quote:Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, dat risico kunnen ze niet nemen.
De review van IG is waarschijnlijk gebaseerd op een flinke speelsessie bij Nintendo HQ, dat konden wij ook doen.
Geen 10? Kutspel. Slotje graag.quote:Op maandag 5 november 2007 09:48 schreef RaymanNL het volgende:
wtf? Insidegamer heeft al een recensie: http://www.insidegamer.nl/wii/supermariogalaxy/recensies/18209 ?
Het rare is ook dat ze een 9+ geven, maar waarom staat nergens duidelijkquote:
Ach het is Insidegamer héquote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het rare is ook dat ze een 9+ geven, maar waarom staat nergens duidelijkZe zijn keipositief over de game, gaat dus helemaal nergens over.
Kerel die de recensie geschreven heeft zit in me klas.quote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het rare is ook dat ze een 9+ geven, maar waarom staat nergens duidelijkZe zijn keipositief over de game, gaat dus helemaal nergens over.
Konnichiwa vanuit Nederland!quote:Op dinsdag 6 november 2007 06:23 schreef Blaetman het volgende:
Ik zit in Japan
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef mrdjey het volgende:
Heb je ook andere pakjes dan het bijen pakje?
Met een beetje geluk volgende week woensdagquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:44 schreef Ruzbeh het volgende:
OMFG volgende week vrijdag komt ie uit.![]()
![]()
Ik heb mijn zusje die bij de Bart Smit werkt al ingeschakeld...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:09 schreef disjfa het volgende:
Ik heb al mensen ingeschakeld die overdag naar de winkels kunnen als ik werk
Is she seeing someone?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje die bij de Bart Smit werkt al ingeschakeld...![]()
het hele jaar door 15% korting....![]()
quote:
IGN 9.7 http://wii.ign.com/articles/833/833298p1.htmlquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Watvoor ratings zal Super Mario Galaxy krijgen van IGN en Gamespot?
Ik voorspel (jaja, daar komt 'ie...):
IGN 9.8
Gamespot 9.5
Verbaasd?quote:Op donderdag 8 november 2007 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar het spel scoort grandioos so far![]()
Wat denk je zelf.quote:
Maar is toch een 3rd party game? Niet van Nintendo zelf?quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:50 schreef Nebo het volgende:
Brain training zie ik ook regelmatig voor de wii.
Ik ook, Discovery komt ie regelmatig voorbij.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zag gisteren een Mario Galaxy reclame op TV
De Wii verkoopt nog als een tiet, dus daar zouden ze alleen maar verlies op maken (tenzij ze hem 300 maken maar dan maakt het voor de klant niets uit).quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen dat er nog geen wii-mario bundel is aangekondigd vind ik wel raar. Dat zou echt een kerstklapper kunnen worden
Ik las het ook netquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:17 schreef Xrenity het volgende:
Zie net dit op nintendo.nl
www.hoegoedkenjijmario.nl
Niet echt bijster boeiend
Alleen jammer dat ze tieten niet verkopenquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De Wii verkoopt nog als een tiet, dus daar zouden ze alleen maar verlies op maken (tenzij ze hem 300 maken maar dan maakt het voor de klant niets uit).
Er staat ook dat er een co-op mode in SMG komt, iets wat ik nog niet wistquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik las het ook netDat is voor de nieuwe gamers
Ja, je kunt een vriend met een andere wiimote sterretjes laten schieten, of muntjes laten verzamelenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:49 schreef Devolution het volgende:
[..]
Er staat ook dat er een co-op mode in SMG komt, iets wat ik nog niet wist
spannend!quote:Op zondag 11 november 2007 12:23 schreef Ulreazj het volgende:
Nog paar dagen.
Waarschijnlijk in de winkels die hem voor vrijdag verkopenquote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef kutaapmnhondisdood het volgende:
weet iemand waar je mario galaxy VOOR vrijdag kan krijgen in twente?
Lokale gameshop, Intertoys, Bart Smit, E-Plaza, Dixons, Dynabyte, Free Record Shop etc.quote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef kutaapmnhondisdood het volgende:
weet iemand waar je mario galaxy VOOR vrijdag kan krijgen in twente?
Wat ik wel jammer vind is dat sommige reviewers onnozele nadelen gaan zitten verzinnen om maar die 9 of 9,5 goed te praten. Maar verder vind ik die hoge cijfers niet meer dan volkomen terecht.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij staat nu op 97.3% @ Gamerankings.
OMFG
http://youtube.com/watch?v=HoUpF7rvfnkquote:Op zondag 11 november 2007 16:05 schreef newguy het volgende:
oh batman met zijn bom, geniale scene BTWstaat wel op youtube
maar nog 3 dagjeswiii
Idd, zoiets heet nou uitdagingquote:Op maandag 12 november 2007 02:58 schreef Blaetman het volgende:
Nadeel:
- the spring suit is hard to control - mja dat hoort, verder valt het reuze mee dat ie hard to control is
En jawel hoorquote:
vraag 'm aan de sint, die komt zaterdag al aan...quote:Op maandag 12 november 2007 19:33 schreef super-muffin het volgende:
Wat een vette game.
Eerst was ik er niet zo heel erg enthousiast over, maar na wat filmpjes ben ik helemaal verkocht!
Helaas moet ik een beetje op de centjes letten met de aanstaande feestdagen.
50 euroquote:Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe duur wassie bij dyna?
Echt gast, als deze game je niet bevalt ben je van steenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ga em zo ook halen..hij moet me toch echt wel bevallen anders gaat de Wii echt de deur uit hoor, dan wordt ik misschien te oud voor die shit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |