Laten we het er op houden dat ze dom zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
Wat is er wel juist gebeurd marc?
Moe of nog een beetje meer moe maakt toch ook niet uitquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:18 schreef leonieke het volgende:
Dat is nu natuurlijk geen drama, maar door de drukte op het werk zijn we al meer dan een maand nogal moe en begint de zin toch echt wel heel hard op te komen en nu hadden we eens 4 dagen vrij
Normaalgezien niet neequote:Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Moe of nog een beetje meer moe maakt toch ook niet uit.
Het zit er nog niet in. Ze hebben mijn rib gekneusd bij het opereren. Nu al die medicijnen gestopt zijn voel ik dat pas. Ik bestel nog maar wat morfinequote:
Damnquote:Op donderdag 1 november 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
Het zit er nog niet in. Ze hebben mijn rib gekneusd bij het opereren. Nu al die medicijnen gestopt zijn voel ik dat pas. Ik bestel nog maar wat morfine
Niet zo lelijk doen. Student.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:15 schreef mcDavid het volgende:
Jij hebt makkelijk praten! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zit er nog niet in. Ze hebben mijn rib gekneusd bij het opereren. Nu al die medicijnen gestopt zijn voel ik dat pas. Ik bestel nog maar wat morfine
En jij bent expert in het herkennen van frustratiequote:Op donderdag 1 november 2007 09:43 schreef Ynske het volgende:
Fles,niet om t een of t ander, maar ik krijg t gevoel dat je een gefrustreerd manneke aan te worden bent (of al langer bent)
Het ziet er niet uitquote:Op donderdag 1 november 2007 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik krijg mijn lay-out niet meer terug
Ah oke, dat is het dus.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:05 schreef mcDavid het volgende:
Oh ik ben niet de enige die steeds de text_only voorgeschotelt krijgt?
áls ik er al doorheen kom, that is
Da's goed nieuws jahquote:Op donderdag 1 november 2007 19:09 schreef qu63 het volgende:
Goed nieuws! [afbeelding]
Mn ouders stonden een maandje geleden op het punt om uit elkaar te gaan (vandaar dat ik toen ff een k*t-momentje had..), maar ze hebben besloten om toch door te gaan. de 'dreiging' was genoeg om dingen tegen elkaar te zeggen die ze nog niet eerder hadden gezegd! [afbeelding]
Het is nu wel snelquote:Op donderdag 1 november 2007 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen tijdelijk op de text_only layout
Dat dus
Fokken bij kaarslicht, en zelfs dat vaak niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen tijdelijk op de text_only layout
Dat dus
Ik klik. En de post staat er!quote:
Wanneer moet je weer voor controle?quote:Op donderdag 1 november 2007 19:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik klik. En de post staat er!
Nietquote:Op donderdag 1 november 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer moet je weer voor controle? [afbeelding]
Wel. Je was net zeker een minuut bewusteloos.quote:
quote:
Ik zag het. Ik ga het even aanpassen.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Mijn naam staat verkeerd in je fobo [afbeelding] [afbeelding]
Ik sta in je fobo! [afbeelding] [afbeelding]
Het zijn allemaal gemeette mensenquote:Op donderdag 1 november 2007 19:51 schreef qu63 het volgende:
Ik wil ook in Ku ( [afbeelding]) d'r fobo [afbeelding]
Oh? die van mij niet?quote:Op donderdag 1 november 2007 19:31 schreef qu63 het volgende:
nu is de quickquote wel weer weg [afbeelding]
Ohnee, ik heb Blight nog nooit gezien. Je staat erbij heur.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:52 schreef Kuukske het volgende:
Het zijn allemaal gemeette mensen [afbeelding].
Neen, het zijn allemaal mensen die je lief vindt. Qu er ook bij zettenquote:Op donderdag 1 november 2007 19:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zijn allemaal gemeette mensen.
Braaf zoquote:Op donderdag 1 november 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
Je staat erbij heur.
Staattie!quote:Op donderdag 1 november 2007 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Neen, het zijn allemaal mensen die je lief vindt. Qu er ook bij zetten [afbeelding]
Nou, niet lang. Als je niet zo de straatmadelief loopt uit te hangen hoeft er niks aan de hand te zijnquote:Op donderdag 1 november 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe lang ik dat lijstje ga volhouden.
De straatmadelief? Is dat hoerig?quote:Op donderdag 1 november 2007 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, niet lang. Als je niet zo de straatmadelief loopt uit te hangen hoeft er niks aan de hand te zijn [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |