zet je ze binnenquote:Op donderdag 1 november 2007 20:59 schreef Oksel het volgende:
Ze zijn net gekocht, dus nog zeker lang houdbaar.
En inderdaad in de winter drink in rode wijn. Zowiezo drink ik weinig bier.
En ze staan buiten, als ze daar te lang staan krijg je roestvorming.
Waarom koop je dan in hemelsnaam 8 kratten als je weinig bier drinktquote:Op donderdag 1 november 2007 20:59 schreef Oksel het volgende:
Ze zijn net gekocht, dus nog zeker lang houdbaar.
En inderdaad in de winter drink in rode wijn. Zowiezo drink ik weinig bier.
En ze staan buiten, als ze daar te lang staan krijg je roestvorming.
Paar klasgenoten van mij ook gedaanquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:39 schreef Opperkwal het volgende:
iemand die geld probeert te verdienen door goedkoop bier in te kopen en ze voor 10 cent duurder te verkopen
3 jaar oud bier kan je nog steeds makkelijk drinken! Hell! er zijn zelfs bieren die gemaakt zijn om 5 jaar te laten tuigisten in je kelder.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:55 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Paar klasgenoten van mij ook gedaanToen het in de aanbieding was halve vrachtwagen gekocht, hebben kweenie hoelang van gedronken, nu moeten ze als een gek doorzuipen omdat het aan de datum zit
![]()
bier over datum is echt heel goor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
3 jaar oud bier kan je nog steeds makkelijk drinken! Hell! er zijn zelfs bieren die gemaakt zijn om 5 jaar te laten tuigisten in je kelder.
Bier over de datum is prima te zuipen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:53 schreef jaguar het volgende:
[..]
bier over datum is echt heel goor.
en die bieren die waar jij het over heb koop je niet voor 8 euro per krat in de supermarkt.
quote:Op zondag 4 november 2007 22:03 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Bier over de datum is prima te zuipen.
Als je dr maar genoeg van drinkt
Maar vertel, jij kan zeggen wanneer bier een maand over datum is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |