Juist, en dat wordt iequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Gaan we allemaal zeggen hoe awesome Mario Galaxy wordt
Dus als dat net je ding isquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:16 schreef Oproerkraaier het volgende:
Volgens mij zuigt ie aars
OMFGWTFBBQ!!1eins!!11quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://www.gametoday.nl/a(...)t___U_R_MR_GAY_.html
UR MR GAY!
Klopt wel, aangezien Nintendrone's graag in hun kontje worden geneukt![]()
ASS IS REDquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
OMFGWTFBBQ!!1eins!!11
Kom anders even met iets origineels aanzetten in plaats van nieuws van 4 maanden oud![]()
Ontopic: Nog maar iets meer dan 2 weken en dan weet iedereen weer waarom hij/zij een Wii heeft aangeschaft![]()
Vind je dat nu leuk om _elk_ mario topic hetzelfde nieuwtje van maanden geleden te posten. Denk je niet dat mensen het nu wel wetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
I AR GAY!
Ja, ze hebben er dit keer echt iets van gemaakt bij Nintendoquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn complimenten voor het diepgaande verhaal van Galaxy deze keer![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Eeuh, dit is mijn eerste topic waarin ik het post. Ik weet ook wel dat jij een stijve fallus krijgt van onze olijke stereotype Italiaanse loodgieter, maar ik houd net zoveel van hem als jij... Alleen platonisch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Vind je dat nu leuk om _elk_ mario topic hetzelfde nieuwtje van maanden geleden te posten. Denk je niet dat mensen het nu wel weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
16 novemberquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:54 schreef Triptamine het volgende:
Wanneer is de release ook alweer?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:15 schreef RaymanNL het volgende:
Het word nu toch wel tijd dat ik een Super Mario Galaxy avatar neem, aangezien de launch dichtbij is
quote:
Dat heb ik tot nu toe nergens gelezen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:32 schreef Komakie het volgende:
Ik heb begrepen dat je er serieus duizelig en/of misselijk van kunt worden van het spelen omdat er zoveel in rondgedraaid wordt enzo. Schijnt serieus zo te zijn....
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:32 schreef Komakie het volgende:
Ik heb begrepen dat je er serieus duizelig en/of misselijk van kunt worden van het spelen omdat er zoveel in rondgedraaid wordt enzo. Schijnt serieus zo te zijn....
http://nl.wii.com/software/18/index.htmlquote:Koizumi:
Zodra een stukje van het spel af was, ging ik ermee naar Shimizu-san zodat hij het kon uitproberen. Als hij vertelde dat hij er duizelig van werd, zei ik: “Oké, ik pas het meteen aan.”, en ging aan de slag.
Iwata:
Een soort menselijke sensor voor bewegingsziekte dus! (lacht)
Shimizu:
Ja, dus ik behield de rol van sensor. Dus als bijvoorbeeld Miyamoto-san langskwam en zei dat we de camerahoeken spectaculairder moesten maken, antwoordde ik hem dat ik dan duizelig zou worden. Het probleem is dat hij zelden luistert naar wat ik te zeggen heb. Maar als hij een van de testers hoort zeggen dat hij duizelig wordt, zegt hij: “Oké, we passen het meteen aan.” (lacht)
Waarom staat er op die website steeds achter Miyamoto "-san"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wii.com/software/18/index.html
http://nl.wii.com/softwar(...)laxy/vol1/page2.html
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom staat er op die website steeds achter Miyamoto "-san"
Gekke japanners.quote:
Achtervoegsel achter andermans naam, vergelijkbaar met ons 'meneer'. Is echter iets amicalers maar tegelijkertijd wel respectvol, daarom nooit bij je eigen naam gebruiken. Wordt voornamelijk achter de achternaam gebruikt. Alleen bij mensen die men zeer goed kent kan het achter de voornaam gebruikt worden. -san is beleefder dan het ook wel gebruikte -kun, dat veel amicaler is. -san wordt ook gebruikt achter winkeltype om de baas aan te duiden. Bijv.: 'honya' is een boekwinkel. 'honya-san' is de boekhandelaar. Zie ook -sama.
quote:Yokota:
When the track was rejected, the words that Kondo-san had said really stuck with me. Those words were "Yokota-san, if somewhere in your mind you have an image that Mario is cute, please get rid of it."
Iwata:
I see.
Yokota:
When I heard that, I realised that I had always had this image that Mario was a character for kids, and without realising it, I had been composing “cute” music that I thought would appeal to children. I asked Kondo-san at the time, "Then what kind of music would work with Mario?” He replied that "Mario is cool".
Weet niet wat de spoiler is, maar ik hoop dat geen enkele website de spoiler gaat overnemen, iig niet in de titel van het bericht. Las er net al over op GoNintendo en die gast wilde de spoiler iig niet op zijn frontpage zetten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Godverfuckingdomme. Ik post op een bepaalde forum (voor ex-NeoGAFers) en een complete fucking oetlul post een gigantische spoiler als een fucking topictitel.
Het is wel een leuke spoiler en een zeer aangename verassing. Maar ja daarom is het ook een fucking spoiler. Godverdomme.
Daarom kijk ik ook niet naar de filmpjes die overal verschijnen en naar de screens om het wachten ook makkelijker te maken. Heb dat met de Wii release niet gedaan (vantevoren naar events gaan waar je er al op kon gamen enzo) en dat maakte het wachten erop echt moeilijk, wil dat met Galaxy niet hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou ja het valt opzich wel mee. Ik bedoel het is geen spoiler van een verhaal ofzo. Maar het is dus zo dat je wacht op de game. En als je zulke dingen leest wordt het alleen maar moeilijker.
Leugenaar dat meen je toch niet!quote:
Cybje is stiekem van onsquote:Op donderdag 1 november 2007 08:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Leugenaar dat meen je toch niet!
Kon me niet inhouden maar de spoiler die ik gelezen heb is wel awesomequote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Godverfuckingdomme. Ik post op een bepaalde forum (voor ex-NeoGAFers) en een complete fucking oetlul post een gigantische spoiler als een fucking topictitel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Kon me niet inhouden maar de spoiler die ik gelezen heb is wel awesome
Voor degenen die hem willen lezen - het is niet echt bijzonder ofzo, maar nog totaal niet bekend.waarom doe je dat nou.... nou moest ik lezen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of lieg je nou?![]()
en trap ik er gewoon met open ogen in?![]()
Je krijgt het als je alle sterren hebt gehaald.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
waarom doe je dat nou.... nou moest ik lezen....![]()
of lieg je nou?![]()
en trap ik er gewoon met open ogen in?![]()
dude....quote:Op donderdag 1 november 2007 10:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je krijgt het als je alle sterren hebt gehaald.
Als je dat al spoilers vindquote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als je dat al spoilers vind
Bij post A kun je een keuze maken of je gespoilt wilt worden of niet
en post B zegt eigenlijk niets over A en is een gegeven dat al jaren meedraait in games.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ohwja, screens vergelijking (schaamteloos van Neogaf gekopieerd) :quote:E3 2006: http://www.jeux-france.co(...)516_132857_0_big.jpg
Final: http://www.jeux-france.co(...)31_190529_29_big.jpg
GDC 2007: http://www.jeux-france.co(...)308_220647_2_big.jpg
Final: http://www.jeux-france.co(...)031_190045_8_big.jpg
E3 2006: http://www.jeux-france.co(...)914_174038_0_big.jpg
Final: http://www.jeux-france.co(...)31_190053_20_big.jpg
Sept. 14: http://www.jeux-france.co(...)914_174040_1_big.jpg
Final: http://wiimedia.ign.com/w(...)0071031104339905.jpg
E3 2006: http://revolutionmedia.ig(...)0060510043932826.jpg
Final: http://wiimedia.ign.com/w(...)0071031104337015.jpg
E3 2006: http://revolutionmedia.ig(...)0060531041733945.jpg
Final: http://www.jeux-france.co(...)31_190048_13_big.jpg
[ Bericht 86% gewijzigd door RaymanNL op 01-11-2007 12:23:15 ]14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door RaymanNL op 02-11-2007 11:22:59 (da\'s een spoiler slet!) ]
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:16 schreef GGMM het volgende:Wat ben je ook een lul heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet het verdomme in SPOILERTAGS, idioot!!!
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Vind het dan ook erg jammer dat 90% van de mensen een IQ heeft dat lager is dan die van Bonnie Sinclairquote:Op donderdag 1 november 2007 19:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik word ook helemaal schijtziek van mensen die serieus proberen te beargumenteren dat het geen spoiler is.
Het is gewoon een fucking spoiler, klaar.
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Wat ben je ook een lul he
Zet het verdomme in SPOILERTAGS, idioot!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Hele vette verse screens: niet echt spoilerachtig, maar er zijn mensen die ze niet willen zien, vandaar de tags
Wordt al duizelig van het zien van die screenshotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kan ik niet zo goed tegen 3d games
A little bit hateful
Maarja, gamespot gaf Nintendogs ook een 9.1, dus die kun je ook al niet vertrouwenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh laat maar zitten.
Volgens 1UP is Twilight Princess een 10.Belachelijk.
Ik heb IGN en Gamespot altijd belangerijker gevonden.
Hoe dan ook... Gamespot kijk ik het meest naar uit.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar Trauma Center is dan ook maar een opgevoerde port van de DS-versie.
ik post niet eens een spoiler ukkepukquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef Sickert het volgende:
- leuk voor je, maar lees het bericht van mij van een paar posts eerder eerst maar -
Bijenpakje
Yes Sir!quote:Op donderdag 1 november 2007 09:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Cybje is stiekem van onsNu snel terug naar je eigen hok!
Sorryquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:54 schreef RaymanNL het volgende:
Goed, we raken off topic![]()
![]()
Super Mario Galaxy
![]()
Da's niet extreem langquote:Op zondag 4 november 2007 22:09 schreef Ruzbeh het volgende:
15-20 uur
Dan heb je nog wel meer te doen hoorquote:
Dat hoop ik idd. Naja, heel veel games zijn tegenwoordig zo rond de 10 uur. (Tenminste, Wii games danquote:Op maandag 5 november 2007 09:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel meer te doen hoorNeem ik aan iig
wtfquote:Op maandag 5 november 2007 09:48 schreef RaymanNL het volgende:
wtf? Insidegamer heeft al een recensie: http://www.insidegamer.nl/wii/supermariogalaxy/recensies/18209 ?
quote:Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, dat risico kunnen ze niet nemen.
De review van IG is waarschijnlijk gebaseerd op een flinke speelsessie bij Nintendo HQ, dat konden wij ook doen.
Geen 10? Kutspel. Slotje graag.quote:Op maandag 5 november 2007 09:48 schreef RaymanNL het volgende:
wtf? Insidegamer heeft al een recensie: http://www.insidegamer.nl/wii/supermariogalaxy/recensies/18209 ?
Het rare is ook dat ze een 9+ geven, maar waarom staat nergens duidelijkquote:
Ach het is Insidegamer héquote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het rare is ook dat ze een 9+ geven, maar waarom staat nergens duidelijkZe zijn keipositief over de game, gaat dus helemaal nergens over.
Kerel die de recensie geschreven heeft zit in me klas.quote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het rare is ook dat ze een 9+ geven, maar waarom staat nergens duidelijkZe zijn keipositief over de game, gaat dus helemaal nergens over.
Konnichiwa vanuit Nederland!quote:Op dinsdag 6 november 2007 06:23 schreef Blaetman het volgende:
Ik zit in Japan
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef mrdjey het volgende:
Heb je ook andere pakjes dan het bijen pakje?
Met een beetje geluk volgende week woensdagquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:44 schreef Ruzbeh het volgende:
OMFG volgende week vrijdag komt ie uit.![]()
![]()
Ik heb mijn zusje die bij de Bart Smit werkt al ingeschakeld...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:09 schreef disjfa het volgende:
Ik heb al mensen ingeschakeld die overdag naar de winkels kunnen als ik werk
Is she seeing someone?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje die bij de Bart Smit werkt al ingeschakeld...![]()
het hele jaar door 15% korting....![]()
quote:
IGN 9.7 http://wii.ign.com/articles/833/833298p1.htmlquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Watvoor ratings zal Super Mario Galaxy krijgen van IGN en Gamespot?
Ik voorspel (jaja, daar komt 'ie...):
IGN 9.8
Gamespot 9.5
Verbaasd?quote:Op donderdag 8 november 2007 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar het spel scoort grandioos so far![]()
Wat denk je zelf.quote:
Maar is toch een 3rd party game? Niet van Nintendo zelf?quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:50 schreef Nebo het volgende:
Brain training zie ik ook regelmatig voor de wii.
Ik ook, Discovery komt ie regelmatig voorbij.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zag gisteren een Mario Galaxy reclame op TV
De Wii verkoopt nog als een tiet, dus daar zouden ze alleen maar verlies op maken (tenzij ze hem 300 maken maar dan maakt het voor de klant niets uit).quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen dat er nog geen wii-mario bundel is aangekondigd vind ik wel raar. Dat zou echt een kerstklapper kunnen worden
Ik las het ook netquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:17 schreef Xrenity het volgende:
Zie net dit op nintendo.nl
www.hoegoedkenjijmario.nl
Niet echt bijster boeiend
Alleen jammer dat ze tieten niet verkopenquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De Wii verkoopt nog als een tiet, dus daar zouden ze alleen maar verlies op maken (tenzij ze hem 300 maken maar dan maakt het voor de klant niets uit).
Er staat ook dat er een co-op mode in SMG komt, iets wat ik nog niet wistquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik las het ook netDat is voor de nieuwe gamers
Ja, je kunt een vriend met een andere wiimote sterretjes laten schieten, of muntjes laten verzamelenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:49 schreef Devolution het volgende:
[..]
Er staat ook dat er een co-op mode in SMG komt, iets wat ik nog niet wist
spannend!quote:Op zondag 11 november 2007 12:23 schreef Ulreazj het volgende:
Nog paar dagen.
Waarschijnlijk in de winkels die hem voor vrijdag verkopenquote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef kutaapmnhondisdood het volgende:
weet iemand waar je mario galaxy VOOR vrijdag kan krijgen in twente?
Lokale gameshop, Intertoys, Bart Smit, E-Plaza, Dixons, Dynabyte, Free Record Shop etc.quote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef kutaapmnhondisdood het volgende:
weet iemand waar je mario galaxy VOOR vrijdag kan krijgen in twente?
Wat ik wel jammer vind is dat sommige reviewers onnozele nadelen gaan zitten verzinnen om maar die 9 of 9,5 goed te praten. Maar verder vind ik die hoge cijfers niet meer dan volkomen terecht.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij staat nu op 97.3% @ Gamerankings.
OMFG
http://youtube.com/watch?v=HoUpF7rvfnkquote:Op zondag 11 november 2007 16:05 schreef newguy het volgende:
oh batman met zijn bom, geniale scene BTWstaat wel op youtube
maar nog 3 dagjeswiii
Idd, zoiets heet nou uitdagingquote:Op maandag 12 november 2007 02:58 schreef Blaetman het volgende:
Nadeel:
- the spring suit is hard to control - mja dat hoort, verder valt het reuze mee dat ie hard to control is
En jawel hoorquote:
vraag 'm aan de sint, die komt zaterdag al aan...quote:Op maandag 12 november 2007 19:33 schreef super-muffin het volgende:
Wat een vette game.
Eerst was ik er niet zo heel erg enthousiast over, maar na wat filmpjes ben ik helemaal verkocht!
Helaas moet ik een beetje op de centjes letten met de aanstaande feestdagen.
50 euroquote:Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe duur wassie bij dyna?
Echt gast, als deze game je niet bevalt ben je van steenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ga em zo ook halen..hij moet me toch echt wel bevallen anders gaat de Wii echt de deur uit hoor, dan wordt ik misschien te oud voor die shit..
Je bedoelt: ben ik nog te jong voor die shit. Geeft nietquote:Op woensdag 14 november 2007 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ga em zo ook halen..hij moet me toch echt wel bevallen anders gaat de Wii echt de deur uit hoor, dan wordt ik misschien te oud voor die shit..
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 14 november 2007 18:34 schreef RaymanNL het volgende:
GVD wat is het toch vetProbleem is alleen dat ik morgen pas verder kan, omdat me Wii op de grote tv staat aangesloten, en m'n moeder haar programma's weer wil kijken
GVD, dan maar staren naar het hoesje
Zie je wel, de eplaza in Amersfoort had ze dus ook gewoon, stelletje leugenaarsquote:Op woensdag 14 november 2007 18:32 schreef speknek het volgende:
De E-plaza in Utrecht heeft ze. Of had ze, want achter mij stonden nog drie mensen in de rij met Mario Galaxy.
Wel leuk dat ik hem heb natuurlijk, maar ik ben nog knee-deep in Metroid.
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef depax het volgende:
fuck ik heb hem ook ga nu weer spelen
maar ik zit dus al vast
en weer geen nederlands klote nintendo
star get = ster krijgt...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef depax het volgende:
maar ik zit dus al vast
Hoeveel sterren heb je nu dan? Ik zit op 3quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef depax het volgende:
maar ik zit dus al vast
Ahjoh, morgen weer een dagquote:Op woensdag 14 november 2007 18:34 schreef RaymanNL het volgende:
GVD wat is het toch vetProbleem is alleen dat ik morgen pas verder kan, omdat me Wii op de grote tv staat aangesloten, en m'n moeder haar programma's weer wil kijken
GVD, dan maar staren naar het hoesje
GOTY van GOTY ? Beetje dubbelop hè .quote:Op woensdag 14 november 2007 19:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb em! Ik heb een PS3 en vind de meeste Wii games maar partycrap, maar dit is mijn GOTY van het jaar
De gameplay is voorlopig heerlijkOok grafisch ziet het er super uit trouwens.
Waarom zou je nederlands in een game wilen?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef depax het volgende:
maar ik zit dus al vast
Deze game is imo tot waar ik ben veel beter dan Mario 64. Of ie beter is dan destijds 64 weet ik nietquote:Op woensdag 14 november 2007 19:35 schreef JK het volgende:
[..]
GOTY van GOTY ? Beetje dubbelop hè .
Maar is hij net zo gaaf als Mario64 destijds was ? Qua hoe het spel aanvoelt, nieuwe dingen evt...?
54 sterrenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:07 schreef Ludacriss het volgende:
Voor hoeveel hebben jullie alle hem gehaald?
Meer.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef RaymanNL het volgende:
Het zijn toch trouwens max 3 sterren per galaxy? Of toch wel meer? Want dat zou wel mooi zijn, want ik vind het niet zo leuk om 8 keer hetzelfde level te bezoeken...
dat is juist het vette aan marioquote:Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef RaymanNL het volgende:
Het zijn toch trouwens max 3 sterren per galaxy? Of toch wel meer? Want dat zou wel mooi zijn, want ik vind het niet zo leuk om 8 keer hetzelfde level te bezoeken...
niet ik engels is als mijn eerste taalquote:Op woensdag 14 november 2007 19:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
star get = ster krijgt...
zo, het hele spel vertaald...
kort je weet dat je 150 sterren moet?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef Oksel het volgende:
¤45,-
Heb er de eerste 5 uur opzitten. En hij's lekker.. Stuk of 15 sterren heb ik. Kort spel, relatief. En best makkelijk. Al wel een paar keer doodgegaan. En je levens tellen wel op, maar als je saved en load heb je altijd weer 3 levens.
Ik ben vandaag al 3 keer dood gegaan in het spelquote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef Oksel het volgende:
¤45,-
Heb er de eerste 5 uur opzitten. En hij's lekker.. Stuk of 15 sterren heb ik. Kort spel, relatief. En best makkelijk. Al wel een paar keer doodgegaan. En je levens tellen wel op, maar als je saved en load heb je altijd weer 3 levens.
En dan nog langer wachten tot het hier uitkomt zeker. Alsof Nintendo een beetje tijd en geld gaat verspillen aan die enkele duizenden Nederlanders die geen Engels kunnen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef depax het volgende:
[..]
niet ik engels is als mijn eerste taal
nee mijn ouders.
Anders maar in het duits opzetten.
Ik moest stoppen want mijn ma wilde een duitse film zien :\
elke andere developer heeft het waarom nintendo niet.
tis misschien 5000 lines maximaal dat je vertaald.
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef Oksel het volgende:
¤45,-
Ik heb er wel hetzelfde gevoel bij als Mario 64 ja. Dat vond ik toen ook zo übervet. Geweldige game. Gewoon het springen door de wereld en met lange sprongen de andere kant van de planeet halen is al cool. Het voelt gewoon compleet en is funquote:Op woensdag 14 november 2007 19:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Deze game is imo tot waar ik ben veel beter dan Mario 64. Of ie beter is dan destijds 64 weet ik niet
Dit is zegmaar een über versie van het concept zoals SMB3 dat was tov Mario bros.
Er wordt constant nieuwe zooi naar je toegegooit waardoor je nooit hebt van 'Moet ik nou weer dit schilderij in'.
langer wachten je weet dat ubi activision en ea gewoon de taal erbij hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En dan nog langer wachten tot het hier uitkomt zeker. Alsof Nintendo een beetje tijd en geld gaat verspillen aan die enkele duizenden Nederlanders die geen Engels kunnen.![]()
Waarom woon jij met je 24 jaar nog bij je oudersquote:Op woensdag 14 november 2007 20:35 schreef depax het volgende:
[..]
langer wachten je weet dat ubi activision en ea gewoon de taal erbij hebben.
Dat heet synchroon vertalen.
Ik krijg mijn ouders dus nu niet aan galaxy betekend dus dat ik ook niet zoveel mag spelen wat ze willen andere dingen zien.
Mysims speelde mijn moeder
carnival games spelen we allemaal.
het zijn ook niet alleen nederlanders er zijn genoeg vlamingen die geen engels spreken ( frans dan weer wel denk ik )
Oh..quote:Op woensdag 14 november 2007 20:28 schreef depax het volgende:
[..]
kort je weet dat je 150 sterren moet?
Doodgaan is wat anders dan makkelijk. Doodgaan = stom van randjes vallen, makkelijk = eindbazen verslaan zonder geraakt te worden.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:30 schreef Slein83 het volgende:
[..]
En best makkelijk.
en dan
Al wel een paar keer doodgegaan.
loosert![]()
ik ben 24 en woon nog bij mijn oudersquote:Op woensdag 14 november 2007 20:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom woon jij met je 24 jaar nog bij je ouders
[offtopic]quote:Op woensdag 14 november 2007 21:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik ben 24 en woon nog bij mijn ouders![]()
maar zodra ik afgestudeerd ben ga ik samen met m'n vriendin een huis zoeken...![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Doodgaan is wat anders dan makkelijk. Doodgaan = stom van randjes vallen, makkelijk = eindbazen verslaan zonder geraakt te worden.
Loosert..
Gerezen? Is dat nieuw ?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:51 schreef Oksel het volgende:
24 en nog thuis..
Jezus, wat een verschil. Ik heb al 4 jaar op kamers gewoon, 1 jaar gerezen en woon 3 jaar samen. En ben ook 24 en nog niet afgestudeerd.
Gerezen??quote:Op woensdag 14 november 2007 21:51 schreef Oksel het volgende:
24 en nog thuis..
Jezus, wat een verschil. Ik heb al 4 jaar op kamers gewoon, 1 jaar gerezen en woon 3 jaar samen. En ben ook 24 en nog niet afgestudeerd.
45 euro, bij Dynabyte kostie 43 euro maar is nog niet te koop.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:07 schreef Ludacriss het volgende:
Voor hoeveel hebben jullie alle hem gehaald?
Het zijn er dan ook 120.quote:
Ubisoft is een Frans bedrijf, dus niet zo gek dat ze naar het Nederlands vertalen en EA maakt spellen die zoveel mogelijk mensen moeten aanspreken dus hun games moeten ook in zoveel mogelijk talen zijn. Nintendo geeft geen reet om Europa (alleen de grote Europese landen misschien) dus Nederlandse vertalingen van hun games zul je toch nooit krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:35 schreef depax het volgende:
[..]
langer wachten je weet dat ubi activision en ea gewoon de taal erbij hebben.
Dat heet synchroon vertalen.
Ik krijg mijn ouders dus nu niet aan galaxy betekend dus dat ik ook niet zoveel mag spelen wat ze willen andere dingen zien.
Mysims speelde mijn moeder
carnival games spelen we allemaal.
het zijn ook niet alleen nederlanders er zijn genoeg vlamingen die geen engels spreken ( frans dan weer wel denk ik )
mediamarkt hengelo had hem nog nietquote:Op woensdag 14 november 2007 22:51 schreef Draganta het volgende:
Ontopic aub.
Ik heb Super Mario Galaxy net gekregen maar omdat ik nog niet jarig ben krijg ik hem nog nietHij was te koop bij de MediaMarkt in Heerlen, maar ik denk ook in andere mediamarkten
Gast dit soort privacy zaken ga je toch niet hersenloos op een forum postenquote:Op donderdag 15 november 2007 00:27 schreef depax het volgende:
nog even op mijn thuis situatie. Dat jullie je daar mee bemoeien moet je zelf weten.
Je weet niet waarom ik nog thuis woon ( en geloof me dat doe ik niet voor mijn eigen plezier)
Dus houd alstublieft op met dat commentaar. MIjn collega's en familie weten waarom ik nog thuis woon. En eerlijk gezegd gaat het jullie geen zak aan. Geloof me ik ben echt niet iemand die zijn hele leven bij pappie en mammie wil wonen.
Ach stik ook ik woon nog thuis omdat ik mijn ouders financieel ondersteun ( ik bedoel dus ik zorg dat ze kunnen leven en een dak boven hun hoofd hebben. Mijn ouders zijn meer kwijt per maand dan dat ze verdienen door hoge medische kosten vanuit mijn moeders bedrijfsongeluk en mijn vader werkt bij stichting toezicht. Samen verdienen ze minder dan ik alleen.)
altijd die kut opmerkingen van tis nog lekker thuis zeker zo bij pappie en mammie.
Ja hoor geweldig .ooh ja dit bericht kwam mede totstand met Thuiszorg westelijke mijnstreek ( nu orbis)
en onze eigen regering dankzij hun regeling met betrekking tot dit soort gevallen zat mijn moeder een jaar tussen wal en schip
niemand kent me hier.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gast dit soort privacy zaken ga je toch niet hersenloos op een forum posten!
Anyway maar Mario Galaxy is dus zalig right?![]()
Ja, maar het is niet zo heel bijzonder, de 2e persoon kan met de wiimote zwaaien om voorwerpen voor de eerste speler op te pakken en dergelijkequote:Op donderdag 15 november 2007 02:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja hoe zit dat nou precies? Zit er nou wel een offline co-op mode in?
Gevarieerd, geweldige controls, bijna perfecte camera, origineel, coop is leuk. Spel is fantastisch ??quote:Op donderdag 15 november 2007 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
En, wat zijn de eerste indrukken?
Wat ik ervan gezien heb onderschat jij het nu heel erg. Het zijn maar een paar kleine dingen. Maar als jij bij een eindbaas een vriendje hebt die de kogen even voor je tegen houd bij je laatste leven is dat best handigquote:Op donderdag 15 november 2007 07:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet zo heel bijzonder, de 2e persoon kan met de wiimote zwaaien om voorwerpen voor de eerste speler op te pakken en dergelijke
GOTY, 10/10quote:Op donderdag 15 november 2007 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
En, wat zijn de eerste indrukken?
die reacties zijn wel lachen...quote:Op donderdag 15 november 2007 00:27 schreef depax het volgende:
oh ja dit is toch wel de beste review heerlijk hoe biased iemand kan zijn:
http://www.variety.com/review/VE1117935396.html?categoryid=1269&cs=1
vooral het logo rechtsboven in bekijken na het lezen.
eerst de Wii afkraken om vervolgens te zeggen:quote:THIS IS A GREAT REVIEW! It's great seeing that someone else sees the WII as the terrible console it is. Nintendo SUCKS. Nothing touches the power of the PS3 nada. Best graphics ever.
quote:I've never played the wii and never will. With graphics like the ones I've seen, who would, I get better from my PSP.
Kun je wel tellen? In jouw en mijn tempo dat zo te zien gelijk is, betekent dat voor 150 sterren dus 50 uur spelen (ervan uitgaande dat het niet moelijker wordt naarmate je verder komt) om het eenmaal uit te krijgen. En daarna kun je in de luigi-modus nog eens proberen etc.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef Oksel het volgende:
¤45,-
Heb er de eerste 5 uur opzitten. En hij's lekker.. Stuk of 15 sterren heb ik. Kort spel, relatief. ...
"nee ik wil het niet. nee ik wil het niet. nee ik wil het niet!"quote:Op donderdag 15 november 2007 00:27 schreef depax het volgende:
nog even op mijn thuis situatie. Dat jullie je daar mee bemoeien moet je zelf weten.
Je weet niet waarom ik nog thuis woon ( en geloof me dat doe ik niet voor mijn eigen plezier)
Dus houd alstublieft op met dat commentaar. MIjn collega's en familie weten waarom ik nog thuis woon. En eerlijk gezegd gaat het jullie geen zak aan. Geloof me ik ben echt niet iemand die zijn hele leven bij pappie en mammie wil wonen.
"Aandacht! Aandacht! Aandacht!"quote:Ach stik ook ik woon nog thuis omdat ik mijn ouders financieel ondersteun ( ik bedoel dus ik zorg dat ze kunnen leven en een dak boven hun hoofd hebben. Mijn ouders zijn meer kwijt per maand dan dat ze verdienen door hoge medische kosten vanuit mijn moeders bedrijfsongeluk en mijn vader werkt bij stichting toezicht. Samen verdienen ze minder dan ik alleen.)
altijd die kut opmerkingen van tis nog lekker thuis zeker zo bij pappie en mammie.
Ja hoor geweldig .ooh ja dit bericht kwam mede totstand met Thuiszorg westelijke mijnstreek ( nu orbis)
en onze eigen regering dankzij hun regeling met betrekking tot dit soort gevallen zat mijn moeder een jaar tussen wal en schip
leuk voor je. nu weer ontopic verdomme.quote:en nu wil ik er niks meer over horen. Ik ben blij dat ik nog thuis woon. Hebben mijn ouders ten minste nog een huis.
Daarom ben ik er ook overtuigd dat de breuk met mijn ex ( vlak voor onze verloving en samenwoning) nodig was.
oh ja dit is toch wel de beste review heerlijk hoe biased iemand kan zijn:
http://www.variety.com/review/VE1117935396.html?categoryid=1269&cs=1
vooral het logo rechtsboven in bekijken na het lezen.
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
"nee ik wil het niet. nee ik wil het niet. nee ik wil het niet!"
[..]
"Aandacht! Aandacht! Aandacht!"
[..]
leuk voor je. nu weer ontopic verdomme.
Hoe komen jullie toch steeds aan 150 sterren? Er zitten 120 sterren in hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 12:31 schreef Roquefort het volgende:
Kun je wel tellen? In jouw en mijn tempo dat zo te zien gelijk is, betekent dat voor 150 120 sterren dus 50 uur spelen
zielig mensjes net als of ik zoiets voor aandacht doe.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
"nee ik wil het niet. nee ik wil het niet. nee ik wil het niet!"
[..]
"Aandacht! Aandacht! Aandacht!"
[..]
leuk voor je. nu weer ontopic verdomme.
Hoe kan je die voorelkaar krijgen?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:23 schreef depax het volgende:
[..]
mario glitch
http://www.youtube.com/watch?v=hCkUu-9wtFs
Haha, je woont nog bij je oudersquote:Op donderdag 15 november 2007 00:27 schreef depax het volgende:
- heel verhaal-
als fok!games nou ff een review online gooit met een 10 gaat ie misschien Zelda OoT wel voorbij...quote:
Maar de reviewers van fok zijn erger dan de mensen van gamespotquote:Op donderdag 15 november 2007 15:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
als fok!games nou ff een review online gooit met een 10 gaat ie misschien Zelda OoT wel voorbij...![]()
Bowser sprong op zo'n groen platform en viel in de ruimte. Tenminste, dat zegt die kerel op de video.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hoe kan je die voorelkaar krijgen?
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:41 schreef Chanty87 het volgende:
Onofficiële soundtrack voor de liefhebbers (zoals ik)
bedanktquote:Op donderdag 15 november 2007 17:41 schreef Chanty87 het volgende:
Onofficiële soundtrack voor de liefhebbers (zoals ik)
nu je het er toch over hebt, waar blijft die foto van je jas?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:45 schreef RaymanNL het volgende:
GVDWat is die kutgame toch geweldig zeg
Wat heb ik weer genoten vanmiddag. Ik zit nu op 15 sterren
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe allemaal wel vrij makkelijk vind. Maar gvd, wat is het toch allemaal mooi en stijlvol
.....
Sweet Sweet Galaxy was trouwens ook vet om te doenGVD, kutzooi, ik wil verder
Ik ben Galaxy aan het spelen. Dat is belangrijker.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:09 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
nu je het er toch over hebt, waar blijft die foto van je jas?
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:20 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens chanty, nog bedankt voor de onofficiele OST van super mario galaxy, ik ben zojuist namelijk klaargekomen.
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:20 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens chanty, nog bedankt voor de onofficiele OST van super mario galaxy, ik ben zojuist namelijk klaargekomen.
mijn god bernie..quote:Op donderdag 15 november 2007 19:20 schreef RaymanNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |