Ik las "gevingerd"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:07 schreef Ynske het volgende:
Gevinderd [afbeelding]
Thuis, omgekleed, Yns voelt zich [afbeelding]
quote:
okquote:
gefeliquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:26 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond sleutel halen van nieuwe woning
Superquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:26 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond sleutel halen van nieuwe woning
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand plaatste een koffie plaatje [afbeelding]
Hoezo weerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:27 schreef leonieke het volgende:
Wat doet fok trouwens weer k*t
Neh, nog geen foto'squote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Super [afbeelding] Cool [afbeelding] Spannend [afbeelding]
Gefeliciteerd [afbeelding]
Heb je ergens foto's staan? Ik denk dat ik ze gemist heb als je ze al eens zou gepost hebben.
Het gesprek van de maand.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:10 schreef Pheno het volgende:
Mja, Danny loopt te kutten met de layout, dan krijg je dat
Niet van Sjowhanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieke
Heb jij al foto's van Sjowhan gezien?
Verlengd weekend?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:03 schreef leonieke het volgende:
Ook een verlengd weekend voor jou, Fles?
Anders ik welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:57 schreef leonieke het volgende:
pfff ik begin wel een hekel te krijgen aan dit traag gedoe hoor
Probeer het eens met zo'n gele layout. Scheelt een stuk!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:30 schreef leonieke het volgende:
pff ik vind het echt té frustrerend om zo te posten
Het zal tot morgen zijn [afbeelding]
in opleiding jaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:39 schreef mcDavid het volgende:
Je bent chauffeur?
Ik vrees ervoorquote:
Dat ik hier nog ben tot zeker vrijdagavond en dat ik mijn "vergeten" pil toch binnen de "is het 12 of 24u" moet innemen.quote:
Stuur je een kaartje als de kleine er is?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:00 schreef leonieke het volgende:
Pfff weer mijn pil vergeten [afbeelding]
Ik snap nog steeds het punt niet zo, eigenlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:14 schreef leonieke het volgende:
En het ergste? Dat ik eigenlijk wel zin had in sex![]()
![]()
Ik zie nog steeds geen probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat ik hier nog ben tot zeker vrijdagavond en dat ik mijn "vergeten" pil toch binnen de "is het 12 of 24u" moet innemen.
En dat ik niet weer met die stomme condooms wil kl*ten.
En het ergste? Dat ik eigenlijk wel zin had in sex![]()
![]()
Zal ik lekker goedkoop van af komen danquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Stuur je een kaartje als de kleine er is?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap nog steeds het punt niet zo, eigenlijk.
Wij begrijpen het probleem niet en zoquote:
Daar ben je Belg voor, niewaarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:19 schreef leonieke het volgende:
Ah ja, uiteraard geen ramp, maar wel stom omdat ik ze in mijn hand heb gehad
Ehmm, dan maar een keer WEL gekloot met condooms? Hoe erg is dat helemaal?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:18 schreef leonieke het volgende:
Dat is nu natuurlijk geen drama, maar door de drukte op het werk zijn we al meer dan een maand nogal moe en begint de zin toch echt wel heel hard op te komen en nu hadden we eens 4 dagen vrij
Ik weet zelfs niet of er hier nog liggenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm, dan maar een keer WEL gekloot met condooms? Hoe erg is dat helemaal?
Je mag dr best eentje lenen hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet of er hier nog liggen [afbeelding]
Ah ja, het is geen doodgaan natuurlijk. Gewoon beetje [afbeelding] komt wel [afbeelding]
Ja, ik voelde het aan mijn eksteroog dat ze ging postenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:44 schreef JDude het volgende:
Goeie timing!
Wat knapquote:Op donderdag 1 november 2007 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Lalalala
loolquote:Op donderdag 1 november 2007 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/129(...)om_Linda_de_Mol.html
De tering, wat een rat is die gordon zeg
Bij Idols een beetje grappig lopen doen met nekschoten en al, en hier lopen janken als een baby. Wat een misselijkmakend stuk zuurstofverkwisting is dat. GADverdamme
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ik begin wat te krijgen tegen verzekeringsmaatschappijen. Zou het verboden zijn om daar 1 voor 1 op de gebouwen een paar vliegtuigen te laten neerstorten?
Je snapt het nietquote:
beidequote:Op donderdag 1 november 2007 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Of wil je van te voren een waarschuwing zodat je klaar kan staan met je camera?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |