Psies! Ik heb een Abit Fatal1ty FP-IN9 SLI plankiequote:Op zaterdag 3 november 2007 13:25 schreef escape_nl het volgende:
Baus heeft geen P5ne32 sli Plus volgens mij
waar lag die nou, under the bridge?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:42 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik ga dit weekend wel op GoT posten, maar gewoon onder de Nickname Mr_Baus.. omdat ik mijn SLI bridge gevonden heb en ik even ga pwnen!![]()
![]()
FOK! is al weer snel hoor, grap is al 1000x gemaakt vandaagquote:
Bedankt voor de dag update..quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
FOK! is al weer snel hoor, grap is al 1000x gemaakt vandaag![]()
ey graag gedaan!!quote:
ik loop al uren te baggeren, maar schiet niet echt opquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb ik nog meer gemist vandaag, of hebben jullie nou ook gelijk niks meer uitgevreten?
Test Drive is een goed spel Morpquote:
Morgen help ik het wel ff op gang komen..quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik loop al uren te baggeren, maar schiet niet echt op![]()
quote:De technische staf van AZ hield zaterdag in de thuiswedstrijd tegen NEC (4-0) contact met de geblesseerde trainer Louis van Gaal via een walkie-talkie. Dat ging echter moeizaam. "Pas na twintig minuten hadden we in de gaten hoe dat apparaat werkte", vertelde assistent-trainer Edward Metgod, die Van Gaal als eindverantwoordelijke verving. "Maar toen stonden we al met 2-0 voor."
Frank heeft z'n Xbox vriendjes meegenomenquote:
ik ga nu weg, als ik terug kom verwacht ik een ban!quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Morgen help ik het wel ff op gang komen..
quote:Op zondag 4 november 2007 07:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ga nu weg, als ik terug kom verwacht ik een ban!![]()
morguh trouwensheb weer een date met CJ!!
ze gaat me wakker pijpen op mn verjaardag
![]()
![]()
Wat heb je gedaan danquote:Op zondag 4 november 2007 07:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
quote:morguh trouwensheb weer een date met CJ!!
ze gaat me wakker pijpen op mn verjaardag
![]()
![]()
Als je even je pass geeft van je account kan dat best geregeld worden..quote:Op zondag 4 november 2007 07:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2007 03:57 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor baus![]()
[ afbeelding ]
Shnizzle : koelen ze zo bier in polen ?
[ afbeelding ]
Foxie tijdens Halloween![]()
quote:
Dus eigenlijk meer in de trend van Wilder met zijn PVV. Die heeft ook ruim de tijd gehad.quote:Op zondag 4 november 2007 12:34 schreef FJD het volgende:
[..]
'Verdonk's TON nu tweede partij van het land'
Nederland wordt ook een keer wakker hoorKansloos, geen vertrouwen hebben in de PvdA (terecht) om vervolgens te rennen naar een partij zonder programma en kandidaten...
Beetje LPF verhaal alhoewel dit kabinet niet zal vallen waardoor Verdonk ruim de tijd heeft om zich goed voor te bereiden op de verkiezingen en niet opeens met een spoedlijstje hoeft te komen.
Grote verschil is dat de aanhang van Wilders vanaf het begin al uit tokkies bestond. De gemiddelde Wilders stemmer staat iig niet bekend om z'n IQ met drie cijfers en z'n overtuigende argumentatie.quote:Op zondag 4 november 2007 12:44 schreef ursel het volgende:
Dus eigenlijk meer in de trend van Wilder met zijn PVV. Die heeft ook ruim de tijd gehad.
Mja, ik verwacht dat Verdonk wel slim genoeg is om van deze 2 fouten te leren en daar tactisch op in te spelen..quote:Op zondag 4 november 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Grote verschil is dat de aanhang van Wilders vanaf het begin al uit tokkies bestond. De gemiddelde Wilders stemmer staat iig niet bekend om z'n IQ met drie cijfers en z'n overtuigende argumentatie.
De achterban van Verdonk is een stuk zwaarder wat dat betreft waardoor ze meer mogelijkheden heeft om een fatsoenlijke partij neer te zetten. Aan de andere kant moet ze niet het pad van de LPF gaan volgen waar men dacht dat mensen uit het bedrijfsleven het vastgeroeste politieke bestel wel even om zouden kunnen gooien. Dan klapt elk kabinet dus binnen het jaar.
Als Verdonk die twee valkuilen kan vermijden dan heeft ze zeker hele goede kansen. Er is nml. geen enkel serieus rechts alternatief. De VVD is niet meer rechts, D66 is liberaal te noemen maar niet serieus te nemen en alles wat er omheen splintert is te kansloos voor woorden.
quote:Op zondag 4 november 2007 13:28 schreef staticdata het volgende:
Pompei en carpi op 1 dag doen? Pompei is al groot genoeg daar doe je al een halve dag over :p
zie dezequote:Op vrijdag 2 november 2007 20:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik zie een rood kruisje![]()
MAAR HET IS WEEKEND!!!
naar Capri en Pompei als het weer een beetje redelijk blijft, en CJ heeft me inmiddels weer gesmst!!![]()
![]()
kusjes voor jullie allemaal!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 13:45 schreef jpjedi het volgende:
Ik sluit me bij Ursel aan.
En inderdaad..een alternatief is er niet in die hoek waar toch veel kiezers 'hangen'.
Als ik nu zou moeten stemmen zou ik haar zeker overwegen afhankelijk van het verkiezingsprogramma dat ze nog moet tonen natuurlijk.
Ik ben me enige stem verlorenquote:Op zondag 4 november 2007 13:52 schreef ursel het volgende:
Ik heb medestanders op mijn minuscule politieke dialoogje..
![]()
Wie er eerste man isquote:Op zondag 4 november 2007 14:00 schreef jpjedi het volgende:
Was er een strijdpunt tussen jullie dan?![]()
capri is hetquote:Op zondag 4 november 2007 13:28 schreef staticdata het volgende:
Pompei en carpi op 1 dag doen? Pompei is al groot genoeg daar doe je al een halve dag over :p
quote:
voelde me best klote toen ik net wakker werd.quote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef ursel het volgende:
De man van het enige echte levenslied is er niet meer..
is dat een broer van Ludo?? wat erg joh, slechte tijden dusssss.....quote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef ursel het volgende:
Bots-zanger Hans Sanders overleden
De man van het enige echte levenslied is er niet meer..
Is CJ soms Cees-Jan??quote:Op zondag 4 november 2007 15:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
is dat een broer van Ludo?? wat erg joh, slechte tijden dusssss.....![]()
duh, wij zijn toch een homo clan <insert flikker smilie>quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Is CJ soms Cees-Jan??![]()
Bedoel, alleen homo's refereren alles terug naar GTST..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |