Waarschijnlijk in de winkels die hem voor vrijdag verkopenquote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef kutaapmnhondisdood het volgende:
weet iemand waar je mario galaxy VOOR vrijdag kan krijgen in twente?
Lokale gameshop, Intertoys, Bart Smit, E-Plaza, Dixons, Dynabyte, Free Record Shop etc.quote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef kutaapmnhondisdood het volgende:
weet iemand waar je mario galaxy VOOR vrijdag kan krijgen in twente?
Wat ik wel jammer vind is dat sommige reviewers onnozele nadelen gaan zitten verzinnen om maar die 9 of 9,5 goed te praten. Maar verder vind ik die hoge cijfers niet meer dan volkomen terecht.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij staat nu op 97.3% @ Gamerankings.
OMFG
http://youtube.com/watch?v=HoUpF7rvfnkquote:Op zondag 11 november 2007 16:05 schreef newguy het volgende:
oh batman met zijn bom, geniale scene BTWstaat wel op youtube
maar nog 3 dagjeswiii
Idd, zoiets heet nou uitdagingquote:Op maandag 12 november 2007 02:58 schreef Blaetman het volgende:
Nadeel:
- the spring suit is hard to control - mja dat hoort, verder valt het reuze mee dat ie hard to control is
En jawel hoorquote:
vraag 'm aan de sint, die komt zaterdag al aan...quote:Op maandag 12 november 2007 19:33 schreef super-muffin het volgende:
Wat een vette game.
Eerst was ik er niet zo heel erg enthousiast over, maar na wat filmpjes ben ik helemaal verkocht!
Helaas moet ik een beetje op de centjes letten met de aanstaande feestdagen.
50 euroquote:Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe duur wassie bij dyna?
Echt gast, als deze game je niet bevalt ben je van steenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ga em zo ook halen..hij moet me toch echt wel bevallen anders gaat de Wii echt de deur uit hoor, dan wordt ik misschien te oud voor die shit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |