Ja en daar hoor je die opinio niet overquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Men zou van dat Bosnisch gehucht geleerd hebben. Mooi niet, want nu schijnt het weer Nederlands schuld te zijn als er iets mis gaat in Oeroezgan en Nederland is vertrokken. Sterker nog, de toekomst van de NAVO staat op het spel zodra Nederland een handjevol troepen uit een of andere Centraal-Aziatische woestijn trekt! Die Hollanders doen het toch wel, zo weten de andere landen.
Dat waren vliegtuigen, geen bommen.quote:
'Onze' luchtmachtbasis in Leeuwarden staat dat nooit toe. Die bombardeert enkel linkse provincies als Groningen en Drenthequote:
1 doorgestoken dijk en creatief pompende waterschappen en die luchtmachtbasis mag watervliegtuigen bestellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:12 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
'Onze' luchtmachtbasis in Leeuwarden staat dat nooit toe. Die bombardeert enkel linkse provincies als Groningen en Drenthe![]()
Ook eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:12 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
'Onze' luchtmachtbasis in Leeuwarden staat dat nooit toe. Die bombardeert enkel linkse provincies als Groningen en Drenthe![]()
Maak een plan en voer het uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
1 doorgestoken dijk en creatief pompende waterschappen en die luchtmachtbasis mag watervliegtuigen bestellen.
'Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd...'quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die is een paar uur geleden op de trein gestapt![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd...
Nee, serieus. Was het een vaste vriendin of gewoon een incidentje.quote:
Ik zeg weggaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:13 schreef Aoristus het volgende:
Alle opties zijn nog open
Minister Eimert van Middelkoop houdt vol dat voor de verlenging van de Nederlandse missie naar Uruzgan nog steeds alle opties open liggen:
1. weggaan
2. blijven
3. blijven in afgeslankte vorm
Vertaling van de opties door een cynicus:
1. weggaan = buiten de oorlog blijven voor zolang als het kan (niet lang)
2. blijven = verder de oorlog in worden gezogen met steeds meer militairen, militaire middelen en slachtoffers
3. blijven in afgeslankte vorm = beelden van terugkerende soldaten: goed voor het thuisfront, maar binnen een jaar moeten er toch weer extra troepen heen, die in samenwerking met andere landen alvast een groot front vormen voor de uitbreiding van de oorlog na de aanval op Iran
(bieslog)
Droom je er van ook ooit zo aan je einde te komen?quote:
Ik ook. Afghanistan behoort toe aan de Taliban.quote:
Motorrijders die bij het eindpunt van ritsen nog even tussen de auto's door komen rijden.quote:
Ik ook, voordat we weer een ciaprojectje krijgen die op de Zeedijk eindigt.quote:
Wellicht,quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Droom je er van ook ooit zo aan je einde te komen?
Huh? Enlighten me.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik ook, voordat we weer een ciaprojectje krijgen die op de Zeedijk eindigt.
Zoek een baan in Irak.quote:
De eerdere inval in Afghanistan, namelijk in de jaren 70, bracht dit soort types voortquote:
aardige kop, jammer van de tieten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Monidique heeft een zus.
Wel slim, zeg nou zelf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De eerdere inval in Afghanistan, namelijk in de jaren 70, bracht dit soort types voort
[ afbeelding ]
We can be heroes... if just for one day.
De cia zorgde voor een gedooghandel in heroine om de Rus uit Afghanistan te jagen. Dat is makkelijk, want als het politieke tij keert, dan kun je daar een heel ander standpunt over innemen en worden de loyale boeren die je niet meer nodig hebt weer gewoon arme Afghanen.
Tuurlijk, het is de perfecte wisselkoers.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wel slim, zeg nou zelf.
Het is daar echt een onbegonnen zaak. Over de doden onder burgers door Taliban of ander gespuis hoor je nooit zoveel, daar zijn de hollandse zieltjes weer te teer voor.
Grausquote:Vragen van het lid Graus (PVV) aan de ministers van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit en Binnenlandse Zaken over het bericht dat dieren op een kinderboerderij in Zwijndrecht dreigen te verhongeren.
1.)
Bent u bekend met het bericht “Dieren dreigen te verhongeren” *?
2.)
Is het waar dat de voor de kinderboerderij bestemde subsidies “in een bodemloze put” zijn verdwenen?
3.)
Welke actie gaat u ondernemen om deze dieren van de hongerdood te redden en op te vangen?
Wat heeft Nederland met Afghanistan dat ze zulk goed werk doenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ach, de CIA stak natuurlijk zelf ook zijn neus in de cokehandel. Net zoals de Britse geheimde dienst ooit 'thee'klippers naar China liet varen die volgeladen met opium terugkwamen.
Toch vind ik dat er wel goede dingen gedaan worden in Afghanistan.
De Verenigde Staten heeft van de VN per resolutie de machtiging gekregen tot zelfverdediging en we hebben ons daar toen nadrukkelijk achter geschaard. Ik vind het een beetje laf om je dan op de publieke opinie te beroepen om de troepen terug te trekken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat heeft Nederland met Afghanistan dat ze zulk goed werk doen
Ik was al tegen de 'opbouwmissie' . Het is geen spelletje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De Verenigde Staten heeft van de VN per resolutie de machtiging gekregen tot zelfverdediging en we hebben ons daar toen nadrukkelijk achter geschaard. Ik vind het een beetje laf om je dan op de publieke opinie te beroepen om de troepen terug te trekken.
Van Middelkoop is natuurlijk een knurft dat hij zich van tevoren al in zijn kaarten laat kijken en dom gaat roepen dat we blijven, maar dat is een andere discussie.
Dat was toch gewoon een NAVO verhaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De Verenigde Staten heeft van de VN per resolutie de machtiging gekregen tot zelfverdediging en we hebben ons daar toen nadrukkelijk achter geschaard.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een NAVO verhaal..
quote:The UN Security Council did not have to authorize the use of force in the NATO-led military operations in Afghanistan as it was an act of collective self-defense provided for under Article 51 of the UN Charter. The Security Council has, however, authorized the International Security Assistance Force to use force in its mission of securing the country.
6 november, jij ik, Brussels terras?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een NAVO verhaal..
Dan kan ik niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
6 november, jij ik, Brussels terras?
Ik vind 'het kost een tyfuspartij geld' anders een prima argument.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
De Verenigde Staten heeft van de VN per resolutie de machtiging gekregen tot zelfverdediging en we hebben ons daar toen nadrukkelijk achter geschaard. Ik vind het een beetje laf om je dan op de publieke opinie te beroepen om de troepen terug te trekken.
En het móet ook jou zijn, niemand anders.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als jij niet gaat, ga ik ook niet. Jij bent de enige reden dat ik gá.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
En het móet ook jou zijn, niemand anders.
Het is niet onverstandig om goodwill te kopen bij een president die zo duidelijk in machtsblokken denkt. Dan kun je maar beter aan de goede zijde verkeren zodat er af en toe wat overschiet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind 'het kost een tyfuspartij geld' anders een prima argument.
Owja, opeens wordt geldverspilling wel herkent.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind 'het kost een tyfuspartij geld' anders een prima argument.
Die ook. Maar deze zak zag me over het hoofd toen ik met een kleine 200 wilde passeren. Had al voor hem afgeremd omdat ik het niet vertrouwde en even met het grootlicht geseind, maar toch gewoon naar links komenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Motorrijders die bij het eindpunt van ritsen nog even tussen de auto's door komen rijden.![]()
![]()
En de mensen in Afrika dan? Die zijn minder belangrijk? Dus wegens een aanval op de VS waar vermoedelijk Afghanistan als bakermat aan ten grondslag lag gaan we nu de Afghaanse burgers beschermen? Wat een egoisme schuilt daarachter!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:53 schreef Xtreem het volgende:
Ik zeg: Blijven
We hebben de morele (Hoi EchtGaaf) verplichting op ons genomen om de Afgaanse burgers te beschermen. Of je daar destijds voor of tegenwas doet er nu niet meer toe; we zitten er. We kunnen het uit humaan en moreel oogpunt niet maken om ze nu ineens te laten vallen.
daar zeer serieus mee dreigen om een ander voor het karretje te spannen is een ander verhaal.
Oei!!! Dat zijn inderdaad kut-situaties! Heb je ook vaak met auto's die dat doen, of beter, de bestuurder in de auto.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die ook. Maar deze zak zag me over het hoofd toen ik met een kleine 200 wilde passeren. Had al voor hem afgeremd omdat ik het niet vertrouwde en even met het grootlicht geseind, maar toch gewoon naar links komen
Wat heeft Afrika daar mee te maken?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En de mensen in Afrika dan? Die zijn minder belangrijk? Dus wegens een aanval op de VS waar vermoedelijk Afghanistan als bakermat aan ten grondslag lag gaan we nu de Afghaanse burgers beschermen? Wat een egoisme schuilt daarachter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |