quote:Op donderdag 1 november 2007 17:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Back 2 basics
Wat een bagger forum is het eigenlijk ook
flikker op gek, ik krijg steeds errors dat er geen contact gemaakt kan worden met de database, drinken inschenken en al die shitquote:
Ja, maar jij heb dan ook geen quadcore in je PC hangen gek..quote:Op donderdag 1 november 2007 18:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
flikker op gek, ik krijg steeds errors dat er geen contact gemaakt kan worden met de database, drinken inschenken en al die shit
en soms idd, met vlaagjes van 2 seconden, is FUK! snel jah
is dat het??!! <insertwittesmiliemetopenbek>quote:Op donderdag 1 november 2007 18:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar jij heb dan ook geen quadcore in je PC hangen gek..
Wij pwnen heh, toch? (pwnagesmiley)quote:Op donderdag 1 november 2007 18:18 schreef ursel het volgende:
Ja, maar jij heb dan ook geen quadcore in je PC hangen gek..
ja, maar ik kan alleen deze uit mn hoofd typenquote:
Hoofdletter Oquote:Op donderdag 1 november 2007 18:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja, maar ik kan alleen deze uit mn hoofd typen
de rest weet ik nietoja deze *o*
Moet je wel hoofdletter gebruikenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja, maar ik kan alleen deze uit mn hoofd typen
de rest weet ik nietoja deze *o*
ÜberFoK! Modequote:Op donderdag 1 november 2007 18:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Moet je met CTRL + je muiswiel scrollen ff je lettertjes op supersized zettenDan heb je de échte Fok! 1337Mode
http://xs221.xs.to/xs221/07444/1337FokMode.JPG (resize doet het niet)
Helo Fok!
Daar wil ik wel aan mee doen, ben benieuwd of dit beter gaat dan C&C online (was ik in 5min alweer uitgespeeldquote:Op donderdag 1 november 2007 10:20 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
25-11, 20.00 hours. BoF vs FoD, Company of Heroes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangezien jullie toch niks nuttigs te vertellen hebben is er ook ditquote:Op donderdag 1 november 2007 18:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
ÜberFoK! Mode
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:11 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Aangezien jullie toch niks nuttigs te vertellen hebben is er ook dit
[ afbeelding ]
nee, ze hebben de boel op text only gezet omdat het zo traag wasquote:Op donderdag 1 november 2007 19:41 schreef escape_nl het volgende:
Zijn ze alles aan het overhuizen deze week naar andere servers?
Tis wel erg traag deze week
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:45 schreef dekkered het volgende:
kut ze hebben de advertentie weer terug
lol...quote:Op donderdag 1 november 2007 19:48 schreef Sickert het volgende:
maar wat is er eigenlijk veranderd dan:?
Da's mooi voor je mien jung..quote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Sickert het volgende:
*speelt mario galaxy*
Ok.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Sickert het volgende:
*speelt mario galaxy*
Ok....quote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Sickert het volgende:
*speelt mario galaxy*
Je bedoelt dat je 5 spellen met minigames hebt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:55 schreef Sickert het volgende:
Heb gewoon mn gecke wii Gemodchipt!! 3289080490923 Games weetje doeje zo Sickert zegt geen punt weetje!
Ik vond die lay-out van gisteren eigenlijk veel leuker..quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:33 schreef Viro het volgende:
ah fok doet weer normaal, layout ook zo te zien.
morguh @ all![]()
Zit Baus achter je pcquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:55 schreef Sickert het volgende:
wijsneuzen!
Heb gewoon mn gecke wii Gemodchipt!! 3289080490923 Games weetje doeje zo Sickert zegt geen punt weetje!
zo beetje solderen wat ! en dan die games erin! gekke 3d beelden!!
zo beter?
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:06 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Daar wil ik wel aan mee doen, ben benieuwd of dit beter gaat dan C&C online (was ik in 5min alweer uitgespeeld)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik vond die lay-out van gisteren eigenlijk veel leuker..
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, die had hem gelijk ook nog overgeklokt. Wekkerradio erin gebouwd enzo. Je weet toch..![]()
Dat kan altijd nog hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
Houd je er ook rekening mee dat het spel van onze kant amper gespeeld is? Ik ben bv. na de eerste missie al gestoptMisschien een idee om na de 1e ronde de teams her in te delen.
Just checkin. Gaat mij er meer om dat je niet straks een hele avond aan het spelen bent en de winnende partij roept "geen wissel het is BoF vs FoD" dat maakt zo'n avond altijd een beetje jammerquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:23 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dat kan altijd nog hoor![]()
Gans had het ook nog nooit gespeeld toen hij een keer online mee deed.
Als je met spelers bedoelt max 4 vs 4quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Just checkin. Gaat mij er meer om dat je niet straks een hele avond aan het spelen bent en de winnende partij roept "geen wissel het is BoF vs FoD" dat maakt zo'n avond altijd een beetje jammerIk ga iig kijken of ik er bij ben
Tot hoeveel kun je eigenlijk spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |