quote:Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, dat risico kunnen ze niet nemen.
De review van IG is waarschijnlijk gebaseerd op een flinke speelsessie bij Nintendo HQ, dat konden wij ook doen.
Geen 10? Kutspel. Slotje graag.quote:Op maandag 5 november 2007 09:48 schreef RaymanNL het volgende:
wtf? Insidegamer heeft al een recensie: http://www.insidegamer.nl/wii/supermariogalaxy/recensies/18209 ?
Het rare is ook dat ze een 9+ geven, maar waarom staat nergens duidelijkquote:
Ach het is Insidegamer héquote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het rare is ook dat ze een 9+ geven, maar waarom staat nergens duidelijkZe zijn keipositief over de game, gaat dus helemaal nergens over.
Kerel die de recensie geschreven heeft zit in me klas.quote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het rare is ook dat ze een 9+ geven, maar waarom staat nergens duidelijkZe zijn keipositief over de game, gaat dus helemaal nergens over.
Konnichiwa vanuit Nederland!quote:Op dinsdag 6 november 2007 06:23 schreef Blaetman het volgende:
Ik zit in Japan
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef mrdjey het volgende:
Heb je ook andere pakjes dan het bijen pakje?
Met een beetje geluk volgende week woensdagquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:44 schreef Ruzbeh het volgende:
OMFG volgende week vrijdag komt ie uit.![]()
![]()
Ik heb mijn zusje die bij de Bart Smit werkt al ingeschakeld...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:09 schreef disjfa het volgende:
Ik heb al mensen ingeschakeld die overdag naar de winkels kunnen als ik werk
Is she seeing someone?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje die bij de Bart Smit werkt al ingeschakeld...![]()
het hele jaar door 15% korting....![]()
quote:
IGN 9.7 http://wii.ign.com/articles/833/833298p1.htmlquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Watvoor ratings zal Super Mario Galaxy krijgen van IGN en Gamespot?
Ik voorspel (jaja, daar komt 'ie...):
IGN 9.8
Gamespot 9.5
Verbaasd?quote:Op donderdag 8 november 2007 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar het spel scoort grandioos so far![]()
Wat denk je zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |