Dat dus.quote:Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Alles is welkom, zelfs mensen uit parallele universa.
Hoho, de mensen die serieus into god zijn geloven dat god ook in staat is om echte controle uit te oefenen in de wereld. Als-ie dat wil natuurlijk. En zo\'n god zorgt er natuurlijk ook voor dat zijn evangelie goed in de boeken terechtkomt, niet dan? Zou jij, als omnipotente God, je visie op moraliteit en all that laten verprutsen door een stel geitenneukende schaapherders? Nee toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar het is niet geschreven door god, dus niet de letterlijke woorden van god. Zijn echte worden staan er in, maar is niet door hem op papyrus gekalkt.
google-generatie = generatie zeroquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:17 schreef Monidique het volgende:
We vragen wat de NRC er zelf van vindt:
http://www.google.nl/search?q=site%3Anrc.nl+%22de+NRC%22&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
http://www.google.nl/search?q=site%3Anrc.nl+%22het+NRC%22&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Bij NRC zelf gebruiken ze meestal geen lidwoord.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:17 schreef Monidique het volgende:
We vragen wat de NRC er zelf van vindt:
http://www.google.nl/search?q=site%3Anrc.nl+%22de+NRC%22&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
http://www.google.nl/search?q=site%3Anrc.nl+%22het+NRC%22&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Kom, vul in die hap. Is lachen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:22 schreef Ryan3 het volgende:
Lol, het is net het eurosongfestival die POLverkiezingen van jullie, zie ik..
Het nadeel van zo'n POL verkiezing dat de onderlinge verhoudingen weer onder druk komen te staan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:22 schreef Ryan3 het volgende:
Lol, het is net het eurosongfestival die POLverkiezingen van jullie, zie ik..
Boze mannetjes en omgezaagde olijfbomenquote:Nederland 2
IKON documentaire: Bil'in my love (IKON)
23:30 - 00:25 Documentaire
IKON documentaire: Bil'in my love
(Bil'in Habibti) Israëlische (IL) documentaire uit 2006 over de strijd van de bewoners van het Palestijnse dorpje Bil'in op de West Bank tegen de Israëlische afscheidingsmuur, die hen steeds meer in hun dagelijks leven beperkt. Een groep Israëli's is solidair en strijdt met hen mee. Eén van hen is filmmaker Shai Carmeli Polak. Shai Carmeli Polak belandt in de eerste plaats als activist in Bil'in. Samen met een groep andere Israëli's neemt hij deel aan het protest tegen de diefstal van land als gevolg van de bouw van de afscheidingsmuur, die hier niet de grens van de West Bank volgt maar dwars door eeuwenoude Palestijnse olijfboomgaarden loopt. Anderhalf jaar lang legt Polak met zijn camera momenten vast van wanhoop en hoop, van gevaar en moed en van het ontstaan van echte vriendschap tussen Palestijnen en Israëli's. In die periode groeit het dorp uit tot symbool van de gezamenlijke strijd tegen de muur en de bezetting, niet in de laatste plaats omdat de Palestijnen regelmatig door de Israëlische rechtbank in het gelijk worden gesteld. Polak concentreert zich op twee hoofdpersonen: Mohammed, lid van het lokale comité tegen de muur, en zijn broer Wagee, vader van tien kinderen, die zijn land door de muur en de nieuwe nederzettingen grotendeels kwijtraakt. Polaks film toont de ongewone relatie tussen de dorpelingen en de groep Israëlische activisten, tegen de achtergrond van hun strijd. Het conflict dat ontstaat tussen Polak en de soldaten die in het gebied dienen, gaat niet alleen over een filmmaker en de mensen die hij filmt, maar ook over een ex-soldaat die nu vredesactivist is en kritische vraagtekens zet bij de hele militaire organisatie. Script: Shai Carmeli Polak. Regie: Shai Carmeli Polak.
Ik stopte met lezen toen ik 'Polak' las.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Boze mannetjes en omgezaagde olijfbomen
De technici lijken niet zo goed te weten wat ze er mee aanmoeten. As. weekend gaan ze upgraden van MySQL 4 naar 5. Ze denken dat dat het wondermiddel zal zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Het lijkt wel elke dag erger te worden met die traagheid van het forum.
Je hebt in feite maar 10 m2 gazastrook nodig om het verhaal oneindig te kunnen vertellenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen toen ik 'Polak' las.
Je weet dat het een Joodse naam is, maar toch.
Wat een onzin, het is een gewoon een grappige onzinnige verkiezing.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Het nadeel van zo'n POL verkiezing dat de onderlinge verhoudingen weer onder druk komen te staan.![]()
had hepatitis zeker?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:48 schreef Floripas het volgende:
http://www.myspace.com/playboygtr
Dit is de myspace van de jongen die in een mortuarium betrapt is op seks met het lijk van een 93-jarige vrouw. Dat je 't even weet.
Nou laten we het hopen. Dit is gewoon geen doen meer.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De technici lijken niet zo goed te weten wat ze er mee aanmoeten. As. weekend gaan ze upgraden van MySQL 4 naar 5. Ze denken dat dat het wondermiddel zal zijn.
Het echte wondermiddel is alle ONZ-users bannen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De technici lijken niet zo goed te weten wat ze er mee aanmoeten. As. weekend gaan ze upgraden van MySQL 4 naar 5. Ze denken dat dat het wondermiddel zal zijn.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom klik ik altijd myspaces aan. Ze gaan altijd takkeherrie maken wat mijn eigen muziek verpest, dan raak ik weer uit mijn halve trance en moet ik in halve paniek van alles wegklikken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:48 schreef Floripas het volgende:
Dit is de myspace van de jongen die in een mortuarium betrapt is op seks met het lijk van een 93-jarige vrouw. Dat je 't even weet.
Ironisch.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:48 schreef Floripas het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Marijnissenspeldje - meest linkse user.
Velen, maar bluesdude kan er wat van.
Heb je ook eens wat gewonnen.quote:
Irony's a bitch.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:48 schreef Floripas het volgende:
No shit.quote:De hoge economische groei is onverwacht, omdat analisten op een lagere groei hadden gerekend.
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:29 schreef Jurgen21 het volgende:
Het zou me verbazen als de PvdA niet door de knieën gaat. Die partij heeft namelijk veel meer te verliezen bij een eventuele kabinetscrisis dan het CDA. Donner/Balkenende c.s. testen momenteel simpelweg uit wat de pijngrens van de PvdA is. En die pijngrens ligt nog niet bij het ontslagrecht. Tichelaar/Bos c.s zijn al zovaak van mening veranderd over velerlei onderwerpen, dat het ontslagrecht best aan het rijtje kan worden toegevoegd![]()
Succesquote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nog drie uurtjes en dan tentamen![]()
Het is het introductievak van mijn masterrichting. Nu ben ik halverwege het jaar ingestapt dus ik was zo arrogant om te denken dat het volgen van colleges tijdverspilling was. Vervolgens ben ik gisteren begonnen met het doorbladeren van de sheetsquote:Op donderdag 1 november 2007 10:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Succes![]()
Lekker veel vertrouwen in zo te zien?
Ja, die pijngrens ligt dus duidelijk wel bij het ontslagrecht. Nou was de versoepeling van het ontslagrecht toch al niet zo populair binnen de CDA-achterban. Maar desondanks zeer teleurstellend. Die PvdA-angst voor elke wijziging/aanpassing van de sociale zekerheid beheerst het hele politieke landschapquote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is het introductievak van mijn masterrichting. Nu ben ik halverwege het jaar ingestapt dus ik was zo arrogant om te denken dat het volgen van colleges tijdverspilling was. Vervolgens ben ik gisteren begonnen met het doorbladeren van de sheets![]()
De zesjesmentaliteit.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is het introductievak van mijn masterrichting. Nu ben ik halverwege het jaar ingestapt dus ik was zo arrogant om te denken dat het volgen van colleges tijdverspilling was. Vervolgens ben ik gisteren begonnen met het doorbladeren van de sheets![]()
De herkansing is een mondeling bij de prof. Zou me echt doodschamen als ik bij hem langsmoet voor dit vakjequote:Op donderdag 1 november 2007 11:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De klassieke fout... Ik heb 'm zelf ook vaker gemaakt dan een ezel zich aan een steen stoot...Resultaat: 1 vak heb ik bij de 5e poging gehaald
Succes.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:47 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nog drie uurtjes en dan tentamen![]()
Uiteindelijk zal er waarschijnlijk wel in ieder geval iets aan gesleuteld worden. Donner heeft ook niet ongelijk met zijn constatering dat het ontslagrecht een smeltende ijsschots is; nu al kun je via het CWI 'goedkoop' van je werknemers af, maar dat kost veel meer tijd. Ik verwacht in ieder geval wel dat daar iets aan wordt gedaan; maw dat er een uniforme regeling wordt gelanceerd, al zal het - zoals het er nu naar uitziet - nog wel steeds met aanzienlijke vergoedingen zijn.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:08 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ja, die pijngrens ligt dus duidelijk wel bij het ontslagrecht. Nou was de versoepeling van het ontslagrecht toch al niet zo populair binnen de CDA-achterban. Maar desondanks zeer teleurstellend. Die PvdA-angst voor elke wijziging/aanpassing van de sociale zekerheid beheerst het hele politieke landschap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |