Ja en daar hoor je die opinio niet overquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Men zou van dat Bosnisch gehucht geleerd hebben. Mooi niet, want nu schijnt het weer Nederlands schuld te zijn als er iets mis gaat in Oeroezgan en Nederland is vertrokken. Sterker nog, de toekomst van de NAVO staat op het spel zodra Nederland een handjevol troepen uit een of andere Centraal-Aziatische woestijn trekt! Die Hollanders doen het toch wel, zo weten de andere landen.
Dat waren vliegtuigen, geen bommen.quote:
'Onze' luchtmachtbasis in Leeuwarden staat dat nooit toe. Die bombardeert enkel linkse provincies als Groningen en Drenthequote:
1 doorgestoken dijk en creatief pompende waterschappen en die luchtmachtbasis mag watervliegtuigen bestellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:12 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
'Onze' luchtmachtbasis in Leeuwarden staat dat nooit toe. Die bombardeert enkel linkse provincies als Groningen en Drenthe![]()
Ook eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:12 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
'Onze' luchtmachtbasis in Leeuwarden staat dat nooit toe. Die bombardeert enkel linkse provincies als Groningen en Drenthe![]()
Maak een plan en voer het uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
1 doorgestoken dijk en creatief pompende waterschappen en die luchtmachtbasis mag watervliegtuigen bestellen.
'Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd...'quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die is een paar uur geleden op de trein gestapt![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd...
Nee, serieus. Was het een vaste vriendin of gewoon een incidentje.quote:
Ik zeg weggaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:13 schreef Aoristus het volgende:
Alle opties zijn nog open
Minister Eimert van Middelkoop houdt vol dat voor de verlenging van de Nederlandse missie naar Uruzgan nog steeds alle opties open liggen:
1. weggaan
2. blijven
3. blijven in afgeslankte vorm
Vertaling van de opties door een cynicus:
1. weggaan = buiten de oorlog blijven voor zolang als het kan (niet lang)
2. blijven = verder de oorlog in worden gezogen met steeds meer militairen, militaire middelen en slachtoffers
3. blijven in afgeslankte vorm = beelden van terugkerende soldaten: goed voor het thuisfront, maar binnen een jaar moeten er toch weer extra troepen heen, die in samenwerking met andere landen alvast een groot front vormen voor de uitbreiding van de oorlog na de aanval op Iran
(bieslog)
Droom je er van ook ooit zo aan je einde te komen?quote:
Ik ook. Afghanistan behoort toe aan de Taliban.quote:
Motorrijders die bij het eindpunt van ritsen nog even tussen de auto's door komen rijden.quote:
Ik ook, voordat we weer een ciaprojectje krijgen die op de Zeedijk eindigt.quote:
Wellicht,quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Droom je er van ook ooit zo aan je einde te komen?
Huh? Enlighten me.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik ook, voordat we weer een ciaprojectje krijgen die op de Zeedijk eindigt.
Zoek een baan in Irak.quote:
De eerdere inval in Afghanistan, namelijk in de jaren 70, bracht dit soort types voortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |