whehehe, lees het nu pas in de quote van ursquote:
ik drink een blikje The San Benedetto, uit de minibarquote:
Heb je ze al verteld dat je hun toko af gaat breken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef Keltie het volgende:
Pff.. Net vergadering van de Vereniging Van Eigenaren... Ben ineens voorzitter van die kneuzenkermis
Om te oefenen kun je wat skirmish maps spelen. Krijg je wat inzicht hoe je het aan kan pakken om niet snel verslagen te worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
Houd je er ook rekening mee dat het spel van onze kant amper gespeeld is? Ik ben bv. na de eerste missie al gestoptMisschien een idee om na de 1e ronde de teams her in te delen.
OMFG!!!11!!EINSeins!!!1!lollercoptertankbuskuiwage!!DD;-,,d;.'./;ddDLOLLEINS!!!1111111quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef Keltie het volgende:
Pff.. Net vergadering van de Vereniging Van Eigenaren... Ben ineens voorzitter van die kneuzenkermis
Behoorlijk jahquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
OMFG!!!11!!EINSeins!!!1!lollercoptertankbuskuiwage!!DD;-,,d;.'./;ddDLOLLEINS!!!1111111
pwn3d![]()
Dat en de pleuriszooi van m'n hoster aan het opruimenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
iedereen is aan het zuipen ofzo![]()
hoster of hamsterquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat en de pleuriszooi van m'n hoster aan het opruimen![]()
![]()
Ik heb een hamster van het formaat pingpongbal, die maakt echt geen tering zooi hoorquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:40 schreef Keltie het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb een hamster van het formaat pingpongbal, die maakt echt geen tering zooi hoor
Nee m'n 2e URL linkt plotseling door naar de index pagina van m'n 1e URL en beide URLs laten geen website meer zien maar slechts wat er op de FTP staat. De oplossing van de hoster? Om dan maar de hostingpakket opnieuw in te delen, of ik toevallig een backup had gemaakt![]()
Needless to say; alles overgooien en dan opzeggen
dat wilde ik net zeggenquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen![]()
VISTA!!!![]()
![]()
OMFG!!!11!!EINSeins!!!1!lollercoptertankbuskuiwage!!DD;-,,d;.'./;ddDLOLLEINS!!!1111111quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:56 schreef Sickert het volgende:
Morgeh flikkers!
lekker jas aan en werken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
Baus heeft geen P5ne32 sli Plus volgens mijquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Baus heeft problemen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1255614/last
Ja jij dacht dat we het niet door zouden hebben he, hulp zoeken bij de tweakertje
Gooooeeddquote:
Vind het spel niet echt snel overkomen in de 2de race die je kan doen, hoop dat dit niet in het echte spel zit.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Gooooeedd![]()
Ze leren het maar niet bij EAIk wil de oude NFS weer terug
Pats met je PKsquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:57 schreef Stefan740 het volgende:
Over 13 dagen staan er 2 auto's op de oprit met 163pk![]()
Patsen met de auto van je pa dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:10 schreef Stefan740 het volgende:
Ik ga vanaf 1 januari maandelijks aan me pa betalen zodat ie over 3 jaar van mij is![]()
Test Drivequote:Op zaterdag 3 november 2007 13:36 schreef FJD het volgende:
Ik ga zo Test Drive unlimited nog maar eens installeren ofzo
Ik zou ook liever Forza 2 spelen maar dat moet wachten tot januariquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |