Donequote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:59 schreef Lieke_K het volgende:
Ik las in het vorige topic wat over Fink? Vriendinnetje van me is helemaal idolaat van Fink en als het maar 7,- is, ben ik er vrij zeker van dat ik er mee naartoe wordt gesleept.Wat ik ervan gehoord heb, vond ik trouwens erg mooi
En traditiegetrouw zoals na iedere OP gezeik over de foto's: die blonde brillendollie mag er van mij uit.Ter vervanging heb ik wel enige suggesties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat valt er aan te snappen dan? Is toch inderdaad een zoetsappige cover die door de jaren heen vaak gecovered is of mis ik nu ook ietsquote:
Hoe vaak kan je wel niet touren op een discography van uhm.. niet veel? Ga 's wat nieuws maken ofzo. Of zouden ze zijn bang dat de hype binnenkort stopt en willen ze zo veel mogelijk de zakken vullen?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:09 schreef SnowCockroach het volgende:
The sticksman has departed the group and will not accompany them on their forthcoming tour.
Nou ze hebben al een nieuw album opgenomen dat.. ergens begin volgend jaar uitkomt. En dan is er nog Crap Attack, al staat daar niet veel nieuws op.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoe vaak kan je wel niet touren op een discography van uhm.. niet veel? Ga 's wat nieuws maken ofzo. Of zouden ze zijn bang dat de hype binnenkort stopt en willen ze zo veel mogelijk de zakken vullen?
boeiendquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:01 schreef Krissinas het volgende:
Ik had gister een discussie met een vriendin van me of Rooney (van When Did Your Heart Go Missing) nu onder indie valt of gewoon onder rock.... Hoe denken jullie hier over?
Hmmz, dat weet ik ook niet precies eigenlijk... Maar ik vond t dus ook meer gewoon rock, al heb ik alleen dat 'hitje' nog maar gehoord...quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:13 schreef frame-saw het volgende:
Rock denk ik. Maar ik weet niet hoe ze zijn begonnen, etc.
En WAS treedt nog op als voorprogramma van Kaiser Chiefs, dat is het laatste wat ik van ze heb vernomen.
Overigens niet in Nederland, alleen in UK denk ik.
Dat las ik ook al ja, wel n mooie springplank voor n bandje denk ik. Maar idd, ik vraag me af in hoeverre ze hier 'door zullen breken'. Ik denk dat je tegenwoordig al 'nieuw' bandje nog maar amper echt door kan breken helaas...quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:28 schreef frame-saw het volgende:
Ze zijn al een tijdje bekend, hebben ook eens opgetreden in het tv-programma The O.C. (evenals The Killers toen ze wat minder bekend waren). Ik kende ze al een tijdje maar vind het niet geweldig. Nu breken ze 'door' in Nederland, voor zover dat gaat met zo'n bandje dus.
Modest Mouse.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:42 schreef bierbart het volgende:
Ik luister eigenlijk best veel naar The Killers, Kaiser Chiefs, Editors en Maximo Park (laatste door mn vriendin)
Toen zag ik dat er topic was over deze muziek.. #17 al!en ik heb #1 - #16 gemist!
![]()
Nog iemand goeie muziektips ofzo?![]()
Klopt ja. Ik word ook gek van al die gillende meisjes die vooraan staan omdat de zanger of gitarist ofzo zo 'lekker' is. Het lijkt er bijna op dat je als band meer energie moet steken in hoe je er uit ziet en welk image je hebt dan in goeie muziek maken. Beetje jammer dat soort dingen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:54 schreef frame-saw het volgende:
Genoeg bierbart, kijk de topics maar even door
En Krissinas, dat is inderdaad zo. Alleen als ze door TMF in de spotlights worden gezet breken ze door. Nouja dan vind ik een bandje spontaan minder leuk, of minder leuk om naar een concert te gaan. Het publiek verandert dan totaal, heb ik al bij The Kooks en Razorlight gezien, bah.
Daarom hou ik meer van underground, dat gaat om de leukheid van muziek en niet de populariteit. Geen gillende biggen enzo
Japrecies, al die normale mensen die het in hun hoofd halen ook opeens je bandje leuk te vinden, bah!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:54 schreef frame-saw het volgende:
Genoeg bierbart, kijk de topics maar even door
En Krissinas, dat is inderdaad zo. Alleen als ze door TMF in de spotlights worden gezet breken ze door. Nouja dan vind ik een bandje spontaan minder leuk, of minder leuk om naar een concert te gaan. Het publiek verandert dan totaal, heb ik al bij The Kooks en Razorlight gezien, bah.
Daarom hou ik meer van underground, dat gaat om de leukheid van muziek en niet de populariteit. Geen gillende biggen enzo
Waar claimt TMF dat? Dat is namelijk het belachelijkste wat ik in tijden gehoord heb!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:17 schreef frame-saw het volgende:
Ja dat ontken ik ook niet.
TMF claimt trouwens de doorbraak van Razorlight in Nederland, beschamend.
En er is een verschil tussen normale mensen en gillende tmf-hoertjes.
Luisteren ze een keer naar goede muziek is het weer niet goed !?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:32 schreef n0r het volgende:
Verbreding wel ja, maar of we daar nu zo blij mee moeten zijn, al die 14-jarige huppelkutjes vooraan dat podium.
Ik bedoel maar te zeggen dat het verschil tussen Razorlight Paradiso en Razorlight Effenaar (Dit was ook georganiseerd door TMF ofzo) op zich al groot was, en er zaten welgeteld 2 manden en 2 dagen tussen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Luisteren ze een keer naar goede muziek is het weer niet goed !?
Idd. Of blijf gewoon bij je 50 Cent ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:04 schreef jakkop het volgende:
Ze mogen wel luisteren maar niet naar concerten komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |