Weet het niet hoor? Zo krijg je toch een selecter groepje..quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 groot team vind ik persoonlijk veel leuker en gezelliger.
Er kunnen maar 6 man in één team lieve schat. Zou mooi wezen als we er 3/4 teams uit kunnen halen, 4 zou in ieder geval TOP zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 groot team vind ik persoonlijk veel leuker en gezelliger.
nog ff oefenen voor COD4 onlinequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie gaat er nou Call of Duty 3 (!) spelen als het superieure deel 4 van de 'echte' makers volgende week in de winkel ligt
?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:10 schreef Nebo het volgende:
Ik doe mij als je mij een 360, COD4, en Live gold opstuurt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
met dat wachten ben ik het wel eens.. OPSCHIETEN GVDquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Arrrrgghhhhh.......ik kan niet meer wachten! RARRRRRWWWW!!!!!!!! I NEED BLOOD....FRESH BLOOD!!! NOW!!! NOW!!!! INFINITY!!! NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit ziet er wel heel erg uit als een mod voor counterstrike source die ik ooit gespeeld heb..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:34 schreef s0ul1991 het volgende:
Geen idee of mensen dit al een in een ander topic hebben gepost. De MP maps
vooral district klinkt goed:
[ afbeelding ]
Als ik eerst dat spel nou ens had..quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Het moment dat we van start gaan laat nog eventjes op zich wachten natuurlijk. Een lange warming-up kan natuurlijk geen kwaad![]()
Yep eerst alle maps maar eens spelenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Het moment dat we van start gaan laat nog eventjes op zich wachten natuurlijk. Een lange warming-up kan natuurlijk geen kwaad![]()
Mij het lijkt het verstandigste om met z'n allen op elkaar in te spelen de komende weken. Op basis hiervan maken we een goede balans in de teams. Of heb je een betere plan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:05 schreef Trigalti het volgende:
Ja, maar hoe maken we de teams? Ik ken de helft van de opgegeven mensen hier ook niet
Hmmm dus we doen af en toe Clanwars tegen Insidegamer en verder spelen we gewoon met z'n allen met de Fok! tag!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Mooi. De opzet die ik in gedachte had is nu veranderd. Ik heb nu nog maar TWEE man nodig (komen dan op 18 man uit = 3 teams).
Wat gaan we doen? We gaan het opnemen tegen de Insidegamer clans. Op heden hebben zich daar nu 3 man aangemeld maar ik verwacht geen problemen om tot het gewenste aantal te komen.
Akkoord gentlemen?![]()
We spelen sowieso onder een FOK tag danquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmm dus we doen af en toe Clanwars tegen Insidegamer en verder spelen we gewoon met z'n allen met de Fok! tag!
We hebben twee nieuwe stagiairs, denk dat ik binnenkort een keertje een weekje vrij neem..quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mij het lijkt het verstandigste om met z'n allen op elkaar in te spelen de komende weken. Op basis hiervan maken we een goede balans in de teams. Of heb je een betere plan?![]()
Lijkt me wel logisch dat we altijd met [Fok!] voor onze naam spelen, we zitten niet voor niks in een Clanquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We spelen sowieso onder een FOK tag dan
Het enige waar je je aan dient te houden zijn de speeltijdenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:15 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ik zou het onwijs tof vinden, maar ik ben beperkt online ivm met de zwangerschap van mn vriendin en het kuiken wat hier al rond huppelt.......
Dus ben bang dat het geen optie is. Wildcard, prima...
Tenzij het geen verplichtingen meebrengt, dan meld ik me graag aan.
Lijkt me geen probleem. Als je bijv. 6 vs 6 war speelt, lijkt het me altijd handig een team van minimaal 8 spelers te hebben i.v.m. afzeggingen etc.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:15 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ik zou het onwijs tof vinden, maar ik ben beperkt online ivm met de zwangerschap van mn vriendin en het kuiken wat hier al rond huppelt.......
Dus ben bang dat het geen optie is. Wildcard, prima...
Tenzij het geen verplichtingen meebrengt, dan meld ik me graag aan.
Scherp +10!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem. Als je bijv. 6 vs 6 war speelt, lijkt het me altijd handig een team van minimaal 8 spelers te hebben i.v.m. afzeggingen etc.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Scherp +10!
Mocht er een afzegging zijn hebben we altijd nog een speler(s) achter de hand ja![]()
Hmm ik zit vanaf zaterdag in maastricht, teamfeestquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Zaterdagmiddag vanaf 16.00 uur is prima. De IG battle vind sowieso later plaats dus kunnen we vooraf lekker even online knallen met onze mede-fokkers. Ik zal in de loop van de week even wat mensen aan m'n friendslist toevoegen.
Iedereen die zaterdag kan is welkom en voor diegene helaas iets anders hebben, prima! Zie jullie ongetwijfeld wel online verschijnen in de komende weken/maanden/jaren....![]()
Doe maar liever niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:25 schreef Robhimself.2 het volgende:
Fijn, wilde ik gisteren CoD4 online spelen..... Lag mn internet verbinding eruit.Hoe ironisch...
Pardon? Ik heb een legitieme US versie vriend!! Niet oordelen als je niet weet hoe of wat, ok?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar liever niet.
Het spel is nog niet uit en je weet maar nooit of ze je kunnen detecteren. Ik ga pas na de officiele releasedatum online.
Nou nou, wat een agressie. Ben je je pilletjes vergeten ofzo?quote:Op woensdag 7 november 2007 09:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb een legitieme US versie vriend!! Niet oordelen als je niet weet hoe of wat, ok?
Bovendien is de EU versie ook al op select aantal lokaties te krijgen...... Weet waar je over praat.
Nee hoor, maar de dingen die je zegt kloppen niet. Users die het spel eerder hebben, worden niet geblocked. Het is niet hun fout.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nou, wat een agressie. Ben je je pilletjes vergeten ofzo?
Heb je de jouwe via import?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik ben al lvl 15, maar ja weet nu niet welke naam ik moet doen als clan tag..
Cyb voeg me ff op xbox live aub
lijkt me een goed planquote:Op woensdag 7 november 2007 18:32 schreef Cid het volgende:
Hmmm...voor de PS3 dan maar een apart clan topic maken?![]()
[PS3]Call of Duty 4quote:Op woensdag 7 november 2007 18:32 schreef Cid het volgende:
Hmmm...voor de PS3 dan maar een apart clan topic maken?![]()
Mooi in principe hebben we het gewenste aantal, maar graag zie ik nog 2/3 man extra waarop we zouden kunnen rekenen als er afzeggingen zijn. Dat we in ieder geval wat achter de hand hebbenquote:1. Cyberia - TECNOMIC NL![]()
2. Trigalti - Trigalti1![]()
3. viezerdt - Ltfocus![]()
4. Morpheus2002 - Morpheus1412![]()
5. Gupje - Gupje![]()
6. Blinker - Blinker1985![]()
7. Nick-GizMo - Nick GizMo![]()
8. s0ul1991 - s0ulreaver231![]()
9. Retarded - NL Superman![]()
10. Koentje3 - Kaanes Anus![]()
11. hollander172 - hollander172![]()
12. IedeK. - Iede Klaas![]()
13. Timmetjuh. - Buffeltjuh![]()
14. Pritt - Stuvzor![]()
15. Dronkeykong- SHIFTY AFCA![]()
16. Viking84 - Caduceus81![]()
17. Robhimself.2 - Stig NL![]()
18. Leonos - zmokerz![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef thloreg het volgende:
Ok wil graag meedoen maar heb doekoes nodig om de Xbox versie te kunnen spelen [sub[ die spelen jullie toch online? of is het de PS3 of PC versie?[/sub] Dus als iemand mij ff wilt sponsoren dan doe ik graag mee want heb nu de doekoes ff niet en zoals voor overlastgevende mocros geldt: Als ik zielig ben en ga rellen dan springt men in Nederland bij en komen er speelplaatsen,buurthuizen zodat ik tenminste niet voor overlast zorg.
Hey! Ik ben je bitch nietquote:Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
De lijst ziet er nu als volgt uit:
[..]
Mooi in principe hebben we het gewenste aantal, maar graag zie ik nog 2/3 man extra waarop we zouden kunnen rekenen als er afzeggingen zijn. Dat we in ieder geval wat achter de hand hebbenDit geldt echter voor het FOK VS Insidegamer battle welke ergens eind november plaats zal vinden. Tot die tijd kunnen we gewoon vrijuit lekker raggen
![]()
![]()
dus je hebt zelf een copy?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar liever niet.
Het spel is nog niet uit en je weet maar nooit of ze je kunnen detecteren. Ik ga pas na de officiele releasedatum online.
Gast, je moet niet zo populair doen met je volle friendslist.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef thloreg het volgende:
Ok wil graag meedoen maar heb doekoes nodig om de Xbox versie te kunnen spelen [sub[ die spelen jullie toch online? of is het de PS3 of PC versie?[/sub] Dus als iemand mij ff wilt sponsoren dan doe ik graag mee want heb nu de doekoes ff niet en zoals voor overlastgevende mocros geldt: Als ik zielig ben en ga rellen dan springt men in Nederland bij en komen er speelplaatsen,buurthuizen zodat ik tenminste niet voor overlast zorg.
EN IK DAN?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
De lijst ziet er nu als volgt uit:
[..]
Mooi in principe hebben we het gewenste aantal, maar graag zie ik nog 2/3 man extra waarop we zouden kunnen rekenen als er afzeggingen zijn. Dat we in ieder geval wat achter de hand hebbenDit geldt echter voor het FOK VS Insidegamer battle welke ergens eind november plaats zal vinden. Tot die tijd kunnen we gewoon vrijuit lekker raggen
![]()
![]()
Ik heb je gisteren toegevoegd. Vanavond ben ik weer online denk ikquote:
Heb ik gezien jaquote:Op donderdag 8 november 2007 09:05 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren toegevoegd. Vanavond ben ik weer online denk ikHij's zo cool!!
Heb jij mij toevallig ook toegevoegd? Wat is je Live-naam ook alweer?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:05 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren toegevoegd. Vanavond ben ik weer online denk ikHij's zo cool!!
Geen paniek. Er zullen straks ongetwijfeld een paar afvallen.quote:
Klopt, Stig NLquote:Op donderdag 8 november 2007 09:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb jij mij toevallig ook toegevoegd? Wat is je Live-naam ook alweer?
Intertoysquote:Op donderdag 8 november 2007 15:20 schreef Gupje het volgende:
Loop ik de intertoys in om COD 4 te vragen zegt die klootviool had er 7 maar zijn de deur al uit OMFG EN IK HEB ER GEEN.![]()
Ik zal straks maar eens een DEFINITIEVE lijst gaan maken want sommige die zich hebben aangemeld zijn nergens meer te bekennenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:17 schreef Frasier het volgende:
Ik heb 'm net binnen (Xbox 360) en meld me bij deze ook aan.
Make my dayquote:Op donderdag 8 november 2007 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahah!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan jou niet toevoegen omdat jij teveel friends hebt ofzoquote:Op donderdag 8 november 2007 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zal straks maar eens een DEFINITIEVE lijst gaan maken want sommige die zich hebben aangemeld zijn nergens meer te bekennen![]()
Overigens stond jij nog niet op de lijstMaar goed Ajacieden krijgen natuurlijk voorrang hé
![]()
Die zijn te druk met spelenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
...want sommige die zich hebben aangemeld zijn nergens meer te bekennen![]()
Oh shitquote:Op donderdag 8 november 2007 18:45 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Kan jou niet toevoegen omdat jij teveel friends hebt ofzo![]()
je friendlist leegmaken?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
15 min guys. Moet nog even wat regelen
Ehm.. je kan wel zelf joinenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:44 schreef Robhimself.2 het volgende:
Gezellig, zie ik 3 fokkers online knallen, krijg ik niet eens een invite. Aangezien je met dat geweldige Live zelf niet kan joinen zoals op de oude XBOX....
Nou ik zie het zaterdag wel weer, dit was zonde van het beetje vrije tijd dat ik heb...tegen fransen spelen is niet ok.
maargoed, zaterdag ben ik er vanaf een uurtje of 2 mochten er mensen zin hebben.
Nope. Of is er 1 of andere wazige manier? Bij de oude XBOX kon je direct via je friendslist joinen.... Hoe moet dat met CoD dan?quote:
16!? Ik zit op lvl6. Heb ook nog geen uurtje online gespeeld bij elkaar.... Te vaak gestorven van een bounce granaatquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:03 schreef Trigalti het volgende:
Geweldig dit.. Echt geweldig
Al ff 16 rankjes gestegen![]()
Nu al weer zin in morgen!
Mijn kill/ death ratio is 1/2quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:46 schreef viezerdt het volgende:
heb ff 3 deathmatch potjes gedaan na de hele middag sp (nog niet uit). 2x 1e en andere potje werd ik 2e. nu naar werk
en vanavond lekker knallen
Nee hoor..quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:00 schreef egg-bird het volgende:
als t goed is krijg ik m vandaag ook in de bus.
Als iemand me wil toevoegen moet hij dat maar doen aangezien iedereen blijkbaar zn lijst vol heeft![]()
ja dat heb ik dus met dat pre order systeem van xbox world.}:|quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:54 schreef Catch_me het volgende:
Ik kan vandaag ook voor de brievenbus campen, tering bartsmitKrijg wel een gratis tshirt als schrale troost
!!!
Zal tevens in de loop van de dag iedereen proberen toe te voegen, mijn GT staat in m'n sig.
... Helaas welquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:22 schreef Catch_me het volgende:
Ik hoop niet dat er dit bij je zending staat?
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.
Dat betekend toch niet ...![]()
![]()
HMM dat is mooi kut voor je... ik denk dat ik maar ff ga bellen met gcshop of hun me wat meer kunnen vertellenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:22 schreef Catch_me het volgende:
Ik hoop niet dat er dit bij je zending staat?
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.
Dat betekend toch niet ...![]()
![]()
Nee hoor, kan ook betekenen dat de status verkeerd is ingevuld en dat ie daarom niet op de lijst staat. Wil niet zeggen dat ie er niet is. (Ja, ik werk bij een transportbedrijf...concurrent van TNTquote:
En ik bij TNT!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:45 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Nee hoor, kan ook betekenen dat de status verkeerd is ingevuld en dat ie daarom niet op de lijst staat. Wil niet zeggen dat ie er niet is. (Ja, ik werk bij een transportbedrijf...concurrent van TNT)
Werk je bij TNT?!?quote:
Jazekerquote:
Nou hopelijk een keer tegen je spelenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit hele weekend vrij dus vanavond maar even FLINK raggen![]()
Vanavond!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit hele weekend vrij dus vanavond maar even FLINK raggen![]()
DHL......... Wordt nog lachen online... DHL - TNT wars ftw!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jazeker
nu verwacht ik toch enige uitleg betreft die![]()
Cyberia18 - 15 = Cyberia3quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Call of Duty 4 + XBOX 360 TOPIC = MASTERLIJK![]()
Haha!! kan idd nog lachen wordenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:46 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
DHL......... Wordt nog lachen online... DHL - TNT wars ftw!!
Als je er om 22.00 al bent jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben vanavond rond 22.00 uur online!
En de echte bikkels gaan tot in de late nacht door hé![]()
Ik heb geen eetlepelsquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:54 schreef Rossdale het volgende:
Binnen 6 minuten moet je die kwark toch wel achterover geslagen kunnen hebben?
http://www.portforward.comquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:50 schreef viezerdt het volgende:
kijken of ik vandaag dat irritante gekloot met dat niet connecten kan fiksen, openport nog wat was die site?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Call of Duty 4 + XBOX 360 TOPIC = MASTERLIJK![]()
Klopt inderdaad.. kan nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:09 schreef Kevanovitch het volgende:
Ligt het aan mij of kan er niet splitscreen gespeeld worden op live? Ik was gister bij een maat die het spel gekocht heeft, maar het lukte ons niet om met z'n tweeen live op te komen. Klopt dit?
02:30quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gisteren om 02:30 nog heel ff met Cyb, Gizmo & Trigalti gespeeld. Ging heel erg kloteVandaag maar eens recht voor m'n TV spelen en niet vanuit m'n nest
eerst zei je al het is half 2, toen was het al 2 uurquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:13 schreef Trigalti het volgende:
[..]
02:30Dat et al zo laat was toen
vind je dat fijn gamen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:20 schreef Kevanovitch het volgende:
[..]
Hmm jammer, dat maakt het spel een stuk minder aantrekkelijk om te kopen.
Nee echt fijn gamen is het niet, maar als ik game doe ik dat toch vaak met z'n tweeen. Dus dan heb ik niks aan dit spel. Aan de andere kant heeft die maat van mij dit speel ook dus kunnen we wel samen online gamen. Ik vond het er wel verbluffend uitzien, dus wellicht haal ik hem als nog.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
eerst zei je al het is half 2, toen was het al 2 uur
[..]
vind je dat fijn gamen?
weet dat zoiets wel kan in Halo3, maar het schiet echt niet op..
Barracks -> Clan Tag.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Erm het zal wel aan mij liggen, maar ik zie nergens waar ik mijn naam kan wijzigen... Dus ik weet even niet hoe ik de clantag voor mijn naam zet![]()
CU Therequote:Op zaterdag 10 november 2007 14:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Rond 16.00 uur ben ik ook wel online![]()
Helaas tot niet in de vroege avond aangezien ik visite krijgWellicht daarna nog wel rond elf uur
![]()
Heb je niet online gezien dit kwartiertje.. maarja ik moet nu toch gaan werken..quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Rond 16.00 uur ben ik ook wel online![]()
Helaas tot niet in de vroege avond aangezien ik visite krijgWellicht daarna nog wel rond elf uur
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2007 09:22 schreef Sala-adin het volgende:
Nou voor ik naar werk ben gegaan heb ik dit spel gekocht eenmaal thuis gekomen heb ik hem met een stijve in me xbox gedouwd.
Tijdens het spele kreeg ik gewoon last van me nek en een vage hoofdpijn en dat was toen ik 30 min aan het spele was gelijk xbox uit gedaan en me bed ingesprongen maar mijn vage hoofdpijn had ik nog steeds wat uiteindelijk eindigde in een kotsbui.
CoD4 werkelijk om te kotsen
motion sicknessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bah !
quote:Op zondag 11 november 2007 11:55 schreef Rossdale het volgende:
Misschien dat je lichaam protesteert tegen het moedwillig afknallen van mede-moslims
quote:Op zondag 11 november 2007 09:22 schreef Sala-adin het volgende:
Nou voor ik naar werk ben gegaan heb ik dit spel gekocht eenmaal thuis gekomen heb ik hem met een stijve in me xbox gedouwd.
Tijdens het spele kreeg ik gewoon last van me nek en een vage hoofdpijn en dat was toen ik 30 min aan het spele was gelijk xbox uit gedaan en me bed ingesprongen maar mijn vage hoofdpijn had ik nog steeds wat uiteindelijk eindigde in een kotsbui.
CoD4 werkelijk om te kotsen
De haat richting Amerika duurt voortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Team deathmatch is chaotisch, iedereen rent gewoon het wilde weg en schieten maar komt omdat je zo snel spawnt denk ik.quote:Op zondag 11 november 2007 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ik twijfel of ik de game moet kopen. Is online echt chaotisch like in everyman for himself of zit er nog een beetje structuur in?
Jep dat is nog intact en erg tactisch!quote:Op zondag 11 november 2007 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
Das wel minderHebben ze S&D en HQ mode nog wel intact gelaten?
ja natuurlijk, google maar is op motion sickness en klik op de wikipedia...quote:
1 |
dat vroeg ik me dus ook af..quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef Trigalti het volgende:
Waar is ons Clantopic eigenlijk gebleven
Heb er maar een centraal topic van laten maken aangezien er hier ook niet clanmembers komen.quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef Trigalti het volgende:
Waar is ons Clantopic eigenlijk gebleven
Dan had je de 360 versie maar moeten nemenquote:Op zondag 11 november 2007 20:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is online een drama zeg met het joinen van servers..
Ook op de 360, rond de avonduren..quote:Op zondag 11 november 2007 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan had je de 360 versie maar moeten nemen![]()
Ja, daar heb ik ook last van. Ik durfde bijna niet te stoppen met spelen, want als je dan later weer verder wilt, duurt het soms wel 20 minuten voor je genoeg medespelers hebtquote:Op zondag 11 november 2007 20:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is online een drama zeg met het joinen van servers..
Vanochtend was het anders ook aardig rustigquote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ook op de 360, rond de avonduren..
Oh?quote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ook op de 360, rond de avonduren..
Soms valt het wel mee maar dat je zo snel spawnt is wel handig.quote:Op zondag 11 november 2007 12:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Team deathmatch is chaotisch, iedereen rent gewoon het wilde weg en schieten maar komt omdat je zo snel spawnt denk ik.
Lijkt zo, veel mensen schieten in bursts of ze gaan voor de headshot.quote:Op maandag 12 november 2007 12:33 schreef Catch_me het volgende:
MP is overigens wel vet, al lijkt het alsof ik standaard al op hardcore mode speel. Op de killcam van de vijand hoef ik altijd maar 2 x geraakt te worden terwijl ik altijd aardig wat schoten moet lossen voordat ze töt op de grond liggen![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 12:33 schreef Catch_me het volgende:
Je hoeft je grote teen alleen al om de hoek te steken en je bent instant dood![]()
Camouflagequote:Op maandag 12 november 2007 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
En ligt het nou aan mij of zijn snipers echt onzichtbaar als ze in het gras liggen. Diverse keren gehad dat je letterlijk op ze staat en het nog niet door hebt.
Mij welquote:Op maandag 12 november 2007 09:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Soms valt het wel mee maar dat je zo snel spawnt is wel handig.
Mijn ratio is dan ook echt ruk nu.![]()
Ik heb overigens alleen Catch me nog maar online gezien?Meer Fok! tagjes ben ik nog niet tegengekomen.
![]()
Sure.. Add me maarquote:Op maandag 12 november 2007 21:10 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga nu spele tot half 11 wie kan me dan tot die tijd invite
thx
niet liegen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb hier geen problemen.
Goh, kleuterklas-humorquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet liegen!
we hadden ook lag problemen..
zoals met die kut amerikanen, die na 1 kill de game stopte, en toen begonnen ze allemaal te schreeuwen en te doen..![]()
![]()
Je bedoelt vandaagquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Zal van de week de lijst maar weer eens updaten aangezien de helft van de lijst nergens meer te bekennen zijn![]()
Kon je niet toevoegen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Zal van de week de lijst maar weer eens updaten aangezien de helft van de lijst nergens meer te bekennen zijn![]()
quote:
1. Cyberia - TECNOMIC NLquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bedoelt vandaagKan ik eindelijk iedereen toevoegen
ik was best wel in shock dat het geen hollywood einde hadquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
SP uitgespeeldOrigineel en stoer einde
Waarom ben ik 16e?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1. Cyberia - TECNOMIC NL
2. Trigalti - Trigalti1
3. viezerdt - Ltfocus
4. Morpheus2002 - Morpheus1412
5. Gupje - Gupje
7. Nick-GizMo - Nick GizMo
8. s0ul1991 - s0ulreaver231
9. Retarded - NL Superman
10. Koentje3 - Kaanes Anus
11. hollander172 - hollander172
12. IedeK. - Iede Klaas
13. Timmetjuh. - Buffeltjuh
14. Dronkeykong- SHIFTY AFCA
15. -En4cer- - EN4 360
16. Leonos - zmokerz
17. Rossdale - Rossdale
18. Egg-bird - Eggbird
Dit is dus vrijwel de definitieve lijst met spelers voor de IG (Insidegamer) battle ergens eind november/begin december. Mochten er onduidelijkheden/opmerkingen zijn hoor ik het wel![]()
Overigens voor diegene die zich wél hebben aangemeld maar niet opgenomen zijn in de lijst geldt het volgende: ''tot de volgende keer maar weer!''. Dan had je je face hier maar moeten laten zien. Schluss![]()
Inderdaad. Jij had gewoon 18e moeten staanquote:
tja, je hebt toevallig pech. normaal loopt het als een zonnetjequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef ErikN het volgende:
Vier dagen geleden live abonnement gekocht. En in totaal 3x15 minuten kunnen spelen :-/
quote:Op zondag 11 november 2007 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan had je de 360 versie maar moeten nemen![]()
KLOTE ONLINE GAMING!!! FUCK DE CONSOLES! FUCK DE PS3!!! FUCK DE 360!!! SONY EN MS.....BAH! BAH! BAH!quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:52 schreef Frasier het volgende:
Call of Duty 4 kan lekker de klere krijgen.
Zeg waar was je nou zostraks?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik ondertussen alweer een poging heb gedaan om online te komen![]()
Je kunt aan het einde naar rechts en onder een paar vrachtwagens crawlen, van daaruit is het makkelijk te halen.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe de SP meteen op veteran, doe ik er tenminste een stuk langer mee dan dat ik er doorheen jaag op een lagere moeilijkheidsgraadGisteren weer een heel stuk verder gekomen, zit nu in het stuk met die kassen waar je opgejaagd wordt door die heli. Zit nu op een plekje waar de granaten, kogels van vijanden en helikopter me om de oren vliegen. 10 keer geprobeerd en toen was ik het weer even beu, vanavond nog eens proberen
Als dat maar voor vanavond is opgelost jaquote:"Hey guys/gals, Xbox LIVE is having some issues. We're aware of the problem, and Microsoft's hardworking Xbox team is working on it."
Mooi dat ze ermee bezig zijn!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Call of Duty 4 Message of the Day:
[..]
Als dat maar voor vanavond is opgelost ja
Idd!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi dat ze ermee bezig zijn!
Nee, jammergenoeg niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:42 schreef Wytze het volgende:
Heeft het spel een cooperative mode, zoals Resistance Fall of Men ?
ik denk dat ik nummer 6 ben?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1. Cyberia - TECNOMIC NL
2. Trigalti - Trigalti1
3. viezerdt - Ltfocus
4. Morpheus2002 - Morpheus1412
5. Gupje - Gupje
7. Nick-GizMo - Nick GizMo
8. s0ul1991 - s0ulreaver231
9. Retarded - NL Superman
10. Koentje3 - Kaanes Anus
11. hollander172 - hollander172
12. IedeK. - Iede Klaas
13. Timmetjuh. - Buffeltjuh
14. Dronkeykong- SHIFTY AFCA
15. -En4cer- - EN4 360
16. Leonos - zmokerz
17. Rossdale - Rossdale
18. Egg-bird - Eggbird
Dit is dus vrijwel de definitieve lijst met spelers voor de IG (Insidegamer) battle ergens eind november/begin december. Mochten er onduidelijkheden/opmerkingen zijn hoor ik het wel![]()
Overigens voor diegene die zich wél hebben aangemeld maar niet opgenomen zijn in de lijst geldt het volgende: ''tot de volgende keer maar weer!''. Dan had je je face hier maar moeten laten zien. Schluss![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |