quote:Op zondag 11 november 2007 11:55 schreef Rossdale het volgende:
Misschien dat je lichaam protesteert tegen het moedwillig afknallen van mede-moslims
quote:Op zondag 11 november 2007 09:22 schreef Sala-adin het volgende:
Nou voor ik naar werk ben gegaan heb ik dit spel gekocht eenmaal thuis gekomen heb ik hem met een stijve in me xbox gedouwd.
Tijdens het spele kreeg ik gewoon last van me nek en een vage hoofdpijn en dat was toen ik 30 min aan het spele was gelijk xbox uit gedaan en me bed ingesprongen maar mijn vage hoofdpijn had ik nog steeds wat uiteindelijk eindigde in een kotsbui.
CoD4 werkelijk om te kotsen
De haat richting Amerika duurt voortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Team deathmatch is chaotisch, iedereen rent gewoon het wilde weg en schieten maar komt omdat je zo snel spawnt denk ik.quote:Op zondag 11 november 2007 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ik twijfel of ik de game moet kopen. Is online echt chaotisch like in everyman for himself of zit er nog een beetje structuur in?
Jep dat is nog intact en erg tactisch!quote:Op zondag 11 november 2007 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
Das wel minderHebben ze S&D en HQ mode nog wel intact gelaten?
ja natuurlijk, google maar is op motion sickness en klik op de wikipedia...quote:
| 1 |
dat vroeg ik me dus ook af..quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef Trigalti het volgende:
Waar is ons Clantopic eigenlijk gebleven
Heb er maar een centraal topic van laten maken aangezien er hier ook niet clanmembers komen.quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef Trigalti het volgende:
Waar is ons Clantopic eigenlijk gebleven
Dan had je de 360 versie maar moeten nemenquote:Op zondag 11 november 2007 20:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is online een drama zeg met het joinen van servers..
Ook op de 360, rond de avonduren..quote:Op zondag 11 november 2007 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan had je de 360 versie maar moeten nemen![]()
Ja, daar heb ik ook last van. Ik durfde bijna niet te stoppen met spelen, want als je dan later weer verder wilt, duurt het soms wel 20 minuten voor je genoeg medespelers hebtquote:Op zondag 11 november 2007 20:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is online een drama zeg met het joinen van servers..
Vanochtend was het anders ook aardig rustigquote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ook op de 360, rond de avonduren..
Oh?quote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ook op de 360, rond de avonduren..
Soms valt het wel mee maar dat je zo snel spawnt is wel handig.quote:Op zondag 11 november 2007 12:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Team deathmatch is chaotisch, iedereen rent gewoon het wilde weg en schieten maar komt omdat je zo snel spawnt denk ik.
Lijkt zo, veel mensen schieten in bursts of ze gaan voor de headshot.quote:Op maandag 12 november 2007 12:33 schreef Catch_me het volgende:
MP is overigens wel vet, al lijkt het alsof ik standaard al op hardcore mode speel. Op de killcam van de vijand hoef ik altijd maar 2 x geraakt te worden terwijl ik altijd aardig wat schoten moet lossen voordat ze töt op de grond liggen![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 12:33 schreef Catch_me het volgende:
Je hoeft je grote teen alleen al om de hoek te steken en je bent instant dood![]()
Camouflagequote:Op maandag 12 november 2007 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
En ligt het nou aan mij of zijn snipers echt onzichtbaar als ze in het gras liggen. Diverse keren gehad dat je letterlijk op ze staat en het nog niet door hebt.
Mij welquote:Op maandag 12 november 2007 09:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Soms valt het wel mee maar dat je zo snel spawnt is wel handig.
Mijn ratio is dan ook echt ruk nu.![]()
Ik heb overigens alleen Catch me nog maar online gezien?Meer Fok! tagjes ben ik nog niet tegengekomen.
![]()
Sure.. Add me maarquote:Op maandag 12 november 2007 21:10 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga nu spele tot half 11 wie kan me dan tot die tijd invite
thx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |