quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:38 schreef Kuukske het volgende:
941. Zwaffel.
En het gáát al zo langzaamquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Ohw, Blight. Als we jou toch niet hadden.. postten we nu nóg in 940.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:23 schreef Blight het volgende:
Bier.
Och, ja, wat zal ik zeggen? Ik ben gewoon een acht. Ja, een acht. En dat is meer dan positief! Vroeger was ik namelijk slechts een zeven, maar dat is zo vreselijk gemiddeld. Maar nu, met weer een beetje extra levenservaring op zak, ben ik toch echt een acht. En tja, een acht maakt van die negenhonderdveertig zo een negenhonderdeenenveertig.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Ohw, Blight. Als we jou toch niet hadden.. postten we nu nóg in 940.
Precies.quote:
Is álles aan jou een acht? Of zijn er kwaliteiten die een 8,5 danwel een 9 zouden verdienen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:28 schreef Blight het volgende:
Och, ja, wat zal ik zeggen? Ik ben gewoon een acht. Ja, een acht. En dat is meer dan positief! Vroeger was ik namelijk slechts een zeven, maar dat is zo vreselijk gemiddeld. Maar nu, met weer een beetje extra levenservaring op zak, ben ik toch echt een acht. En tja, een acht maakt van die negenhonderdveertig zo een negenhonderdeenenveertig.
Ik ben arrogant genoeg om te geloven dat ik voldoende kwaliteiten heb die een negen of misschien zelfs een tien waard zijn. De acht is dus een gemiddelde.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is álles aan jou een acht? Of zijn er kwaliteiten die een 8,5 danwel een 9 zouden verdienen?
Moet ik ook maar eens kijken dan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neuh fokforum_light. Die schijnt een paar leuke opties te hebben. Dark en Textonly ook btw.
Laat ik je maar op je woord geloven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:34 schreef Blight het volgende:
Ik ben arrogant genoeg om te geloven dat ik voldoende kwaliteiten heb die een negen of misschien zelfs een tien waard zijn. De acht is dus een gemiddelde.
Je vertrouwen is terecht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:38 schreef Kuukske het volgende:
Laat ik je maar op je woord geloven.
Hehehe, de oude. Heersch. Met 2 quotes van mij onder andere namen.quote:
Ik kan het me voorstellen, na een ochtend ouwehoeren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:58 schreef Misstique het volgende:
Dufheid alom.
Inderdaad. Nog een kwartier gelukkig, en dan naar huis!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:58 schreef Misstique het volgende:
Dufheid alom.
Een keukentrapje aanschaffenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:48 schreef Kuukske het volgende:
Damn, toffe nieuwe keuken [afbeelding]. Maar we hebben te weinig meuk om erin te zetten [afbeelding]. En het is allemaal vrij hoog, ik kan niet bij de bovenste plankjes [afbeelding]. Van de bovenste kastjes, voor de wijsneuzen onder ons [afbeelding].
Ben je gek. Ik heb JD.quote:
Maar iedereen wil zoveel mogelijk meegenieten van die stilte, voor het topic weer dicht zit!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:42 schreef nyny83 het volgende:
Wat praat iedereen toch veel. Ik dacht dat dit een stiltetopic was.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar iedereen wil zoveel mogelijk meegenieten van die stilte, voor het topic weer dicht zit!
Welnee, die pakt het wel uit het kastje. Als ik m'n puppylook naar hem op werp.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:12 schreef Blight het volgende:
Geeft 'ie je dan even een voetje?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:11 schreef Kuukske het volgende:
Welnee, die pakt het wel uit het kastje. Als ik m'n puppylook naar hem op werp.
Dark ftwquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:51 schreef mcDavid het volgende:
Neuh fokforum_light. Die schijnt een paar leuke opties te hebben. Dark en Textonly ook btw.
Als je slim bent maak je daar een foto van, en hang je die aan de binnenkant van de kastdeurtjes!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welnee, die pakt het wel uit het kastje. Als ik m'n puppylook naar hem op werp.
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:17 schreef Kuukske het volgende:
Dat wordt dus een herkansing?
Gelukkig hoef ik geen tentamens nederlands meer te makenquote:Op donderdag 1 november 2007 19:18 schreef JDude het volgende:
Voorbereid met -dt is ook niet zo slim. [afbeelding].
Ik kreeg vandaag op werk een voorstel van een extern contactpersoon, voor een vergaderlocatie. Echt vól spelfouten. En dan ook van die fouten dat je denkt van... "Hoe kun je dát nou verkeerd spellen?".quote:Op donderdag 1 november 2007 20:00 schreef mcDavid het volgende:
Gelukkig hoef ik geen tentamens nederlands meer te maken [afbeelding]
Ja iedereen zit op textonly.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:20 schreef Blight het volgende:
Is de lay-out bij iedereen zo vertieft? Ik heb geen zin bij te lezen, maar hier is het een verkapte text-only.
*Mentaal noteert! Was jij al op de hoogte van Reel Big Fish in 013 begin februari?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:21 schreef Blight het volgende:
Oh, en note to Kuuks: 8 februari speelt Jimmy Eat World in Paradiso, Amsterdam. De voorverkoop begint zaterdag.
het aangekondigde topic aanklikken was genoeg geweest hoor!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:20 schreef Blight het volgende:
Is de lay-out bij iedereen zo vertieft? Ik heb geen zin bij te lezen, maar hier is het een verkapte text-only.
Nope, wist ik niet. Maar ik ben Reel Big Fish een paar jaar geleden een beetje zat geraakt en heb er toen nooit meer een nummer van aan gezet. Geen idee dus of ik dat nog/weer leuk vind.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*Mentaal noteert! Was jij al op de hoogte van Reel Big Fish in 013 begin februari?
Ah oké. Nouja, ik vind Less than Jake leuker. Maar hé, het is weer een avondje weg en leuk en tof.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:29 schreef Blight het volgende:
Nope, wist ik niet. Maar ik ben Reel Big Fish een paar jaar geleden een beetje zat geraakt en heb er toen nooit meer een nummer van aan gezet. Geen idee dus of ik dat nog/weer leuk vind.
Mja, Less Than Jake vind ik ook niet alles. Dat is ook zo'n bandje wat voor mij nét buiten de boot valt. Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat een optreden van hen één groot feest kan zijn!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. Nouja, ik vind Less than Jake leuker. Maar hé, het is weer een avondje weg en leuk en tof..
Nah, dan zouden we handmatig iedere keer de code moeten invoeren.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:31 schreef Blight het volgende:
[afbeelding]
We kunnen nu ook kekke PI's gebruiken, zoals bovenstaande. [afbeelding].
Nee c, we zijn even allemaal op textonly layout gezet.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:27 schreef Kuukske het volgende:
Vrijdag. Lambal dag.
Oeh! Interessant. Ze waren tof op Groezrock mèhnquote:Op donderdag 1 november 2007 20:38 schreef mcDavid het volgende:
Ohja. Ik heb vandaag een nieuw album van Big D and the Kids table gedownload!
hij's wel leuk.
Bier en tieten!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie nog excentrieke weekendplannen?
Goed dat ik dat ook weet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:48 schreef JDude het volgende:
Bier en tieten!
Is dat die wildwaterbaan in Zoetermeer? Daar moest ik wat flatscreens afleveren toen'ie nog in aanbouw was. Zag er wel gaaf uit!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:08 schreef Misstique het volgende:
Ik ga flowboarden bij Dutch Waterdreams..
Yup, that's the one.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:12 schreef JDude het volgende:
Is dat die wildwaterbaan in Zoetermeer? Daar moest ik wat flatscreens afleveren toen'ie nog in aanbouw was. Zag er wel gaaf uit!
Dat zijn een beetje newbiesmileys inderdaad. Ik gebruik sowieso maar bar weinig smileys, eigenlijk. Een PI zegt meer dan duizend smileys.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
Deze smilies gebruik ik uit principe nooit:
,
,
,
,
,
,
,
.
"quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:57 schreef ManBearPig het volgende:
[..]
Dat zijn een beetje newbiesmileys inderdaad. Ik gebruik sowieso maar bar weinig smileys, eigenlijk. Een PI zegt meer dan duizend smileys.
Nou fijn, noem me maar een gemiddelde kutnewbie.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:19 schreef Q. het volgende:
"" gebruik ik nog wel met enige regelmaat. Het is wel een typische smiley waarvan de gemiddelde kutnewbie niet weet wat hij er mee moet.
Voor Q. ben ik ook een kutnewbie.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou fijn, noem me maar een gemiddelde kutnewbie.
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:35 schreef cerror het volgende:
Voor Q. ben ik ook een kutnewbie.
Ik stop het in mijn doofpot.quote:
Oeh. Bier.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:44 schreef cerror het volgende:
Ik stop het in mijn doofpot.
Mijn doofpot is gevuld met bier.
Verveling,quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:14 schreef Kuukske het volgende:
Heb je dat manvarkentje nu al gewassen?
Immer tof.quote:
Oh. Wil je m'n tieten ineens niet meer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:22 schreef JDude het volgende:
Grolsch. Bijna weekend. 1+1=2.
Maagd mcD bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Blight het volgende:
Och, er zijn vast nog genoeg anderen die er ook even mee willen spelen als JD ze zat is hoor.
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef Blight het volgende:
Och, er zijn vast nog genoeg anderen die er ook even mee willen spelen als JD ze zat is hoor.
Nou, je bent nét op tijd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef JDude het volgende:
Grolsch. Bijna weekend. Tieten. 3*1=3.
Dus ook voor mij.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:52 schreef Blight het volgende:
Ik ben allergisch voor het zuiden.
Dat zal blijken als we meeten bij Dribbel_'s bandje.quote:
En Wijlre?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:52 schreef Blight het volgende:
Met uitzondering van Arcen!
Tofjes!quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:53 schreef Blight het volgende:
Dat zal blijken als we meeten bij Dribbel_'s bandje.
Die ken ik niet.quote:
Brand Bier!quote:
Oh, ja, ok. Dat drink ik niet bijster vaak.quote:
uhowquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:09 schreef mcDavid het volgende:
*format D: gaat doen [afbeelding]
als ik een tijdje offline ben, julle weten waarom! [afbeelding]
jup.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:29 schreef Misstique het volgende:
Seks.
Probeer dat biertje eens te laten staan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:12 schreef Blight het volgende:
Godverdomme.
Weer helemaal naar de klote. De laatste paar weken is er toch steeds een biertje te veel in gegaan. Ik voel me net zestien, met zo'n kater.
Wil je hem dood hebben ofzo?quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar als je gevoel zegt dat 't genoeg is stop dan.
Neequote:Op zaterdag 3 november 2007 16:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wil je hem dood hebben ofzo? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef mcDavid het volgende:
Ik vind de baggerlayout tof.
[afbeelding] [afbeelding]
Dat maakt ook nogal een verschil dan. De standaard baggerlayout is bijna alleen maar loze ruimtequote:Op zaterdag 3 november 2007 23:16 schreef mcDavid het volgende:
Als er quicksmilies in zaten, had ik die gedaan.
overigens, er moet wel een disclaimer bij. Dat ik 3x zoveel posts op me scherm heb door de loze ruimtes eruit te slopen.
Nimmer.quote:Op zondag 4 november 2007 11:37 schreef Q. het volgende:
Mijn koelkast is leeg op bier na. Is het daar te vroeg voor?
En nu?quote:Op zondag 4 november 2007 11:37 schreef Q. het volgende:
Mijn koelkast is leeg op bier na. Is het daar te vroeg voor?
Dacht ik mooi even dat brechtje niet meer kon postenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:41 schreef yvonne het volgende:
En mijndochters is in de FOK!prullenbak beland
quote:Op maandag 5 november 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Zie ik het goed. Zijn er nieuwe headers?
Ik zie gewoon dezelfde tieten als altijd.quote:Op maandag 5 november 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Zie ik het goed. Zijn er nieuwe headers?
Ohw, ik zie iets over "jouw reclame hier" en "schenk iets te drinken in".quote:Op maandag 5 november 2007 09:08 schreef Blight het volgende:
Ik zie gewoon dezelfde tieten als altijd.
Ohw, vandaar.quote:Op maandag 5 november 2007 09:46 schreef Blight het volgende:
Oh, ik zag 'm net ook toen ik een kloon uit ging loggen. Maar dat was in de bagger layout, en die gebruik ik niet.
Die PI's mogen wel eens aan de lijn gaan doen.quote:
Stuur dat stylish dingske eens?quote:
Minders. Beterschap.quote:
Zijn jullie dat "achter-de-disco-op-een-vuilnisbak" stadium nou nóg niet voorbij?quote:Op maandag 5 november 2007 20:20 schreef Misstique het volgende:
Ik heb blaasonsteking! [afbeelding].
Dat was dan weer een probleem geweest als je een pedofiel met een voorliefde voor SM zou zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef cerror het volgende:
Vanaf volgende week woensdag noemen mijn onderdanen mij Meester Roel.
Briljant.
Stageplek, groep 4 basisschool.
*Cranberrypilletjes en vitamine c voert.quote:
Kheb er zo'n 25 tot m'n beschikking.quote:Op maandag 5 november 2007 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was dan weer een probleem geweest als je een pedofiel met een voorliefde voor SM zou zijn.
Mwah, moet genoeg zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 23:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Kheb er zo'n 25 tot m'n beschikking.
Dude.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:33 schreef Misstique het volgende:
d00dt
Best.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie wil er voor me koken [afbeelding]
Je bent gewoon bang dat je niet, net zoals wij vrouwelijke wezens, een heerlijke maaltijd op tafel kunt zetten.quote:
Precies! De angst breekt me opquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je niet, net zoals wij vrouwelijke wezens, een heerlijke maaltijd op tafel kunt zetten.
Ik kan het me voorstellen. Wij vrouwen lijden er ook wel eens onder.quote:
Niks d'rvan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:12 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij ligt de oorzaak van het doorzetten meer in het gedwongen worden door het mannetje.
Nou, dat klinkt echt als iets wat Tiek zou zeggen ja,quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:27 schreef mcDavid het volgende:
Tantoe spang jeweettoch
Ik zou het ook wel willen weten. Ben bang dat de wereld er nooit achter zal komenquote:Op woensdag 7 november 2007 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
wat moet het voorstellen
Fijn... dan zien we de link wel tegemoet. Kan ik eindelijk eens zien hoe je eruit zietquote:Op woensdag 7 november 2007 09:58 schreef Misstique het volgende:
Alles geweldig, ik word zo gefilmd voor een internetfilmpje.
Gewoon niet aan mee doenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:04 schreef Misstique het volgende:
Bovendien heb ik helemaal geen zin in dat filmpje en probeer ik een uitweg te verzinnen dat ze het niet op internet mogen plaatsen..
Dan gaat het lastig worden denk ikquote:Op woensdag 7 november 2007 10:09 schreef Misstique het volgende:
Dat is niet echt een optie.
Even je advocaat bellenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:19 schreef Misstique het volgende:
Ahuh..
Ben aan het uitzoeken of ik me kan beroepen op portretrecht.
Doesn't everyone?quote:
Een werkelijk leven hebben is kut.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:08 schreef Janetje het volgende:
'Tis wel een hele bevalling he, dit topic?
WTF JE HEBT EEN HELE KLAS 8-JARIGE KINDEREN ONDER JE HOEDE!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een zogenaamd leven maar nog steeds geen kut om me op uit te leven.
Om te huilen ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:08 schreef Janetje het volgende:
'Tis wel een hele bevalling he, dit topic?
Hallo slagroomsoesje.quote:
Dag Pindarotsjequote:
Weer een nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe slagroom en nieuwe belevenissen.quote:
Alles tof hier hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weer een nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe slagroom en nieuwe belevenissen.
Alles goed?
Druk is goed... dan gaat de tijd lekker snelquote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Hier alles prima. Druk druk druk.
Als je het echt druk had, had je geen tijd gehad om dat 3x te typen!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Hier alles prima. Druk druk druk.
Bek dicht, luie kutstudent.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:27 schreef mcDavid het volgende:
Als je het echt druk had, had je geen tijd gehad om dat 3x te typen!
Waarom heb ik die kaartjes niet gewonnen met mijn briljante inzending maandag.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:34 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp
Je had niks ingezondenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom heb ik die kaartjes niet gewonnen met mijn briljante inzending maandag.
Omdat ik dichterbij woonquote:Op donderdag 8 november 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom heb ik die kaartjes niet gewonnen met mijn briljante inzending maandag.
Heul wel. Via IRC PM.quote:
Die is dan niet eens doorgekomenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heul wel. Via IRC PM.
"Iedere vrouw moet een keer daten met VJ, want zijn vrind Dribbel_ maakt het af tot een heerlijk trio."
Schandequote:
Ik keek niet mee via de webcam. Ik heb nog een positief beeld van de beste user.quote:Trio met hem ?[ afbeelding ]
Geblokkeerd wegens verboden content.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Schande.
[..]
Ik keek niet mee via de webcam. Ik heb nog een positief beeld van de beste user.![]()
Eérst kaartjes voor Dropkick Murphys. Dan die van jou.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ah om het goed te maken koopt jdude die kaartjes welv oor je hoor
Ik denk eerder dat zij mijn kaartje mag kopen om het goed te maken!quote:Op donderdag 8 november 2007 19:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ah om het goed te maken koopt jdude die kaartjes welv oor je hoor
Coolquote:Op donderdag 8 november 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eérst kaartjes voor Dropkick Murphys. Dan die van jou.
28 maart 2008, 013 Tilburg.quote:
Zal wel boven de 20 liggen, vrees ik zo... maar ach...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |