abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54262306
@ MB: ik vind stamppot altijd ideaal voedsel als je een lange avond moet werken (ook prima als bodem voor een feestje trouwens ).

Ik sabbel op een diksaplolly van de hema en ik vind m nog lekker ook.
pi_54262444
net wat sinaasappeltjes uitgeperst
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54262621
Vanavond pizza .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54262940
net een uitsmijter ham kaas gegeten en vanavond stampot boerenkool met een karbonaadje ;-)
pi_54263082
Een kopje thee met een paar koekjes
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:07:13 #7
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_54263236
Mandarijnen
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_54263241
vandaag en de komende maand niets!

wegens het kapotslaan van een autoruit
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_54263893
Soep met stokbrood!

Straks nog even kijken wat ik ga maken
pi_54263937
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
@ MB: ik vind stamppot altijd ideaal voedsel als je een lange avond moet werken (ook prima als bodem voor een feestje trouwens ).

Ik sabbel op een diksaplolly van de hema en ik vind m nog lekker ook.
het is de stroganoff geworden geloof ik. Heb in ieder geval instructies gegeven de ingredienten + nog wat extra groenten te gaan halen. Koken doe ik zelf wel

heb ook nog aardappels liggen, en rijst evt. dus komt goed

maar idd.. stamppot binnenkort maar eens aan de hutspot
Ja doei.
pi_54263943
Nu een glas crystal clear. Vanavond steak met... dat moet ik nog verzinnen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54264007
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:07 schreef FB-aight het volgende:
vandaag en de komende maand niets!

wegens het kapotslaan van een autoruit
en terecht
Ja doei.
pi_54264031
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:51 schreef DarkElf het volgende:
Nu een glas crystal clear. Vanavond steak met... dat moet ik nog verzinnen
Steak met gegrilde groentes en patatas bravas uit de oven!!! (aardappelpartjes in de schil met veul knoflook en verse tijm en zo)

Idee??

Hier wordt het iets simpels: waarschijnlijk rijst of zo met wat kipfliet/groentes.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_54264933
Schnitzel met röstirondjes en aardappelkroketjes uit de oven. Groente waarschijnlijk uit een potje, moet nog even naar de winkel.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_54265409
Mmm, het ruikt hier naar verschgemaakte appelmoes
Heb er een paar druppels limoensap, een schepje bruine basterdsuiker en wat kaneel doorgeroerd

PS wat een heeeeeerlijke plaatjes hebt u daar gevonden MM
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:36:19 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54265609
Varkenshaas met ovenpatatjes, champignons en sperziebonen.
En als sausje: peperroomsaus uit een pakje....
Helaas is de smaak nog ver te zoeken.... Ik haat het, geen reuk en smaak

Mini-rulez, wil dat een beetje, aardappelkroketjes uit de oven (we hebben geen frituurpan namelijk, en dat moet ook maar zo blijven )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_54266398
Er staat al een tijdje een pan met stoofperen op het gas, het ruikt zo lekker! Nu nog even bedenken wat ik er bij zal doen.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_54266549
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:56 schreef Tezz het volgende:

[..]

Steak met gegrilde groentes en patatas bravas uit de oven!!! (aardappelpartjes in de schil met veul knoflook en verse tijm en zo)

Idee??

Hier wordt het iets simpels: waarschijnlijk rijst of zo met wat kipfliet/groentes.
op zich wel ware het niet dat ik geen echte fan van aardappels in schil ben
Dus zonder schil klinkt het aantrekkelijker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54266929
Het drinken is weer terug in de TT.

Vandaag k&k - kip tikka van AH. Plus een glas sinaasappelsap.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:30:47 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54267518
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Heb er een paar druppels limoensap, een schepje bruine basterdsuiker en wat kaneel doorgeroerd
En hij smaakt heerlijk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_54267634
Stoomvis met worteltjes en een gepofte aardappel .
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:40:01 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54267699
Patat met frikadellen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54267901
Wij hebben boontjes, aardappelen, rollade en zelfgemaakte appelmoes gehad
pi_54268166
Het 'iets makkelijks' van een paar posts hierboven van mij, werd wel heel erg makkelijk, want we zijn bij de Mc Donalds geweest.............speciaal voor dochterlief, die maar liefst twee happen van haar hamburger heeft genomen en verder niets luste. Dat was dus weer een erg duur happymeal....
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:33:49 #25
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54268778
Broccoli, gehakt ballen en gekookte aardappeltjes
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_54269291
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:

Mini-rulez, wil dat een beetje, aardappelkroketjes uit de oven (we hebben geen frituurpan namelijk, en dat moet ook maar zo blijven )
Ja hoor, het is best te doen. Ze worden iets minder knapperig, maar dat is te verwachten. Verder smaken ze prima.

Ik heb ook expres nooit een frituurpan aangeschaft, dus doe ik heel veel met de oven. Zelfs frikandellen en kipcorns gaan best aardig (die van Mora, daar staat op dat ze geschikt zijn voor de oven), alleen kroketten blijven een beetje zacht. Zo mis ik de frituurpan niet eens.
Maar goed, qua aardappeldingen zijn van die rösti-rondjes en pommes duchesses ook lekker uit de oven.
pi_54269390
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:24 schreef Bluezz het volgende:

PS wat een heeeeeerlijke plaatjes hebt u daar gevonden MM
tip: probeer eens versgemaakte appelmoes met een schepje versgeklopte slagroom... darn.. mijn favoriete toetje...

hier was de Knorr Stroganoff best lekker snel klaar, was vooral belangrijk en nu aan de studie
Ja doei.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:50:17 #28
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_54270224
Pastasalade
Verse pasta (uit de winkel), verse pesto, rood uitje, gele paprika, tomaten, baby spinazie, nog een andere soort sla, mozerella en parmaham... Heerlijk!
pi_54270642
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Het drinken is weer terug in de TT.
pi_54270983
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:04 schreef Tezz het volgende:
Het 'iets makkelijks' van een paar posts hierboven van mij, werd wel heel erg makkelijk, want we zijn bij de Mc Donalds geweest.............speciaal voor dochterlief, die maar liefst twee happen van haar hamburger heeft genomen en verder niets luste. Dat was dus weer een erg duur happymeal....
Da's altijd zo. Komt door die kutcadeautjes.
pi_54271024
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:50 schreef ennuik het volgende:
Pastasalade
Verse pasta (uit de winkel), verse pesto, rood uitje, gele paprika, tomaten, baby spinazie, nog een andere soort sla, mozerella en parmaham... Heerlijk!
klinkt
Ja doei.
pi_54272110
Gebakken aardappels, sla en een tartaartje
pi_54274770
ik vanmiddag als een brave huisslons muffins maken, lekker in de oven laten staan, had geen andere plek, en ach, dat kan geen kwaad

wordt er hier een late night snack klaargamaakt, oven aangestoken
bakblik erin gefrot

na een paar minuten
*snif* wtf stinkt daar zo
haal dan ook eerste die muffins uit de oven

OT: drink ik een rood wijntje, en wat dadels met monchou, en wat er dan ook zo uit die meurende oven komt
pi_54275148
Hier een avondje simpele genoegens.

Spaghettini carbonara, met die lekkere pancetta van Little Italy (Isegrim, die moet je kennen), en peterselie en een sjalotje en al dat lekkers
Nu een shootertje granaatappelsap, en een groot glas vers appel-mandarijnensap, heerlijk.

We hebben nog een tomaat-olijfstokbroodje van LI liggen, even wat roomboter smelten met een teen uitgeperste knoflook, dippen en genieten

Wat is het toch fijn om mij te zijn!
pi_54275987
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vanmiddag als een brave huisslons muffins maken, lekker in de oven laten staan, had geen andere plek, en ach, dat kan geen kwaad

wordt er hier een late night snack klaargamaakt, oven aangestoken
bakblik erin gefrot

na een paar minuten
*snif* wtf stinkt daar zo
haal dan ook eerste die muffins uit de oven

OT: drink ik een rood wijntje, en wat dadels met monchou, en wat er dan ook zo uit die meurende oven komt
Smakelijk
pi_54276002
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Hier een avondje simpele genoegens.

Spaghettini carbonara, met die lekkere pancetta van Little Italy (Isegrim, die moet je kennen), en peterselie en een sjalotje en al dat lekkers
Nu een shootertje granaatappelsap, en een groot glas vers appel-mandarijnensap, heerlijk.

We hebben nog een tomaat-olijfstokbroodje van LI liggen, even wat roomboter smelten met een teen uitgeperste knoflook, dippen en genieten

Wat is het toch fijn om mij binnenkort bij je te zijn!

Nu een chardonnaytje
  woensdag 31 oktober 2007 @ 01:14:28 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54276004
'Screaming hot chicken wings' gaan nu de oven in.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54276029
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef popolon het volgende:
'Screaming hot chicken wings' gaan nu de oven in.
Gillende keukenmeiden
  woensdag 31 oktober 2007 @ 01:20:34 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54276086
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 01:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54277553
Yoghurt met muesli
pi_54279514
Kop thee en veel manderijnen.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_54279535
Ik ga vanavond pannekoeken bakken! Das zo lang geleden
(oh ja ik ben oud want ik gebruik de oude spelling voor pannenkoek )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54280100
2 pistoletjes met smeerkaas en (nog onbekend)
Pistoletjes liggen nu in de oven!

Verder nog een beker jus
  woensdag 31 oktober 2007 @ 11:09:32 #44
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_54280398
Tom yam Khung, in de middag en phad pik pau in de avond. Waarschijnlijk met water of pepsi
mai pen rai
pi_54280565
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:09 schreef niet_links het volgende:
Tom yam Khung, in de middag en phad pik pau in de avond. Waarschijnlijk met water of pepsi
Dat klinkt wel lekker!

De waterkoker staat weer aan voor nog een pot thee.
pi_54281776
koffie
pi_54281826
nu brood met verschillende kaasjes en vanavond pasta tonight
pi_54281972
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 20:31:54 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:43:45 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54282038
yoghurt met suiker en een peer erdoor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_54282070

[ Bericht 73% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 20:31:54 ]
Zerg schreef:
pi_54282117
Groente wraps, met extra grote champignons
pi_54282249
Vanavond waarschijnlijk op verzoek Burritos van Knorr. Dadelijk voor de lunch moet ik nog iets lekkers verzinnen maar ik wacht nog tot vriendje thuis is.

Ontbijt was geroosterd brood met avocado, tomaat, beetje mayo en flink peper en zout. Beetje raar ontbijt, maar zo lekker. Avocado
pi_54283890
Nu crystal clear

bloem enzo gehaald voor het beslag dus straks even alles bijelkaar gooien en dan maar lekker pannekoeken bakken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54283967
Ook hier iets burittowrapperigs.
Vriendlief houdt niet zo van Mexicaans (idioot, ik weet het), maar ik ben vanavond helemaal alleen en ik heb zin om onderuitgezakt op de bank te hangen en de Once Upon A Time In Mexico-dvd eens uit z'n folietje te halen.
Hoog tijd dus voor pyjamaatje-aan-en-met-je-handen-eten-en-fikse-boeren-laten-eten.

Zachte tortillas. Erin stevig gekruid, en zachtjes rul gebakken tartaarvlees (weer eens iets anders dan gehakt) met salsasaus en zure room, dikke slierten cheddar en jalapeñopepertjes uit een pot. Ik doe het vandaag maar gewoon eens zonder sla en andere frisse groenigheid.
Ernaast een schaal met nachochips, met daaroverheen een dikke, zelfgemaakte kaassaus (eerst roux in elkaar klutsen, er vervolgens veel brokken cheddar en een pakje roomkaas in laten smelten, en peper en koriander er als laatste doorroeren).
En een ijskoude fles cola.
Burp. Stink. Burp.
pi_54284089
Klinkt goed minilotje

[ Bericht 4% gewijzigd door DarkElf op 31-10-2007 15:12:16 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54284571
Ik heb kipfilet uit de diepvries gehaald en een vluchtige blik in mijn koelkast leerde mij dat er iets met wortels. courgette en paprika klaargemaakt gaat worden. En kipfilet dus. Het wordt waarschijnlijk een pastagerechtje of zo!
pi_54285130
Klinkt heel goed, Minilotje!
Misschien ga ik ook maar nacho's met kaas doen als bijgerecht, wat een goed idee.
Flesje wijn erbij... we hoeven de deur toch niet meer uit.
pi_54285133
Hier zelfgemaakte pasta met rode ui, tijn en aardappel. Van Jamie Oliver en een beetje van mij.

Als ik mijn keuken weer indurf
pi_54285136
Hier zelfgemaakte pasta met rode ui, tijm en aardappel. Van Jamie Oliver en een beetje van mij.

pi_54285365
babi pangang
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:03:36 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54285477
Mooi Mini-rulez, ga ik dat binnenkort ook een proberen.

Vanavond eten we ouderwets bruine bonen met vetspek enzovoorts... Zin in
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_54285583
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
Hier zelfgemaakte pasta met rode ui, tijn en aardappel. Van Jamie Oliver en een beetje van mij.

Dat klinkt heeeeeeeeel goed! Wil je het recept posten of PM-en?? Als je de keuken weer in durft tenminste. Wacht ff: dit helpt vast <belerende modus aan> "die muis is vast veeeeeel banger van jou dan jij van hem hoor! <belerende modus uit>

Ik eet nu de stukjes wortel op die achterbleven in mijn rasp
pi_54286509
We drinken nu tomaten/wortelsap van de appie, lekker is die zeg
Straks een boerenomelet met veel groente en champies.
pi_54287577
Geroerbakte spruitjes met spekjes, champignons en een beetje paturain. Erbij sate van de haas. Vreemde combi, maar ik heb er zin in
  woensdag 31 oktober 2007 @ 18:49:38 #65
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_54287892
Ik maak een salade v an geblancheerde sugarsnaps; haricots verts, ijsbergsla, paprika en een dressing van citroen, knoflook, olijfolie.
Daarbij zelf gepaneerde kalfs schnitzels en een aardappel-venkelpuree..wel met een stiekem scheutje room natuurlijk
pi_54288319
Vandaag nasi goreng gegeten, was erg lekker!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 19:15:20 #67
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_54288355
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:40 schreef minilotje het volgende:
Ook hier iets burittowrapperigs.
Vriendlief houdt niet zo van Mexicaans (idioot, ik weet het), maar ik ben vanavond helemaal alleen en ik heb zin om onderuitgezakt op de bank te hangen en de Once Upon A Time In Mexico-dvd eens uit z'n folietje te halen.
Hoog tijd dus voor pyjamaatje-aan-en-met-je-handen-eten-en-fikse-boeren-laten-eten.

Zachte tortillas. Erin stevig gekruid, en zachtjes rul gebakken tartaarvlees (weer eens iets anders dan gehakt) met salsasaus en zure room, dikke slierten cheddar en jalapeñopepertjes uit een pot. Ik doe het vandaag maar gewoon eens zonder sla en andere frisse groenigheid.
Ernaast een schaal met nachochips, met daaroverheen een dikke, zelfgemaakte kaassaus (eerst roux in elkaar klutsen, er vervolgens veel brokken cheddar en een pakje roomkaas in laten smelten, en peper en koriander er als laatste doorroeren).
En een ijskoude fles cola.
Burp. Stink. Burp.
Haha, dat is doorgaans onze zondagshap! Ik noem het altijd nachos con todos en geloof me..todos zit erin!
Tartaar gebruik ik dus ook in wraps ipv gehakt; dit omdat gehakt doorgaans teveel vocht loslaat en de verkrummelde tartaartjes gek genoeg niet. Lekker mager ook

Enjoy Lot!
pi_54288369
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:49 schreef SHE het volgende:
Ik maak een salade v an geblancheerde sugarsnaps; haricots verts, ijsbergsla, paprika en een dressing van citroen, knoflook, olijfolie.
Daarbij zelf gepaneerde kalfs schnitzels en een aardappel-venkelpuree..wel met een stiekem scheutje room natuurlijk
Venkel

Let niet op het vette bord, hij is dubbel geslagen

woensdag 31 oktober 2007 @ 19:29:20 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54288581
Als avond eten hebben we wortels met aardappels en een slavink gegeten.

Nu zit ik aan de toastje met eiersalade
pi_54289432
Gekookt vandaag Nasi Goreng met Kipsaté
pi_54289538
lekker gebakken aardappels gegeten, met een kogelbiefstukje en champignons
toe alle danoontjes die op moesten
pi_54291386
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Enjoy Lot!
Ik heb mijn eerste loodzware tortilla vol kazige, pittige prut even in de lucht gestoken om een vleestoost op je uit te brengen, SHE. Heb je nog steeds zoveel last van het eten van dode beesten? Echt vegetariër zijn lukt je nog niet zo, hè?

OT: bárstensvol, maar de kerstomaatjes moeten op. Dan tandenpoetsen en in bed rollen.
pi_54291812
Ik had vandaag gekonfijte parelhoenbout met ratatouille en luie wijven-friet. En als toetje een tarte tatin van ananas met vanille en hangop.

Ditmaal niet zelfgemaakt.
pi_54293904
Uurtje geleden een hartig bonbonnetje uitgeprobeerd
Spaanse Chutney met aubergine, paprika, ui etc mengen met roomkaas en in een plakje rauwe ham gerold.

pi_54294004
quote:
Op donderdag 1 november 2007 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Uurtje geleden een hartig bonbonnetje uitgeprobeerd
Spaanse Chutney met aubergine, paprika, ui etc mengen met roomkaas en in een plakje rauwe ham gerold.

Klinkt heerlijk, ik ben benieuwd!!

Tezzebeeb, je houdt het recept van me tegoed. Even een scanner regelen
Ik heb een salade gemaakt bij de ravioli's, die ik overigens garneerde met een prutje van pancetta, pijnboompitten en balsamico. Simpel: lollo bionda met gekarameliseerde ui en feta.

Toe wat strawberry-cheesecakeijs, en koffie met een stukje chocola, 77%
Nu een limomncello. Met ijs.
  donderdag 1 november 2007 @ 00:30:32 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54294058
quote:
Op donderdag 1 november 2007 00:27 schreef ColdFeet het volgende:

Nu een limomncello. Met ijs.
Lekker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_54295583
koffie
pi_54295609
vitalinea yoghurtje peer en eentje framboos.
erbij een glas water.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54295621
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:40 schreef minilotje het volgende:

mmm, nog eens doorgelezen maar dit lijkt me wel wat voor zaterdag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54297858
Cruesli Honing & Amandel geprobeerd. Best lekker.
pi_54298987
Zo een broodje gezond!

Vanavond spaghetti, stokbrood, sla, ijstaart etc
Er komen 8 mensen eten!
pi_54300143
Ben al klaar voor vandaag! Heerlijke winterkost: een ovenschotel met zuurkool. Als volgt:

Spekjes uitbakken met ui + aardappels koken voor de purree:

Rookworst op de bodem van een ovenschaal (vergeet vooral de mosterd niet, hihi). Op de achtergrond staan de spullen voor de purree al klaar:

En dan: zuurkool over de plakjes rookworst en de purree maken (spekjes en uien er door roeren):

Klaar........lekker wat panneermeel en roomboter voor een knapperig korstje:

En dat dan even in de oven straks en daarna nog vijf minuten onder de grill.
Zo af en toe best lekker dat wintervoedsel!!!!!!!
pi_54300326
de mosterd op die stukjes rookworst

ik heb een beetje hibiscusthee gedronken, ik had teveel gemaakt, het paste niet meer in m'n flesje (voor vannacht)
vanavond gaan we hutspot eten met een karbonaadje

ohja, ga straks nog even gevulde eitjes maken, heb een heleboel gekookte eieren die op moeten
  donderdag 1 november 2007 @ 14:57:32 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54300651
ik maak mn zuurkool schotel altijd anders ik ga deze eens proberen binnenkort. Maar wel zonder Mosterd

OT ; Glas limonade. Om half 5 pakken we de trein naar Amsterdam om ff te shoppen, geen idee nog wat we eten. Misschien kfc, maar ik geef de voorkeur aan een leuk restaurantje
pi_54300691
vers geperst sinaasappelsapje
pi_54302082
ziet er lekker uit Tezz

binnenkort ook maar eens proberen

vanaaf gaat voor mij koken..

Milde Indiase Curry uit een Patak pak

had van de AH kortingsbonnen gehad. 50% korting op allerlei producten

dus we hebben echt een hele mand ingeslagen (van sushi producten tot tex mex producten) en hoefden in plaats van 30 euro maar 16 euro te betalen da's 8 euro de man
Ja doei.
pi_54302269
ik wil ook kortingsbonnen
pi_54302356
quote:
Op donderdag 1 november 2007 14:57 schreef Qwea het volgende:
ik maak mn zuurkool schotel altijd anders ik ga deze eens proberen binnenkort. Maar wel zonder Mosterd

OT ; Glas limonade. Om half 5 pakken we de trein naar Amsterdam om ff te shoppen, geen idee nog wat we eten. Misschien kfc, maar ik geef de voorkeur aan een leuk restaurantje
Hoe maak jij hem altijd dan??? Ben wel benieuwd.......ik heb ook nog een andere variant (met kipfilet, ananas en goudse oude kaas. Ook lekker.....).

Nu zit ik aan de koffie!!!!!
pi_54302731
Tezz

Hier mosterdvisburgers, worteltjes, pandanrijst.
Lekker makkelijk qua werk
pi_54302741
Chinese Zoetzuur
pi_54303067
Gemengde groenten uit de oven met tijm, honing en gembersiroop.
pi_54303082
is aan het koken maar kan het niet laten om even te kijken

gelukkig kon ik m nog even helpen door te zeggen wat waarvoor was
Ja doei.
  donderdag 1 november 2007 @ 19:22:19 #93
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_54303815
Iets fijnproeverigs op de agenda;

men neme, grot e aubergines
men neme superfijn gesneden zoete uien
men neme, een liter olijfolie
men neme, een pietsie knof
een houten hakbijl
een koolvuurtje of BBQ
een lamme arm

Leg de aubergines op de BBQ; tot de vellen scheuren.
Dompel ze als ze warm zijn in een bak water en trek de vellen eraf. plaats schuin op een snijplank ( leg de plank schuin ) en laat vocht eruit lopen.
Als ze uitgelopen zijn, met houten hakbijl hakken.
De gehakte aubergine in schaal doen; steeds scheut olie bij gieten en roeren tot je een ons weegt,
Als de aubergines een beetje een structuur krijgen en de olie bindt; de ui, knof en zout toevoegen.
Opwrijven tot een mooie , beige kleurige massa en serveren op een flink stuk zuurdesembrood

garneren met paprika en peterselie.
To die for

Ps; een typisch roemeens goedje, ook door de grieken gemaakt trouwens, maar die van ons is natuurlijk lekkerderder;)
pi_54305655
Chili gemaakt Alweer de bruine vergeten Gelukkig was ik nog onderweg
pi_54305742
thee met zaanse kermis koekjes
Ja doei.
pi_54308203
Momenteel cruesli met yoghurt. Vanavond aardappelen, boontjes en biefstuk .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54308205
Mmm, SHE, dat klinkt lekker Gebruik jij de BBQ dus ook in november
Yoghurt en een sappie nu.
pi_54308248
@SHE: superrecept! Die ga ik eens uitproberen..........ik heb een bbq in mijn keuken zitten dus no problemo!!!

En ik ben aan mijn standaard ontbijt: kopje senseo koffie en een sigaret (of 1 of 2 of 3)
pi_54308285
Kopje thee en yoghurt.

Voor vanavond zoek ik nog (makkelijke maar lekkere ) inspiratie: ik eet alleen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54308299
Begin de dag met een kopje koffie.

Vanavond wordt extra uitgebreid luxe:

Vooraf witte bolletjes met gehakte lever en eiersalade

Daarna een soep van de bouillon van de vleesfondue van gisteravond

Hoofdmenu is gekookte en daarna gebakken aardappels, twee grote kippen in een braadslee, vulling met rijst, champignons, pijnboompitten en selderij.

Toetje maakt m'n vrouw, wordt een verrassing. Maar ja, we hebben dan ook 4 gasten vanavond
pi_54308458
Kopje caffè cioccolato. Ontbijt moet ik nog verzinnen.

* Mini_rulez eet ondertussen een stukje appelcake die op moet.

[ Bericht 62% gewijzigd door Mini_rulez op 02-11-2007 08:18:58 ]
pi_54308519
thee
pi_54309098
Yoghurt met cruesli en een kop thee.
pi_54310258
Zo een gebakje Mijn moeder is jarig!
pi_54310329
gefeliciteerd

ik ga zo aan de thee met afbakbroodjes (3 stuks) lekker met brie
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2007 @ 10:24:04 #106
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_54310705
Gaap, goede morgen! Lekker een vrije dag!
Net ontbeten met een bruine boterham met oude kaas, een glas druivensap en een kop thee.
pi_54312507
Crosiant!

Straks 2 pistoletjes met beleg
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:37:52 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54312563
*uitrekt.

Ik heb geen flauw idee wat ik zo ga eten, net wakker

Vanavond heeft hutspot ( ) van schoonmams en ik neem wel soep ofzo
pi_54313747
Ik vrees het ergste voor vanavond (en de rest van het weekend) : mannenweekend met de vriendengroep, tot maandag in een huisje in een bungalowpark in Limburg. Frituurpan-tosti's-bier dus.

Daarom eet ik vandaag een netje mandarijntjes leeg, ter compensatie
Oh ja, en een bammetje met hele lekkere chilikaas van mn kaasboertje: met stukjes sambal. Ik ben best wat gewend, maar deze is pittig!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:34:10 #110
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_54315299
Ik heb nu een biefstukje met wit brood om te soppen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_54316333
voor vanavond gehaald:

grote garnalen. Eerst een prutje maken van een gefruit uitje met wat knoflook, dan preiringen erbij, in stukken gehakte verse tomaten, peterselie en wat peper en zout.

Dat lekker een tijdje laten pruttelen en ondertussen even de oven voorverwarmen.

Dan de garnalen in een schaal, prutje erover, brokjes verse geitenkaas erover en dat in de oven gooien.

Brood erbij met wat gezouten roomboter en een glas chardonnay.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54316754
Vanavond eten we aardappel anders

Lekker
pi_54316783
allemaal lekkere hapjes bij lid Vork
Ja doei.
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:59:55 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54317368
plans changed.

vanaaf uit eten, morgen bij schoonouders eten en zondag hutspot

Nu ; toastjes met eiersalade
pi_54319851
net boterhammen met kaas en katenspek erop de oven in geschoven
must.. have.. heavy.. breakfast..

altijd fijn, die nachtdiensten
pi_54320374
vanavond bobotie denk ik met appel
pi_54320392
Van de Knorr wereldgerechten net de Zweedse variant op (met bietjes purree en gehaktballetjes). Het was echt goor.
pi_54320529
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef Tezz het volgende:
Van de Knorr wereldgerechten net de Zweedse variant op (met bietjes purree en gehaktballetjes). Het was echt goor.

Nog geen flauw idee voor vanaaf, zie wel waar vriendlief mee thuiskomt
pi_54320694
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:27 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Nog geen flauw idee voor vanaaf, zie wel waar vriendlief mee thuiskomt
Hemzelf op een bedje van rucola salade, op smaak gebracht met een beetje masage olie...............

Oh ha, ik blijf ontopic, want ik eet namelijk een toetje! Activa yoghurt met muesli. En niet omdat ik niet kan schijten hoe-noemen-meisjes-dat, maar gewoon omdat ik het lekker vind!
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:41:49 #120
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_54320826
Macaroni.
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_54320840
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:35 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hemzelf op een bedje van rucola salade, op smaak gebracht met een beetje masage olie...............

Oh ha, ik blijf ontopic, want ik eet namelijk een toetje! Activa yoghurt met muesli. En niet omdat ik niet kan schijten hoe-noemen-meisjes-dat, maar gewoon omdat ik het lekker vind!

Er komt een vriendin van hem eten...dus ik moet wachten tot zij weg is en dan kan ik hem als toetje nemen
pi_54321215
boerenkool met echte rookworst en echte spek van de slager
pi_54321299
ik ga eens een lekker glas chardonnay inschenken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54321883
Net lekker friet gehad Met een eierbal!
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:36:36 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54321919
Geen zin om te koken, dus simpele AH-stoommaaltijd met scampi's en asperges.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54322015
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
net boterhammen met kaas en katenspek erop de oven in geschoven
must.. have.. heavy.. breakfast..

altijd fijn, die nachtdiensten
Oh ja, kan ik me nog herinneren, wij hadden ook altijd zo'n zin in een vette hap om half 8 smorgens, met een pot bier erbij

Nu een lekker wijntje, straks iets stomigs, nog geen zin in eten.
pi_54322140
Frietje oorlog
pi_54322411
Chili uit de diepvries: grote hompen gesudderd vlees in een pittige saus. Opgeleukt met wat kidneybeans en een paar blokjes 77%-chocolade.

Ja, wie wat bewaart.... Het ruikt iig heerlijk.
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:45:55 #129
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_54323432
Broodjes met salades
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_54324136
ijsthee
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:24:10 #131
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_54324460
Crystal Clear Citroen en Passie
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_54325260
Japanse zoutjes.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_54325758
Toastjes met brie / kipkerrie / filet american / paturain walnoot / roompate.........
pi_54325882
Champignonneroerbakmix met rijst en garnaaltjes en een beetje chilisaus
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54326000
half kopje erwtensoep van de slager op, was er niet zo kapot van eigenlijk, toch maar eens zelf maken.

nu vers stokbrood met kaasjes, salades, enzo. en olijven met feta
pi_54326471
Ik dacht, laat ik ook eens een fotoreportage maken, en zie hier het resultaat:

De ingredienten: tomaat, ui, knoflook, prei:

Lekker aanfruiten:

Tomaat en prei erbij met wat bouillon voor het pruttelen:

De garnalen:

Alles bij elkaar met wat peterselie en geitenkaas:

En dit is het resultaat na een tijd in de oven gestaan te hebben:

Broodje erbij, wat gezouten boter en natuurlijk: Chardonnay!

Yummie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54328835
Een kopje heeerlijke groene thee
pi_54328918
ziet er fijn uit DE!
ik heb nog een zak diepvriesgarnalen, misschien ga ik dat er wel mee doen

ik drink nu een aardig glas limoncello, meegenomen uit italie
pi_54334079
ontbijt: 2 plakken ontbijtkoek
lunch: brood met kaas en komkommer
avondeten: chicken tonight
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:21:54 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54334147
is broodjes van de bakker aan het halen.

Ik heb net verse sinaasappelsap gemaakt
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:33:36 #141
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_54334294
Broodjes met Salade en Spa en Fruit
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_54334415
Vruchten cruesli met vanille yoghurt.. zometeen een mandarijn
pi_54334687
vanavond mosselen met sla, stokbrood, kruidenboter en sausjes. en een fles chardonnay
pi_54334773
Zo een ciabatta met ham en kaas
pi_54335095
Wow DE dat ziet er erg lekker uit

Nu jus d'orange
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 november 2007 @ 11:36:59 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54335158
broodje boerenkaas en koffie
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54335584
Turkish Apple thee
zometeen broodje gezond van bufkes
pi_54335896
DarkElf, ziet er lekker uit!

Ik krijg vanaaf collega's te eten. Het precieze menu weet ik nog niet, maar ik maak iig een kiptajine met gekonfijte citroen en olijven.
pi_54336256
Het menu wordt:

hapje bij binnenkomst: gevulde kwarteleitjes
vooraf: sinaasappelsalade met avocado en zwarte olijven
hoofdgerecht: kiptajine met gekonfijte citroen en olijven en couscous
nagerecht: krokante honingperen met citroen uit de oven, met slagroom

En bij de koffie echte bitterkoekjes van de banketbakker.
pi_54336315
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:18 schreef Isegrim het volgende:
DarkElf, ziet er lekker uit!

Ik krijg vanaaf collega's te eten. Het precieze menu weet ik nog niet, maar ik maak iig een kiptajine met gekonfijte citroen en olijven.
Geconfijte citroen? Vertel me meer!
pi_54336350
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Geconfijte citroen? Vertel me meer!
Van die Marokkaanse in zout ingelegde citroenen.
pi_54336440
Ohhh, bedoel je die. Ik denk bij geconfijt aan zoet.
Ja, dat maak ik ook weleens, naar een recept uit een Marokkaans kookboek Dat wordt smullen vanavond!

Hier zo eens even wat eieren koken, k heb zin in een broodje ei.
pi_54336478
Kaastosti met pesto alla genovese en oregano. En dan dippen in de zaanse mayonaise.
pi_54336750
DE, leuke lekkere fotorep
Ziet er ook gezellig uit zo op je kookeiland

Nu kaneelkoffieverkeerd home made tomatenkaasbroodje met roomboter
pi_54338359
Aan de krokante peren wordt nog vanilleroomijs toegevoegd.

Zo, alle boodschapjes binnen, nu eerst even een broodje kipkerrie en een glas citroenwater en dan ga ik aan de kook.
pi_54339339
Wij zijn zo goed als klaar voor de mini-cul-meet (bluezz, golfer, steretomy, coldfeet en ikke)

Ik heb gemaakt voor de voorafhapjes: eitjes gevuld met tonijnmousse,
eitjes gevuld met kerry,
spiesjes van kipfilet en mandarijn,
schijfjes komkommer met mierikswortel, zalm en afgemaakt met een takje dille,
spiesjes van cherry-tomaatje, mozarella en blaadje basilicum
schijfjes komkommer met een stukje camembert
worteltjes met een yoghurt knoflook verse peterselie dip
en nog iets volgens mij
pi_54339415
mini-cul-meet
Ja doei.
pi_54339421
ik ga zo lekker risotto maken
Ja doei.
pi_54339722
Ik heb toch maar even wat in elkaar geflansd: een tortilla die nu in de pan aan het afkoelen is zodat hij straks mooi in punten gesneden kan worden........

Ui, courgette, gele paprika, knoflook, champignons, gekookte aardappelschijfjes en reepjes achterham even flink opbakken/aanfruiten in een hapjespan en daarover heen een mengsel van een stuk of zeven eieren, geklopt met room en een zakje geraspte kaas erdoor. Mengseltje erover, deksel op de pan en wachten totdat hij gestold is (overigens is het omkeren van deze tortillakoek een hele kunst, hihi).
pi_54339770
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 16:48 schreef Tezz het volgende:
Ik heb toch maar even wat in elkaar geflansd: een tortilla die nu in de pan aan het afkoelen is zodat hij straks mooi in punten gesneden kan worden........

Ui, courgette, gele paprika, knoflook, champignons, gekookte aardappelschijfjes en reepjes achterham even flink opbakken/aanfruiten in een hapjespan en daarover heen een mengsel van een stuk of zeven eieren, geklopt met room en een zakje geraspte kaas erdoor. Mengseltje erover, deksel op de pan en wachten totdat hij gestold is (overigens is het omkeren van deze tortillakoek een hele kunst, hihi).
Gewoon op een bord kiepen en dan rustig terugschuiven in de pan
pi_54339840
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 16:50 schreef latislos het volgende:

[..]

Gewoon op een bord kiepen en dan rustig terugschuiven in de pan
Ja dat is de theorie. En dan is het makkelijk.
Maar de praktijk valt doorgaans erg tegen...................

Ben toe aan een wijntje..........
pi_54340714
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 16:54 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja dat is de theorie. En dan is het makkelijk.
Maar de praktijk valt doorgaans erg tegen...................

Ben toe aan een wijntje..........
Nee joh. Ovenwant aan en bord tegen de omelet aan klemmen, da's bij mij altijd foolproof!

Proost iig

Oh ja, die andere post was dus ook van mij, foutje

Ik ben linzensoep met geroosterde paprika aan het maken. En crumble staat al in de koelkast.

Nu eerst een stel kir royales maken
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:45:07 #163
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_54340789
Ik wilde DE's recept gaan maken
Maar manlief wil vlees

Wel leuk dat jij ook onderborden gebruikt; dat zie ik bijna nooit meer! Ik gebruik ze ook elke dag; vind het zo praktisch en bovendien staat het gewoon leuk

Vanavond dus rosbief; daar ga ik een stevige jachtsaus bij maken; tenminste als het lukt. Ik verneuk sauzen altijd.
Daarbij geblancheerde haricots verts en een bomvolle salade; een beetje van caesar en een beetje van mij.
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:46:27 #164
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_54340818
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu eerst een stel kir royales maken
echt?
ben je al getrouwd? zo nee, zullen wij?
pi_54341149
Net lekker kippensoep gehad met broodjes uit de oven met kruidenboter! Dat is wel echt lekker als je super verkouden bent.
pi_54341315
Er staan wraps in de oven Van de AH Kom ik thuis, zie ik dat ze vega zijn
pi_54341342
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 18:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Er staan wraps in de oven Van de AH Kom ik thuis, zie ik dat ze vega zijn
Nouja, misschien zijn ze wel erg lekker
pi_54341469
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 18:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nouja, misschien zijn ze wel erg lekker
Ja daarom Als je het niet probeert, weet je het ook niet
pi_54341835
Nu drink ik een zelfgemaakte vruchtensap van ananas, sinasappel en kiwi
Hebben sinds gisteren dit ding: http://www.kijkshop.nl/pr(...)entrifuge-hr1861-00/

1 woord.. heeeeerlijk!
pi_54342021
Net een salade in elkaar gedraaid van krieltjes, gerookte kip, ijsbergsla en mosterd-honing-dressing
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 3 november 2007 @ 18:52:19 #171
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_54342181
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 18:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hebben sinds gisteren dit ding: http://www.kijkshop.nl/pr(...)entrifuge-hr1861-00/

1 woord.. heeeeerlijk!
je drinkt jezelf

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_54342226
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 18:52 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

je drinkt jezelf

De 2e keer is die toch net iets minder leuk
pi_54342409
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:45 schreef SHE het volgende:
Ik wilde DE's recept gaan maken
Maar manlief wil vlees

Wel leuk dat jij ook onderborden gebruikt; dat zie ik bijna nooit meer! Ik gebruik ze ook elke dag; vind het zo praktisch en bovendien staat het gewoon leuk

Vanavond dus rosbief; daar ga ik een stevige jachtsaus bij maken; tenminste als het lukt. Ik verneuk sauzen altijd.
Daarbij geblancheerde haricots verts en een bomvolle salade; een beetje van caesar en een beetje van mij.
Ja staat leuk he? Vind ik ook.

En gewoon een andere keer maken joh want het is erg lekker

Ik ga ook een keer maken wat jij laatst postte , met de aubergines enzo... Dat sprak me ook aan

Vanvond eten we minilotje's zachte tortilla' s met tartaar en cheddar en salsaprut en zure room en jalepeno's en gaat nachos met die kaasprut erbij maken

Mmmmm de mexicaanse biertjes staan al koud te worden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54342683
gourmet.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_54342698
de risotto was jummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ja doei.
pi_54342983
Wij hadden lasagne à la Razztwizzle, "met veel te veel groente en zooi" (volgens m'n lief.. ).
Daarbij salade met allerlei pitjes en champignons .
pi_54344136
Lekkere thaise kippensoep. Ben alleen een beetje uitgeschoten met de vissaus
pi_54344295
Ik heb hier een hele zak versgebrande cashews, volgens mij moet ik nú stoppen met eten.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Moderator zaterdag 3 november 2007 @ 20:22:38 #179
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54344419
We aten Bami met sate ! En chocoladevla

Zometeen eens een roggebroodje met harinkje ent uitjes !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_54346089
oh ja.. wij hadden Almhof Yoghurt met honing en walnoten
Ja doei.
pi_54346534
Ik heb zelf tapas gemaakt, o.a champignons met pesto, gehaktballetjes in pittige saus, ansjovis, eieren gevuld met tonijnmousse, rauwe ham met roomkaas, stokbrood met tapenada, makreelsalade, gevulde paprika, spiesjes met cherrytomaat, paprika en mozzarella uit de oven
pi_54346667
Stoofpeertjesvla hiero
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:57:25 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54347023
Zelfgemaakt champignonnensoep met krabonade's.
pi_54347140
als avondeten burger king gehad en als toetje ijs
nu thee
pi_54348713
bij schoonmoeder gegeten; ze had saotosoep gemaakt, lekker met sambal,ketjap, een ei, en gebaken uitjes erin (ikzelf gooi er nooit mihoen of rijst in)
lontong, kip, gehakt met spek eromheen, groentenmix van de toko, kippenvleugeltjes en pootjes, bami, rijst, eieren, pindasaus, genoeg lekkers dus
pi_54349597
Vriend was vandaag jarig. Uit eten bij de Chinees. Dim sum, vleesschotel met peking eend, cha chieuw en speenvarken, mapo tofu, chinese bami, choi sam en voor picky schoonzus koe lo yuk.
pi_54350659
brood met een sapje
pi_54350904
gisteravond weer spruitjessoep gemaakt , Vanavond eet it kip kebap
pi_54351059
Zo een pistoletje met jam
Kop thee en glas jus d'orange!
pi_54351160
Etentje gister was heel geslaagd en erg gezellig. Ik zit nu de restjes van het dessert op te eten.
pi_54351186
Net een stukje turks brood met spek, geitenkaas en honing uit de oven gehad.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 4 november 2007 @ 11:32:14 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54352070
Gisteren hebben we gegourmet.
Vandaag van alle vlees en groente wat over is, nasi maken.

Net danerolles gehad met een bakje koffie.
pi_54353132
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 18:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:

1 woord.. heeeeerlijk!
Die heb ik ook, tof ding!
Maar ik vind kiwisap niet zo lekker, krijg er kriebelige mond van. Mijn nummer-1-favoriet is appelsap, lekkerrrrr.
pi_54353221
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Die heb ik ook, tof ding!
Maar ik vind kiwisap niet zo lekker, krijg er kriebelige mond van. Mijn nummer-1-favoriet is appelsap, lekkerrrrr.
Appelsap heb ik ook al gemaakt ja.. echt heerlijk!
Vanmiddag weer een nieuwe combi proberen!
Je moet alleen wel veel fruit kopen, maja.
  zondag 4 november 2007 @ 12:45:50 #195
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_54353307
Crystal Clear Cranberry & Limoen
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_54353642
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Crystal Clear Cranberry & Limoen
Man, je drinkt echt nooit wat anders, of wel?

Lieve CUL-lers,
Vandaag heb ik zin in kikkererwten. Wie weet voor mij een leuk, niet al te gecompliceerd en niet al te zwaar gerecht met kikkererwten? Ik denk aan een lekker stoofgerecht, Spaans, Indiaas, Marokkaans, whatever. Iets met bijvoorbeeld knoflook, tomaat, peterselie, dat soort dingen.
Zelf zou ik ze met liefde zo kaal uit het blik lepelen, maar er komt een vriendin eten, dus dat zal ik dan maar niet doen

Roept u maar!
  zondag 4 november 2007 @ 13:26:54 #197
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_54354184
Vanavond zoals elke zondag; de nachos con todos. En DE bracht me op het idee om dan maar meteen een 6pack mexicaantjes biertjes erbij te scoren.
Ga zo guacamole erbij maken en voor de lunch straks wat kip spareribs met ketjap + chili uit de oven.
Ik denk dat ik met gemak boven de 5000 calorietjes uit ga komen vandaag
pi_54354279
chicken tonight hawaii
pi_54354310
Vanmorgen een gekookt ei met een boterham met kipfilet en verse sinaasappelsap.
Vanavond gestoomde pangasiusfilet, aardappelpartjes uit de oven en (heerlijke) salade.
pi_54354415
Vanavond eten we op verzoek van m'n lief bloemkool met kaassaus ( ) en een karbonade.
Omdat ik daar niet zo'n liefhebber van ben maar het op zich wel wegkrijg ga ik nu extra lekker lunchen met geroosterd brood en haring in tomatensaus .
pi_54355457
Gisteravond bij Coldfeet met wat Cullers gegeten
pi_54355871
Vanavond eten we:

Zelfgemaakte appelmoes, kabeljauw, rozenval aardappeltjes met lenteui/spekjes/champigons/brie uit de oven en sla
pi_54358950
Eendenborstfilet met gebakken drieling-aardappeltjes en rucolasalade.
pi_54359404
Chili
pi_54359958
Ik ga zo eten bij een vriendin en laat me verrassen. De wijn zal iig rijkelijk vloeien
pi_54360009
Straks Spaanse tosties van de slager.
Erg lekker, deegwaar (wrapachtig) laagjes met vlees en groentes.

Nu een CHI wijntje.
pi_54360414
Sharonfruit / kaki.
pi_54361364
Vanavond Duitse "Maultaschen", een soort ravioli maar dan groter en met groente gevuld, in een tomaten-pesto saus met kaas erop uit de oven

pi_54365811
Vanavond bij mij zus en zwager geweest en lekker makkelijk chinees gehaald

was lekker.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 4 november 2007 @ 21:44:04 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54366436
tukkies
pi_54366518
Ik wilde vandaag een balansdag nemen, en dat lukte niet eens heel slecht!

In mijn fraaie zwarte kookpot heb ik eerst een prutje gemaakt van rode uien en tomaten (nota bene rijpe - hoera voor de turk), met veel knoflook. Dat heeft vervolgens lekker gesudderd met kikkererwten, courgette, geroosterde paprika, wat honing en zwarte olijven.

Geserveerd met een scheut lekkere extra vergine olijfolie, en versgehakte koriander, peterselie en wat munt.
Daarbij van die taai-achtige platte libanese broden, harissa om te dippen, en wat knoflook-oreganoolijven van de turk, en een fles koele cava, en zo was het toch nog een alleszins behoorlijk en smakelijk maal.

Munttheetje getrokken van de overgebleven munt

[ Bericht 2% gewijzigd door ColdFeet op 04-11-2007 22:16:34 ]
  zondag 4 november 2007 @ 22:14:16 #213
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_54367308
Lamsshoarma met knoflooksaus
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_54367582
Roerbak: In (splinter)reepjes gesneden spruitjes met spekjes en gekneusde karwijzaad.
Gewoon gekookte aardappel en gebakken zalmfilet in kerriesaus.

* eerste post in cul
pi_54369808
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:23 schreef AnneX het volgende:

* eerste post in cul

Een rood wijntje en toast met Saint Albray
pi_54370056
Een lekkere grote gin&tonic, opgeleukt met limoen en frambozen
  maandag 5 november 2007 @ 01:02:11 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54371517
Geïnspireerd door iets van gisteren nog even 2 gevulde eitjes met kerrie gemaakt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54373048
voor de ochtend
pi_54373432
Yoghurt met muesli en druiven
  maandag 5 november 2007 @ 09:19:19 #220
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54373686
Koffie. Heel veel koffie.
Tentamenweek
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_54374382
Glas chocolademelk light
pi_54374819
Een laat ontbijt van overblijfsels.
De op één na laatste tortilla uit de kast, stevige laag smeerkaas, restje botersla, hete tomatenketchup, het laatste tomaatje uit mijn koelkast in plakjes, restje geraspte belegen kaas, zwarte peper en de laatste tortilla uit de kast erbovenop.
Aluminiumfolie eromheen, vijf minuutjes in een hete oven, en hup: een hartig, vegetarisch, warm en smakelijk ontbijt met dingen die nodig even op moesten.

Voor vanavond liggen mijn rosbieflapjes reeds te marineren in een simpel plasje van oester- en sojasaus, chilipepertjes en een schepje bruine suiker. Vanavond gaan ze in de pan met taugé en bosui, en ernaast serveer ik een dot eiermie met knoflookolie.
pi_54377243
pasta
pi_54377320
Net lekkere tosti gehad met ham/kaas/gekookt eitje en glas melk
pi_54377479
vanavond tortilla's en ik denk dat ik lekker appeltaart ga bakken

heb namelijk iets te vieren

heb het vak waarvan ik de moed had opgegeven, en waarvoor ik afgelopen week voor in de stress had gezeten, en waardoor ik me er bij neergelegd had dat ik m'n propedeuse niet in 1 keer zou halen..

gehaald met een 7

andere vak is ook zo goed als binnen, dus kan door met de propedeuse en voor de P in 1 keer gaan
Ja doei.
pi_54378557
Lunch was een kopje groentesoep, een bolletje groentekroket, een gekookt eitje, een glaasje karnemelk en een yoghurtbakje. En er ligt nog een appel op m'n bureau
pi_54378613
bruine bammen met geitenkaas die ik eigenlijk snel in elkaar had geflanst voor onderweg in de trein, maar had geen trek
dus nu maar braaf opeten
  maandag 5 november 2007 @ 13:28:00 #228
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_54378793
gratis whopper bacon bij de BK.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 5 november 2007 @ 14:04:33 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54379655
spaghetti
pi_54379990
net thee gehad, nu ga ik een uitsmijter ham maken
pi_54381765
Vanavond wraps met hete kip
pi_54382382
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:17 schreef iamredleader het volgende:
Lunch was een kopje groentesoep, een bolletje groentekroket, een gekookt eitje, een glaasje karnemelk en een yoghurtbakje. En er ligt nog een appel op m'n bureau
Is 't geen appeltje?

OT - Ik had tussendemiddag een heerlijke bagel van Shakie's (ik ben fan ) met roomkaas, pesto en zongedroogde tomaatjes .

Nu een appeltje en vanavond maak ik chili con carne.
pi_54382477
Kipsate van de grill, rosti uit de koekepan en wat wokgroentes...........
  maandag 5 november 2007 @ 16:14:37 #234
112545 Muck
pi_54382597
vanavond eet ik een kipschnitzeltje met rosti
  maandag 5 november 2007 @ 16:17:34 #235
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_54382668
vette frikandelen met friet!
weinig culinair maar wel lekker .
Fear is the grease of society.
  maandag 5 november 2007 @ 16:20:18 #236
112545 Muck
pi_54382732
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef vogelkooi het volgende:
vette frikandelen met friet!
weinig culinair maar wel lekker .
groot gelijk heb je
en daarna leren voor chemie
  maandag 5 november 2007 @ 16:21:55 #237
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_54382775
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:20 schreef Muck het volgende:

[..]

groot gelijk heb je
en daarna leren voor chemie
Ben nu al bezig, beetje fokken en leren.
pi_54382862
Hoeraaa. Net terug van onze saaie dorpsmarkt, en er is een nieuwe kraam! Een vrolijke, Armeense jongen met allerlei soorten olijven, gevulde pepers, gevulde vruchten, feta, gemarineerde tomaatjes en meer leuks dat hier verder alleen de Albert Heijn in idioot kleine bakjes voor honderd keer zoveel verkoopt.
Ik heb een plastic tas vol, en dat wordt vanavond waarschijnlijk allemaal weggeknabbeld bij een film.
  maandag 5 november 2007 @ 16:27:23 #239
112545 Muck
pi_54382878
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:21 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Ben nu al bezig, beetje fokken en leren.
same here
en blokjes kaas die eigenlijk door de rösti moeten aan het opeten (OT, jeweets)
  maandag 5 november 2007 @ 16:31:01 #240
112545 Muck
pi_54382963
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:26 schreef minilotje het volgende:
Hoeraaa. Net terug van onze saaie dorpsmarkt, en er is een nieuwe kraam! Een vrolijke, Armeense jongen met allerlei soorten olijven, gevulde pepers, gevulde vruchten, feta, gemarineerde tomaatjes en meer leuks dat hier verder alleen de Albert Heijn in idioot kleine bakjes voor honderd keer zoveel verkoopt.
Ik heb een plastic tas vol, en dat wordt vanavond waarschijnlijk allemaal weggeknabbeld bij een film.
oeh
op de olijven na dan
de saaie markt van welk dorp is dat?
pi_54383005
De daverende markt van het idyllische Alblasserdam
En ik lust ook geen olijven, maar m'n lief wel.
  maandag 5 november 2007 @ 16:33:32 #242
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_54383031
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:27 schreef Muck het volgende:

[..]

same here
en blokjes kaas die eigenlijk door de rösti moeten aan het opeten (OT, jeweets)
ow heb ik geen last van, die kouwe frikandelen zijn nu nog niet te eten.
Die kaas is dan wel erg verleidelijk, maaruh die chemie roept , en dit was geen slowchat dacht ik.
pi_54383218
net de appeltaart gemaakt en geprobeerd een sausje te maken voor bij de burrito's

het is alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pittig geworden maargoed, houdt wel van pittig, dus houd ik het bij de gewone taco-saus
Ja doei.
  maandag 5 november 2007 @ 16:43:40 #244
112545 Muck
pi_54383288
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:32 schreef minilotje het volgende:
De daverende markt van het idyllische Alblasserdam
dat klinkt exotisch ja
hmm, beetje ver voor kaasjes-spul enzo helaas
quote:
En ik lust ook geen olijven, maar m'n lief wel.
geen idee of die van mij dat lust....
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

ow heb ik geen last van, die kouwe frikandelen zijn nu nog niet te eten.
Die kaas is dan wel erg verleidelijk, maaruh die chemie roept , en dit was geen slowchat dacht ik.
stiekem als ik niet kijk en het gaat over eten, mag dit een heel klein beetje SC zijn
maar alleen als Hobje en ik het niet zien hoor
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
net de appeltaart gemaakt en geprobeerd een sausje te maken voor bij de burrito's

het is alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pittig geworden maargoed, houdt wel van pittig, dus houd ik het bij de gewone taco-saus
niks mis met pittig
  maandag 5 november 2007 @ 17:02:32 #245
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_54383669
ow, de plannen zijn gewijzigd hier: geen vette hap maar krieltje's met sla en kipenpoten.
dubbel zo lekker.
die frikandelen waren plan B, maar nu er boodschappen zijn gedaan eten we dit.
pi_54384920
nu wat witte druiven zonder pit.

vanavond een schnitzeltje en gewokte (eerst kortgekookte) broccoli met champignons
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54385172
Net andijvie, aardappelen en een gehaktbal gehad
pi_54385431
Vanavond thuisgemaakte Chinees
pi_54385437
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Is 't geen appeltje?
het is nu een klokkenhuisje...
pi_54386368
'k Had geen zin om te koken, heb nu een blik goulashsoep opengetrokken. Smaakt best.
  maandag 5 november 2007 @ 19:12:41 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54386615
Het was lekker
Varkenshaas, ovenfrites, doperwten en champignons/spekjes/knoflook/paprika en ui mengsel.
  maandag 5 november 2007 @ 19:19:05 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54386759
kant en klaar maaltijd van de lidl ; stampot zuurkool met rookworst.

Dat was verdomme best lekker en dat voor maar 2.19
  maandag 5 november 2007 @ 19:28:33 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54387002
Spareribs en een salade van tomaat, rode ui, feta, avocado en komkommer opgeleukt met zwarte olijven.

En dan straks de HH kijken van Gooische Vrouwen met een bak bescheiden schaaltje Ben & Jerry's
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54387303
Gemengde salade met honing-mosterd dressing, gekruid speklapje en kruimige aardappels. Van het bakvocht nog een jus' tje gemaakt
pi_54387416
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:29 schreef Xennia het volgende:
Ik ga zo eten bij een vriendin en laat me verrassen. De wijn zal iig rijkelijk vloeien
Het was heerlijke zalm met gebakken aardappels, geroerbakte courgette met cherrytomaat en roomkaas.

Vandaag eet ik 2 broodjes met tartaar, ui, mayo en curry
pi_54388053
Glas chcolademelk light!
pi_54389337
Blikje tomatensoep, tosti en een bakje stoofpeertjesvla. Aangezien ik de bliksoep nu wel zat ben heb ik maar een pan met zooi opgezet voor kippesoep... Morgen verse zelfgemaakte kippesoep dus
pi_54390298
zo lekker een stuk appeltaart
Ja doei.
pi_54390520
Mijn diner bestond vandaag uit twee boterhammen met mixhagelslag en een kakivrucht.
  maandag 5 november 2007 @ 22:53:22 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54392503
Ik heb 30 min geleden 2 snack o jacks gehad. Geen goeie keuze, mn maag gaat tekeer alsof ze binnen bezig zijn met WW3
pi_54393576
Een snelle pasta gemaakt vanavond.

Nu knakworstje, mosterd met een wijntje
pi_54397410
Een broodje met hagelslag en een glas water
pi_54397514
kopje thee. Lekker ontbijt op bed gedaan met dochterlief voor haar verjaardag
pi_54397581
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 07:56 schreef SeaOfLove het volgende:
kopje thee. Lekker ontbijt op bed gedaan met dochterlief voor haar verjaardag
Proficiat!!!!!!!! Fijne verjaardag voor Milou en voor jou: geniet van je dochter!!!

On topic: standaard ontbijt: senseo en sigaretten....
pi_54398135
Gisteren gekookte aardappels met hachee en rode kool.

Net een bakje yoghurt met cruesli op.
pi_54398830
Vanmorgen als ontbijt twee boterhammen met aardbeienjam. En omdat ik nog een gekookt kipfletje overhad van de soep gister, heb ik de helft verwerkt tot kipkerriesalade (half kipfiletje kleinsnijden, paar eetlepels mayo, half theelepeltje gemberpoeder, 3 theelepels kerrie djawa en een kwart appelt kleinsnijden en erdoorheen roeren) en de andere helft s in plakjes met zout en peper op brood gegaan
pi_54399006
Glas Optimel drink
pi_54399880
vanavond sucadelapje, bloemkool en gekookte aardappelen.
simpel, maar o zo lekker!!!
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:25:58 #269
112545 Muck
pi_54400712
vanavond kip tandoori
pi_54400772
vanavond geen idee

vanochtend iig lekker een stukje appeltaart en twee afbakbroodjes

en vanmiddag ook 2 afbakbroodjes..

weet wel dat in, wat we ook eten vanavond (ik gok op lasagnette, kookt namelijk), er courgette, paprika en broccoli gaat zitten, want dat ligt hier in de koelkast op 't werk
Ja doei.
pi_54401237
M'n moeder is jarig, dat worden veel happen vanavond. Er ligt nog een bak bami malai in de koelkast, dat wordt m'n avondeten. 'k Ga nu water opzetten voor de thee.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:56:36 #272
112545 Muck
pi_54401463
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:48 schreef coltje87 het volgende:
M'n moeder is jarig, dat worden veel happen vanavond. Er ligt nog een bak bami malai in de koelkast, dat wordt m'n avondeten. 'k Ga nu water opzetten voor de thee.
gefeliciteerd!
mijn vader overmorgen toevallig
pi_54401469
Twee sesam crackers met stroop en kaas en een glas melk.
Zometeen een sinaasappel, vanavond mag vriendlief me verassen
pi_54402478
Afbakbroodje met avocado, tomaat, beetje mayo en peper en zout.
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:12:18 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54403347
2 broodjes gebakken ei
pi_54403589
Gisteren:
Stukjes kipfilet met verse frites.

Nu:
Stokbroodje met wijncervelaat, een stukje augurk en wat plakjes tomaat.

Vanavond:
Hamburger, gebakken krieltjes en wortels.

Morgen:
Bami met satésaus en kroepoek.
pi_54403725
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef Muck het volgende:

[..]

gefeliciteerd!
mijn vader overmorgen toevallig
Dankjewel Jij ook alvast gefeliciteerd

OT: Saté noodles, kan slechter, maar ook veel beter. Geef mij maar kerrie..
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:16:02 #278
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_54404820
donker bruintjes (koekjes van de AH), en power booster.
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:29:58 #279
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54405122
Hmmm, ik denk dat ik maar weer eens voor de vis ga vanavond. Waarschijnlijk zalm, van de gril. Met gebakken aardappeltjes, wat roerbakzooi en een salade met feta en cherrytomaatjes.
pi_54407310
Wij eten vanavond worteltjes, zelfgemaakte appelmoes, aardappelen en een krokante kipschnitzel
pi_54407417
naast mij staat een doos Merci...

misschien..

misschien ook niet
Ja doei.
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:16:21 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54407439
Vanavond wordt het de afhaal-Chinees.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54407546
Ik ben SNERT aan het maken.
pi_54407774
Ik nam de nieuwe Allerhande mee en daar stond iets in waar ik wel zin in had: gewoon ouderwetse bloemkool, gehaktballen en gekookte aardappels...........(niet dat ik daar de Allerhande voor nodig heb om het te maken, maar ik werd wel even geinspireerd)
pi_54408241
Ik doe vanavond waarschijnlijk iets makkelijks onderweg van werk naar huis... weet nog niet wat.
pi_54408347
de Allerhande

morgen maar even mee-grissen
Ja doei.
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:23:09 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54408898
Heb nu een kip in de oven men in zijn/haar kont: paprika, sjalotjes en knoflook.
Met niks of met wat rijst.
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:25:58 #288
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_54408955
een kip is doorgaans een haar
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:37:36 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54409160
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:25 schreef SHE het volgende:
een kip is doorgaans een haar

Op verpakking: een bradhanchen (ofzo) dat lijkt me een duitse haan..... verpakt in Leek, da's weer Groningen....
En nu ben ik helemaal in de war
En bedankt
pi_54409215
Groene thee nu, met een sultana hartig.
Apart
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:41:25 #291
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_54409231

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 20:31:55 ]
Zerg schreef:
pi_54409383
Stukken koe borrelen al een uur in een runderbouillonnetje met knoflook en veel peper en twee kruidnagels.
Daar schep ik straks een berg prei, champignons en zoete ui doorheen en voila: een warme, knusse maaltijdsoep. Stuk maisbrood en een fles port erbij en klaar.
Ik ben te koud en bibberig vandaag om moeilijk te doen.
pi_54409401
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Apart
Die dingen lijken me ranzig.
pi_54409633
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:49 schreef minilotje het volgende:

[..]

Die dingen lijken me ranzig.
Mij ook. Vind je ze lekker, Bluezz?

Ik had voor vandaag kip met een snel doch smakelijk oosters sausje gepland, met cashews en lente-ui.
Maar nu ik Tezz d'r aardappels en bloemkool zie staan, heb ik daar ook wel trek in Eens kijken of mr. ColdFeet al boodschappen heeft gedaan, en zo niet, of hij te spreken is over een wijziging in het menu.
pi_54409642
quote:
Apart
ja apart he? vond ik ook.
de tweede vond ik al smeriger worden en de rest hebben we weggegooid
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54409775
Teriyaki met rijst
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_54409848
hachee gemaakt, rode kool met appeltjes en aardappelpuree gemaakt dat in een ovenschotel en staat nu onder de grill
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 november 2007 @ 18:14:23 #298
163650 Greys
pi_54409855
Paëlla van de visboer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54409996
quote:
Met een sultana hartig.
Ik vind ze zo ranzig

Vanavond bios! Eens kijken wat ik daar allemaal krijg
pi_54410128
Kip Siam, uit een pakje, ontdekte ik net toen ik bij arriveerde

hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

(komt allemaal omdat ik die Merci niet heb genomen )
Ja doei.
  dinsdag 6 november 2007 @ 18:54:54 #301
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_54410691
Aardappels, velderwtjes en een saussijs
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')