch... komt wel goed, je hebt ons nog![]()
![]()
![]()
![]()
Netjes klaarkomen, wat is daar nou aan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ey, ze is zeker wel klaargekomen, niet spuitendmaar gewoon netjes
![]()
haha ik dacht dat iedereen die post niet had gelezen joh...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
de pa van jouw vriend runde toch een bordeel?? kan je mij niet een 10 rittenkaart regelen![]()
Regel je er toch 2 van 5?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
haha ik dacht dat iedereen die post niet had gelezen joh...![]()
en ze gaan per 5 en niet per 10![]()
Had het over strippenkaarten?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:59 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Jij weet ook niks van hoeren heh![]()
![]()
Wou je zeggen dat jullie ze niet zo jong hebben dan??quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:59 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Jij weet ook niks van hoeren heh![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef Keltie het volgende:
Netjes klaarkomen, wat is daar nou aan?
Okey, het hoeft dan ook weer niet van het plafond af te druipen, maar toch
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Antwerpen, daar schijnen kwaliteitshoeren te zitten.. Aldus een oud-klasgenoot
Voetbal, bier, kans op een rel en porno ... Leven is goedquote:Zweedse pornokoning wil AIK Stockholm kopen
02 november 2007
De Zweedse pornokoning Bert Milton bereidt een overname van voetbalclub AIK Stockholm voor. Hij heeft vrijdag 10 procent van de aandelen gekocht en kondigde aan meer te willen. Miltons beweegreden zijn niet van frivole aard; hij wil het voetbalvandalisme in het Zweedse voetbal aanpakken.
AIK Stockholm is in de competitie als vijfde geëindigd. Massale vechtpartijen in en rond het stadion ontsierden steevast de stadsderby's met Djurgarden en Hammarby. Het is de 52-jarige Milton, rijk geworden met het beursgenoteerde pornobedrijf Private Media Group, een doorn in het oog.
Een woordvoerder van AIK noemde de intrede van de seksbaas verrassend, maar zei ook dat de club geen zeggenschap heeft over de aandelenkoop.
En dan vergeet je nog de lekkere zweedse vrouwenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voetbal, bier, kans op een rel en porno ... Leven is goed
Ik zei toch "Porno"?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog de lekkere zweedse vrouwen![]()
Puma Swedequote:
Kent er iemand Zweeds dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef FJD het volgende:
De enige vraag is dan ook waarom BoF nog geen Zweedse afdeling heeft.
ik ga altijd 1x per jaar naar malmo met vrienden, stappen daaro en we blijven bij een vriendinnetje van mij slapenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef FJD het volgende:
De enige vraag is dan ook waarom BoF nog geen Zweedse afdeling heeft.
gelukkig was het geen grapjequote:Op vrijdag 2 november 2007 16:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had het over strippenkaarten?
Als'ie een 10 strippenkaart wil, maar ze hebben alleen maar 5strippen-kaarten?
En nee, ik weet niets van hoeren... Ik heb nog niet in de situatie gezeten dat ik voor seks moest betalen![]()
Mooi, want hij was ook niet grappigquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
gelukkig was het geen grapje![]()
öl, bröst, upploppquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef Keltie het volgende:
Kent er iemand Zweeds dan?
Vertaal "Wiet" en dan zijn we klaar voor een BoF meets Zweden weekend.. Of is het dan Zweden meets BoF?quote:
HAHAHAHHAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mooi, want hij was ook niet grappig
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat krijg je dus met die amateurclubs he! Ik pleit voor een poulesysteem
PM haar nummer maar even, zal ik wel even het woordvoeren voor jequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
oja ik meen het echt hoor, zielig enzo![]()
![]()
![]()
durf dr nu niet eens meer te sms-en![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het zag er allemaal inderdaad best goed uit daar![]()
Niets PM, gewoon hier .. CJ meets BoFquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:19 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
PM haar nummer maar even, zal ik wel even het woordvoeren voor je![]()
quote:
Je vergeet de streepjes door de oquote:
Maakt niet uit, je moet alleen niet gesnapt worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat heet dat dan weer Ki****porno
![]()
Als huisvriend mag je gratisquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had het over strippenkaarten?
Als'ie een 10 strippenkaart wil, maar ze hebben alleen maar 5strippen-kaarten?
En nee, ik weet niets van hoeren... Ik heb nog niet in de situatie gezeten dat ik voor seks moest betalen![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
Nee, die had hem gelijk ook nog overgeklokt. Wekkerradio erin gebouwd enzo. Je weet toch..![]()
Oike boike rinte hunte tie strette feurte huuskebuusquote:
proost boefje!quote:
ik zie een rood kruisjequote:Op vrijdag 2 november 2007 20:08 schreef FJD het volgende:
Bij deze, verklaar ik het weekend voor geopend!
[ afbeelding ]
Ergens vraag ik me dan toch af hoe het dan komt dan Viro bijna een week niet meer kon zitten..quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Ik ben geen wijf...
Waarom wekkerradio inbouwen als je WakeMeUp hebt
![]()
Een kunstkut inbouwen.. dat is pas casemodden met liefde voor je systeem!En wat denk je, het is nog mogelijk ook.. heb er al naar gekeken
Er is ruimte!.. ff met 1 van de 2 geile FanControllers het leger aan ventilatortjes uitzetten.. wordt het nog lekker warm in die kast ook. NET ECHT!!
![]()
![]()
Ga ik doen!Is toch ook gewoon geil man.. op je 24" in Full HD porno kijken terwijl je je QuadHoer aan het neuken bent.. GVD STIJFE STENGELS MAN!!!
Hmmm... Als die Raptor RAID setup volle pijp aan het werk is dan maken ze een beste pokkeherrie, dat zal dus ook wel aardig resoneren binnen in die kast.. 20000RPM...![]()
DAMN.. een snelle én een geile pc.. wat wil je nog meer?![]()
pwnd! heh, hee?![]()
![]()
![]()
![]()
HET IS WEER WEEKEND!!!![]()
proost mannuh!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
iedereen is aan het zuipen ofzo![]()
whehehe, lees het nu pas in de quote van ursquote:
ik drink een blikje The San Benedetto, uit de minibarquote:
Heb je ze al verteld dat je hun toko af gaat breken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef Keltie het volgende:
Pff.. Net vergadering van de Vereniging Van Eigenaren... Ben ineens voorzitter van die kneuzenkermis
Om te oefenen kun je wat skirmish maps spelen. Krijg je wat inzicht hoe je het aan kan pakken om niet snel verslagen te worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
Houd je er ook rekening mee dat het spel van onze kant amper gespeeld is? Ik ben bv. na de eerste missie al gestoptMisschien een idee om na de 1e ronde de teams her in te delen.
OMFG!!!11!!EINSeins!!!1!lollercoptertankbuskuiwage!!DD;-,,d;.'./;ddDLOLLEINS!!!1111111quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef Keltie het volgende:
Pff.. Net vergadering van de Vereniging Van Eigenaren... Ben ineens voorzitter van die kneuzenkermis
Behoorlijk jahquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
OMFG!!!11!!EINSeins!!!1!lollercoptertankbuskuiwage!!DD;-,,d;.'./;ddDLOLLEINS!!!1111111
pwn3d![]()
Dat en de pleuriszooi van m'n hoster aan het opruimenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
iedereen is aan het zuipen ofzo![]()
hoster of hamsterquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat en de pleuriszooi van m'n hoster aan het opruimen![]()
![]()
Ik heb een hamster van het formaat pingpongbal, die maakt echt geen tering zooi hoorquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef Keltie het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb een hamster van het formaat pingpongbal, die maakt echt geen tering zooi hoor
Nee m'n 2e URL linkt plotseling door naar de index pagina van m'n 1e URL en beide URLs laten geen website meer zien maar slechts wat er op de FTP staat. De oplossing van de hoster? Om dan maar de hostingpakket opnieuw in te delen, of ik toevallig een backup had gemaakt![]()
Needless to say; alles overgooien en dan opzeggen
dat wilde ik net zeggenquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen![]()
VISTA!!!![]()
![]()
OMFG!!!11!!EINSeins!!!1!lollercoptertankbuskuiwage!!DD;-,,d;.'./;ddDLOLLEINS!!!1111111quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:56 schreef Sickert het volgende:
Morgeh flikkers!
lekker jas aan en werken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
Baus heeft geen P5ne32 sli Plus volgens mijquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Baus heeft problemen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1255614/last
Ja jij dacht dat we het niet door zouden hebben he, hulp zoeken bij de tweakertje
Gooooeeddquote:
Vind het spel niet echt snel overkomen in de 2de race die je kan doen, hoop dat dit niet in het echte spel zit.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Gooooeedd![]()
Ze leren het maar niet bij EAIk wil de oude NFS weer terug
Pats met je PKsquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:57 schreef Stefan740 het volgende:
Over 13 dagen staan er 2 auto's op de oprit met 163pk![]()
Patsen met de auto van je pa dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:10 schreef Stefan740 het volgende:
Ik ga vanaf 1 januari maandelijks aan me pa betalen zodat ie over 3 jaar van mij is![]()
Test Drivequote:Op zaterdag 3 november 2007 13:36 schreef FJD het volgende:
Ik ga zo Test Drive unlimited nog maar eens installeren ofzo
Ik zou ook liever Forza 2 spelen maar dat moet wachten tot januariquote:
Psies! Ik heb een Abit Fatal1ty FP-IN9 SLI plankiequote:Op zaterdag 3 november 2007 13:25 schreef escape_nl het volgende:
Baus heeft geen P5ne32 sli Plus volgens mij
waar lag die nou, under the bridge?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:42 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik ga dit weekend wel op GoT posten, maar gewoon onder de Nickname Mr_Baus.. omdat ik mijn SLI bridge gevonden heb en ik even ga pwnen!![]()
![]()
FOK! is al weer snel hoor, grap is al 1000x gemaakt vandaagquote:
Bedankt voor de dag update..quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
FOK! is al weer snel hoor, grap is al 1000x gemaakt vandaag![]()
ey graag gedaan!!quote:
ik loop al uren te baggeren, maar schiet niet echt opquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb ik nog meer gemist vandaag, of hebben jullie nou ook gelijk niks meer uitgevreten?
Test Drive is een goed spel Morpquote:
Morgen help ik het wel ff op gang komen..quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik loop al uren te baggeren, maar schiet niet echt op![]()
quote:De technische staf van AZ hield zaterdag in de thuiswedstrijd tegen NEC (4-0) contact met de geblesseerde trainer Louis van Gaal via een walkie-talkie. Dat ging echter moeizaam. "Pas na twintig minuten hadden we in de gaten hoe dat apparaat werkte", vertelde assistent-trainer Edward Metgod, die Van Gaal als eindverantwoordelijke verving. "Maar toen stonden we al met 2-0 voor."
Frank heeft z'n Xbox vriendjes meegenomenquote:
ik ga nu weg, als ik terug kom verwacht ik een ban!quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Morgen help ik het wel ff op gang komen..
quote:Op zondag 4 november 2007 07:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ga nu weg, als ik terug kom verwacht ik een ban!![]()
morguh trouwensheb weer een date met CJ!!
ze gaat me wakker pijpen op mn verjaardag
![]()
![]()
Wat heb je gedaan danquote:Op zondag 4 november 2007 07:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:morguh trouwensheb weer een date met CJ!!
ze gaat me wakker pijpen op mn verjaardag
![]()
![]()
Als je even je pass geeft van je account kan dat best geregeld worden..quote:Op zondag 4 november 2007 07:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2007 03:57 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor baus![]()
[ afbeelding ]
Shnizzle : koelen ze zo bier in polen ?
[ afbeelding ]
Foxie tijdens Halloween![]()
quote:
Dus eigenlijk meer in de trend van Wilder met zijn PVV. Die heeft ook ruim de tijd gehad.quote:Op zondag 4 november 2007 12:34 schreef FJD het volgende:
[..]
'Verdonk's TON nu tweede partij van het land'
Nederland wordt ook een keer wakker hoorKansloos, geen vertrouwen hebben in de PvdA (terecht) om vervolgens te rennen naar een partij zonder programma en kandidaten...
Beetje LPF verhaal alhoewel dit kabinet niet zal vallen waardoor Verdonk ruim de tijd heeft om zich goed voor te bereiden op de verkiezingen en niet opeens met een spoedlijstje hoeft te komen.
Grote verschil is dat de aanhang van Wilders vanaf het begin al uit tokkies bestond. De gemiddelde Wilders stemmer staat iig niet bekend om z'n IQ met drie cijfers en z'n overtuigende argumentatie.quote:Op zondag 4 november 2007 12:44 schreef ursel het volgende:
Dus eigenlijk meer in de trend van Wilder met zijn PVV. Die heeft ook ruim de tijd gehad.
Mja, ik verwacht dat Verdonk wel slim genoeg is om van deze 2 fouten te leren en daar tactisch op in te spelen..quote:Op zondag 4 november 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Grote verschil is dat de aanhang van Wilders vanaf het begin al uit tokkies bestond. De gemiddelde Wilders stemmer staat iig niet bekend om z'n IQ met drie cijfers en z'n overtuigende argumentatie.
De achterban van Verdonk is een stuk zwaarder wat dat betreft waardoor ze meer mogelijkheden heeft om een fatsoenlijke partij neer te zetten. Aan de andere kant moet ze niet het pad van de LPF gaan volgen waar men dacht dat mensen uit het bedrijfsleven het vastgeroeste politieke bestel wel even om zouden kunnen gooien. Dan klapt elk kabinet dus binnen het jaar.
Als Verdonk die twee valkuilen kan vermijden dan heeft ze zeker hele goede kansen. Er is nml. geen enkel serieus rechts alternatief. De VVD is niet meer rechts, D66 is liberaal te noemen maar niet serieus te nemen en alles wat er omheen splintert is te kansloos voor woorden.
quote:Op zondag 4 november 2007 13:28 schreef staticdata het volgende:
Pompei en carpi op 1 dag doen? Pompei is al groot genoeg daar doe je al een halve dag over :p
zie dezequote:Op vrijdag 2 november 2007 20:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik zie een rood kruisje![]()
MAAR HET IS WEEKEND!!!
naar Capri en Pompei als het weer een beetje redelijk blijft, en CJ heeft me inmiddels weer gesmst!!![]()
![]()
kusjes voor jullie allemaal!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 13:45 schreef jpjedi het volgende:
Ik sluit me bij Ursel aan.
En inderdaad..een alternatief is er niet in die hoek waar toch veel kiezers 'hangen'.
Als ik nu zou moeten stemmen zou ik haar zeker overwegen afhankelijk van het verkiezingsprogramma dat ze nog moet tonen natuurlijk.
Ik ben me enige stem verlorenquote:Op zondag 4 november 2007 13:52 schreef ursel het volgende:
Ik heb medestanders op mijn minuscule politieke dialoogje..
![]()
Wie er eerste man isquote:Op zondag 4 november 2007 14:00 schreef jpjedi het volgende:
Was er een strijdpunt tussen jullie dan?![]()
capri is hetquote:Op zondag 4 november 2007 13:28 schreef staticdata het volgende:
Pompei en carpi op 1 dag doen? Pompei is al groot genoeg daar doe je al een halve dag over :p
quote:
voelde me best klote toen ik net wakker werd.quote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef ursel het volgende:
De man van het enige echte levenslied is er niet meer..
is dat een broer van Ludo?? wat erg joh, slechte tijden dusssss.....quote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef ursel het volgende:
Bots-zanger Hans Sanders overleden
De man van het enige echte levenslied is er niet meer..
Is CJ soms Cees-Jan??quote:Op zondag 4 november 2007 15:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
is dat een broer van Ludo?? wat erg joh, slechte tijden dusssss.....![]()
duh, wij zijn toch een homo clan <insert flikker smilie>quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Is CJ soms Cees-Jan??![]()
Bedoel, alleen homo's refereren alles terug naar GTST..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |