Neej, blijvenquote:
Heequote:Op donderdag 1 november 2007 20:34 schreef mcDavid het volgende:
Laten we nou niet gaan proviceren [ afbeelding ]

Wel proviant!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:37 schreef DaMart het volgende:
Krijgen jullie nog provisie voor al die varianten? [afbeelding]
Been there, done that, zie prorail, Arriva, Connexxion, Veolia en nog wat van die Eredivisie - Vingerverfclubsquote:Op donderdag 1 november 2007 20:40 schreef DaMart het volgende:
Pas maar op dat ik je niet privatiseer met improvisaties!

He'k geen gelijk dan?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:28 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, mooi gezegd wel Fles.
Jazekerwel.quote:
Nou, als het gezellig is, kom ik vaker langs hoor!quote:Op donderdag 1 november 2007 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
Och, deze SC heeft pieken en dalen, maar is altijd gezellig..

Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 1 november 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
FOK! is like a Male Reproduction Organ.
When it's UP, YEAH It's fun [afbeelding] [afbeelding]
Too bad it fucking always fucking ain't [afbeelding]
Jij kunt vaker en meer fokken dan ik, omdat je pik de hele dag kaarshard in de lucht staat? Wauwquote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Spreek voor jezelf
stijve tepelsquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Mja, dat wel. Maar normaal is het hier best warm binnen dus dan trek ik niet vaak een dikke trui aan ofzo. Dus ik zit hier in mijn shirtje..
Ga jij eens ziek op de bank hangen.quote:
Dan doe je ze weer dichtquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Mja, dat wel. Maar normaal is het hier best warm binnen dus dan trek ik niet vaak een dikke trui aan ofzo. Dus ik zit hier in mijn shirtje..
Smorgensquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen.
Sinds dinsdagavondquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sinds dinsdagavond(1 november = betaalde feestdag, 2 november = brugdag en ik heb er woensdag nog bijgenomen omdat ik naar de dokter moest).
Gezellig wel zo'n feestdagquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Allerheiligen (kerkelijke feestdag waarin we de doden herdenken)
allerheiligen.quote:
Bwa, zo erg is het toch niet?quote:
als ik eerlijk ben vind ik het een beetje schijnheilig. Mensen die zich nooit laten zien bij een graf, gaan ineens weer naar t graf, met enorme bossen bloemen enzo. Alleen maar omdat het moet op die dag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, zo erg is het toch niet?Eens een dag waarop iedereen stilstaat bij de overleden kennissen. Ik vind het een mooi gebeuren eigenlijk. En de kerkhoven staan vol planten en bloemstukjes
En je komt nog eens samen met de familie
Verdomme. Ik heb daar geen zin inquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga jij eens ziek op de bank hangen..
Mja, zo'n mensen heb je natuurlijk altijdquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben vind ik het een beetje schijnheilig. Mensen die zich nooit laten zien bij een graf, gaan ineens weer naar t graf, met enorme bossen bloemen enzo. Alleen maar omdat het moet op die dag.
Ik ben een ambtenaar hequote:Op vrijdag 2 november 2007 10:22 schreef Ynske het volgende:
vandaag is Allerzielen, heb je daar ook vrij voor Leo?
Op Allerzielen -2 november- herdenkt de Kerk alle overleden gelovigen.
Oh nou dan lekker blijven zitten waar je zit.quote:
Tenzij je de hoek om moet ergens tijdens het blokje om gaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:52 schreef Pheno het volgende:
Blokje om. het is eens wat anders dan het hoekje om gaan
Tot hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar huis.
ik ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil naar huis.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik niet.
Zucht. Zal ik vanmiddag gaan sporten?
Je armspieren trainen met een lekker biertjequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik niet.
Zucht. Zal ik vanmiddag gaan sporten?
Mja, half uurtje ofzo kan ik wel doen.quote:
mag een koud colaatje ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je armspieren trainen met een lekker biertje![]()
he bah, je zou maar thuis zittenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal maar over 20 minuten al naar huis mogen zeg
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |