Ik las "gevingerd"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:07 schreef Ynske het volgende:
Gevinderd [afbeelding]
Thuis, omgekleed, Yns voelt zich [afbeelding]
quote:
okquote:
gefeliquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:26 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond sleutel halen van nieuwe woning
Superquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:26 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond sleutel halen van nieuwe woning
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand plaatste een koffie plaatje [afbeelding]
Hoezo weerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:27 schreef leonieke het volgende:
Wat doet fok trouwens weer k*t
Neh, nog geen foto'squote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Super [afbeelding] Cool [afbeelding] Spannend [afbeelding]
Gefeliciteerd [afbeelding]
Heb je ergens foto's staan? Ik denk dat ik ze gemist heb als je ze al eens zou gepost hebben.
Het gesprek van de maand.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:10 schreef Pheno het volgende:
Mja, Danny loopt te kutten met de layout, dan krijg je dat
Niet van Sjowhanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieke
Heb jij al foto's van Sjowhan gezien?
Verlengd weekend?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:03 schreef leonieke het volgende:
Ook een verlengd weekend voor jou, Fles?
Anders ik welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:57 schreef leonieke het volgende:
pfff ik begin wel een hekel te krijgen aan dit traag gedoe hoor
Probeer het eens met zo'n gele layout. Scheelt een stuk!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:30 schreef leonieke het volgende:
pff ik vind het echt té frustrerend om zo te posten
Het zal tot morgen zijn [afbeelding]
in opleiding jaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:39 schreef mcDavid het volgende:
Je bent chauffeur?
Ik vrees ervoorquote:
Dat ik hier nog ben tot zeker vrijdagavond en dat ik mijn "vergeten" pil toch binnen de "is het 12 of 24u" moet innemen.quote:
Stuur je een kaartje als de kleine er is?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:00 schreef leonieke het volgende:
Pfff weer mijn pil vergeten [afbeelding]
Ik snap nog steeds het punt niet zo, eigenlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:14 schreef leonieke het volgende:
En het ergste? Dat ik eigenlijk wel zin had in sex![]()
![]()
Ik zie nog steeds geen probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat ik hier nog ben tot zeker vrijdagavond en dat ik mijn "vergeten" pil toch binnen de "is het 12 of 24u" moet innemen.
En dat ik niet weer met die stomme condooms wil kl*ten.
En het ergste? Dat ik eigenlijk wel zin had in sex![]()
![]()
Zal ik lekker goedkoop van af komen danquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Stuur je een kaartje als de kleine er is?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap nog steeds het punt niet zo, eigenlijk.
Wij begrijpen het probleem niet en zoquote:
Daar ben je Belg voor, niewaarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:19 schreef leonieke het volgende:
Ah ja, uiteraard geen ramp, maar wel stom omdat ik ze in mijn hand heb gehad
Ehmm, dan maar een keer WEL gekloot met condooms? Hoe erg is dat helemaal?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:18 schreef leonieke het volgende:
Dat is nu natuurlijk geen drama, maar door de drukte op het werk zijn we al meer dan een maand nogal moe en begint de zin toch echt wel heel hard op te komen en nu hadden we eens 4 dagen vrij
Ik weet zelfs niet of er hier nog liggenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm, dan maar een keer WEL gekloot met condooms? Hoe erg is dat helemaal?
Je mag dr best eentje lenen hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet of er hier nog liggen [afbeelding]
Ah ja, het is geen doodgaan natuurlijk. Gewoon beetje [afbeelding] komt wel [afbeelding]
Ja, ik voelde het aan mijn eksteroog dat ze ging postenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:44 schreef JDude het volgende:
Goeie timing!
Wat knapquote:Op donderdag 1 november 2007 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Lalalala
loolquote:Op donderdag 1 november 2007 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/129(...)om_Linda_de_Mol.html
De tering, wat een rat is die gordon zeg
Bij Idols een beetje grappig lopen doen met nekschoten en al, en hier lopen janken als een baby. Wat een misselijkmakend stuk zuurstofverkwisting is dat. GADverdamme
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ik begin wat te krijgen tegen verzekeringsmaatschappijen. Zou het verboden zijn om daar 1 voor 1 op de gebouwen een paar vliegtuigen te laten neerstorten?
Je snapt het nietquote:
beidequote:Op donderdag 1 november 2007 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Of wil je van te voren een waarschuwing zodat je klaar kan staan met je camera?
Laten we het er op houden dat ze dom zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
Wat is er wel juist gebeurd marc?
Moe of nog een beetje meer moe maakt toch ook niet uitquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:18 schreef leonieke het volgende:
Dat is nu natuurlijk geen drama, maar door de drukte op het werk zijn we al meer dan een maand nogal moe en begint de zin toch echt wel heel hard op te komen en nu hadden we eens 4 dagen vrij
Normaalgezien niet neequote:Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Moe of nog een beetje meer moe maakt toch ook niet uit.
Het zit er nog niet in. Ze hebben mijn rib gekneusd bij het opereren. Nu al die medicijnen gestopt zijn voel ik dat pas. Ik bestel nog maar wat morfinequote:
Damnquote:Op donderdag 1 november 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
Het zit er nog niet in. Ze hebben mijn rib gekneusd bij het opereren. Nu al die medicijnen gestopt zijn voel ik dat pas. Ik bestel nog maar wat morfine
Niet zo lelijk doen. Student.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:15 schreef mcDavid het volgende:
Jij hebt makkelijk praten! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zit er nog niet in. Ze hebben mijn rib gekneusd bij het opereren. Nu al die medicijnen gestopt zijn voel ik dat pas. Ik bestel nog maar wat morfine
En jij bent expert in het herkennen van frustratiequote:Op donderdag 1 november 2007 09:43 schreef Ynske het volgende:
Fles,niet om t een of t ander, maar ik krijg t gevoel dat je een gefrustreerd manneke aan te worden bent (of al langer bent)
Het ziet er niet uitquote:Op donderdag 1 november 2007 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik krijg mijn lay-out niet meer terug
Ah oke, dat is het dus.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:05 schreef mcDavid het volgende:
Oh ik ben niet de enige die steeds de text_only voorgeschotelt krijgt?
áls ik er al doorheen kom, that is
Da's goed nieuws jahquote:Op donderdag 1 november 2007 19:09 schreef qu63 het volgende:
Goed nieuws! [afbeelding]
Mn ouders stonden een maandje geleden op het punt om uit elkaar te gaan (vandaar dat ik toen ff een k*t-momentje had..), maar ze hebben besloten om toch door te gaan. de 'dreiging' was genoeg om dingen tegen elkaar te zeggen die ze nog niet eerder hadden gezegd! [afbeelding]
Het is nu wel snelquote:Op donderdag 1 november 2007 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen tijdelijk op de text_only layout
Dat dus
Fokken bij kaarslicht, en zelfs dat vaak niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen tijdelijk op de text_only layout
Dat dus
Ik klik. En de post staat er!quote:
Wanneer moet je weer voor controle?quote:Op donderdag 1 november 2007 19:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik klik. En de post staat er!
Nietquote:Op donderdag 1 november 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer moet je weer voor controle? [afbeelding]
Wel. Je was net zeker een minuut bewusteloos.quote:
quote:
Ik zag het. Ik ga het even aanpassen.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Mijn naam staat verkeerd in je fobo [afbeelding] [afbeelding]
Ik sta in je fobo! [afbeelding] [afbeelding]
Het zijn allemaal gemeette mensenquote:Op donderdag 1 november 2007 19:51 schreef qu63 het volgende:
Ik wil ook in Ku ( [afbeelding]) d'r fobo [afbeelding]
Oh? die van mij niet?quote:Op donderdag 1 november 2007 19:31 schreef qu63 het volgende:
nu is de quickquote wel weer weg [afbeelding]
Ohnee, ik heb Blight nog nooit gezien. Je staat erbij heur.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:52 schreef Kuukske het volgende:
Het zijn allemaal gemeette mensen [afbeelding].
Neen, het zijn allemaal mensen die je lief vindt. Qu er ook bij zettenquote:Op donderdag 1 november 2007 19:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zijn allemaal gemeette mensen.
Braaf zoquote:Op donderdag 1 november 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
Je staat erbij heur.
Staattie!quote:Op donderdag 1 november 2007 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Neen, het zijn allemaal mensen die je lief vindt. Qu er ook bij zetten [afbeelding]
Nou, niet lang. Als je niet zo de straatmadelief loopt uit te hangen hoeft er niks aan de hand te zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe lang ik dat lijstje ga volhouden.
De straatmadelief? Is dat hoerig?quote:Op donderdag 1 november 2007 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, niet lang. Als je niet zo de straatmadelief loopt uit te hangen hoeft er niks aan de hand te zijn [afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 1 november 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
We posten gruwelijk langs elkaar heen.
Och, geef het een naam hequote:Op donderdag 1 november 2007 19:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De straatmadelief? Is dat hoerig?
Van de laatste meet staat nog lang niet iedereen er in!quote:Op donderdag 1 november 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe lang ik dat lijstje ga volhouden. [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Wat ben je toch een euhm.. doerak!
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Wat ben je toch een euhm.. doerak!
Wel de meest belangrijke personen. De ene helft heb ik gemeet, handje geschud, aardig naar gelachen en ja.. Kheb ze niet echt gesproken.. Jou wel. Jij sliep hierquote:Op donderdag 1 november 2007 19:58 schreef mcDavid het volgende:
Van de laatste meet staat nog lang niet iedereen er in!
Ik weetquote:
Wie?quote:Op donderdag 1 november 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Er waren tijden dat alleen Shreever zo tegen me durfde te praten [afbeelding]
Ik ben best een poppetje ja.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet [afbeelding]
maar ik vin jou wel lief, op zich [afbeelding]
sterallures.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:59 schreef Kuukske het volgende:
handje geschud, aardig naar gelachen en ja.. Kheb ze niet echt gesproken
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben best een poppetje ja.
Ik mag toch hopen dat ik er al in stķnd!quote:Op donderdag 1 november 2007 19:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wel de meest belangrijke personen. De ene helft heb ik gemeet, handje geschud, aardig naar gelachen en ja.. Kheb ze niet echt gesproken.. Jou wel. Jij sliep hier [afbeelding].
Ja euhm.. Ik had het heel druk met JD, mcD., Vork en Anthraxx. En diens meisje.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
sterallures.
Vroeger was dat een woord...
[afbeelding]
Zie je het al voor je Fles?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Gedraag je daar dan ook eens naar [afbeelding]
Hop hop, jurkje aan, madeliefjes in je haar vlechten en zo [afbeelding]
Dat lijstje heb ik pas sinds afgelopen weekend! En je stond er bijna als eerste in.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:01 schreef mcDavid het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik er al in stķnd! [afbeelding]
Makkelijkquote:
NA JD EN VELDMUIS?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat lijstje heb ik pas sinds afgelopen weekend! En je stond er bijna als eerste in.
Na JD en veldmuis.
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Dat lijstje heb ik pas sinds afgelopen weekend! En je stond er bijna als eerste in.
Na JD en veldmuis.
Nu sta ik al bij 3 mensen in hun sig!!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Makkelijk [afbeelding]
Bedankt voor m'n sig nog [afbeelding]
[afbeelding] Priceless @McD [afbeelding]
de tering, na wie kwam ik dan wel allemaal?quote:
mwah, voor 50 euro is het wel weer goed hoorquote:Op donderdag 1 november 2007 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding] Priceless @McD [afbeelding]
Bij het opsommen in mijn hoofd kwam JD als eerste op ja. En daarna vm.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:03 schreef mcDavid het volgende:
NA JD EN VELDMUIS? [afbeelding] [afbeelding]
Stiekem dacht ik eerst aan jou hoor. Ssst.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
de tering, na wie kwam ik dan wel allemaal? [afbeelding]
Ja hoor, ja. En daarom stond na 12 vriendjes mijn naam NOG verkeerdtdtdtdtd zekerquote:Op donderdag 1 november 2007 20:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stiekem dacht ik eerst aan jou hoor. Ssst.
Dr. Flash staat mooier.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, ja. En daarom stond na 12 vriendjes mijn naam NOG verkeerdtdtdtdtd zeker [afbeelding]
Ja. Maar dat kon toen niet. Die ruksite wil geen spaties in je username. Dat is ongetwijfeld om ervoor te zorgen dat het dan allemaal minstens 5 keer zo snel gaat allemaal, en zo. Goed besluitquote:
Ken je het woord "klemgeluld"?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Ochja. Nouja, heh. Ik bedoel het allemaal goed.
... Mja.. Nee. Nou. Poeh.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:08 schreef mcDavid het volgende:
OH DUS IK KWAM OOK NOG NA DR_FLASH? [afbeelding] [afbeelding]
100 euro [afbeelding]
Mja kweenie. Ik ben er ook geen voorstander van denk ik.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:11 schreef mcDavid het volgende:
Lijkt me vrij pijnlijk.... [afbeelding]
Ja. Goed zo.quote:
Op zoeen lijstje zouden bij mij alleen maar vrouwen staanquote:Op donderdag 1 november 2007 20:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind jullie allemaal even lief.
Ja maarquote:Op donderdag 1 november 2007 20:13 schreef Kuukske het volgende:
En dan nu! Spa Rood!
Na dat lijstje wat er al stond. Want je kaartte jezelf nu pas aanquote:Op donderdag 1 november 2007 20:14 schreef qu63 het volgende:
en na wie kwam ik eigenlijk wel niet [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Spa Geel. Prima, wat jullie willen moppies.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar [afbeelding]
Kunnen we er niet gewoon met een Spa Geel vanaf komen als we sorry zeggen?
McD verzin een list!
Waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op donderdag 1 november 2007 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Na dat lijstje wat er al stond. Want je kaartte jezelf nu pas aan.
Niet zo zeuren mannen. Jullie lijken wel wijven..
.
Dan motte meer kerels om u hin verzoamele.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:17 schreef qu63 het volgende:
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet [afbeelding]
Ow joh, dan nietquote:Op donderdag 1 november 2007 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo zeuren mannen. Jullie lijken wel wijven..
Ik ga al..quote:Op donderdag 1 november 2007 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow joh, dan niet [afbeelding]
Rot lekker op of zo [afbeelding]
Dan ruk je die madeliefjes van die arrogante blonde kop, smijt je ze op de grond,
En begint er keihard op te stampen!!!! Wheheheheh
Kuukske helemaal flippen natuurlijk (Mijn Madeliefjes, wat doe je?!?!?!)
Jij zo: "Ja ik kan er beter kunstmest van maken whehehehe"
Neej, blijvenquote:
Heequote:Op donderdag 1 november 2007 20:34 schreef mcDavid het volgende:
Laten we nou niet gaan proviceren [ afbeelding ]
Wel proviant!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:37 schreef DaMart het volgende:
Krijgen jullie nog provisie voor al die varianten? [afbeelding]
Been there, done that, zie prorail, Arriva, Connexxion, Veolia en nog wat van die Eredivisie - Vingerverfclubsquote:Op donderdag 1 november 2007 20:40 schreef DaMart het volgende:
Pas maar op dat ik je niet privatiseer met improvisaties!
He'k geen gelijk dan?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:28 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, mooi gezegd wel Fles.
Jazekerwel.quote:
Nou, als het gezellig is, kom ik vaker langs hoor!quote:Op donderdag 1 november 2007 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
Och, deze SC heeft pieken en dalen, maar is altijd gezellig..
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 1 november 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
FOK! is like a Male Reproduction Organ.
When it's UP, YEAH It's fun [afbeelding] [afbeelding]
Too bad it fucking always fucking ain't [afbeelding]
Jij kunt vaker en meer fokken dan ik, omdat je pik de hele dag kaarshard in de lucht staat? Wauwquote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Spreek voor jezelf
stijve tepelsquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Mja, dat wel. Maar normaal is het hier best warm binnen dus dan trek ik niet vaak een dikke trui aan ofzo. Dus ik zit hier in mijn shirtje..
Ga jij eens ziek op de bank hangen.quote:
Dan doe je ze weer dichtquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Mja, dat wel. Maar normaal is het hier best warm binnen dus dan trek ik niet vaak een dikke trui aan ofzo. Dus ik zit hier in mijn shirtje..
Smorgensquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen.
Sinds dinsdagavondquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sinds dinsdagavond(1 november = betaalde feestdag, 2 november = brugdag en ik heb er woensdag nog bijgenomen omdat ik naar de dokter moest).
Gezellig wel zo'n feestdagquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Allerheiligen (kerkelijke feestdag waarin we de doden herdenken)
allerheiligen.quote:
Bwa, zo erg is het toch niet?quote:
als ik eerlijk ben vind ik het een beetje schijnheilig. Mensen die zich nooit laten zien bij een graf, gaan ineens weer naar t graf, met enorme bossen bloemen enzo. Alleen maar omdat het moet op die dag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, zo erg is het toch niet?Eens een dag waarop iedereen stilstaat bij de overleden kennissen. Ik vind het een mooi gebeuren eigenlijk. En de kerkhoven staan vol planten en bloemstukjes
En je komt nog eens samen met de familie
Verdomme. Ik heb daar geen zin inquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga jij eens ziek op de bank hangen..
Mja, zo'n mensen heb je natuurlijk altijdquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben vind ik het een beetje schijnheilig. Mensen die zich nooit laten zien bij een graf, gaan ineens weer naar t graf, met enorme bossen bloemen enzo. Alleen maar omdat het moet op die dag.
Ik ben een ambtenaar hequote:Op vrijdag 2 november 2007 10:22 schreef Ynske het volgende:
vandaag is Allerzielen, heb je daar ook vrij voor Leo?
Op Allerzielen -2 november- herdenkt de Kerk alle overleden gelovigen.
Oh nou dan lekker blijven zitten waar je zit.quote:
Tenzij je de hoek om moet ergens tijdens het blokje om gaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:52 schreef Pheno het volgende:
Blokje om. het is eens wat anders dan het hoekje om gaan
Tot hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar huis.
ik ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar huis.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik niet.
Zucht. Zal ik vanmiddag gaan sporten?
Je armspieren trainen met een lekker biertjequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik niet.
Zucht. Zal ik vanmiddag gaan sporten?
Mja, half uurtje ofzo kan ik wel doen.quote:
mag een koud colaatje ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je armspieren trainen met een lekker biertje![]()
he bah, je zou maar thuis zittenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal maar over 20 minuten al naar huis mogen zeg
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |